Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,3

Ad 07-07-2020

goede en heldere website, na bestelling direct een order bevestiging.

na verzending een correcte track and trace

Marlene 05-07-2020

Zeer tevreden over service van de badkamerwinkel. Goed bereikbaar en reageren snel. Ik heb ook een product geretourneerd en ook dat werd goed geregeld. Retourneren had niets te maken met product zelf.
Aan te bevelen!

Theo Derksen 30-06-2020

Een duidelijke webshop met heel veel uitleg over de producten, zodat een goede vergelijking heel eenvoudig is. Aanbevelingen van artikelen die qua maatvoering bij elkaar horen is fijn en vergemakkelijkt het zoeken.

Claire 08-06-2020

Hele goede en snelle service, ook nadat de levering bijna te laat zou komen is het goed opgelost. En de scherpste prijzen

Willemse 08-06-2020

Een regendouche gekocht, na de winkel goede uitleg via hun site besteld en dat ging erg goed. Wij zijn erg tevreden.

Jeroen 08-06-2020

Van het bestellen tot aan het leveren van de wastafeldonderkast liep het gesmeerd. Na 1,5 week zag ik dat de kast goedkoper was geworden op de site. Contact opgenomen met de klantenservice, werd vriendelijk geholpen en het verschil was binnen een paar werkdagen gestort. Top bedrijf!

Moerkerk 08-06-2020

Ik bestel vaker artikelen online en vind het al prettig als je een bevestiging oid krijgt. Bij badkamerwinkel.nl werkt de site zeer prettig, zijn de prijzen scherp. Waar ik mij het meeste over verbaasde is dat ik de volgende ochtend al de bestelling geleverd kreeg terwijl ik deze eind van de middag ervoor bestelde. Ik had slechts 1 product besteld omdat ik vastliep met klussen en de dag erna kwam er een eigen vrachtwagen voorrijden met deze emmer die door een vriendelijke medewerkster gebracht werd. Hierdoor kon ik in de middag direct door en was alles nog voor het weekend klaar, terwijl ik dit niet had verwacht. Echt super service. In de tussentijd ook keurig bericht wanneer ze gingen komen en tussen welke tijden.
Hoe fijn en normaal dit lijkt blijf ik dit bijzonder vinden en zie ik dit echt bijna niet, waarvoor dus dank (ook namens mijn vrouw die hierdoor al eerder gebruik kon maken van de douche).

Geoffrey 28-05-2020

Snelle service, goede opvolging en prima producten!! Retourneren ook makkelijk en fijn werken zo!

Gerard Heijmans 26-05-2020

Bij badkamerwinkel doen ze veel moeite om de klant te helpen, en ze hebben een zeer goede service

Jos 17-05-2020

Nooit meer badkamerwinkel .nl 10 april kraan besteld 15 mei na veel e-mails en telefoontjes niks gehad ik heb het maar afbesteld wat een drama

Charlotte 12-05-2020

Het artikel was direct leverbaar, terwijl het in andere shops pas week 30 ging worden. Het werd netjes bezorgd en we werden keurig op de hoogte gehouden.

Danny D. 11-05-2020

Hele fijne webshop. Ruim assortiment en zeer gebruiksvriendelijk, mede door de prettig werkende filterfunctie.
Levering van het product was snel, zoals aangegeven op de website.
Al met al prettige ervaring!

Tessa De Jong 08-05-2020

Wij hebben de badkamer gekocht bij het filiaal in Wateringen. Wij zijn er meerdere keren geweest en alle keren ontzettend goed, professioneel en gezellig geholpen.
Het bestellen verliep ook vlot. Enig minpuntje was het aanmelden van de retouren naderhand. Dit ging niet helemaal volgens afspraak

Gerald Verstraten 07-05-2020

Goede en snelle service! Na plaatsing van mijn bestelling meteen een verzendbevestiging en de volgende dag was alles binnen. Kortom Top en zou ze zeker aanraden!

Frank Vaessen 29-04-2020

Prima internetwinkel met goede, snelle service!
Was iets niet cfm bestelling voorradig vanwege de overgang van Sphinx naar Geberit, dit werd echter snel opgelost!

h.mulder 28-04-2020

De prijs kwaliteit van het product is prima.
hebben zich bovendien aan de beloofde afspraak mbt tot levering gehouden

Kapitein Rob 17-04-2020

Duidelijke overzichtelijke website, makkelijk te vinden wat je zoekt en perfecte snelle levering!

Frans 17-04-2020

Correcte verpakking, correcte levering zelfs eerder dan de oorspronkelijk genoemde termijn, Ook de nalevering van een artikel geheel conform de afspraak. M.a.w. wat er wordt gezegd wordt ook waargemaakt. Chapeau.

Robin De leur 16-04-2020

Nieuwe winkel in Zaandam. Waar je soms startersproblemen ondervind was dit hier totaal nuet het geval. We zijn zeer goed geholpen , mevrouw had verstand van zaken wat fijn was. Tevens was de levering ook duidelijk en netjes verlopen

Lo 10-04-2020

Conclusie: Echt nare ervaring met klantenservice. Er wordt slechte service aangeboden. En dingen worden toegezegd die blijkbaar niet worden nageleefd. Ik zal niet meer durfen bestellen bij hen, wetende dat als er iets mis gaat met de bestelling, dat het contact met klantenservice moeizaam en onbetrouwbaar is.

Waterreservoir van Geberit besteld bij Badkamerwinkel.nl. Vlotter bleef doorlopen. Geberit gebeld hierover. Die zei dat we bij Badkamerwinkel dit konden melden dat we contact met hen hadden en dat er een nieuwe verstuurd kon worden. Contact opgenomen met BW. Die zeiden dat het niet zo ging en dat we een mail naar BW moesten sturen. Dit direct gedaan. Paar dagen later niets gehoord. Ook geen bevestiging gekregen of wat dan ook. Ik bel BW voor stand van zaken. Ze geven aan dat het is doorgezet naar Geberit en dat we binnenkort bericht krijgen. Ik geduldig wachten. Nog steeds geen reactie dus bel ik weer. Blijkt er niets gedaan te zijn, in tegenstelling tot wat vorige collega me vertelde. Wederom weer hetzelfde bericht van die collegea gekregen dat het naar Geberit doorgestuurd moet worden en dat ik moet wachten. Weer gewacht en geen bericht. Paar dagen later bel ik weer voor de 3e keer. Bleek er eveneens niets gedaan te zijn. Deze college stelde weer voor om een ticket aan te maken. Ik ben boos geworden en heb aangegeven dat zij Geberit zelf maar moeten bellen en geen ticket moeten aanmaken, wat weer dagen gaat duren. Pas na aandringen stemde ze in om Geberit te bellen. Iets wat al veel eerder gedaan kon worden. Zeker omdat ik dat in eerste instantie ook zelf al had gedaan.

lucas 04-04-2020

snelle levering en goede kwaliteit, ik zou zeggen ga zo door, ik heb geen minpunten

Nona 04-04-2020

Hoge retourkosten!! Ik wilde graag zelf mijn pakket retour doen zonder gebruik te maken van hun retourkosten, gaat niet! Verplicht van hun retourkosten gebruik te maken..

Ronald 02-04-2020

Goede en vriendelijke service. Goede kwaliteit. Snelle levering en goed advies.
Prijs kwaliteit uitstekend.

Ron 01-04-2020

Ik heb een compleet sfinx badmeubel met staande kast en spiegel gekocht, ik ben zeer tevreden over de bezorging en de kwaliteit, maar vooral tevreden over de verkoper, wij zijn allerprettigst geholpen en zeer vakkundig geadviseerd.
Dus voor de rest van de badkamer komen wij weer naar de badkamerwinkel.

Lance 01-04-2020

Ik was op zoek naar een thermo kraan met h-o-h afstand van 12cm. Weinig winkels verkopen nog zo'n douche thermostaatkraan. Badkamerwinkel.nl had een ruim assortiment aan kranen en was een stuk goedkoper dan andere verkopers. De winkel levert bovendien erg snel. Ik ben erg tevreden.