Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,3

Quartel 21-10-2019

De badkamerwinkel was de goedkoopste voor wat betreft ik wilde kopen
Ook kon ik aangeven in het bestelproces wanneer het product werd geleverd
Dit is een optie die ik zeer waardeer omdat we niet altijd beschikbaar zijn om het pakket aan te nemen en kan ik het zo plannen dat het mij uit komt

Marc 21-10-2019

Snel en betrouwbaar. Alles wat je van een webwinkel verwacht. Spullen op tijd en aangekondigd geleverd. Spullen ook helemaal volgens verwachting en volgens reviews van andere kopers!

Willem 21-10-2019

Duidelijke website en een snelle en correcte levering. Voor herhaling vatbaar.

Lucas 21-10-2019

Ik had per ongeluk een verkeerd product besteld. Gelukkig was retourneren erg makkelijk en werd ik goed geholpen.

Piet Thomassen 21-10-2019

Een hele duidelijk website, scherp geprijsd, snelle levering op aangegeven tijdstip.

rene 21-10-2019

kraan besteld en de volgende dag in huis. alles prima zoals het hoort. wij zijn zeer tevreden over deze winkel

Mel 21-10-2019

Zeer snelle levering, goede prijs-kwaliteit, eenvoudig zoeken in de webshop.

Sharette 21-10-2019

Onwijs klantgerichte medewerkers...denken goed mee en zijn in staat om snel te handelen. Weet alleen goed waarvoor je kiest; als je je zoals wij de badkamer bij verschillende online winkels besteld is het hels karwei om de diverse deelleveringen bij te houden. Gelukkig kunnen de medewerkers van de badkamerwinkel prima in ondersteunen!

Hendriks 10-10-2019

Prima webshop winkel. We zíjn erg tevreden met onze nieuwe thermostaatkraan. Snelle levering.
Cijfer 10. TOP

Ferdie 08-10-2019

De website van badkamerwinkel.nl kwam goed uit de bus mede door de positieve reviews, eenmaal op de website kwam ik het product tegen waar ik naar zocht (een grohe doucheset) voor een scherpe prijs, bestellen ging gemakkelijk en snel evenals de levering. Het product voldoet zeer zeker aan de verwachting, ik ben een tevreden krant!

M.van der Plas 07-10-2019

Ik had bij Badkamerwnkel een toiletpot plus reservoir besteld. Echter bij het uitpakken bleek de deksel van het reservoir beschadigd (stukjes afgebroken en een barst). In de veronderstelling dat een deksel los te bestellen zou zijn en het feit dat ik al een week zonder toilet zat, heeft mijn installateur het geheel geplaatst. Bij het melden van de schade werd mij medegedeeld dat de garantie door het plaatsen kwam te vervallen. Heel jammer, want nu moest ik een nieuw reservoir bestellen a 122 euro. Kan ik niet beoordelen als goede service. Het nieuwe reservoir ben ik danook maar zelf gaan afhalen in Rotterdam, alwaar ze in eerste instantie mijn bestelling niet konden vinden. Uiteindelijk werd het reservoir gevonden .

Anke 07-10-2019

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website, concurrerende prijs, snelle levering.

Hanneke 07-10-2019

Ruime keuze en alles op voorraad. snelle levering. Controle kan pas later bij het uitpakken en installeren door de installateur.

Roger 07-10-2019

Duidelijke beschrijvingen/foto's en prijzen erbij. De prijs was steeds de goedkoopste in de markt, kwaliteit van de producten zijn goed allemaal gerenommeerde merken.Zeer snelle levering en super goed verpakt. Beschadiging door transport hierdoor eigenlijk niet mogelijk. top service! Meermaals een bestelling gedaan.

A3 07-10-2019

Nieuwe badkraan besteld. Aangezien de meeste shops hetzelfde verkopen, ben ik voor de goedkoopste gegaan. De badkamerwinkel was de goedkoopste. Besteld en de volgende dag in huis. De kraan voldeed aan onze wensen.

Edwin 07-10-2019

Prima prijsstelling, snelle levering en prima assortiment. De communicatie over de verzending zijn compleet en conform de gestelde verwachtingen.

Gert Jan 06-10-2019

Prima service. Verkeerde product besteld, maar dankzij meedenkende verkopers snel kunnen omruilen.

D de Jong 03-10-2019

Prima webshop, ik heb voor deze webshop gekozen omdat ze het door mij gewenste artikel het goedkoopst aanboden.

de bestelling verliep soepel en de levering was razend snel.

B. Heijligers 03-10-2019

De keuze is royaal en de bestelling verliep vlot en je werd goed op de hoogte gehouden wanneer de bestelling zou arriveren dat klopte ook precies.

Rob L 03-10-2019

Product zoals beschreven, prima! Goede service en snelle levering. Wij zijn tevreden.

willem Arnhem 03-10-2019

Snelle levering, scherpe prijzen, overzichtelijke site. Retourzendingen binnen een week afgehandeld. Badkamerwinkel: Alsof je een warm bad instapt!!

G. de Gruijter 03-10-2019

Plieger WC pot bij Badkamerwinkel.nl gekocht die niet te duur was plus een stortpijpje: prima kwaliteit, levering conform de aangegeven levertijd zonder idioot hoge verzendkosten die andere aanbieders wel hanteren. Aanrader.

Henk 03-10-2019

Prima website. Helder en duidelijk. Lvering keurig verpakt en op de afgesproken tijd. Kunnen andere webwinkels een voorbeeld aan nemen

Martijn 03-10-2019

De site heeft een groot assortiment en de producten hebben een duidelijke omschrijving. Ook as de bestelling snel geleverd.

Marie-José 26-09-2019

Duidelijke bestelsite. Snelle levering. Retour afhandeling verloopt ook heel goed. Je wordt via de mail op de hoogte gehouden: wanneer je product ontvangen is en wanneer het geld retour gestort wordt. Betrouwbaar. Prima dus!