123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 334 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Antoon 27-03-2021

omdat ik door de hr. de Bruin snel behandeld werd en voor mij moeite heeft gedaan dat ik mijn kookplaat snel kon afhalen binnen 24 uur was voor het mij duidelijk .nog hartelijk bedankt voor de super snelle service

Dennis 26-03-2021

Vandaag inbouw apparatuur besteld voor de keuken. Super goed geholpen, we hadden in eerste instantie twee apparaten uit verschillende lijnen uitgezocht. Gelukkig wees F. mij hierop en heeft ze ons geholpen met de juiste apparatuur. Ze wist waar ze het over had en had binnen no time de juiste apparatuur voor me gevonden. Heel erg bedankt F. voor alle hulp.

L.Mastenbroek 26-03-2021

Ik ben op zich prima geholpen. Bij navragen over mijn bestlling bleek ik de verkeerde maat te hebben uitgezocht, men heeft samen met mij de juiste uitgezocht. Er bleek uiteindelijk een lange levertijd te zijn, waar men uiteraard niets aan kon doen. Eenmaal gearriveerd heeft het wel langer geduurd alvorens het was doorgezet naar het plaatsingsbedrijf, wat ik jammer vond. Ik zal echter een volgende keer wel weer via jullie bedrijf iets bestellen, daar de medewerkers uiters klantvriendelijk zijn!

Dirk Blokker 25-03-2021

Vandaag een nieuwe AEG gas op glas kookplaat besteld per telefoon. Vorige week een mooie offerte ontvangen en vandaag telefonisch akkoord gegeven. Direct na het gesprek ontving ik een orderbevestiging en met levertijden en het vervolg.

Hele fijne communicatie, goed geholpen en geadviseerd.

J Houdijk 24-03-2021

Erg behulpzaam en snel antwoord op vragen , snelle offerte en goede duidelijke site

Dhr. Schot 24-03-2021

Afzuigkap gekocht, Goede en duidelijke omschrijving .misschien dat bij meer artikelen de prijs er bij kan staan, zonder dat je eerst een mailtje hoeft te sturen.
Verder fijn dat je er voor kan kiezen dat je apparaat geïnstalleerd of gemonteerd kan worden.
Ruime keus en duidelijke afspraken.

Wasser 24-03-2021

Goed georganiseerde website . Bestelling loopt snel door.
Misschien een aanvulling, ik heb nl. een afleverdatum ingevuld maar zie daar niets van terug op mijn opdrachtbevestiging.

Mark 24-03-2021

Het gewenste artikel was niet vanuit voorraad leverbaar maar er werd goed meegedacht en naar alternatieve mogelijkheden gezocht. Zelfs na 3x mailen met vragen bleef reactie snel en positief. Daarom uiteindelijk, ondanks verwachte levertijd, toch opdracht aan 123apparaatuur gegund.

B van Setten 23-03-2021

Wij hadden een vaatwasser gekocht bij 123 waar wij diverse problemen mee hebben gehad uiteindelijk na overleg een nieuwe uitgezocht met bijbetaling en super opgelost
Ook een nieuwe wasdroger besteld en weer super snel en voor een mooie prijs afgeleverd
Bij een volgend product gaan we weer hier kijken en bestellen

Harrie 23-03-2021

Prettig snel en goed advies. Eerdere bestelling keurig geleverd en door niet kunnen leveren koelvries een alternatief geboden tegen dezelfde prijs ondanks dat het alternatief duurder was. Prima klantenservice.

Will 22-03-2021

Product wat ik besteld had was niet leverbaar. Maar een paar uur later hadden zij een gelijkwaardig product gevonden. En zo kon alles tegelijk en op tijd geleverd worden.

Zeger 21-03-2021

Vriendelijkheid van de medewerker en het contact aan de telefoon was prettig.

Yosepha 19-03-2021

Ik ben door door een van uw medewerkers fantastisch geholpen , op al mijn vragen kreeg ik prima antwoord en advies.

Marianne 18-03-2021

Verkopers denken met je mee over mogelijkheden. Ze reageren ook erg snel!
De offerte was de goedkoopste van degene die ik had opgevraagd.

Dennis 18-03-2021

Goede service en fijn te woord gestaan tijdens mijn contact met 123 apparatuur

Robert 18-03-2021

Via Kieskeurig ben ik op zoek gegaan naar een passende koelkast met goede waarderingen. Vervolgens heb ik voor 123apparatuur gekozen vanwege de prijs, maar ook omdat ik in het verleden al goede ervaringen met deze leverancier heb gehad. Het artikel was niet op voorraad, maar na een belletje met de leverancier, kon de koelkast toch snel geleverd worden. Super service, voor een scherpe prijs!

123apparatuur.nl 18-03-2021

Geweldig geholpen en duidelijke informatie ontvangen. Technische informatie heel duidelijk en begrijpelijk. Vriendelijk en snel geholpen.

Trevor 18-03-2021

Zeker aan te raden als je op zoek bent naar apparatuur. 123apparatuur denkt goed mee, geeft goede adviezen en heeft de beste prijzen.

Cor 17-03-2021

Ik kreeg een mooie aanbieding voor twee apparaten. Ik kreeg nog tips. Mag betalen bij levering. Makkelijk zoeken op de site en goede info over de producten. Ben erg goed geholpen. Ga hier zeker terugkomen.

wim 16-03-2021

Zeer klantvriendelijke onlineshop, snelle afhandeling bestelling ook niet vergeten is het persoonlijk advies
Quooker kraan besteld maar achteraf wilde we eigenlijk een ander type na contact gezocht via mail zeer snel antwoordt terug met een dat dit geen probleem was.

R. Hoekstra 15-03-2021

Ik wist niet welke onderdelen ik nodig had voor het aansluiten van de afzuiging naar buiten van onze siemens kookplaat met afzuiging in kookplaat . Maar na een telefoontje met 123 zeer vriendelijk geholpen .
goede uitleg en hulp,waardoor ik meteen de bestelling geplaatst heb.

M Rutten 12-03-2021

Offerte snel en correct ontvangen via de mail.
Dag later gebeld voor een vraag en kreeg direct nieuwe mail voor betalling
Snel en correct geholpen

Job 12-03-2021

Prima voorgelicht door de deskundige verkoper. Hij bekritiseerde heel positief onze keuze van het gastoestel.

Huib Holdermans 11-03-2021

Naar aanleiding van info vragen per mail werd binnen enkele minuten terug gebeld dus erg super snelle service en keurig netjes en goed geholpen.
En heb dus mijn product gelijk besteld.

Gert-Jan 11-03-2021

Eenvoudig een offerte aan te vragen en door te klikken naar een bestelling.