123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 334 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ronald 29-05-2021

Dat is boffen koel/vriescombinatie besteld is hij niet meer leverbaar. Maar geen probleem krijg het vervangende model welke 70,00 euro duurder is voor dezelfde prijs. Dat noem ik nu service.

Louiza 28-05-2021

Goedkope winkel met een duidelijke website. Bestellen gaat heel makkelijk.

Louis 28-05-2021

Een goede prijs en snelle en keurige afhandeling. Goede afstemming met wat de klant wil.

roented 26-05-2021

Er staat op de website: nu bestellen, morgen in huis. Ze liegen. Voorts, als je ze belt, toont de telefoniste absoluut minachting voor je als klant en het interesseert ze geen zier. Order geannuleerd en ik zal deze winkel nooit meer bezoeken. Het lijkt wel wild west. Absolute AFRADER!!

Trouw 21-05-2021

Het doet ons goed om een mening te geven over 123 apparatuur, gezien onze ervaring met team 123 waarbij wij verschillende mensen hebben mogen spreken. Kunnen wij alleen maar zeggen dat de advisering en het meedenken van dit team in een woord gewoon goed was. Wij zullen dan ook deze ervaring doorvertellen.

Mar 21-05-2021

Snelle reacties - flitsende prijzen en ongekende vriendelijkheid! Keurige offerte herinneringen die niet als irritant beschouwd worden.

Tim 20-05-2021

123 apparatuur kenmerkt zich door hun goede service en berijkbaarheid.
vrijblijvend advies en telefonisch goede begeleiding, naar het juiste product, zodat je niet het verkeerde apparaat thuis krijgt

Hans 12/7 20-05-2021

Makkelijk online te bestellen waarbij meteen duidelijk is wat de totale kosten zijn.

Tony Nijssen 19-05-2021

Het contact met 123apparatuur.nl was in eerste instantie via de mail m.b.t. aanvraag prijs en levertijd voor een Bosch vaatwasser. Ik kreeg vrijwel meteen antwoord op al mijn vragen. Mij werd ook de mogelijkheid geboden om via e-mail te bestellen omdat zij hem als een van de weinigen op voorraad hadden. Ik hem ook meteen besteld. Snel en zonder poespas. Werd goed op de hoogte gehouden met levertijd. Is op de bevestigde tijd geleverd. Zelfs vaatwasser tot binnen neergezet. Zeer correcte koerier. Zeer te spreken over de medewerker van 123apparatuur.nl waarmee ik heb gemaild. Ik kan 123apparatuur.nl echt aan iedereen aanbevelen!

MS 18-05-2021

Zowel per mail als telefonisch heel vriendelijk en professioneel geholpen!
Ook de bezorger was heel vriendelijk en dacht goed mee.

AG 18-05-2021

prima. latere levering mogelijk op aanvraag. betalen bij aflevering ook mogelijk. erg goed geholpen

David 17-05-2021

Vlotte service, eerlijke prijzen en zeer goede klantenservice. Er wordt zeer snel een offerte gemaakt en je kan deze prijzen dan laten vastleggen voor levering op een later moment. Vlotte opvolging van de order, duidelijke informatie bij levering en je wordt constant op de hoogte gebracht van eventuele vertragingen.
Enige minpunt is dat Belgische klanten niet makkelijk online kunnen betalen via VISA/Mastercard of bancontact.

Paul Louwerse 17-05-2021

De keuze viel in eerste instantie op 123apparatuur door de website en de gepresenteerde lage prijzen. Dit positieve beeld werd bevestigd door een prettig telefoongesprek en een in vergelijking met andere aanbieders aantrekkelijke offerte. Sinds het uitbrengen van de offerte en (gedeeltelijke) levering heb ik herhaaldelijk per mail en telefonisch contact gehad: alle keren erg klantvriendelijk met heldere antwoorden. Het gewekte vertrouwen wordt voor 100% waargemaakt !

M. Rietveld 15-05-2021

Heel erg veel keus, met heel goede product omschrijving en nog belangrijker de prijs die met vele aanbieders erg goed uit de bus komt

A.J.U 15-05-2021

We waren op zoek naar een nieuwe kookplaat en kwamen uit op een Etna kookplaat. Daarbij stond de vermelding: in 3 werkdagen leverbaar indien voorradig. Na een dag kregen we al de melding dat deze niet voorradig was en dat de verwachte ontvangst 1 week later zou zijn doordat Etna niet kon leveren. In die bewuste week kregen we de melding dat het nog 2 week verschoven zou worden. Na die 2 week kregen we opnieuw bericht dat het nog 6 weken zou duren. Nadat die periode bijna verstreken was kregen we opnieuw een melding dat het nog 6 weken verschoven zou worden. Dit zou dan een uitgestelde levering worden van 15 weken. Toch maar even een telefoontje gepleegd. Een alleraardigste medeweker stond mij te woord en begreep het probleem en verontschuldigde zich ook direct voor dit probleem. Dit heeft uiteraard ook alles te maken met de covid19 crisis. Hij besloot ook direct te kijken of hij een alternatief voor ons en we kregen meteen een aantal opties. We besloten om op 1 van deze opties in te gaan en alles werd meteen geregeld. De volgende dag werd deze Pelgrim IK4084M bij ons afgeleverd. Nog een dag later kon ik hem instaleren en het kookt fantastisch.
Dus eigenlijk was het voor de tijdsduur dat we hebben gewacht (door de omstandigheden) een 6 maar na het telefoontje een 10.
En dan kom je dus op een gemiddelde van een 8.

Mark 15-05-2021

Goede service voor en na de aankoop, goede prijs, levering volgens afspraak met duidelijke communicatie over timing, aardige mensen.

AG 15-05-2021

prima. latere levering ook mogelijk en betalen bij levering mogelijk. erg goed geholpen.

Top advies 13-05-2021

Zeer vriendelijke heer aan de telefoon. Keek mee naar manier om in te bouwen. Had alle tijd en legde prima uit, dus TOP!

Richard 12-05-2021

Apparatuur uitgezocht en prijsopgave gevraagd.
Werd gelijk gebeld om te vragen of dit klopte en kreeg goed advies. Daarna kreeg ik een keurige offerte. Na nog een keer telefonisch contact de deal gesloten. Kundig en denken met je mee, prima service

Hans van der Plas 12-05-2021

Overzichtelijk en erg duidelijke en goede informatie met kwaliteit producten

Mathijs 12-05-2021

Duidelijke uitleg, denken met je mee en zijn erg behulpzaam. Samen zijn we tot een mooie deal gekomen.

G.J.Vos 12-05-2021

Duidelijke en goed werkende site, bij vragen constructief overleg en expert advies, komen ongevraagd met zeer bruikbare en voordeliger alternatieven en zijn ondanks de scherpe prijzen bereid tot het maken van een package deal. Zeer aanbevelenswaardig.

Irene 11-05-2021

Na mijn offerte vraag werd er direct contact opgenomen en kreeg ik goed advies. Verder zijn alle contactmomenten goed geweest. Zeer tevreden dus 👍🏼

Henny 10-05-2021

Geweldige service, omruilen van producten geen probleem,
Gunstige prijzen, een tevreden klant

Monique 10-05-2021

Goede adviezen betreft keukenapparatuur, goede prijzen en flexibel in bezorgen,
Alles bij elkaar top☺️