Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,3

R.D 21-12-2019

Goede en snelle aflevering, door bezorger zelf in huis neer gezet
Alles in goede staat ontvangen mooi produkt gelverd

Henni 20-12-2019

Duidelijke omschrijving op de side , snelle levering. Dus perfect geregeld.
Geleverde spullen zijn oke.

Henk Jager 16-12-2019

Goede shop. Gemakkelijk te bestellen. Snelle levering en zorgvuldig verpakt. Goedkoper dan de bouwmarkten in de buurt.

Ton 16-12-2019

De prijzen van badkamerwinkel zijn concurrerend. De artikelen zijn gemakkelijk te vinden op de site en het bestelproces is duidelijk. De levering was stipt en hoewel wij een product met een fabricagefout hadden is dit klantvriendelijk opgelost.

Romélia 14-12-2019

Uiterst ontevreden ben ik met de service van badkamerwinkel.nl omdat ze mij letterlijk en figuurlijk in de kou laten zitten. Ik ben al sinds 8 nov jl. bezig ben om een aantal radiatoren besteld te krijgen terwijl op de website stond dat dit product direct leverbaar was. Herhaaldelijk heb ik zelf contact opgenomen om aan te geven dat op 20 nov de loodgieter bij ons zijn werkzaamheden zou komen verrichten en dat ik voor die tijd al het materiaal in huis moet hebben. Bij de eerste bestelling van 8 nov bleek dat er een radiator in backorder stond en na zelf weer contact opgenomen te hebben op 14 nov, heb ik het advies opgevolgd om deze radiator te annuleren aangezien er niet aangegeven kon worden wanneer deze levering zou plaatsvinden. Vervolgens werd mij aangeraden dat ik direct online een nieuwe moest bestellen aangezien er nog twee van dit type op voorraad zouden zijn. En na het plaatsen van deze bestelling moest ik terugbellen om te checken of ze daadwerkelijk er nog waren. Dit vond ik al een vrij bijzondere procedure, maar dat nog tot daaraan toe. Na het terugbellen bleek dat ook deze toch in backorder stond! Er zou actie ondernomen worden om te zorgen dat ik toch tijdig de radiator in huis zou hebben. En in de tussen had ik een aanzienlijk bedrag betaald voor producten die niet leverbaar zijn. Wederom moest ik zelf achter de bestelling aan gaan bellen omdat de deadline van 20 nov naderde en ik niets meer vernomen heb hierna van badkamerwinkel.nl. Ik zou meerdere malen teruggebeld worden en hierna heb ik dus niets meer vernomen!

Het proces vind ik zeer misleidend door een klant de indruk te geven dat een product voorradig is, zelfs aan de telefoon en ook te laten betalen. Om vervolgens pas twee maanden later tot levering over te gaan (wat ook nog maar afwachten is of dit gaat gebeuren). Na herhaaldelijk zelf contact te hebben gezocht is er nog steeds geen oplossing geboden, anders een andere radiator uit te zoeken die niet past of dat ik nog een extra maand op mijn al betaalde bestelling moet gaan wachten! En zelfs de toezegging op het oplossen van mijn klacht werd niet nagekomen. Zo gaan ze dus met klanten om de voor aanzienlijke bedragen aan spullen bestellen, schande.

Gerbert 14-12-2019

Prima service en snelheid. En als er iets niet goed os, wordt het ook zonder discussie snel opgelost!

Suzanne 10-12-2019

Heel tevreden over badkamerwinkel.nl! Super snelle levering en een stuk voordeliger dan andere badkamerspeciaalzaken!

Wim Mones 09-12-2019

De douche toilet bril die wij besteld hadden was super snel geleverd en zeer goed verpakt. We hadden natuurlijk al meer gezocht naar een leverancier van dit product en zijn bij jullie uitgekomen door de aantrekkelijke prijs. Zeer tevreden over de levering en alle aansluit materialen die er bij geleverd waren. Super

Guido 09-12-2019

Uitstekende web-shop met goed assortiment en concurrerende prijzen. Tevens hebben we prima ( technisch) advies gekregen zowel telefonisch als on-line!

Michiel 09-12-2019

Zeer tevreden over het product, de telefonische ondersteuning en de correcte levering van de producten.

Bastiaan 09-12-2019

Snelle levering, overzichtelijk en duidelijk. Keurig geregeld, verder niets op te merken

Cees 08-12-2019

Product voldoet 100‰ aan het aanbod. Vlot verstuurd en ontvangen. Goed ingepakt, dik tevreden. Pluim!

Inge 07-12-2019

Wat een geweldige (klanten) service. Levertijd was om onbekende rede op 20 weken gezet. Na contact gecorrigeerd maar artikel niet op voorraad leverbaar. Medewerkster heeft toen via andere leverancier toch voor elkaar gekregen dat artikel gelijk geleverd kon worden. Wat een service en inzet. Top.

Oegstgeest 03-12-2019

Duidelijke website met voldoende info over producten. Orderbevestiging en levering goede informatie en alles zoals beloofd

Ron 03-12-2019

Prima spul besteld voor een goede prijs. Product was niet op voorraad maat was vermeld op website. Op afgesproken dag het produkt ontvangen. Prima geregeld!

Louis & Carla 02-12-2019

Super tevreden door snelle service. Gehele bestelling werd op 1 onderdeel na, na twee dagen geleverd. 1 onderdeel in back-order. Contact opgenomen dat wij dreigde vast te lopen omdat we dat ene onderdeel miste. Werd met spoed via andere leverancier alsnog afgestuurd en wij konden weer verder.

Tom 02-12-2019

De winkel via het web gevonden nav het zoeken naar een douchemengkraan en deze ook via het web besteld omdat ze de goedkoopste en direct leverbaar waren.
De winkel in Rotterdam ook bezocht en ziet er mooi en overzichtelijk uit met een groot assortiment.

Conny 02-12-2019

Alles is werkelijk perfect afgehandeld door deze shop. De site is duidelijk, scherpen prijzen, het bestellen en de betaling verliep vlot, goede communicatie en de levering was keurig op tijd. Ik moest helaas toch iets terugsturen maar dit verliep ook prima. Klantenservice heel vriendelijk en behulpzaam! Gewoon top gegaan alles!

Tessa 02-12-2019

Goede kwaliteit producten (A merken o.a) voor een mooie, betaalbare prijs. Producten worden snel geleverd maar kunnen ook op een andere datum bezorgd worden indien nodig. Dit is echt erg fijn als je nog in de verbouwing zit. Levering geschiedt ook netjes, goed verpakt en er wordt voorzichtig mee omgegaan.

We hebben een bad van villeroy en bosch, twee kranen van grohe, een wc hangpot van villeroy en bosch met bijbehorend zacht sluitende wc bril en geberit spoelsysteem en een easy drain besteld. Alles werkt uitstekend, goede kwaliteit en in goede staat. Erg blij met het resultaat ervan in onze badkamer. Het bad is 180 lang maar extra hoog, echt een aanrader. Ik heb er nu al 2 keer ingezeten en ligt heerlijk. Echt een goed ontspan moment voor mezelf. De zacht sluitende wc bril kan ik iedereen aanraden, met twee mannen in huis ideaal. Geen gekletter meer midden in de nacht :-)

Al met al alleen maar complimenten voor badkamerwinkel!

Hennie van Gulden 25-11-2019

Duidelijke omschrijving van het artikel. Nette prijs. En bezorging op tijd.

De thuisklussers 21-11-2019

Al een paar maanden met de verbouwing van de badkamer bezig. Dat betekent ook regelmatig op zoek naar zaken via een webwinkel. We hadden al eerder ervaring met Badkamer.nl en ook nu veel de keuze op deze zaak. We vonden hier de stopcontacten, die in onze spiegelkast en hoge kast moeten komen.
Bestelling en levering uitstekend verlopen. Zelfs met een ander afleveradres, waar we op dat moment aan het oppassen waren.

Nop 21-11-2019

Goede website, staat goed aangeschreven in de recensies ook belangrijk.
Prijzen zeer voordelig, en vlot afleveren van de bestelling, doen wat ze beloven.
Medewerkers vriendelijk en behulpzaam.

H.Michilsen 21-11-2019

Ik vond het prettig om rondte kijken en veel assortiment...leuke prijzen en snelle levering...ik zou dit zeker aanbevelen bij andere

Alexander 20-11-2019

Badkamerwinkel heeft een mooi assortiment van alle bekende merken met leuke aanbiedingen. Zeer de moeite waard! Levering snel en conform afspraak. Wij zijn tevreden!

R vrielink 18-11-2019

Het is verder prima geregeld, echter wel lastig als verschillende vervoersbedrijven zijn. De ene heeft teack en trace de ander niet en komt tussen 8 en17:00 uur.
Heb ook al gehad dat er om 7 uur een vervoerder aan de deur staat.
Site is prima
Logistiek kan er nog een stap gezet worden.