123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 334 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

fam joinkers 22-06-2020

Eerder een bestelling gedaan alles keurig en vlot afgehandeld nu wederom een goede keuze kunnen maken op de duidelijke website.

rjb 22-06-2020

Inmiddels bestel ik al bijna vijf jaar bij 123 keukenapparatuur. De service blijft onveranderd goed en ze zijn het goedkoopst in de markt.

Parkhoeve 21-06-2020

Ruime keuzemogelijkheden tegen een goede prijs. De website is ovezichtelijk.

Jan 21-06-2020

‘s avonds om 21 uur besteld, dag erna om 10 uur geleverd. Uiterst vriendelijke bezorger. Nam zelfs oude machine mee ondanks ik dit nuet aangevinkt had. Een echter aanrader.

Elly 21-06-2020

Heel fijn dat er telefonisch een duidelijk uitleg wordt gegeven, maar ook echt meegedacht over de mogelijke apparatuur. Het advies hierin is werkelijk belangrijk. En dit alles met de meeste geduld !

Liane van Dijk 19-06-2020

Super service, vanmorgen op internet een offerte aangevraagd binnen een paar minuten binnen. Even overleg gehad met mijn man, daarna gebeld voor informatie. Goed telefoongesprek gehad. En besteld, volgende week onze inductie kookplaat in huis. Super gehoplen👍

Gerrit 19-06-2020

Op zoek naar apparatuur voor onze nieuwe keuken hebben wij dit adres van een vriend gekregen. Wij hadden al apparatuur uitgezocht. Letterlijk de serienummers ingevoerd en klaar waren wij. De aanbieding was een stuk gunstiger, tevens een zeer snelle reactie per mail. Na telefonisch overleg met een kundig en sympathiek persoon direct overgaan tot orderbevestiging. Wij wisten nog niet wanneer de keuken geplaatst zou worden. Geen enkel probleem. Wij leveren wanneer jij het nodig hebt. Met andere woorden, een topbedrijf, waarvoor onze dank.

Magda Van den Branden 19-06-2020

Wat een kundige lieve mensen ,ik heb maar 1 onderdeel voor de dampkap besteld omdat ik sclecht zie
Heb gebeld en ze hebben heel correct geantwoord .
Ben heel goed verder geholpen en heb nu het motertje besteld ,dus fijn alles ging goed
Binnenkort krijg ik een mooi kunstwerk als dampkap Top en 123 apparatuur is zeker top ,zeldzaam in deze online tijd !!!

Vr.Gr. Magda

Hanneke 19-06-2020

Vakkundig advies, leuke benadering. Goede producten en supersnelle levering. Handig dat levering goed gecommuniceerd wordt met de klant

Bep 19-06-2020

Heldere omschrijving, gebruiksvriendelijk.Qua garanties en bedenktijd erg klantvriendelijk

Elly 18-06-2020

Ook telefonisch is deze website goed bereikbaar. Maar wat nog veel belangrijker is zijn de adviezen die ik kreeg en de mogelijkheden van de diverse apparatuur. Meneer Willem deed dit ook met veel geduld. Verder zijn het zeer gunstige prijzen, ook een niet onplezierige bijkomstigheid.

Jannie van den Broek 18-06-2020

heel duidelijke site, gemakkelijk om iets te vinden je kan heel gemakkelijk vinden wat je zoek aan de zijkant kan je precies aan vinken om de juiste keus te kunnen maken

Rene 18-06-2020

Bestelling gemaakt voor diverse apparatuur voor onze nieuwe keuken.
De persoon die ons geholpen heeft was meedenkend en heel netjes.
De keuken komt in ons nieuwbouwhuis die nog wordt gebouwd en waarvan oplevering ergens 4de kwartaal dit jaar is.

Geen probleem, niet aan betalen en levering in overleg met 123 appratuur.nl
Tot nu toe dus erg tevreden!

Jacquelien 18-06-2020

We kwamen op deze winkel doordat het product wat we zochten hier de voordeligste prijs had. Vervolgens snel en eenvoudig kunnen bestellen via de site. Vervolgens al een dag later, ondanks de bestelling in het weekend, geleverd. En dan ook nog eens een vriendelijke en uiterst behulpzame chauffeur. Wij wonen benedendijks en hij heeft even meegetilt om het naar beneden te krijgen terwijl hij het eigenlijk bovenaan mocht afleveren. Top service! Door snelheid, service en prijs zullen wij hier vaker bestellen.

ed 18-06-2020

plasmafilter voor afzuigkap gekocht, snelle levering, goed geinformeerd over installatie, vriendelijke mensen.

michael 18-06-2020

top bedrijf s.middags 4 uur gebeld voor informatie koel/vries combinatie kreeg perfect advies besteld de volgende morgen om half 8 belt de chauffeur dat hij om 5 over acht voor de deur zou staan en daar stond hij top

Henkes 17-06-2020

Al weken wachtte ik op een inductieplaat die ik besteld had bij een concurrent. Ik heb contact opgezocht met 123 apparatuur, zij hadden de betreffende inductieplaat ook niet voorradig, maar belden me kort na mijn aanvraag met een top alternatief. Binnen 1 dag had ik de inductie plaat in huis, ook nog eens zeer gunstig geprijsd. Dankjewel 123 apparatuur, het is duidelijk dat jullie verder gaan dan dozen schuiven!👍

Teuni Bakelaar 17-06-2020

Zakelijk heb ik ook ervaring met 123apparatuur. goede service en bezorging is ook prima geregeld.

Jasper 17-06-2020

Prima service en scherpe prijzen. Professioneel advies. Een aanbeveling hier te bestellen.

Ardon 17-06-2020

Vriendelijke mensen en nog echte service, dus denken met je mee en zoeken naar een product geschikt voor jou.

Monique en Paul 17-06-2020

Zeer vriendelijke en competente medewerkers. Er wordt meegedacht in mogelijkheden en de flexibiliteit vaan het bedrijf is fantastisch. Bij het aanschaffen van een woning verloopt helaas niet alles zonder slag of stoot, echter weet 123apparatuur.nl echt te ontzorgen!

Albert 17-06-2020

Altijd veel keuze, scherpe prijzen, en als ik bel, dan meestal krijg ik een redelijke extra korting.
Altijd klantvriendlijk aan telefoon.

Annemarie Maathuis 17-06-2020

Website gevonden via Google. Duidelijke, overzichtelijke website. Aantrekkelijke prijzen.

Gio 17-06-2020

Simpel en snel bestellen maar bovenal zeer snel geleverd! Zeker een aanrader.

jack 16-06-2020

Prima ervaring gehad met 123 apparatuur. Telefonisch goed bereikbaar en prima voorlichting gehad. Snelle levering voor de goedkoopste prijs. Volgende (inbouw) apparaat ga ik hier zeker weer bestellen.