123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 322 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Danny Kwanten 16-03-2024

Duidelijke communicatie en scherpe prijzen. betaling bij levering dus geen voorafbetaling. leverdatum zelf te bepalen.
123apparatuur5186 18-03-2024

Beste Danny,

Hartelijk dank voor uw bestelling vanuit België. Graag nog even de tip om de Novy apparaten te registreren op de website van de fabrikant voor de 3 jaar extra garantie.

Veel plezier van de (hele) mooie apparaten.

E. 15-03-2024

De website is duidelijk en de service is top.
Ik ben erg goed geholpen. Er wordt meegedacht met opties, prijzen en kwaliteit worden eerlijk gedeeld.
Ze zijn goed te bereiken. Per email heb je snel bericht terug en zo ook telefonisch zijn ze goed bereikbaar.
Hierdoor heb ik het gevoel dat ik overwogen keuzes heb kunnen maken en dus een goede bestelling heb geplaatst.

Beste E,

Whaauw wat een mooie review en hartelijk dank voor het plaatsen van de order. Graag help ik weer verder als er vragen zijn.

MdH 14-03-2024

Mijn ervaring met 123 apparatuur is geweldig. Klantvriendelijk, behulpzaam, vakkennis. snelle afhandeling en zeer goed advies.

Geachte heer MdH,

Nogmaals dank voor uw aankoop en succes met de installatie van de 2 Siemens apparaten.

Bij vragen weet u me te vinden.

Willem van 123App

Johan 14-03-2024

Ik heb een inductiefornuis besteld, waarbij het orderproces snel en correct verliep. De levering moet nog plaats vinden maar so far so good. Complimenten.

Beste Johan,

We zullen ons uiterste best doen met de levering. Zodra deze binnen is neemt de planning contact op om een afspraak te maken voor levering.

Veel kookplezier!

Spike van 123App

Bart 09-03-2024

Duidelijke site en een goede prijs, makkelijk in gebruik en bestelling, ik ga deze site vakere gebruiken.
123apparatuur5186 11-03-2024

Beste Bart,

Bedankt voor het achterlaten van een review. Stiekem hopen we op een mooie 9 als de levering ook goed gaat ;-)

Veel plezier van de aankoop.

Fam. v.d. Heuvel - Veldhoven 08-03-2024

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen, prijsstelling is in vergelijking met overige aanbieders beter
123apparatuur5186 11-03-2024

Beste Fam. v.d. Heuvel - Veldhoven,

Goed om te lezen en hartelijk dank voor uw aankoop via onze website. Bij vragen kunt u ons bereiken via 0318-456 000.

Marc 08-03-2024

Goede uitleg, snelle reactie en een ontzettend goede en aardige salesdesk!! Aanrader
123apparatuur5186 08-03-2024

Beste Marc,

Leuk om te horen en bedankt voor de wederzijdse aardige communicatie.

Veel kookplezier van de schitterende NEFF apparatuur.

Met vriendelijke Francisca van 123App

Wim 07-03-2024

Koop hier altijd goede afspraken met dit bedrijf komen altijd hun belofte na

Beste Wim,

Goed om te horen en hartelijk dank voor de mooie woorden. U weet ons de volgende keer weer te vinden.

Cor den Heijer 06-03-2024

Ze doen wat ze beloven, we worden goed geïnformeerd en het is dan ook prettig om zaken te doen!

Beste Cor,

Heel veel plezier van de mooie koelkast en vergeet hem niet te registreren op de website van Liebherr voor de 2+5=7 jaar garantie.

Patricia 06-03-2024

- Uitgebreid assortiment
- Uitgebreide productinformatie; alles wat je zou willen weten
- Bestelwijze gaat eenvoudig en snel
- Fijn dat je een levermoment kunt kiezen, ook in de toekomst
- Fijn dat je een betaalwijze kunt kiezen, ook pinnen bij leveren
- Prettig en persoonlijk klantcontact gehad

Beste Patricia,

Whaauw! Heel veel duidelijker gaat een review niet worden. Hartelijk dank voor de positieve woorden en veel plezier van de aankoop.

We zijn blij met de TIEN!!!!

Kevin Consen 05-03-2024

Eigenlijk zonder verwachting gevraagd of ze de offerte die ik had kon matchen. Daarbij werd er meteen bijzonder scherp opgemerkt dat de oven en magnetron visueel niet paste terwijl er wel een ‘matchend’ paar te vinden was. Iets wat Keukenloods volledig was ontgaan. Ook de kookplaat zou niet helemaal aansluiten werd er scherp opgemerkt.

Iets duurder, dat wel, maar dat het bij elkaar passende apparaten zijn is het mij waard. Dat samen met bijzonder snelle, en persoonlijke, reacties en het leveren volledig afstemmen op mijn behoefte ben ik bijzonder tevreden. Had deze mate van service nieteens gehoopt, helemaal blij!
123apparatuur5186 05-03-2024

Beste Kevin,

Ontzettend bedankt voor de mooie review en wederzijdse dank voor de prettige communicatie.

Vergeet niet uw apparaten te registreren voor de 3 jaar extra garantie.

Afgaande op uw woorden voelt deze review als een dikke 10! Bedankt!

Willem van 123App

Chantal 05-03-2024

Zeer tevreden over 123apparatuur.
Ben uiterst goed geholpen bij mijn keuze voor apparatuur. er word zelfs meegedacht over keuzes die je maakt.
De respons op mijn mails met vragen is altijd heel snel geweest.
Fijn bedrijf om zaken mee te doen.
123apparatuur5186 05-03-2024

Beste Chantal,

Helemaal top en we zijn qua keuzes ook niet over 1 nacht ijs gegaan.
Meerdere offertes gestuurd om uiteindelijk tot de beste keuze te komen.

Wederzijds dank voor alle prettige communicatie en heel veel kookplezier in de fantastische nieuwe keuken.

Spike van 123App

rw 03-03-2024

super makkelijk bestellen en snelle levering. ook nog eens zeer scherpe prijs

Beste RW,

Kort en krachtig; Dank voor de mooie review.

Guy Petit 03-03-2024

Perfect systeem, enkel betalingsvoorwaarden voor België zijn niet zo perfect.

Beste Guy,

Hartelijk dank voor uw aankoop. U heeft helemaal gelijk dat de online betalingsvoorwaarden niet optimaal zijn.

Daarom adviseren wij onze Belgische consument om te betalen met de pinkaart bij de chauffeur.

Hartelijk dank en veel plezier van de aankoop.

H. Peek 02-03-2024

We hebben voor het eerst op 123apparatuur.nl een aankoop gedaan. De website is heel duidelijk, goede productinformatie en eenvoudig om te bestellen. Helemaal top!

Beste Fam. Peek,

Super om te lezen dat we het vertrouwen niet geschaad hebben. Wij helpen u de volgende keer weer graag op weg.

Natasja 01-03-2024

123Apparatuur.nl is een heel duidelijke site. De prijsstelling is absoluut scherp. En boven alles ben ik erg snel, vakkundig en prettig geholpen door Spike! Complimenten voor de goede service en de klantgerichtheid. Dank!

Beste Natasja,

Aaah heel leuk om te lezen en dank voor de mooie woorden.
Veel plezier van de mooie Novy afzuigunit en bij vragen weet u me te vinden.

Spike van 12App

Jacco 01-03-2024

Goede prijs, snelle service. Vaatwasser besteld en keurig netjes afgeleverd. Duurde wel even een week,voordat hij er was

Beste Jacco,

Helemaal top! Klopt, soms moeten we een paar dagen langer wachten omdat de fabrikant dan de vaatwasser niet op voorraad heeft.

De meeste modellen hebben we zelf op voorraad maar soms.....

Veel plezier van de mooie vaatwasser.

Tini de Ruijter 27-02-2024

Duidelijke fijne hulp bij het kiezen van het product hulp bij het opmeten zelfs via de telefoon ik kan niet wachten tot ik mijn vaatwasser thuis hebt en zal zeker een volgende keer terug gaan naar deze winkel !!!
123apparatuur5186 28-02-2024

Beste Tini,

Leuk om te horen en dank voor het prettige telefoongesprek. We bellen direct zodra de vaatwasser er is.

Veel plezier van de aankoop.

Olieslager 27-02-2024

makkelijk te bestellen en overzichtelijke website.
Bezorgd wanneer je wilt.
123apparatuur5186 27-02-2024

Beste,

Altijd fijn als u een review achterlaat voor andere consumenten.
Bedankt daarvoor!

Ed 24-02-2024

Goede aanbieding gekregen en vakkundig telefonisch advies, zelfs upgrade gekregen van apparatuur voor zelfde geld zoals ouder model.

Beste Ed,

Erg blij met je goede ervaring en de mooie review die je hebt achtergelaten.

Heel veel kookplezier van de schitterende apparatuur die is uitgekozen.

Fer 23-02-2024

Alle apparatuur in huis via deze webshop besteld. Vandaar een top op webshop met scherpe prijzen.

Beste Fer,

Dank voor de mooie woorden en veel plezier van de aankoop.

SH 22-02-2024

Filtermogelijkheden mogen uitgebreid worden. Voor de rest prima. Prijs ligt een paar tientjes lager voor mij koelkast en vriezen dan bij de bekende winkels.

HEIDI 22-02-2024

De offerte was scherp, goed advies gekregen. Vriendelijk geholpen aan de telefoon.

Beste Heidi,

Heel fijn om te horen dat u een goed advies heeft gekregen aan de telefoon. Goede koop gewenst en bij vragen horen we het graag.

rudike 21-02-2024

correcte info en snelle respons op vragen
Eerlijke prijzen, levering hopelijk ook zonder problemen, want die is pas later,tof dat men dit kan kiezen

John 21-02-2024

Heldere omschrijving.Vriezer was zo besteld en in huis.
Oude werd probleemloos opgehaald.