Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is berekend op basis van 87 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

L.van den Hurk 23-05-2019

snelle levering alles goed verpakt duidelijke beschrijving in een woord super netjes.

Bas Beld 23-05-2019

Goed en overzichtelijke website, en zeer snelle levering. 2x wat besteld en altijd op de volgende dag thuis

Hans 22-05-2019

Zeer goede ervaring met de shop. De artikele worden keurig op tijd geleverd. Voor een concurrerende prijs.

Cc 21-05-2019

Artikelnummer en voorraad kloppen niet, zodat verkeerde artikel geleverd wordt. Terug gestuurd met verzoek tot terug betaling, hebben ze een storing in het betalingssysteem! Kortom geen artikel en geen centen en veel frustratie! Bij faillisement geld kwijt helaas!
Badkamerwinkel.nl 23-05-2019

Dag CC, vervelend dat u zich zorgen maakt over de terugstorting van de betaling. De storing in dit systeem is inmiddels opgelost dus het zal binnen enkele dagen op uw rekening staan. Mocht dit niet het geval zijn dan mag u mij even rechtstreeks mailen via jasmijn@badkamerwinkel.nl. Voor wat betreft uw laatste opmerking: wij zijn voorzien van een thuiswinkel waarborg dus uw angst daarvoor is echt niet nodig. Fijne dag! Groet, Jasmijn

Hans 20-05-2019

Ik ben erg tevreden over Badkamerwinkel.nl. De website is erg duidelijk en de producten worden goed omschreven. Ook plezierig zijn de scherpe prijzen. Ik heb badkamerdeuren gekocht. De informatie over de bezorging was accuraat. De bezorging verliep volgens afspraak. Kortom betrouwbare web winkel met scherpe prijzen en goede bezorgservice.

Arjan 20-05-2019

Mijn bestelde Grohe thermostaatkraan is ook weer keurig volgens afspraak door de Badkamerwinkel geleverd voor een prijs die je nergens anders kunt vinden. Als vaste klant raad ik de Badkamerwinkel van harte aan.

Linda 20-05-2019

Wij zijn zeer tevreden over onze nu -wel perfect-passende wc-bril!!!
T is ff meten, maar dan is het resultaat ook iets om blij van te worden na diverse pogingen elders en "jaren wiebelen"!!!

Jacco 20-05-2019

Prima service en goed telefonisch bereikbaar. Snelle levering en ook nog eens scherp geprijsd.

RH 20-05-2019

Goed aanbod, scherpe prijzen en snelle levering. Een betrouwbaar adres waar we al meerdere malen onderdelen hebben besteld voor onze badkamer.

N 20-05-2019

Overzichtelijke website, aantrekkelijke prijs en vlotte levering van bestelling

MvL 20-05-2019

website prima,
winkel (Nieuwegein) kan druk zijn met beperkt personeel. Dus plan wachttijd in!
Badkamerwinkel.nl 22-05-2019

Bedankt voor uw reactie MvL, u kunt via onze website ook een afspraak in de winkel plannen om dit te voorkomen! Groet, Jasmijn

John de Graaf 20-05-2019

Badkamerwinkel.nl krijgt een 10, omdat simpelweg alles goed geregeld en snel geleverd werd. Dus een prima shop met nog eens interessante prijzen!

Floor 20-05-2019

Prima levering, goede communicatie over het bezorgen. Levering klopte, prijs was voordelig.

Judith 20-05-2019

Het bestellen van mijn producten online ging heel gemakkelijk. Ze geven gelijk aan welke producten je nog meer moet hebben. De wastafel ziet er mooi uit en past perfect in mijn badkamer. Het afleveren ging moeizaam. In eerste instantie kreeg ik de melding dat mijn bestelde producten geleverd zou worden, waarba bij afhalen bij de post locatie de wastafel ontbrak. Na een paar telefoontjes konden ze aangeven dat deze door een ander bedrijf geleverd zou worden. Voor het afleveren van de wastafel kon je geen tijdsblok kiezen, op de ochtend van leveren kreeg je pas een tijdsindicatie. Uiteindelijk bij afleveren kreeg ik de wastafel zonder enige verpakking erom heen afgeleverd. Lijkt mij best risico volvoor beschadigingen.
Badkamerwinkel.nl 20-05-2019

Beste Judith, fijn dat u door de website goed kon navigeren om uw keuze te maken. Inderdaad niet praktisch dat de wastafel zonder verpakking kwam. Gelukkig is dat wel goed gegaan. Hopelijk hangt hij inmiddels mooi en kunt u lekker gaan genieten van uw badkamer. Groet, Jasmijn

ET 20-05-2019

Goed product, ruime keuze, goede prijs, snelle levering. Zeer tevreden met aankoop.

Paul bouwman 20-05-2019

Goede service en snelle reactie/levering top bedrijf goed verpakt en klantvriendelijkheid is super

Paul 20-05-2019

Correcte levering op de afgesproken tijd. Goed verpakt en het bestelde was van de gewenste kwaliteit.

Klaas 20-05-2019

Duidelijke en overzichtelijke webshop. snelle en goede levering. al met al goed voor elkaar!

Myrjam 20-05-2019

Fijne webshop met enorm veel keus en een goede zoekfunctie. Mijn douchegordijn kwam niet helemaal overeen met de foto op de site, maar was evengoed mooi.

Pim,Weesp 17-05-2019

Snel, correct, goed verpakt, snel bezorgd.
Badkamerwinkel doet wat het beloift.

Sani 17-05-2019

Helder en duidelijk qua bestelling en levering productartikel! De douche mengkraan werd op de afgesproken tijd geleverd.

Cvc 17-05-2019

Duidelijke webshop met goede prijs kwaliteit en snelle levering, zou ik zo nogmaals bestellen

Harry 17-05-2019

Grote keuze en goede kwaliteit.
Supersnelle verzending. Klasse !!
En nog voordelig ook.

Jan 17-05-2019

Via Google de shop gevonden , snel het onderdeel gevonden en snel geleverd tegen een goede prijs .
Volgende keer weer

Bert 16-05-2019

Fijne webshop, makkelijk te vinden spullen, groot aanbod. Goede beschrijving met de originele uitgebreide maattekeningen. Zeer snelle levering, de volgende dag al het nieuwe bad in huis. Keurig geleverd op goed ingepakte pallet.

Reviewer 15-05-2019

Op tijd gelevered, netjes verpakt en conform bestelling. Heb de afgelopen maanden hier vaker besteld en ben nog niet teleurgesteld.

Sam 15-05-2019

De oude douchekophouder in mijn badkamer was versleten, waardoor ik op zoek moest naar een nieuwe. Bijna nergens te vinden voor een normale prijs, tot ik Badkamerwinkel.nl tegen kwam. Prima prijs en snelle bezorging. Hartstikke tevreden!

H_101 15-05-2019

We waren echt heel tevreden over de gang van zaken, bezorgtijden en producten, maar de klantenservice is verschrikkelijk. Een bijzonder kattige en niet behulpzame vrouw sprak me te woord over het feit dat er onderdelen van de toiletten ontbraken. Geen begrip, geen poging tot het oplossen. Alleen een melding maken bij de leverancier, waar 3 a 4 werkdagen overheen gaat voordat je iets hoort en verder is het ons probleem.
Badkamerwinkel.nl 20-05-2019

Beste H_101, wat vervelend dat u niet vriendelijk bent geholpen bij onze klantenservice. Is uw probleem nu wel opgelost? Zo niet, mail dan even uw contactgegevens naar mij: jasmijn@badkamerwinkel.nl dan pak ik het verder op. Vriendelijk uiteraard, zoals het hoort! Groet, Jasmijn

Thomas 15-05-2019

Het was voor de eerst keer dat ik ermee kennis maakte. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle en tijdige levering. Ook de ondersteuning vanuit, in mijn geval de winkel Amsterdam, was een succes. Zeer goed en prettig geholpen.

Johan 14-05-2019

Prima service en snelle levering.
Geleverde grohe kraan voldoet volledig aan de beschrijving op de website.

Gema Onderhoud 14-05-2019

Razend snelle levering concurrerende prijzen dus zeker een vaste waarde in mijn bestand👍🏿

Bert 14-05-2019

Prima en snelle levering. De enige opmerking die ik heb is dat ik niet wist dat niet alles in 1 keer werd geleverd
Badkamerwinkel.nl 15-05-2019

Bedankt voor de review Ben, we nemen je verbeterpunt zeker mee. Groet, Jasmijn

E.lentjes Arnhem 14-05-2019

levering valt tegen , heb nog niets ontvangen en wel betaald, bestelling op woensdag 8 mei geplaatst , volgens jullie schema zou het spiegelkastje op vrijdag 10 mei bezorgd worden .
Badkamerwinkel.nl 15-05-2019

Beste E. Ientjes,
Wat vervelend dat uw levering niet soepel verloopt. Heeft u al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij kijken graag even met u mee. Ze zijn 7 dagen per week bereikbaar op 085-0661661.
U kunt ook chatten via www.badkamerwinkel.nl als u dat handig vindt. Groet, Jasmijn

H_101 14-05-2019

We hebben hier aardig wat besteld voor de aanleg van een nieuwe badkamer en dit was erg makkelijk via de site. De bestelling was groot genoeg dat het met een vrachtwagen van een externe partner werd gebracht en ook zij waren bijzonder vriendelijk toen ik ze belde voor een indicatie van tijdstip en voor wat andere vragen. Alles was intact en we zijn tot nu toe heel erg tevreden! Mochten we in de toekomst nog een keer aan de haal gaan met een badkamer, zullen we zeker weer gebruikmaken van badkamerwinkel.nl.

Plaatjes 14-05-2019

Goed aanbod, snel geleverd en voldoet aan verwachtingen 👍🏼 Wij zijn tevreden met de aankoop.

Roger 14-05-2019

Snel en effeicient tegen de beste prijs. Verder geen contact nodig gehad. Informatie op site was alleszeggend.

bom 14-05-2019

goed materiaal en snelle levering,ik zou hier best nog wel een keer willen kopen

Cor 14-05-2019

Goede service, komen de afspraken na, op tij leveren en stuurde zelfs nog een reep chocolade nadat ze de bestelling dubbel hadden verstuurd en wij het retour hebben verzonden

Stefan 14-05-2019

Na kleine fout in bestelling 1 kraan ipv 2 kranen geleverd, gebeld en volgende de 2e kraan al geleverd.

Paul Turel 14-05-2019

Wc besteld via de duidelijke website. Helaas ging de verzending niet goed omdat het juiste product niet was afgeleverd bij de verzender. De fout lag niet bij de badkamerwinkel. Op de mail werd direct correct en snel gehandeld en de volgende morgen hadden we alsnog het juiste product in huis.
Prijs kwaliteit goed.

Fabian 14-05-2019

Top snel duidelijk ... goedkoop .. ik ben er blij mee en mn badkamer ook ...

Anieke 14-05-2019

Na 2,5j wederom een nieuwe verbouwing in ons huis en alles laten leveren door badkamerwinkel. Destijds al tevreden en nu wederom. In veel productsegmenten de goedkoopste. Zowel op de website als telefonisch goed te woord gestaan en inzake levertijden worden je verwachtingen ook waar gemaakt.

David de hibg 14-05-2019

Beste prijs en zeer snelle levering, actuele voorraad informatie. Telefonisch goed bereikbaar.

Carl 14-05-2019

Snelle levering en een fijne service waarbij de douche snel opgehaald kon worden in de buurt.
De prijs was ook zeer goed.

Het bestelproces verliep soepel en er was duidelijke communicatie vanuit de winkel.

De winter 14-05-2019

Snelle service. Snel in huis. Scherpe prijs. Goede webwinkel
Prima aan te bevelen

Olaf 14-05-2019

De prijs kwaliteit verhouding is top en het product werkt naar behoren! Overzichtelijke website en een snelle levering.

T. Leeuwestein - Damsteegt BV te Meerkerk 14-05-2019

Correcte formulering op de webpagina.
Goede hulp bij vraag over 'facturatie zakelijk'.
Snelle levering!

Dennis 09-05-2019

Fijne website, veel keuze. Wat je zoekt ga je hier vinden en veel goedkoper dan elders. Leveringen wel in delen maar tijdens t verbouwen waren we toch thuis. Ook goed contact gehad met de klantenservice via de chat toen ik een vraag had.

Danny 07-05-2019

Uiteindelijk accuraat en volgens afspraak. Houden het wel spannend tot het laatste moment; altijd inzicht in bezorgstatus of op z’n minst een verzendbevestiging (uw order is onderweg!) zou het proces klantvriendelijker maken, onzekerheid wegnemen en een hoop telefoontjes voorkomen. Doe er wat mee!
Badkamerwinkel.nl 08-05-2019

Hallo Danny, fijn dat je even de tijd neemt om een review te plaatsen met verbeterpunten. Dat helpt ons echt verder. Dankjewel daarvoor! Groet, Jasmijn

Nia Zijlstra 07-05-2019

Keurig verpakt. Netjes op tijd afgeleverd. Geen beschadigingen en precies zoals het op de site stond. Perfect. Geen klachten.