Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,3

Peter 18-11-2019

alles perfect, in presentatie, in orderverwerking is aflevering, in kwaliteit van het product.
Zou het nog beter kunnen? Ik denk het niet!!

Pauline 18-11-2019

Badkamerwinkel.nl is een hele fijn (web) shop. Het personeel is zeer aardig en snel in het reageren op je vragen, ze bieden veel producten aan voor een scherpe prijs (niet verder zoeken, want Badkamerwinkel.nl is de meest voordelige webshop op gebied van sanitair)! Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop, welke snel in huis was.

s.smid Leeuwarden 12-11-2019

snel ,overzichtelijk en correcte levering. een overzichtelijke website met duidelijke omschrijving van de aangeboden artikelen.

E 12-11-2019

Prima website. Met veel items verreweg de laagste prijs en dan ook nog snel en netjes geleverd. Wij waren er blij mee voor onze badkamer verbouwing.

Ben 11-11-2019

Duidelijk site met zeer leuke aanbiedingen ook van merk artikelen, levering correct op de afgesproken datum

Gert Burink Van Ommen bv. 11-11-2019

Ik ben zeer te vreden over de producten die zij op de wabsit hebben staan.
Het contact met de medewerkers van het bedrijf is zeer pretig.
Had een bestelling gedaan waar van er maar 1 op voorraad was in het hoofd magazijn.
Na ik kort tell gesprek, hebben ze de andere artikelen bij de verschilende winkel bij elkaar gehaald.
Ik was hier zeer bij mee.

Albert 11-11-2019

Na lang dubben besloten om de radiator te kopen bij badkamerwinkel.nl
Zeer snelle levering, produkt keurig verpakt, aansluitpunten en ontluchting erbij.
Duidelijke gebruiksaanwijzing.
Topprodukt voor weinig geld

Erik 11-11-2019

Perfecte omschrijving op de site. Prijs/kwaliteit zeer goed. Kleine bestelling geplaatst. Toch €54,= goedkoper uit.
Perfecte levering.

G.D. 11-11-2019

Oorspronkelijk 1 exemplaar geleverd van een leidingrozet, na een belletje de volgende dag, zonder extra kosten de juiste levering (doosje met 50 stuks) in huis. Dus goede service na een oorspronkelijk eerst verkeerde levering.

Riante Gremmee 11-11-2019

Ruime assortiment met goede prijzen. Ook de levering was snel. Prachtige producten! !!
Badkamerwinkel al aanbevolen bij meedere personen uit onze nieuwbouw wijk

Anita 11-11-2019

Duidelijke site, prima omschrijvingen van de artikelen zodat je een juiste keuze kunt maken.

VOW 10-11-2019

Helaas laag cijfer door verkeerde voorlichting van desbetreffend verkoper.
Weinig verstand van wat je precies nodig hebt.
Waardoor ik o.a. meerdere produkten heb moeten aanschaffen maar ook onnodig heb besteld. Daardoor meerdere keren heen en weer moeten rijden en telefonisch zijn zij zeer slecht bereikbaar.
Zending retour indien originele verpakking is geld terug geen probleem.
Inmiddels ben ik erachter gekomen dat nog een paar artikelen niet passen of onnodig zijn en deze moet ik ook nog terug brengen.
Onnodig veel geld gekost alles bij elkaar hierdoor.
Ik hou u op de hoogte van verdere ontwikkelingen.

Annelies 05-11-2019

Nieuwe doucheset besteld. Snel geleverd en goede prijs/ kwaliteit verhouding!
Wij zijn heel tevreden.

I. Kamp 04-11-2019

Wij hadden een radiator besteld die bij levering niet het beloofde vermogen bleek te hebben. Dit was een fout op de website. De radiator is weer opgehaald (zijn ze 2x voor geweest, want de chauffeur werd met een propvolle wagen eerst naar ons toegestuurd. De radiator paste er nooit meer bij, dus kwam hij later op de dag nog eens). Het duurde vervolgens wel erg lang voordat de betaalde 425 euro weer teruggestort werd. Uiteindelijk konden wij pas een week of 3 later een nieuwe radiator (elders gekocht) laten plaatsen. Helaas net tijdens de eerste koude periode zonder gezeten. Jammer dat het zo moeizaam ging en zo lang moest duren.

Anton Jones 04-11-2019

Overzichtelijke website, scherpe prijzen en snelle levering van de bestelde producten. Helemaal prima!

Bert 04-11-2019

Mijn ervaring is goed. Niets op aan te merken en ik kwam er door mijn gewenste artikel te zoeken op google en deze winkel was het goedkoopst. Gemakkelijk zoeken en de juiste informatie. Nette prijs zonder verrassingen als dure verzendkosten of btw. Werd voor de levering. ( binnen 2 dagen ) ook via email op de hoogte gehouden en groot pluspunt...krijg daarna geen ongewenste reclame mail.

Gerben Bronkhorst 04-11-2019

Goede website, goede prijs / kwaliteit verhouding. Netjes verpakt en supersnel geleverd,

Peter 31-10-2019

Zeer goede service en goede levering
Erg tevreden over product “ Douchebak “

nicole 29-10-2019

Goede kwaliteit prijsverhouding is goed ,klantenservice is goed! Ik raad deze winkel zeker aan !

Janny 28-10-2019

Prima artikelen geleverd. Exact wat op de site stond. Afhandeling en betaling ging correct en vlot. En zeer snelle levering. Ik beveel deze winkel aan!

AT 22-10-2019

Een ruim arsortiment en een snelle en nette levering en als er een klacht is word deze netjes af gehandeld . een goede en nette site

René 21-10-2019

Snelle levering. Had ook een retourzending, deze is ook uitermate snel verwerkt en gecrediteerd.
Helemaal prima!

Jack 21-10-2019

Mijn kraan was snel geleverd en toen bleek dat de kraan lekte had ik binnen een paar minuten via de mail geregeld dat er een nieuw onderdeel werd gestuurd. Dat was overigens mijn eigen keuze, dat van een nieuw onderdeel, dat was voor mij het eenvoudigste. Kortom heel tevreden.

Tim 21-10-2019

Badmeubel besteld, maar werd niet op de afgesproken datum geleverd. Nieuwe afspraak gemaakt, weer niet geleverd. 2 dagen voor niks thuis gezeten. Na de 2e misser bestelling geannuleerd, en geld terug laten storten. Reactie van medewerker was niet echt geïnteresseerd.

Lydia Heijda 21-10-2019

Eerst in Nieuwegein wezen kijken en daar zeer goed geholpen,toen via internet alles besteld,zeer makkelijk. alles op tijd geleverd.Dus zeer tevreden.