Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,5

Robbert 04-03-2024

Hebben begin december 2023 voor onze badkamers en toiletten in ons in aanbouw zijnde huis alle sanitair en toebehoren bij Badkamerwinkel gekocht. Na aanvankelijk uitstekend geholpen te zijn door de verkoper his door hem met ons de afspraak gemaakt dat alle aangekochte zaken op 8 februari bij ons nieuwe huis zouden worden afgeleverd. Op basis van deze toezegging zijn we aan de slag met de mensen die bij ons de installatie zouden verzorgen. In de praktijk blijkt Badkamerwinkel toegezegde beloften niet waar te maken. Vandaag (4 maart) wachten we nog steeds op een deellevering. Badkamerwinkel verschuilt zich voortdurend bij niet nakomen van afspraken achter drukte, onderaannemers die niet leveren en probeert zelfs wettelijke aansprakelijkheid te ontduiken bij levering van ondeugdelijke producten. Wacht nu nog steeds op het omruilen van een beschadigd ontvangen RVS LoooX inbouwnis die ik op i.p.v. op 8 februari pas op 22 februari ontvangen heb. Onze waarschuwing: Kijk absoluut een deur verder als u besluit nieuwe sanitair aan te schaffen, er is keuze genoeg!
Badkamerwinkel4142 04-03-2024

Beste Robbert,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Wat vervelend dat enkele producten voor je levering door onvoorziene omstandigheden waren vertraagd. Onze welgemeende excuses.
We hebben ons best gedaan de vertraging voor de producten te beperken. We hebben ons best gedaan je hier zo goed mogelijk in te informeren. Zeer ongelukkig is er een product wat vertraagd was, ook beschadigd geleverd. De bevestiging hierin hebben we 28feb. vernomen en we verwachten hier op korte termijn een juiste oplossing in te kunnen bieden. Wel zeer ongelukkig en vervelend hoe de levering voor u is verlopen. We betreuren dit zeer. We zullen kritisch kijken naar verbeteringen hiervoor. Groetjes Jasmijn.

Selwyn 16-02-2024

Deze week een wc set gekocht . Alleen de wc zelf en bril leveren ze niet erbij. Een fout op hun site zeggen ze…..
Terwijl er de orderbevestiging duidelijk omschreven staat wat geleverd gaat worden. Ook in de winkel wagen en op de site staan de producten duidelijk omschreven, zelfs een foto van de producten. Misleidend of oplichting, ik weet het niet . Klantenservice kan er niks mee doen …. Heel appart. Ze schuilen zich onder een fout op de site en een orderbevestiging die “automatisch “ wordt verzonden ……
Badkamerwinkel4142 16-02-2024

Beste Selwyn,
Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat naar hoe dit is verlopen zeg. Onze excuses.
We doen ons uiterste best om de productinformatie en de producten voor een set zo goed mogelijk weer te geven. Helaas is dit voor deze set als uitzondering zo te zien niet helemaal goed gegaan. Na uw melding hebben we direct doorgegeven de juiste acties hiervoor te hebben. We kunnen ons goed voorstellen dat het heel vervelend is als van een set minder wordt geleverd als dat je had verwacht. Op de toegestuurde orderbevestiging zijn wel de producten vermeld die zijn ontvangen. Aan de hand van de prijs van deze set was wel te verwachten dat een product niet werd mee geleverd. We zullen kritisch kijken naar verbeteringen hiervoor en hebben een extra controle voor onze productinformatie. Met uw melding gaan we aan de slag onze serviceverlening verder te optimaliseren. Groetjes Jasmijn.

Jessica 28-01-2024

Een luxe scheerspiegel met licht gekocht, bij aflevering bleek de verlichting deels beschadigd, zonder morren meteen nieuw exemplaar opgestuurd. De nieuwe spiegel hangt prachtig!
Badkamerwinkel4142 01-02-2024

Beste Jessica,

Bedankt voor uw feedback!

Wat jammer dat de eerste spiegel beschadigd werd geleverd, maar goed om te lezen dat u tevreden bent met de aangeboden oplossing en de nieuwe spiegel mooi hangt.

Geniet van uw aanschaf en graag tot ziens in één van onze winkels of webshop.

Fijne dag!

Henk 16-12-2023

Gewoon Goed.
Bestelling gedaan.
Zelf dag uitgezocht.voor levering.en ja hoor perfect.
Gewoon heel goed geregeld.en heel netjes en verzorgt afgeleverd.
Badkamerwinkel4142 19-12-2023

Beste Henk,

Wat fijn dat de bestelling naar behoren is verlopen! En super bedankt voor de mooie beoordeling, dat wordt erg gewaardeerd!

Ik wens u een fijne dag toe en graag tot snel.

Roel de Lange 07-12-2023

Bestel proces ging naar wens, de berichtgeving valt te verbeteren. Ik had geen idee wanneer de douchewand geleverd zou gaan worden en was derhalve afwezig toen hedenmiddag plotseling de bezorging voor de deur stond. Mijn vrouw wist niet wat te doen maar gelukkig wilde de vriendelijke bezorger de douchewand binnen neerzetten. Jammer!

Beste Roel,

Wat jammer dat u geen bericht had ontvangen over de levering van uw bestelling, maar fijn dat de bezorger de douchewand binnen wilde zetten. Hopelijk is de douchewand verder wel naar wens.

In ieder geval bedankt voor uw feedback, dat is erg waardevol en kunnen wij zeker wat mee. Alleen hiermee kunnen wij onze serviceverlening blijven verbeteren.

Fijne dag toegewenst!

Ivan 24-11-2023

Top winkel goede service en veel aanbod van een juiste prijs-kwaliteit, ik heb Badkamerwinkel.nl gevonden online via Google.

Beste Ivan,

Wat leuk dat u ons online hebt gevonden en ook tevreden bent!

Wij doen altijd ons best om de juiste prijs-kwaliteitsverhouding en service te bieden.

Tot ziens in onze webshop of één van onze winkels. Wij wensen u graag een hele fijne dag toe.

Alexander 24-11-2023

Prima website, goed orderproces en uitstekende communicatie van bestelling tot levering.

Beste Alexander,

Hartstikke bedankt voor de mooie beoordeling en wat fijn om te lezen dat u tevreden bent, daar doen wij het voor!

Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst te zijn.

Fijne dag!

Geert 22-11-2023

Vlot, duidelijk , overzichtelijk, snelle levering.
Scherpe prijzen.
Verder weet ik niets meer .
Badkamerwinkel4142 12-12-2023

Beste Geert,

Bedankt voor uw review en de mooie complimenten! Wij doen ons best om de klantreis zo goed mogelijk te laten verlopen.

Fijne dag en hopelijk tot snel!

Hesselz 18-11-2023

Fijne webshop met ruim assortiment. De fysieke winkels zijn echt een grote pre want je kunt goed de artikelen bekijken alvorens je iets besteld. Prima aanbiedingen ook!
Badkamerwinkel4142 12-12-2023

Beste Hesselz,

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons en ons assortiment! Uw review wordt enorm gewaardeerd, bedankt daarvoor.

Ik wens u nog een fijne dag toe en graag tot ziens in één van onze winkels of webshop.

DD 29-10-2023

Bestelling gedaan van slimme thermostatische kranen en volgens de website zouden deze de dag nadien geleverd worden. Na betaling kreeg ik een mail dat het nog 3 weken zou duren. Bij navraag met de online chat zou een medewerker niet gezien hebben dat ik uit België was en dat dit de reden is dat het zolang zou duren ondanks dat ik bestelde vie de website met .be. Hopelijk is de leverdatum niet zomaar een datum maar wel de effectieve leverdatum. Op de Belgische website staat nog steeds levering de volgende dag. De prijs was wel zeer goed, daarvoor een pluim.
Badkamerwinkel4142 13-11-2023

Beste,
Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling is vertraagd. Het is mogelijk dat we een product soms eerder in Nederland kunnen leveren dan in België. Dit verschilt per product, maar de levertijd op onze Belgische website hoor je hiervoor te kunnen aanhouden. We zullen hier kritisch naar kijken. We doen ons best de productinformatie en verwachte levering zo goed mogelijk aan te geven. Onze producten kunnen we vaak voor een scherpe prijs aanbieden met een mooie kwaliteit. Rond deze periode hebben we ook weer een aantal mooie Black Friday deals. We hopen dat je het product inmiddels hebt ontvangen of je dit snel ontvangt. Fijne dag gewenst. Groetjes Jasmijn.

Yaser 09-08-2023

Ik heb onlangs een WC bedieningspaneel besteld, deze is allereerst binnen een dag geleverd dus qua levering was het top. Gezien dit bedieningspaneel niet geschikt was voor mijn WC heb ik deze geretourneerd en via een andere website een ander product besteld.

In eerste instantie kreeg ik te horen dat ik geen geld terug zou krijgen, omdat er duidelijke krassen op het product waren. Ik heb vervolgens gebeld en aangegeven dat die krassen absoluut niet door mijn toedoen erop zijn gekomen. Dit had een welles nietes situatie kunnen worden.

Echter heeft de mevrouw aan de lijn op een zeer correcte en klantvriendelijke manier aangehouden en met de afdeling overlegd. Zij hebben alsnog het geld overgemaakt naar mijn rekening. Hoewel ik daadwerkelijk niet schuldig ben geweest aan de krassen, ben ik ervan overtuigd dat veel bedrijven een ander besluit hadden genomen.

Qua levering was het top, qua klantenservice was het nog beter.
Badkamerwinkel.nl 09-08-2023

Goedemiddag Yaser, enorm bedankt voor uw positieve review. Super fijn om te lezen dat u goed bent geholpen.

Prima service bij badkamerwinkel.nl 22-06-2023

Ik heb voor deze website gekozen omdat ze de goedkoopste waren voor het product wat wij nodig hadden. En ik moet zeggen goedkoop is zeker geen duurkoop bij badkamerwinkel.nl. Product bestellen ging snel en gemakkelijk, keurig netjes een email gekregen dat het product klaar lag om opgehaald te worden wat wij ook de volgende dag hebben gedaan. Mochten wij weer eens wat nodig hebben voor de badkamer zal ik zeker als eerste op badkamerwinkel.nl kijken. Een aanrader wat ons betreft.
Badkamerwinkel.nl 23-06-2023

Beste,
Bedankt voor je mooie beoordeling en wat fijn te vernemen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. We doen ons best te voorzien in een juiste prijs/kwaliteitsverhouding voor onze producten en je een juiste service te bieden. Bedankt voor het goede contact. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Hanneke 17-05-2023

Mooie producten voor nette prijs, maar ik wil de klantenservice (****) een enorm compliment geven! Er waren wat problemen met mijn levering vanuit mijn kant, **** heeft enorm meegeholpen en kwam met goede oplossingen. Grote aanrader!
Badkamerwinkel.nl 17-05-2023

Beste Hanneke,
Bedankt voor je mooie beoordeling en wat fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. We doen ons best mee te denken met een gewenste oplossing. Bedankt voor het goede contact. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Frank 07-04-2023

snelheid van levering en bovanal de prijs topklasse, zou zeker hier weer bestellen

Anoniem 09-03-2023

De aller, allerslechtste klantenservice van Nederland. Voor duizenden euro’s badkamerinventaris besteld. Vele producten werden niet tijdig geleverd. Pas na 3 maanden werd het badkamermeubel geleverd (2 maanden te laat) en die kwam beschadigd aan en incompleet. Waarschijnlijk nu weer weken wachten op een nieuw meubel. Nul compensatie voor het ongemak, nul behulpzaamheid enkel verwijzingen naar algemene voorwaarden waarin ze aangeven niet aansprakelijk te zijn voor wat dan ook. Er kunnen zelfs kosten bij ons in rekening worden gebracht. Waarschijnlijk moeten we ook rechtsbijstand in gaan schakelen.

Kies aub voor een betrouwbare partij!

Astrid Vlaming 29-01-2023

Om 1 uur gebeld of het op voorraad was en de dag erna was het keurig geleverd!! Super service!!👍🏼👍🏼

Tim 29-01-2023

Vaillant OpenTherm module V33 besteld aan een zeer gunstige prijs. Goede communicatie en snel geleverd. De V33 module onmiddellijk getest en werkt perfect.

Mick Luijben 25-01-2023

Zeer onbetrouwbaar qua bestelde goederen.
Ze gaven per mail aan, dat er dinsdag de 24e januari geleverd gaat worden, tussen 8.00 en 18.00 uur.
Hele dag gewacht, maar niets geleverd!
Woensdag gebeld met klanten service, kreeg geen goed antwoord, dus alles geannuleerd…
Doe geen zaken meer met deze firma!! 😂😂

Ed Cremers 20-11-2022

Top service! Zeer goede en snelle communicatie met de klantenservice over zending die onderweg was. Echt een aanrader. Ga hier zeker weer bestellen.

Belgische klant 25-10-2022

WC bril besteld op 6 oktober 2022. Artikel stond aangeduid als in voorraad. Datum voorgesteld gekregen voor levering op 10 oktober 2022. Vandaag, 25 oktober 2022, nog niets geleverd.
Bellen heeft geen zin, wordt niet opgenomen.
Emails worden niet beantwoord.

Zwaar teleurgesteld in communicatie met dit bedrijf; stelt niet veel voor ...
Het is te hopen dat het artikel nog ooit opduikt.

Micorn 20-09-2022

Prima winkel, snel en adequaat geleverd. Men doet wat men belooft. Zeker aan te raden om bij deze winkel je aankopen te doen.

Johan Molendijk 06-09-2022

Ik ben met een verbouwing van mijn badkamer + wc bezig en ik had problemen met mijn no-name zwevende toiletten dus heb ik op aanraden van mijn installateur Geberit-wc's aangeschaft. Via badkamerwinkel.nl 2 x Geberit iCon besteld, vrijdag 2 september besteld. Verwachtte aflevering stond op maandag 5 september maar ze kwamen zaterdag al binnen met Postnl.

Helaas was een van de wc's beschadigd tijdens transport dus ik heb om maandag 9 uur contact opgenomen met de klantenservice. Een meelevende meneer gesproken die mij vroeg om een foto op te sturen. Ik heb dit gedaan en aan het einde van de middag kreeg ik netjes een mailtje dat mijn vervangende wc-pot de volgende dag geleverd zou worden. Welke geschiedde! Ik kreeg zojuist de nieuwe pot via een koeriersdienst afgeleverd.

Topservice! Ik had natuurlijk al wat reviews gelezen en ik bereidde me voor op het ergste, maar badkamerwinkel.nl heeft zichzelf in mijn ogen geheel gerevancheerd en krijgt daarom van mij een 10.

Richard 26-08-2022

Snelle en correcte levering, goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede overzichtelijke website

cheated 23-08-2022

Onbetrouwbare winkel en bedrieglijke praktijken. 3 weken geleden badkraan in "promotie"besteld. Op tijdstip van de levering mail gekregen dat deze door "een foutje in de voorraadverwerking" niet meer leverbaar was. De onvriendelijke "klantendienst" stelde geen enkel gelijkwaardig alternatief voor dezelfde prijs voor. Ik mocht natuurlijk wel een veel duurder model in de plaats bestellen(mits betaling). Uiteindelijk reeds betaalde som teruggestort gekregen.
2 weken later: zelfde kraan/zelfde promotie. Ik dacht, leuk, product terug leverbaar. Neen dus. Zelfde scenario, zelfde uitleg, zelfde resultaat. Conclusie: Zetten artikelen "in promotie" waarvan ze weten dat ze die niet kunnen leveren om klanten te lokken, in de hoop een dubbel zo duur alternatief te kunnen verkopen. Ook voor de garantie nemen ze geen enkele verantwoordelijkheid als verkoper, en zeggen dat je je maar tot de fabrikant moet wenden. Bovendien zijn de prijzen niet voordeliger dan wel betrouwbare winkels ( behalve voor de niet -leverbare promoties natuurlijk.)

Plony 22-08-2022

Alles optijd volgens afspraak geleverd tegen een goede prijs . De web site is goed en duidelijk en als er staat direct geleverd word het ook geleverd dit is bij veel andere web site zeker niet zo .