Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is berekend op basis van 210 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,1

Linda 27-07-2020

We hebben het sanitair voor onze nieuwbouwwoning besteld via badkamerwinkel.nl. Het personeel was erg vriendelijk, de levering duurde wat langer ivm Corona, geen kapotte of beschadigde producten. We zijn tevreden en zullen een volgende keer wederom hier onze producten bestellen.

Ton Bos 16-07-2020

Zowel de webshop als de winkel bezocht. Vriendelijk en deskundig geholpen, goed prijsniveau en een goede service. Grote winkel met diverse opstellingen, ideaal om ideeën op te doen en producten te kunnen beoordelen.

Ton Bos 13-07-2020

eventarchitectuur 13-07-2020

De winkel heeft een overzichtelijke website & het bezoek aan de fysieke winkel is ook heel aangenaam. Je wordt telefonisch en in de winkel heel goed geholpen door de medewerkers, en dat is niet makkelijk in deze branche, waar zoveel verschillende producten worden aangeboden met elk hun eigen voorwaarden en beperkingen. Het vraagt dus om zowel een technisch inzicht als een inschatting in de wensen en mogelijkheden voor de klant. De flexibiliteit in de behandeling van retourzendingen en aanpassingen is groot. De vanzelfsprekendheid en openheid over deze service is aangenaam. De producten zijn van hoge kwaliteit en we zijn erg blij met het resultaat van onze nieuwe badkamer en toilet inrichting.

Misleiding badkamerwinkel.nl 09-07-2020

Badkamerwinkel ontkent niet dat er geadverteerd is met cashback korting maar constateert dat de productcode inderdaad niet onder de korting valt.
Ook komt er niets terug op mijn opmerking dat ik er nog over gebeld heb.
Met zoveel woorden: ‘beste klant, je bent er gewoon ingestonken, dummie’.
Daarmee maakt Badkamerwinkel.nl kopen via internet minder aangenaam dan bonafide internetshops.

Misleiding 08-07-2020

Badkamerwinkel belooft korting op de website. Op de nota staat niks. Bel ik over op, krijg ik een verwijzing naar Hans Grohe. Maar de verzekering dat de korting er is. Hans Grohe wijst de korting af. Dus als Badkamerwinkel dit netjes oplost, geef ik een goede review hierna. Voor nu een dikke onvoldoende!
Wat een misleiding!!! Schande

M.Keck 07-07-2020

Eerst een bestelling geplaatst op internet, keurig en op tijd geleverd.
Daarna in de winkel in Zaandam een offerte laten maken en daarbij vriendelijk en vakkundig geholpen.
Voor de afwikkeling telefonisch contact gehad met een andere medewerker en ook dat verliep vlot en zeer vriendelijk.

Ad 07-07-2020

goede en heldere website, na bestelling direct een order bevestiging.

na verzending een correcte track and trace

Marlene 05-07-2020

Zeer tevreden over service van de badkamerwinkel. Goed bereikbaar en reageren snel. Ik heb ook een product geretourneerd en ook dat werd goed geregeld. Retourneren had niets te maken met product zelf.
Aan te bevelen!

Theo Derksen 30-06-2020

Een duidelijke webshop met heel veel uitleg over de producten, zodat een goede vergelijking heel eenvoudig is. Aanbevelingen van artikelen die qua maatvoering bij elkaar horen is fijn en vergemakkelijkt het zoeken.

Claire 08-06-2020

Hele goede en snelle service, ook nadat de levering bijna te laat zou komen is het goed opgelost. En de scherpste prijzen

Willemse 08-06-2020

Een regendouche gekocht, na de winkel goede uitleg via hun site besteld en dat ging erg goed. Wij zijn erg tevreden.

Jeroen 08-06-2020

Van het bestellen tot aan het leveren van de wastafeldonderkast liep het gesmeerd. Na 1,5 week zag ik dat de kast goedkoper was geworden op de site. Contact opgenomen met de klantenservice, werd vriendelijk geholpen en het verschil was binnen een paar werkdagen gestort. Top bedrijf!

Moerkerk 08-06-2020

Ik bestel vaker artikelen online en vind het al prettig als je een bevestiging oid krijgt. Bij badkamerwinkel.nl werkt de site zeer prettig, zijn de prijzen scherp. Waar ik mij het meeste over verbaasde is dat ik de volgende ochtend al de bestelling geleverd kreeg terwijl ik deze eind van de middag ervoor bestelde. Ik had slechts 1 product besteld omdat ik vastliep met klussen en de dag erna kwam er een eigen vrachtwagen voorrijden met deze emmer die door een vriendelijke medewerkster gebracht werd. Hierdoor kon ik in de middag direct door en was alles nog voor het weekend klaar, terwijl ik dit niet had verwacht. Echt super service. In de tussentijd ook keurig bericht wanneer ze gingen komen en tussen welke tijden.
Hoe fijn en normaal dit lijkt blijf ik dit bijzonder vinden en zie ik dit echt bijna niet, waarvoor dus dank (ook namens mijn vrouw die hierdoor al eerder gebruik kon maken van de douche).

Geoffrey 28-05-2020

Snelle service, goede opvolging en prima producten!! Retourneren ook makkelijk en fijn werken zo!

Gerard Heijmans 26-05-2020

Bij badkamerwinkel doen ze veel moeite om de klant te helpen, en ze hebben een zeer goede service

Jos 17-05-2020

Nooit meer badkamerwinkel .nl 10 april kraan besteld 15 mei na veel e-mails en telefoontjes niks gehad ik heb het maar afbesteld wat een drama

Charlotte 12-05-2020

Het artikel was direct leverbaar, terwijl het in andere shops pas week 30 ging worden. Het werd netjes bezorgd en we werden keurig op de hoogte gehouden.

Danny D. 11-05-2020

Hele fijne webshop. Ruim assortiment en zeer gebruiksvriendelijk, mede door de prettig werkende filterfunctie.
Levering van het product was snel, zoals aangegeven op de website.
Al met al prettige ervaring!

Tessa De Jong 08-05-2020

Wij hebben de badkamer gekocht bij het filiaal in Wateringen. Wij zijn er meerdere keren geweest en alle keren ontzettend goed, professioneel en gezellig geholpen.
Het bestellen verliep ook vlot. Enig minpuntje was het aanmelden van de retouren naderhand. Dit ging niet helemaal volgens afspraak

Gerald Verstraten 07-05-2020

Goede en snelle service! Na plaatsing van mijn bestelling meteen een verzendbevestiging en de volgende dag was alles binnen. Kortom Top en zou ze zeker aanraden!

Frank Vaessen 29-04-2020

Prima internetwinkel met goede, snelle service!
Was iets niet cfm bestelling voorradig vanwege de overgang van Sphinx naar Geberit, dit werd echter snel opgelost!

h.mulder 28-04-2020

De prijs kwaliteit van het product is prima.
hebben zich bovendien aan de beloofde afspraak mbt tot levering gehouden

Kapitein Rob 17-04-2020

Duidelijke overzichtelijke website, makkelijk te vinden wat je zoekt en perfecte snelle levering!

Frans 17-04-2020

Correcte verpakking, correcte levering zelfs eerder dan de oorspronkelijk genoemde termijn, Ook de nalevering van een artikel geheel conform de afspraak. M.a.w. wat er wordt gezegd wordt ook waargemaakt. Chapeau.

Robin De leur 16-04-2020

Nieuwe winkel in Zaandam. Waar je soms startersproblemen ondervind was dit hier totaal nuet het geval. We zijn zeer goed geholpen , mevrouw had verstand van zaken wat fijn was. Tevens was de levering ook duidelijk en netjes verlopen

Lo 10-04-2020

Conclusie: Echt nare ervaring met klantenservice. Er wordt slechte service aangeboden. En dingen worden toegezegd die blijkbaar niet worden nageleefd. Ik zal niet meer durfen bestellen bij hen, wetende dat als er iets mis gaat met de bestelling, dat het contact met klantenservice moeizaam en onbetrouwbaar is.

Waterreservoir van Geberit besteld bij Badkamerwinkel.nl. Vlotter bleef doorlopen. Geberit gebeld hierover. Die zei dat we bij Badkamerwinkel dit konden melden dat we contact met hen hadden en dat er een nieuwe verstuurd kon worden. Contact opgenomen met BW. Die zeiden dat het niet zo ging en dat we een mail naar BW moesten sturen. Dit direct gedaan. Paar dagen later niets gehoord. Ook geen bevestiging gekregen of wat dan ook. Ik bel BW voor stand van zaken. Ze geven aan dat het is doorgezet naar Geberit en dat we binnenkort bericht krijgen. Ik geduldig wachten. Nog steeds geen reactie dus bel ik weer. Blijkt er niets gedaan te zijn, in tegenstelling tot wat vorige collega me vertelde. Wederom weer hetzelfde bericht van die collegea gekregen dat het naar Geberit doorgestuurd moet worden en dat ik moet wachten. Weer gewacht en geen bericht. Paar dagen later bel ik weer voor de 3e keer. Bleek er eveneens niets gedaan te zijn. Deze college stelde weer voor om een ticket aan te maken. Ik ben boos geworden en heb aangegeven dat zij Geberit zelf maar moeten bellen en geen ticket moeten aanmaken, wat weer dagen gaat duren. Pas na aandringen stemde ze in om Geberit te bellen. Iets wat al veel eerder gedaan kon worden. Zeker omdat ik dat in eerste instantie ook zelf al had gedaan.

lucas 04-04-2020

snelle levering en goede kwaliteit, ik zou zeggen ga zo door, ik heb geen minpunten

Nona 04-04-2020

Hoge retourkosten!! Ik wilde graag zelf mijn pakket retour doen zonder gebruik te maken van hun retourkosten, gaat niet! Verplicht van hun retourkosten gebruik te maken..

Ronald 02-04-2020

Goede en vriendelijke service. Goede kwaliteit. Snelle levering en goed advies.
Prijs kwaliteit uitstekend.

Ron 01-04-2020

Ik heb een compleet sfinx badmeubel met staande kast en spiegel gekocht, ik ben zeer tevreden over de bezorging en de kwaliteit, maar vooral tevreden over de verkoper, wij zijn allerprettigst geholpen en zeer vakkundig geadviseerd.
Dus voor de rest van de badkamer komen wij weer naar de badkamerwinkel.

Lance 01-04-2020

Ik was op zoek naar een thermo kraan met h-o-h afstand van 12cm. Weinig winkels verkopen nog zo'n douche thermostaatkraan. Badkamerwinkel.nl had een ruim assortiment aan kranen en was een stuk goedkoper dan andere verkopers. De winkel levert bovendien erg snel. Ik ben erg tevreden.

Jos Maassen 01-04-2020

ik was op zoek naar een nieuwe toiletbril voor een ouder model toiletpot ,de site bood hierin een goed aanbod.
Duidelijke uitleg voor metingen en montage.
Perfecte verpakking en bezorging.
Kortom alles zoals aangegeven op de site.
Veel dank.

Offereins 23-03-2020

Artikel naar tevredenheid kunnnen bestellen en gekregen op de afgesproken datum
Helemaal top geregeld

Kim 19-03-2020

Goede prijs, kwaliteit verhouding .
Duidelijk retourbeleid en snelle verzending. Top

Jesse 17-03-2020

In december 2019 hebben wij een badmengkraan besteld van 249 euro. Door vertraging in de levering van tegels zou de kraan pas op 16-3 worden geïnstalleerd.

Ondanks dat ik bij ontvangst de verpakking heb geopend en alles er op het oog goed uitzag, blijkt de thermostaat knop afgebroken(los te zitten) te zijn.

Op de hun website geeft badkamerwinkel.nl aan dat bij gebreken producten binnen 48 uur mogen worden geretourneerd. Dit is in strijd met het consumentenrecht dat stelt dat wanneer een product niet functioneert ( in dit geval aan de orde) je als consument het product binnen 6 maanden kunt retourneren en er een vervangend product aangeboden dient te worden ( of geld retour). De bewijslast ligt hierbij bij de verkopende partij om aan te tonen dat het gebrek eventueel te wijten zou zijn aan de consument.

Helaas trekt badkamerwinkel zich van consumentenrecht (en goede service verlenen) niet veel aan. Een mdw van badkamerwinkel.nl gaf telefonisch aan dat ze zich niet verantwoordelijk voelen voor het defecte product, maar dat ik het zou mogen opsturen en dan zou de producent vervolgens beoordelen of we recht zouden hebben op een vervangend product of korting. Hier gaan we niet mee akkoord en we zijn erg teleurgesteld dat ze badkamerwinkel.nl niet de moeite doet om dit op een nette manier op te lossen.

Mary 07-03-2020

Kraan juist besteld bij badkamerwinkel.nl omdat die er dan de volgende dag zou zijn. Helaas kwam deze niet en ook kreeg ik niet automatisch een track en trace code zodat ik kon zien waar de kraan bleef.
De klantenservice heeft het goed opgelost en de kraan is uiteindelijk gekomen, maar jammer dat het eerst mis moest gaan (en ik meer betaalde dan bij de concurrent die wél aangaf dat het 2 dagen zou duren ipv 1).

Eddy 05-03-2020

Het afschotprofiel dat ik zocht was bij de lokale ondernemers niet aanwezig of zelfs onbekend.

Ik vond diverse typen op badkamerwinkel.nl en had het onderdeel nog geen 12 uur later in huis!

Een wonderbaarlijke gang van zaken waar ik alleen maar erg blij van word!

Top!

O.Oztorun 04-03-2020

Zeer slechte ervaring, de leveringen worden niet conform afspraak Mails worden niet beantwoord !

C. Claessen 21-02-2020

We hebben duidelijke uitleg gevonden op de site.
Het was een snelle service en een goed product.
Ook het lenen van het betreffende gereedschap werkte uitstekend.
We zijn er erg mee geholpen en blij mee. Super.

MvH 21-02-2020

Snelle levering, goed product met heldere gebruiksaanwijzing en mooi eindresultaat (onzichtbaar opgehangen spiegel).

Karin de Vries 19-02-2020

Badkamerwinkel.nl heeft een goede service, je hebt je bestelling snel in huis en je krijgt echt geleverd wat je ook op het webshop ziet staan.

Thomas 19-02-2020

Ondanks dat de bestelling in meerdere deelleveringen plaatsvond, verloop het wel goed.

Isabela 17-02-2020

I had a very bad experience with Badkamer winkel. On October 7th, I bought four radiators. Delivered time shown on the website was 4 working days. The first two radiators we received around ten days later no explanation at all about the delay. After contacting the customer service, I discovered that the two others would be delivered by the end of January...more than 3 months later! They cancelled these two.
After returning the two radiators that arrived because of difference of description, I received the last refund today...more than 4 months later! A lot of emails, delays in pick up the wrong radiators and frustration of course.

Tamar Roelofs 13-02-2020

Superslechte service! Bij mijn bestelling ontbreekt een artikel. Drie weken en vele telefoontjes later heb ik het nog steeds niet. De leverancier beweert dat de aansluitknie wel geleverd is en Badkamerwinkel maakt dat mijn probleem. Geld terug is ook geen optie zeggen ze.
Waardeloos. Ze zouden mij die aansluitknie moeten sturen en vervolgens hun sores met de leverancier oplossen. Nu heb ik geen idee of en wanneer ik nog iets krijg.

Lubbers 11-02-2020

Ik sluit mij volledig bij YT aan. Na de bestelling die voor 13.00 uur geplaatst was een mail ontvangen. In deze mail stond direct een dag vertraging. Vreemd genoeg was tot ruim 2 week er voor duidelijk op de site een vermelding van voor 13.00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Voorraad is dus niet onder controle en het voelt als een lokkertje aan. Ook op de directe reactie wordt niet gereageerd.

Een update volgt.

Yt 04-02-2020

Goede kwaliteit van de producten met een lagere prijs. Wat negatief was, was de levering. Het was pas 10 dagen later bezorgd.
De klantservice had geen controle en/of informatie over de bezorging. En toonde er verder geen aandacht aan . Dus wij moesten een aantal dagen thuis blijven en afwachten tot de levering kwam. Dat was niet netjes en onprofessioneel.

Ilse 04-02-2020

Scherpe prijs betaald (vergeleken met andere sites) voor ons Villeroy toilet. Duidelijke productinformatie en snelle levering!

Jeroen 03-02-2020

Snelle levering, goede prijzen en aanbiedingen. Alle spullen zorgvuldig verpakt. Een nieuwe bestelling is zeker voor herhaling vatbaar bij badkamerwinkel.nl.

U.Herenius 02-02-2020

Na een paar telefoon gesprekken, het geld retour gekregen. Had zelf de kraan naar verkeerde adres teruggestuurd. Maar door de inzet van de medewerkers kwam alles weer goed.