Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is berekend op basis van 55 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

4.4

• Slecht

N.M.W. Pantekoek 23-10-2017 Via de website gekocht

Slechte service

16/10 onderbouwwastafel besteld. Voor 21.00u besteld 17/10 levering volgens de site. 17/10 hele dag thuis gebleven geen wastafel geleverd. 19/10 om 9.10u contact opgenomen. 20min. in de wacht. Kreeg te horen dat er 4 weken levertijd op het product is. Om te lachen is dat je om 9.10u een bandje hoort dat het druk is in de showroom. Alle showrooms gaan om 9.30u open. Na een aantal telefoontjes met pijn en moeite na 5 dagen het aankoopbedrag terug geboekt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Gerlinde 30-08-2017 Via de website gekocht

Geen levering, na meerdere keren bellen geannuleerd

Ik heb tegels besteld. Na lang wachten nagebeld, order bleek intern geannuleerd. Opnieuw besteld en opnieuw wachten. Nogmaals intern geannuleerd. Inmiddels 2,5 maand later. Ik heb een groot probleem. Inmiddels kan ik ook niet via andere leverancier op tijd mijn tegels geleverd krijgen.

- 23-08-2017 Via de website gekocht

slechte naservice

geberit systeem besteld, inderdaad binnen 24 uur geleverd, maar er ontbrak een zakje met montagematerialen. Dit kunnen ze niet binnen 24 uur nasturen, maar eerst moet alles gecheckt worden. Wellicht over 3 dagen. En die monteurs maar 3 dagen wachten. Zeer slecht.

Wil Bode 31-07-2017 Via de website gekocht

Prijs geweldig. Service belabberd.

Door de gunstige prijzen zijn we bij deze winkel terecht gekomen. Ook omdat ze volgens eigen zeggen een review hebben van 9,5. Prijs is inderdaad zeer aantrekkelijk, maar voor de rest klopt er niets. Leverdata niet volgens belofte en de klantenservice totaal onbereikbaar. Reageren niet op mail, Facebook en telefoon. Als je uiteindelijk iemand aan de lijn hebt, zeggen ze dat ze het zeer druk hebben. Te begrijpen als iedereen klachten heeft.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Stéphanie van Gerven 26-07-2017 Via de website gekocht

Extreem slechte service

3 weken geleden voor bijna 200 euro aan toiletartikelen besteld, waarbij stond dat dit binnen 3 dagen geleverd zou worden. Vervolgens na 5 dagen gebeld, zou de volgende dag komen. Nog 2 opeenvolgende dagen zelf gebeld en telkens zal het morgen geleverd worden. Inmiddels hoor ik volgende week. Verzoek om compensatie van hun kant wordt gewoon aan de kant geschoven - de schuld ligt bij Tiger. Echt bizar! Prima als de levertijd langer is en een uitzondering kan ook gebeuren, maar deze communicatie en de niet genomen verantwoordelijkheid zijn echt onbegrijpelijk.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Gilbert 24-07-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Duurt lang!

In eerste instantie in de winkel een prima ervaring. 3 stuks kranen besteld met de mededeling dat deze 2 dagen later geleverd zouden worden. Uiteindelijk 1 kraan na 3 dagen, 1 na een maand en de andere moet nog steeds geleverd worden. In de tussentijd geen enkele keer zelf gebeld omtrent de status. Na 24 minuten in de wachtrij eindelijk een medewerker gesproken. Voor mij nooit meer Badkamerwinkel.nl

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Slechte / helemaal geen service op de after-sale 19-07-2017 Via de website gekocht

SLECHTE After-Sale Service

Ivm moderniseren van toilet 7 mei 2017 bij Badkamerwinkel oa een Geberit Sigma 60 bedieningspaneel 2-knops, geborsteld gekocht voor de prijs van Euro 197.35 Hadden het bestelde binnen no time in huis. Prima zaak dus.
Echter: vorige week waren we eindleijk zover dat het bedieningspaneel geinstalleerd kon worden en groot was onze verrassing toen blee dat d einhoud van de doos niet kompleet bleek te zijn. Er misten 2 afstandhouders/bedieningspinnen, welke in de verpakking aanwezig hadden moeten zijn, op 12 juli telefonisch contact gezocht met Badkamerwinkel en nar aanleiding daarvan meteen het hele verhaal op email gezet. Maandga 17 juli nogmaals gebeld en een service nr. ontvangen. Klacht was doorgestuurd naar de fabrikant. Dinsdag 18 juli nogmaals gebeld omdat we het iet eesn waren met de gang van zaken: wij kopen bij badkamerwinkel en verwachten van badkamerwinkel service. Badkamerwinkel koopt bij de fabricant en moet naar ons insziens fabricant mankementen met de fabrikant oplossen en de klant daar niet de dupe van laten worden/zijn. Toevallig was net bericht ontvangen van de fabricant en het bericht zei dat we geen enkele aanspraak meer koindenmaken op garantie en/of vervanging of service, omdat onze order al te oud was!! Notabene van 7 mei 2017, 2 maanden!!! We krgen wel een artikelnr. met de naamvan een ander bedrijf waar we onze missende afstandhouders/bedieningsstifften konden kopen voor euro 22 of 23. Wij vinden dit ronduit SCHANDALIG!! Een product wat bijna euro 200,- kost, wat incompleet is, en dan zeggen dat de orderinmiddels te oud is!! En dan te horen te krijgen dat we eigenlijk de order hadden moeten checken binnen 48 uur na ontvangst. Hoe vaak monteert u een bedieningspaneel van een toilet?? Als u de doos opent, kunt u dan in 1 oogopslag zien wat er allemaal bij zo'n bedieningspaneel hoort en of de zending comleet is?? Ikniet; daar kom je pas achter op moment dat je gaat monteren en de ontagehandleiding gaat volgen. Willen wij deze winkel aanbevelen?? NEE!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Nlah 14-07-2017 Via de website gekocht

Verschrikkelijk

Gisteren besteld voor 17.00. Contact gehad wanneer ze het artikel zouden leveren. (Gebeld) Werd er gezegd dat de chauffeur onderweg was geweest maar het adres was niet goed. Email gecontroleerd, ik heb al mijn gegevens JUIST ingevuld. Hun vullen als huisnummer 0 in! Ze hadden telefoonnummer en al maar je moet niet denken dat ze je dan even bellen. Na zelf bellen er achter gekomen dat ze het maandag nog een keer proberen, en dat de chauffeur gebeld zou hebben! Ja dus echt niet. Hoe moeilijk is het om de juiste gegevens te noteren? Het is allemaal digitaal en dan nog verkeerd doen.
Zeker geen aanbeveling, dat het later geleverd word vind ik niet erg, maar de manier van werken laat te wensen over.

Christien 18-06-2017 Via de website gekocht

Laatste bericht tiger wc bril met kinderzitting

Tiger wc bril met kinderzitting is na 3 weken tóch afgeleverd!! Het oefenen kan gaan beginnen!! Heel blij!!!

Ed 13-06-2017 Via de website gekocht

Onvoldoende kennis van produktgarantie en schuiven veel door

Wij hebben alle ons sanitair van het merk Villeroy & Boch. Wij hebben een spiegelkast van V&B bij Badkamerwinkel.nl gekocht. Na een jaar stopt de ingebouwde verlichting ermee. Nu blijkt dat de garantie betrekking heeft op het toezenden van een nieuwe verlichtingsset, die je er dan zelf in moet monteren. Dus huur zelf maar een elektricien in.

De bestelde verlichtingsset is niet op voorraad volgens Galvano de groothandelspartner van Badkamer.nl dus maar weer wachten op een berichtje van V&B. En deze is niet benaderbaar voor ons, domme consument.

Kortom, Badkamerwinkel is niets meer dan een " luikje" naar de " groothandel". Ze hebben onvoldoende productkennis en kunnen qua service voor edn klant nog geen deuk in een pakje boter slaan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Sjoerd Gerbrandy 13-06-2017 Via de website gekocht

Het duurt even, maar dan heb je ook wat!

Vanwege de (laagste) prijs op 24 april een (nano) douchewand (a €150,=) besteld en betaald. Via mail contact gehouden omtrent levertijd. Zou 19 mei geleverd worden. Na een ochtend wachten bleek de aflevering pas op 2 juni plaats te kunnen vinden. Uiteindelijk werd de douchewand zonder vooraankondiging 31 mei geleverd. Gelukkig was er iemand thuis om de bestelling in ontvangst te nemen. De douchewand zelf is conform verwachting, de logistiek/planning rond de levering moet echt beter. Mijn conclusie: als je geduld en tijd hebt en zelf follow-up houdt op de levering, kun je hier voor een prima prijs badkamerproducten aanschaffen… ik zou wel een creditcard gebruiken voor de betaling…

Christien 10-06-2017 Via de website gekocht

Nog steeds niet ontvangen

Tot op heden nog steeds geen tiger toiletbril ontvangen. Afgelopen maandag zouden ze op onderzoek gaan, volgens tiger was het geleverd, maar helaas nog steeds niets gehoord!

Luuk 10-06-2017 Via de website gekocht

Eens maar nooit meer

Ik heb 2 juni een bestelling gedaan van 1 product op voorraad. Er staat voor 21.00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd. Het is nu 10 juni en nog niets ontvangen. Ik heb geprobeerd de orderstatus in te vullen maar deze werkt niet... Ik heb geprobeerd te bellen, maar na 25 min in de wacht en 5 belpogingen heb ik het opgegeven. Helaas badkamerwinkel, eens maar nooit meer!

Hans de renovatieman 31-05-2017 Via de website gekocht

Badkamerwinkel laat je lang wachten maar neemt niks terug.

Niet alles is op voorraad,wat op zich geen problem is. Maar na een maand wachten, verwacht je ook wat coulance indien je wilt retourneren. Maar dan geeft badkamerwinkel niet thuis! De retourtermijn van 2 weken is helaas verstreken. Bar slechte service. Nooit meer bestellen bij www.badkamerwinkel.nl

Siem 05-07-2017

Naar aanleiding van deze review nam de organisatie achter badkamerwinkel contact met me op (Baderie) en kon ik alsnog retourneren.....

Sanne 29-05-2017 Via de website gekocht

Slecht omgaan met fouten

Op de site staat snelle levering maar ik ben zeer ontevreden!
19 mei een bestelling geplaatst van 2 kranen.
Uiteindelijk 22 mei slechts 1 kraan ontvangen. (Deze is overigens wel mooi.) Op de pakbon staat echter 2 geleverd. Hierna telefonisch contact gehad met de mededeling dat er 1 kraan ontbreekt in de doos. Ik voelde me totaal niet serieus genomen door de medewerkster, alsof ik dit verzin.
Een oplossing kwam er ook niet echt, ik moest maar even een email sturen want het moet zwart op wit staan. Email gestuurd en nu 29 mei!! nog steeds geen reactie. En dus geen kraan. Wij wachten hier op ivm de verbouwing van onze badkamer.
Of ik de kraan ooit nog krijg is mij een raadsel. Dit is toch geen oplossing de klant laten wachten door een fout van een van de magazijnmedewerkers.
Ik zou iedereen afraden hier te bestellen. Als het iets mis gaat zit je als klant met de problemen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Christien 22-05-2017 Via de website gekocht

N.a.v. 'Geen contact kunnen krijgen met Badkamerwinkel.nl'

N.a.v. mijn onderstaande review kreeg ik direct een telefoontje van Badkamerwinkel.nl. Prima gesprek gehad en de levering wordt goed opgelost.

Christien 19-05-2017 Via de website gekocht

Contactleggen met Badkamerwinkel.nl

Omdat de levering een dag te laat zou zijn, wilde ik contact opnemen met de klantenservice. Tijdens het telefonisch contact kreeg ik een bandje met keuzemenu. Dit bleef maar doorgaan ondanks mijn intoetsen van het keuzenummer. Ook de volgende dag was dit het geval. Per email streven zij ernaar om binnen 2 dagen antwoord te geven. Helaas zit het weekend er nu tussen.
Hoe het met de levering is, daar kan ik niet over oordelen. Maar het contactleggen is slecht!

Marinus 09-05-2017 Via de website gekocht

Vreemd bedrijf

Op de site staat dat zij snel leveren maar helaas, je wordt niet geïnformeerd wanneer je spullen bezorgd worden, ik kon mijn levering niet volgen, telefonisch al ben je de eerst wachtende, komt er na 15 minuten wachten niemand aan de telefoon enz enz.

Pascal & Roos 07-05-2017 In de winkel gekocht
Nieuwegein

Super service en wat een keuze!

We zijn enorm tevreden over badkamerwinkel
We hebben al het sanitair en tegels voor onze nieuwe badkamer en toilet bij badkamerwinkel besteld en het is allemaal juist geleverd, op tijd en het zijn prachtige ruimtes geworden. Wij kunnen iedereen deze winkel aanbevelen!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

NBeers 02-05-2017 Via de website gekocht

Trage levering

Voor mijn badkamer had ik afdichtingsband nodig. Deze zou volgens de webshop op voorraad zijn en vandaag voor 20:30 besteld, volgende werkdag in huis. Ik heb het artikel op donderdag besteld en zou deze dus de volgende dag moeten ontvangen. Dat was dus niet zo. Ik heb ook geen verzendbevestiging of iets dergelijks ontvangen. Daarbij werkte het opvragen van de status via de website ook niet. Dinsdag nog niks dus heb ik maar gebeld. De telefoniste heeft me vriendelijk te woord gestaan maar helaas met de mededeling dat het artikel toch niet op voorraad was en dat deze waarschijnlijk pas na het weekend zou worden geleverd. Maar in het weekend nog steeds geen verzendbevestiging en had ik dus totaal geen idee wanneer het geleverd zou worden.
De maandag na het weekend werd ik gebeld door de bezorger. Deze stond voor mijn deur en er moest worden getekend voor ontvangst. Maar er was niemand thuis. Uiteindelijk met de bezorger afgesproken dat hij het pakketje bij de deur neer kon zetten.

Minpunten:
- Geen order status beschikbaar
- Geen verzendbevestiging
- Geen track en trace
- Levertijd van de website klopt totaal niet (1,5 week in plaats van 1 dag)

Pluspunt:
- Vriendelijk te woord gestaan bij de klantenservice
- Prijs

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Carolien 02-05-2017 Via de website gekocht

Levering ontzettend slecht

5 dagen gewacht voor ons artikel geleverd kon worden, vanaf de vroege ochtend gewacht maar ondanks de track en tracecode geen levering. Inmiddels 5x gebeld en eindelijk aan het einde van de middag blijkt er geen artikel te zijn ingeladen......
Op hoop van zegen komt hij morgenochtend aan, dit heb ik nog nooit meegemaakt zeer slecht en steeds zelf moeten bellen is ook erg frustrerend, je wordt totaal nergens van op de hoogte gebracht......

Ruben 19-04-2017 In de winkel gekocht
Nieuwegein

Kwaliteit spullen! Maar een hoop minpunten...

Diverse spullen uitgezocht op de website en vervolgens een order laten maken in de winkel in Nieuwegein. Uitstekend geholpen en goede adviezen gekregen. Scherpe prijzen en veel keuze. Ik kon zelf een leverdatum kiezen en alles zou in 1 keer geleverd worden omdat het op vooraad was..

Een aantal spullen werd als verrassing een paar dagen te vroeg en te laat geleverd.. Geen bericht ontvangen of op een andere manier op de hoogte gesteld.

Vriendelijke bezorger van de levering op de oorspronkelijke datum. Heeft ook even een handje mee geholpen met tillen.

Vervolgens ook nog spullen niet op vooraad. Weer geen bericht ontvangen maar zelf moeten bellen.. Vriendelijke medewerkster maar deel van de order moeten annuleren omdat de levertijd in een keer erg lang was.

+ service en advies van personeel in de winkel
+ kwaliteit van de spullen
+ prijzen
+ winkel
+ overzichtelijke website

- communicatie
- moeilijk contact te krijgen met de klantenservice
- veel frustratie door de verschillende leveringen zonder aankondigingen
- Spullen in eens niet meer op vooraad terwijl de website zegt van wel.

Zou er niet weer een grote bestelling plaatsen. Te veel gedoe en stress over de levering en communicatie. Losse spullen zonder haast wellicht wel. Blijft scherp geprijsd en kwaliteit.

Goethalsc 20-03-2017 Via de website gekocht

Amateuristische webshop!

Op Zaterdag een artikel bestelt bij de Webshop die ik de volgende zaterdag nodig zou hebben voor de verbouwing van de badkamer. Op dinsdag nog geen order bevestiging gekregen ook was de orden nog niet vindbaar in het track and trace systeem. Even gebeld om te kijken wat de status was, nou ja even, 10 minuten wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt. Telefonisch bevestigd de webshop dat het zaterdag er zeker is. Donderdag nog geen verzendbewijs ontvangen of orderbevestiging dus maar weer bellen (10 minuten wacht...), het zou dezelfde dag nog verzonden worden. Vrijdag wacht ik met smart de bestelling af, totaal ander product dan besteld. Ik direct bellen (weer 10 minuten wachten...) get hele verhaal weer uitgelegd dat ik het zaterdag echt nodig had, meisje verteld dat ze op zaterdag niets bezorgen en niets kunnen doen... Dat ik maar even een mailtje moet sturen met een klacht en dan een reactie afwachten....amateurs!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Hanneke 18-03-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Slechte service van dit bedrijf! De bestelde tegels zouden op voorraad zijn volgens de webshop maar waren toch niet op voorraad, vervolgens werd de levertijd diverse keren uitgesteld. De communicatie hierover was slecht en aan de telefoon soms bijzonder onaangenaam. Uiteindelijk hadden we het vertrouwen in deze levering verloren en hebben we de bestelling geannuleerd. Het enige positieve was dat we onze betaling heel snel terug ontvingen.
Uiteindelijk bleek een goedkope aanbieding voor deze tegels dus absoluut niet waar gemaakt!

Nijhuis 13-03-2017 Via de website gekocht

DRAMA!!! Geen productkennis en slechte service.

Inbouwtoilet en bijbehoren ruim voor de verbouwing besteld. Tijdens de verbouwing blijkt het eea niet te passen. Na telefonisch contact met de Badkamerwinkel.nl werd ik doorverwezen naar de fabrikant (Geberit) omdat men ons niet kon adviseren. Dikke duim voor Geberit, zij konden ons het juiste advies geven. Het bleek dat de onderdelen welk wij hadden besteld niet bestemd waren voor elkaar. Na regelmatig contact te hebben gehad met de Badkamerwinkel om deze onderdelen terug te sturen en te ruilen voor het juiste tegendeel, bleek het niet mogelijk. Er waren namelijk twee maanden verstreken. Voor een ieder die wel eens een verbouwing heeft meegemaakt, begrijpt dat het bovenstaande niet vreemd is.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Hans 14-02-2017 Via de website gekocht

Slechte bereikbaarheid

Op vrijdag een bestelling geplaatst. Op de site werd een levertijd van 1 dag aangegeven.
Op maandag rond 13:30 was de bestelling nog niet bevestigd. Levertijd was voor mij belangrijk. Bovendien wilde ik nog een item aan de bestelling toevoegen. Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik ze een email gestuurd. Om16:15 had in nog geen reactie en heb wederom gebeld. Na weer ruim 15 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik de order geannuleerd. Kort daarna kreeg ik de orderbevestiging. Toeval??
Na voor een 3e keer te hebben gebeld werd er wel opgenomen. Bestelling bleek al in het bezorg proces te zijn beland. Er werd wel aangegeven dat ik de bestelling aan de deur kon weigeren zonder kosten. Tenslotte heb ik volgens de voorwaarden voor de bevestiging van mijn order deze geannuleerd.
Conclusie: slecht bereikbaar. Zowel via telefoon, email als chat (welke niet aan stond).

Nu hopen dat ze mijn geld snel terug boeken.

Anoniem 27-01-2017 Via de website gekocht

Echt Super!!

Een onderdeel besteld dat niet direct leverbaar was. Heb hun gebeld en verteld dat er spoed bij was. Ze hebben gelijk voor me gekeken of ze het ergens anders konden bestellen, maar helaas was dit niet mogelijk! Toch hebben ze hun uiterste best gedaan en me het artikel toch nog op tijd geleverd!
ECHT SUPER! Nog maal bedankt.

klaasje 24-01-2017 Via de website gekocht

geen productkennis en slechte service

Eerst 3 weken op een onderdeel gewacht en vervolgens is er een onderdeel verkeerd geleverd. Toen ik belde om te vragen of dat klopte wordt ik eerst met de fabrikant doorverbonden omdat de medewerker die ik sprak geen productkennis had. Vervolgens met de fabrikant geconcludeerd dat er inderdaad een fout in de levering zat en heb ik opnieuw de klantenservice gebeld. Ook dit keer kon men me niet helpen, en moest ik maar mailen met mijn probleem. Dit schept niet veel vertrouwen.

Pluspunten

• groot assortiment
  • lage prijzen

Minpunten

• geen productkennis
  • geeft zelf aan puur dozenschuiver te zijn
  • telefonische Helpdesk lost geen problemen op

RP 15-01-2017 Via de website gekocht

Badkamerwinkel.nl Geldermalsen

Wat bestellen prima, maar retourneren, wat een drama. Een product zoals toilet moet eerst terug ( kan niet ruilen) Oké retourzending in gang gezet, maar zaten weken latter nog met het toilet. Na bellen zeer moeilijk doen, nog geen mail met retourbon. Weer bellen en na het aangeven dat ik ermee naar radar ging, werd er pas actie ondernomen. Er komen bij een retourzending, fikse kosten overeen. Daarna hebben we een nieuw toilet besteld, wordt een dag later geleverd, weer geld kwijt en nu een maand verder, na vele pogingen en wachttijden van nu bijvoorbeeld weer een half uur, geen geld en niemand te bereiken. Zijn er meer gedupeerden? Zo ja, dan ga ik er meer werk van maken.

Pluspunten

• Snelle levering

Minpunten

• kosten,regelen retour
  • Nog steeds geen geld terug
  • Niet te bereiken

Fam. Hidding 10-01-2017 Via de website gekocht

Slechte service bij retourneren

Badkamer onlangs geheel gerenoveerd. Eind november een toiletbril besteld. Na ontvangst de doos geopend en de toiletbril op de nieuwe wcpot gelegd. Vervolgens geconstateerd dat de bril 5 cm te klein was. Dus via de website contact opgenomen om het produkt te retourneren. De instructies opgevolgd en de toiletbril in de originele verpakking en in originele verzenddoos inclusief beschermmateriaal geretourneerd. De toiletbril was absoluut onbeschadigd. Men hanteert een geld-retour policy van 10 werkdagen. Na 10 werkdagen toch eens geïnformeerd wanneer ik het bedrag tegemoet kon zien op mijn rekening. Hier heb ik geen reactie op ontvangen. Ruim 3 weken nadat het product was geretourneerd ontving ik het bericht dat de bril beschadigd was ontvangen en zij zich derhalve genoodzaakt voelden om maar 50% van het bedrag aan mij terug te betalen. Gezien het feit dat 2 mensen getuigen waren van het inpakken en retourneren van het onbeschadigde produkt voel ik mij bedonderd. Mijn gevoel is dat het pakket daar in het magazijn lange tijd heeft rondgeslingerd vooraleer men er naar gekeken heeft. Er heeft in 3 weken tijd vanalles kunnen gebeuren met het pakket waar wij nu de dupe van worden.

Minpunten

• Traag in het beantwoorden van mails
  • Traag in het verwerken van retouren
  • Onduidelijke policy

Elena 02-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, maar slechte service verlening

Het bestelde artikel was erg snel geleverd. Prima! Ook de prijs was goed, beter dan alle andere winkels met exact hetzelfde artikel. Het artikel werd echter beschadigd geleverd. Kan iedereen gebeuren, op zich geen probleem. Het gaat er om hoe je het oplost. En dat was nou net het vervelende...vanuit hunzelf werd er totaal geen actie ondernomen. Ik werd niet gebeld of gemaild om op de hoogte gehouden te worden. Ik heb zelf tig keer contact op moeten nemen. Uiteindelijk, na twee-en-een-halve-MAAND is het opgelost. En dat alleen maar omdat ik er continu zelf achteraan ging.

Pluspunten

• prijs
  • snelle levering

Minpunten

• slechte/geen communicatie
  • zeer lange tijd gewacht op klachtafhandeling

Dag Elena,

Wat jammer dat het niet soepel is gelopen om je product retour aan te melden. We gebruiken onze reviews waar nodig om actief onze service te verbeteren. Een retourprocedure is een lastig logistiek proces. We hebben dit enorm kunnen verbeteren waardoor je ook van de retourprocedure gewoon helemaal happy wordt!

Bedankt voor je review,

ronald 28-12-2016

waardeloos

site spiegelt levering in twee dagen voor. wordt 6 weken. geen enkele info vanuit badkamerwinkel zelf. helplijn bot. planning in het 100. had beter bij eigen loodgieter kunnen bestellen, die geeft service.

Pluspunten

Minpunten

• slechte levering
  • slechte klantenservice
  • geen info

Dag Ronald,

Super jammer dat je planning zo in het 100 is gelopen. Dat kun je echt niet gebruiken bij zo'n verbouwing. Onze oprechte excuses. Hopelijk kun je inmiddels lekker gaan genieten van je badkamer!

Stephanie 17-12-2016 Via de website gekocht

Stephanie

De service was heel goed. Niets op aan te merken. De online bestelling ging vlot, de levering ook. Het installeren was iets mindér makkelijk maar uiteindelijk is het toch gelukt. We zijn natuurlijk maar amateurs. Ze werkt en voldoet aan de verwachtingen.

Dag Stephanie,

Wat leuk dat je happy bent met je aankoop en de levering. Knap dat jullie gewoon hebben doorgezet, daar leer je van! Je zal vast de afgelopen maand al hebben genoten van het resultaat.

Sandra 13-12-2016 Via de website gekocht

Waardeloze service

Ik zou iedereen afraden om hier te bestellen. Slechte service, absoluut geen klantvriendelijkheid en niet bereid om mee te denken. Na onvangst van het badkamermeubel bleek dat ik er nog voor €160,- een wastafel bij moest bestellen. Hierdoor kwam de prijs veel hoger dan hetzelfde meubel kost bij de Karwei. Badkamerwinkel was niet bereid om mee te denken en stelde zich heel formeel op. Telefonisch kwam ik niet verder. Alles moest via de mail. Ik heb echt spijt dat ik dacht goedkoper uit te zijn. Ik koop vanaf nu alleen nog maar bij de bouwmarkt. Nooit meer deze winkel.

Minpunten

• Geen klantvriendelijkheid
  • Onduidelijkheid over bestelling
  • Enorme ergenis.
  • Niet bereid om telefonisch te overleggen
  • Service

Ron 13-12-2016 Via de website gekocht

retourzending en contact

De bestelling werd eerder geleverd dan op de website werd vermeld, de douchebak was echter van een andere maatvoering (hoogte) dan op de website te zien was.
Het retour zenden is geen klantvriendelijke benadering, via een formulier je retourzending aanmelden er volgt een email dat binnen enkele dagen contact wordt opgenomen, enkele dagen is een zeeeer rekbaar begrip

Minpunten

• retourzenden

Dag Ron,

Wat vervelend dat het retour zenden zo stroef verliep. Gelukkig kunnen we met reviews als deze onze service wel verder verbeteren. Inmiddels zijn er grote stappen doorgevoerd hierop, mede dankzij jouw review.

Bedankt daarvoor, ik hoop dat je inmiddels weer lekker kunt douchen!

Gijs Jansen 12-12-2016 Via de website gekocht

douche set hans grohe.

Zeer betrouwbaar .snelle levering en zeer belangrijk: scherpe prijs.deze winkel maakt zijn reputatie waar.

Pluspunten

• goed product
  • scherpe prijs

Hans 12-12-2016 In de winkel gekocht
Nieuwegein

Gunstige prijs, snel geleverd via de winkel.

Had een setje buffers voor een Sphinx closetbril nodig, bij Badkamerwinkel het goedkoopst en kon het in Nieuwegein (vlak bij) ophalen, zodat ook nog eens de verzendkosten werden bespaard.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel
  • Correct

Brennie Best 12-12-2016 Via de website gekocht

Pressalit onderdelen besteld

Onderdelen voor mijn Pressalit toiletzitting besteld, alles snel in huis en perfect geleverd. Zoals het hoort als je iets besteld!

Theo 10-12-2016 Via de website gekocht

Goede informatie via website en telefonisch

Bestelling van een designradiator en een thermostaat met verschillende levertijden. Goede info dat artikelen verzonden worden als alles op voorraad is. Telefoontje van de chauffeur dat hij onderweg is. Uitstekende website met zeer lage prijs.

G 10-12-2016 Via de website gekocht

kranen etc

Na een zoektocht op internet deze winkel gevonden. Veel keus en makkelijk te bestellen.
Twee pakketjes snel en in goede staat ontvangen. Super.
Nu zijn we nog in blijde verwachting van onze andere kranen. We hebben het volste vertrouwen dat dit weer pico bello in orde komt. We kijken uit naar week 52.
G.Kroon

Snelle en makkelijke site en de betaling ging ook naar wens

elke keer een mail over de bestelling en een melding over de levertijd helemaal goed.

Assortiment
Genoeg keus voor de 3 gats inbouw wastafelkranen dat is niet bij iedereen

HD 09-12-2016 Via de website gekocht

Watervlug!!!!!

Goede en complete webwinkel! De ene dag besteld de volgende dag in huis. Dat mag met recht "watervlug" genoemd worden. Zelfs minder courante artikelen!

Pluspunten

• Leveringssnelheid
  • Prijsstelling

Mdebeauforrt 09-12-2016 Via de website gekocht

levering erg rommelig

Ik heb reinigingsmiddel besteld voor mijn Sanibroyeur. Ik wilde het graag snel hebben en er stond vandaag besteld, morgen in huis.
Uiteindelijk bleek ik een afspraak te moeten maken voor de bezorging. De mailcommunicatie hierover was slecht.
Uiteindelijk een afspraak gemaakt en toen werd het wel op tijd geleverd. Er was niet echt voorzichtig met het spul omgegaan. De fles was stoffig, de verzendsticker over de gebruiksaanwijzing heengeplakt en de schenktuit was ingedeukt, waardoor deze lastig hersluitbaar was.
Dit zal niet betekenen dat badkamerwinkel.nl over het algemeen geen goede keus is, maar voor dit soort producten voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• duidelijke site
  • makkelijke bestelproces

Minpunten

• slechte communicatie
  • levering niet volgende dag
  • slordig met product omgegaan

Mennorob 08-12-2016 Via de website gekocht

Makkelijker en sneller dan via de loodgieter

Een nieuw douchestang en kop van Grohe die precies zou passen in de gaten van de vorige . De loodgieter liet weren dat er 2 maanden levertje op zou zitten. Via de badkamerwinkrl.nl met 1 klik de volgende dag in huis. En passen. We zijn er blij mee.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Goede aanbiedingen
  • Snel geleverd

Inge 08-12-2016 Via de website gekocht

bestelling badkamer

Ik had een voor ons doen grote bestelling met bijna alles voor de badkamer.
Verschillende kranen, regendouche, toilet benodigdheden.
Alles keurig verpakt en afgeleverd.
Top

Pluspunten

• duidelijke website
  • makkelijk bestellen
  • snelle levering

Baumans 08-12-2016 Via de website gekocht

Toppy

Blij dat we deze site gevonden hebben, product direkt gevonden, makkelijk te bestellen en te betalen en.......dag erna meteen geleverd, nogmaals toppy.

Pluspunten

• Makkelijke te bestellen
  • Makkelijk te betalen
  • Directe levering

Melanie 08-12-2016 Via de website gekocht

Prima webshop

Wij hebben met deze webshop veel contact gehad over het samenstellen van onze badkamer. Altijd de laagste prijzen en prima contact via email maar ook telefonisch. Zelf toen wij een plug hadden met een fabrieksfout werd dit zeer kordaat opgepakt en werd er binnen enkele dagen een nieuw exemplaar toegestuurd. Ik zou zeer zeker weer met de badkamerwinkel.nl samenwerken mocht dit ooit weer nodig zijn.

Pluspunten

• Snel terugkoppeling
  • Deskundig
  • Laagste prijs

Michelle Westerhoff 08-12-2016 Via de website gekocht

Via de webshop een Grohe douchekraan besteld. Hele goede informatie en snelle service. Volgende dag al binnen. Heel tevreden.

Helmi 08-12-2016 Via de website gekocht

Snelle en correcte afhandeling

Wij hebben voor deze outlet gekozen dat het gemakkelijk en een snelle levering heeft. Zijn er vragen dan wordt hier direct op gereageerd.

Chris 08-12-2016 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

De prijzen zijn goed, de levering snel (volgende dag) en het was goed (dubbel) verpakt.
Het artikel was een inbouw toiletrol houder van Looox. Een erg leuk product.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betrouwbare voorraad info
  • Goed verpakt
  • Goede prijzen

Zwarte gerberit bedieningsplaat frontbediening 08-12-2016 Via de website gekocht

Zwart gerberit bedieningsplaat frontbediening

Top kwaliteit...goedkoop...ondanks dat hij eigenlijk uitverkocht was werd hij sneller geleverd dan geschreven, goed en stevig verpakt...toppie...voor een prijs van 62 euro inclusief verzenden

Pluspunten

• Stevig materiaal
  • Goede service
  • Snelle afhandeling