123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 334 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ilja 21-07-2020

Snelle levering en goede prijs. Zeer vriendelijke en behulpzame verkoper in contactcentrum. Goed geholpen en geadviseerd. Klant is koning.

Jos 21-07-2020

Ik kan niets bedenken wat mis is gegaan. Ben zelf vaak wat huiverig om artikelen online te bestellen. Vooral als het om grotere apparaten gaat. In dit geval een koelkast. Uiteraard wat aan prijsvergelijking gedaan en een hele mooie offerte van 123apparatuur.nl gekregen. Tot zover gaat alles goed. Dan toch nog de huivering om daadwerkelijk te bestellen. Alles onterecht. Net zo goed als de offerte gaat de bestelling. Correct een bevestiging van de bestelling. Vervolgens netjes een bericht dat bestelling is geleverd door fabrikant en waarneer het ons schikt dat de koelkast geleverd kan worden. De uiteindelijke levering wordt van te voren aangekondigd door een sms en telefoontje van een uiterst aardige chauffeur. De koelkast tot in de keuken geleverd. Betaling per pin aan de chauffeur, dus niet als bij zoveel webwinkels bij bestelling en dan het risico lopen dat levering lang op zich laat wachten. Dikke pluim voor 123apparatuur.nl

Dick Wiebenga 21-07-2020

geprobeerd bij twee andere ondernemingen doch dit ging via de computer zeer moeilijk voor mij. Bij 123 apparatuur is dit veel eenvoudiger. voor vragen is er bij de andere bedrijven geen telefoon nummer vermeld , bij 123 apparatuur wel. Altijd gemakkelijk als je vragen hebt

Nanda 21-07-2020

Vriendelijk aan de telefoon ze beantwoorden alle vragen goed , levering eerder dan verwacht top ! Ben blij met het apparaat

Dirk sr 21-07-2020

Twee inbouw koelkasten gekocht alles liep keurig volgens afspraak afgeleverd in de keuken.
Ook nog een leuke korting ga zo door.

fam Stuijts 20-07-2020

je besteld ergens wel meer wat maar bij 123apparatuur was de besteling wel supper snel binnen en geheel naar verwachting.
top mensen houd dit vol.

Raymond 20-07-2020

Naast aantrekkelijke prijzen, reageert 123apparatuur snel op vragen en denkt mee om een geschikte oplossing te vinden. Zeker een aanrader!

Sandra 20-07-2020

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Bestelling telefonisch geplaatst omdat ik nog wat vragen had. Deze werden snel en deskundig beantwoord.
YYY, bedankt voor het advies en de snelle afhandeling.

Marcel Scheerman 19-07-2020

Deze winkel heeft een goed aanbod met zeer redelijke prijzen. Bovendien zeer snelle levering bij voor 23.59 betseld de volgende dag al in huis een ook geen bezorgkosten. Dat mogen er meer doen van mij.

R.Havinga. 18-07-2020

We zijn zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen door een jonge man ( zo klonk hij tenminste) .
Onze afwasmachine moesten we vervangen en we hadden hem gekocht bij 123apparatuur. we wilden graag dezelfde afwasmachine dus hebben we weer gebeld met 123appararatuur waar we dus snel, vriendelijk en zeer goed geholpen zijn.

Annette 17-07-2020

Na het doornemen van de site had ik een vraag over de leveringswijze en werd vlot en behulpzaam geholpen. Maar het allerbelangrijkste is dat een firma ook doet wat toegezegd is. Het hoort ook zo, maar je maakt het .soms anders mee.
Bij 123 Apparatuur was het prima geregeld. Top!

Willem 17-07-2020

Prima shop om online te kopen, vlotte afwikkeling van de bestelde goederen, de prijs was de laagste op dat moment, tijd stip bezorging goed gecommuniceerd

Ronald 17-07-2020

Duidelijke voorlichting en een scherpe prijs! Er wordt echt meegedacht met de wensen van de klant!

Harry 17-07-2020

Nette en duidelijke site waar alles duidelijk te vinden is. Bij vergelijkingssite sites komen ze er steeds weer uit met nette concurrerende prijzen.

Mieke 16-07-2020

Makkelijke site met goede aanbiedingen
Makkelijk te bestellen .
Er wordt contact met je opgenomen via wa bij de levering.
Zo weet je wanneer ze komen.

Thorwald Vader 16-07-2020

Een geweldige goede site/winkel. Heeft niet alleen een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Maar wat belangrijk is; goede mensen waarmee je goede zaken kunt doen.
Ik heb zelf een grote fout gemaakt, ik had de afspraak gemaakt op de dinsdag & de woensdag zou mijn keuken gemonteerd worden. Nu had ik niet op mijn rekening gekeken en was ervan uit gegaan dat ik niet kon betalen. De chauffeur ging onverrichte zaken naar huis met mijn apparatuur terug. Ik balen. Mijn vrouw kijkt op de rekening en ik kon nog meer balen, de chauffeur kon gewoon lossen.
Enfin, we hadden een groot probleem, immers de volgende dag werd onze keuken gemonteerd.
1 belletje naar Willem en hij regelde voor ons dat wij de volgende dag onze apparatuur wel kregen.
Daarvoor; DANK WILLEM!!!!!!! van mij krijg je een dikke pluim en wat mij betreft krijg je een dikke loonsverhoging, je verdient het.

Waarom geen 10 denkt u. Ik ben een Groninger, dus iedereen die dit leest koop inductie bij 123apparatuur.nl

Berdien 16-07-2020

Super bedrijf! Ik had een type koelkast die ik wou laten leveren. Helaas was deze niet op voorraad. Ravi belde mij op en dacht goed mee voor alternatieven. Andere optie was elders online mijn gewenste model zoeken en bestellen... Echter, hij hielp mij zo goed en snel dat het dan niet netjes is om over te lopen... Alternatief besteld, nog goedkoper ook én morgen in huis! Super cool en snel! 😎 zeer tevreden!

Hans 16-07-2020

Zeer correcte behandeling . Belangrijk is dat ze mee denken met de klant qua levering en prijs.

Daphne 15-07-2020

Super fijn telefonisch geholpen. X dacht echt met mij mee en gaf ook eerlijk aan wat slimme keuzes waren. Verschillende keren gebeld en gemaild, snelle reacties! Vaker door X gebeld, enorm prettig te woord gestaan! De snelle vriendelijke service en de prijs maakten voor mij de keuze enorm makkelijk! Chapeau

installatie in beeld 15-07-2020

op de website heb ik een koffie machine gevonden en een oven echter wist ik niet of deze bij elkaar pasten,
ik werd erg fijn geholpen en ik kon de juiste machines direct ophalen.
inmiddels zit ik al aan mijn eerste koffie.

weinie 15-07-2020

snelle levering goede prijs fijne verkopersters goede service sterk aanbevolen

Heemskerk 15-07-2020

Snelle aktie , 5 minuten na bestelling reeds medewerkster van 123 dat bestelling volgende dag wordt afgeleverd en ook nog welk uur .

Jan Willem 15-07-2020

als er staat op voorraad dan is het er ook de volgende dag
heb je vragen dan kan je die stellen en je wordt vriendelijk te word gestaan top

Anke Wansinck, Voorburg 15-07-2020

Vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Duidelijke info over de bezorging. We werden een half uur van te voren gebeld dat de bezorgdienst er aan kwam. Helemaal goed!

Petra 15-07-2020

Ze namen de moeite ons te waarschuwen dat het apparaat waar we de offerte voor hadden aangevraagd aan de grote kant was. Hierdoor hebben we nog even kunnen nameten of het mogelijk was het apparaat in te bouwen.