Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,3

Katja 04-03-2021

De 2 produkten die ik zocht waren beiden bij badkamerwinkel.nl beschikbaar en tegen een goede prijs.
In het weekend besteld en dinsdag al thuis bezorgd. Supersnel en het was goed verpakt.

Ronald 28-02-2021

Snelle reactie op de mail, goed en prettig geholpen en de juiste goederen geleverd volgens afspraak en tegen een gunstige prijs

Bart 26-02-2021

Mooie prijzen, goede info, duidelijke website, duidelijkheid over levertijden, netjes alles op tijd geleverd, al eerder goede ervaringen gehad, verder kijken heeft geen zin.

Albert 24-02-2021

Levert zoals afgesproken de producten netjes op tijd. In dit geval zelfs sneller dan verwacht en dat ondanks de drukte bij de bezorgdiensten. In deze tijd van corona waarin je de producten niet fysiek kan zien, is het fijn dat je de producten kunt proberen en retourneren. Dat proces verloop geheel soepel. Een prima winkel waar je zonder zorgen je producten kunt bestellen.

Maarten 23-02-2021

Goede webwinkel, makkelijk producten filteren op basis van de opties die je nodig hebt en goede prijzen!

Ruben 23-02-2021

Goeie service en leuke producten, maar.....

Producten worden niet geleverd waneer ze gepland staan. Ik heb 3 dagen voor niks in een koud en leeg huis zitten wachten. Echt een zonde van mijn tijd!
Daarnaast heb ik, na vele keren bellen en belooft te krijgen dat het geleverd zou worden, de bad zelf op moet halen!! Ook de tegels die ik heb besteld waren niet de zelfde maat.
Ik heb echt te veel moeite moeten doen om alles bij elkaar te krijgen met een vertraging van 2 weken. Ik vraag me af wat er had gebeurd als ik niet constant had gebeld. Iedereen zei ook wat anders ?! Echt, de organisatie van deze berdijf is ver te zoeken en waneer ik met een klacht komt dan komen ze mij nauwelijks te gemoet.... Echt nooit meer....
Badkamerwinkel.nl 01-03-2021

Beste Ruben, aan de hand van uw bericht zouden wij graag nog even contact opnemen. Maar we hebben helaas geen gegevens van u via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden dan mag u uw telefoonnummer (en ordernummer) mailen aan jasmijn@badkamerwinkel.nl dan zorg ik daarvoor. Groet, Jasmijn

Johannes Postma 18-02-2021

Super levering van de bestelde spullen. Ondanks dat alles niet gelijk aanwezigs was, is alles keurig in deelleveringen afgeleverd, zonder extra kosten. Ga de volgende keer zeker weer kiezen om te bestellen bij de badkamerwinkel.nl.

Mz 12-02-2021

Fijne overzichtelijke site
Kwam als goedkoopste uit de bus
Ruime keuze aan producten

stan 08-02-2021

2 producten gekocht na het lezen van de goede reviews. Helaas was verkeerde. Wilde deze annuleren, kon niet. Gebeld, geen oplossing. Al die meedenkende medewerkers waar je over leest niet kunnen ervaren. Ik heb aangegeven het product te weigeren aan de deur. Dan kan het retour naar de verzender. Maar dat vonden ze niet okay.

-Ik moet pakket aannemen.
-Contact opnemen om een retourprocedure te starten.
- naar postkantoor brengen (als er 1 open is)
- retourkosten betalen
- wachten tot aangekomen is
- gaan ze controleren
- krijg dan pas mijn geld terug...

WAAROM niet gewoon weigeren aan de deur
Is dan ongeopend en retour?

Ik vind wel raar. Andere bedrijven doen niet moeilijk. Maak dan op ze minst een retourlabel aan.
Badkamerwinkel.nl 11-02-2021

Beste Stan, aan de hand van uw bericht zouden wij graag nog even contact opnemen. Maar we hebben helaas geen gegevens van u via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden dan mag u uw telefoonnummer (en ordernummer) mailen aan jasmijn@badkamerwinkel.nl dan zorg ik daarvoor. Groet, Jasmijn

Jos 06-02-2021

Al heel vaak wat bij badkamerwinkel gekocht en altijd goed en snel geleverd voor een goede prijs.

Elzakkers 04-02-2021

Wij kopen altijd bij deze Badkamerwinkel, service heel erg goed en Spullen worden op Tijd heel goed ingepakt geliefdere! Ik rad deze Winkel an!!

mr 04-02-2021

Geweldige online service, medewerkers die echt meedenken en de extra mijl gaan om je te helpen bij je verbouwing.

Frans en Anouk 04-02-2021

Duidelijke en gebruiksvriendelijke site. Producten voor een goede prijs

Ondanks wij de producten een aantal keren hebben teruggestuurd, omdat we toch een andere kleur wilden en dit niet "in het echt" kunnen bekijken vanwege het Covid-virus. Toch vriendelijk en snel geholpen via de klantenservice!

Guus 03-02-2021

Wij waren op zoek naar een wc-bril, maar kennelijk moest het een bijzonder model zijn. Na een paar verkeerde brillen is een van de specialisten van Badkamerwinkel.nl erin gedoken. Met een paar dagen kregen we een besteladvies en deze bleek inderdaad te passen! Uitstekende service dus!

Collin 17-01-2021

Keurig geholpen door de online helpdesk met advies en scherp op wat er mogelijk nog miste. Ook op de hoogte gehouden over de leverdatum, omdat wij vrij snel de spullen nodig hadden.

Adam 14-01-2021

Uitstekende prijs, ongelooflijk snel geleverd. Geen gekkigheden, gewoon eerst klas spullen. om hier te bestellen.

Irma 12-01-2021

Mooi verpakt, goedkoper dan meerdere webwinkels en een hele snelle levering in deze tijd. De volgende dag al in huis! Helemaal geweldig!!

Casper 11-01-2021

Prachtige kranen van Hansgrohe gekocht voor heel weinig geld. Daarbij is de levering snel en adequaat afgehandeld.

Nico 09-01-2021

Prima website en communicatie per mail over levering.
Tevens worden er scherpe prijzen voor Grohe artikelen gehanteerd.

Wout 07-01-2021

Wederom keurig geleverd door Badkamerwinkel.nl
Alles wat we besteld hebben voldoet 100% aan onze wensen

Jan 06-01-2021

Zoals bij een eerdere bestelling zijn we ook nu weer heel tevreden . De prijzen zijn concurrerend, de website werkt intuïtief en de levering is snel en correct gebeurd. Ik kan deze webwinkel van harte aanbevelen.

Max 04-01-2021

Perfecte en snelle service. Producten zijn conform verwachting en goed verpakt.

Rob 25-12-2020

Flinke bestelling geplaatst waarvan ik wist dat niet alles op voorraad was. Klein onderdeel vergeten, maar werd zonder extra verzendkosten toegevoegd. Nette klantenservicemedewerker die oprecht moeite deed. Prima!

Bob Beumers 24-12-2020

Duidelijk, goede kwaliteit en prijs. Verder netjes geleverd door vriendelijke chauffeur. Kortom prima verzorgd!

Louise Ravensbergen-de Graaf 21-12-2020

Wij hebben onze badkamer spullen besteld. Wat een super service en zeer snel geleverd binnen 12 uur. En een hele fijne klantenservice