Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,3

Jaco 16-07-2019

Alles klopte. Product was goed, verzending snel. Makkelijk gevonden op de site

Maikel 16-07-2019

Duidelijke zoekopties op de website, duidelijke foto en omschrijving, snelle verzending,

Rse 16-07-2019

Alles wordt netjes en snel afgehandeld leert de ervaring mij. Niet tevreden wordt kordaat en netjes opgelost en of afgehandeld en in bijna 99% is het daar scherp geprijsd.

Nick van Hulst 16-07-2019

Super snelle levering tegen een scherpe prijs.
Ook de bezorging was super werd netjes gebeld en bezorger was zeer geduldig.
Top zaak dus

Rudy 16-07-2019

Goede omschrijving, snel geleverd, compleet! Daar ga ik de volgende keer als eerste weer kijken..

Victor 04-07-2019

Ik heb voor badkamerwinkel gekozen omdat hij scherp geprijsd is en top kwaliteit biedt. Mensen in de echte winkel zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam.
Helaas is aflevering minder goed, breekbare items werden gewoon op straat laten liggen zonder mij te laten weten.

Thijs 28-06-2019

het bestellen en leveren ging snel en goed maar na twee weken was mijn kraan al kapot en ben inmiddels al maanden aan het wachten op een onderdeel. ze laten het eerst naar een oud adres sturen en nu moet ik ook nog eens wachten op het onderdeel. ik krijg ook nooit terugkoppeling van hun en moet altijd zelf bellen wat de stand van zake is. Zeer ontevreden en ik hoop ooit nog het onderdeel te krijgen. En uberhaubt terugkoppeling te krijgen..

De Vakman Johan Houtveen 23-06-2019

Ik heb nu een aantal keren hier iets. Goede website. goede prijzen en supersnelle levering

Niels 23-06-2019

Heel makkelijk onderdelen bestellen. Het paste perfect een de prijzen zijn goed.

Roeloffs techniek 22-06-2019

Nou ik had 2 potten besteld
Maar 1 laten stuiteren
Dus moet r weer ff 1 erbij hebben

Fijne zaak snel geleverd

Peter Paul 21-06-2019

Goede prijzen, precies geleverd gekregen wat we hebben besteld op het juiste moment.

Tim 21-06-2019

Grohe Thermostaat badkraan gekocht. Zeer tevreden over het product. De site was overzichtelijk en vooral de prijs van de kraan was de goedkoopste bij badkamerwinkel. Even voor 17:00 besteld en dag erna al netjes ingepakt en bezorgd. Top 👍🏼

Van de Brande 20-06-2019

Wij ervaren het als een goede en duidelijke site, en dat alles voor een scherpe prijs. Ook telefonisch wordt je goed en duidelijk te woord gestaan voor alle vragen. Wij raden deze site zeker aan.

Ron van Dongen 20-06-2019

Meerder dingen besteld en geleverd gekregen Duidelijke, vertrouwde en goed onderbouwde site. Juiste informatie, goed uitgebreid assortiment ,goede prijs, info voorziening en fijne levering. Kortom vertrouwd, koop er vaker.

Ed 20-06-2019

Keurig geholpen in de winkel nadat ik zelf op de website de verkeerde kleur had besteld.

Martin 20-06-2019

Prima Winkel,
Zeer prima service. Kreeg zelfs nadat zij mij een reclame stuurde van een actie van het artikel dat ik gekocht had, het restant terug gestort . TOP

Ben Nieuwhof 20-06-2019

Snel gevonden wat ik zocht. Het product betrof buiten verwachting een voordelige aanbieding.
Betaling en verzending in orde. Het product voldoet aan de verwachting en was snel zelf te installeren.

Olivier 20-06-2019

Op donderdag 22 mei 2019 heb ik een wastafelkraan en thermostatische douchekraan besteld.
Alle materialen zijn keurig op vrijdag de 23ste geleverd.
Van tevoren werd er door de vervoerder contact opgenomen om te zeggen hoe laat hij er zou zijn.
Top service!!!

GisB 20-06-2019

Supersnelle levering, producten op voorraad- complete en duidelijke info op de website, goede foto’s.

Jeroen & Mariska 20-06-2019

Materiaal voldeed aan de beschrijving en de prijs was erg scherp. Werd op de dag van levering op een later tijdstip geleverd dan aangegeven maar dit is badkamerwinkel.nl niet aan te rekenen.

Nick 20-06-2019

Badkamerwinkel.nl heeft een breed aanbod aan producten, waardoor er zelfs voor mijn ouderwetse keukenkraan (bevestigd aan de muur) nog een mooie kraan te koop was. Service is goed, per abuis het verkeerde afleveradres opgegeven en dit werd na 1 mailtje binnen enkele uren verwerkt. Snelle levering en een goede prijs.

Ercan 20-06-2019

Bestel en leverproces is heel goed gegaan, helaas een defecte product ontvangen, dit kan gebeuren, maar dat je weken lang moet wachten voor een nieuw product vind ik niet kunnen.
Badkamerwinkel.nl 20-06-2019

Beste Ercan, wat een pech met het defecte artikel. Ik denk dat u al contact heeft met onze klantenservice. Als ik nog iets voor u kan doen dan laat het me vooral weten via jasmijn@badkamerwinkel.nl . Groet, Jasmijn

JanR 20-06-2019

Groot assortiment en ook tegen heel scherpe prijzen.
Tevens duidelijke berichtgeving over de voortgang van de bestelling en vooral snelle levering.

Joke Mesritz 20-06-2019

Snelle levering. Goede website. Artikel was heel zorgvuldig verpakt met duidelijke montage instructie.

Klaas Hoekman 20-06-2019

Makkelijke site, de beste prijzen en super op tijd afgeleverd !
Gewoon goed !