Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,3

B. Doeven 19-08-2019

Het product was door het ingeven van de nummers makkelijk te bestellen en de volgende dag al thuis bezorgd

Fiona 19-08-2019

Duidelijke website. Artikel was goed omschreven en binnen 1 dag in huis. Keurig verpakt.

arie 15-08-2019

artikel vrijdags besteld en zou s'maandags geleverd worden. Echter het werd bijna 3 weken later. De vervoerder GLS welke zij hebben ingeschakeld was niet in staat om het een simpel pakketje van Wijchen naar Arnhem te versturen. Het pakketje was meer dan 5 keer weer retour naar de opslag gegaan. Ik zou als badkamerwinkel met een andere vervoerder in zee gaan. Ik had het geluk dat ik wachten op mijn bestelling.

J.H. 15-08-2019

Scherpe prijzen, goede communicatie. Verbeter punt zou de levering kunnen zijn. Het is niet duidelijk wanneer iets daadwerkelijk geleverd wordt en door wie. Bij meerdere aankopen volgen meestal ook meerdere leveringen met verschillende vervoerders.

Mien 14-08-2019

snel en goede service. Duidelijke informatie. Vriendelijk te woord gestaan. komen afsprsmen na.

Jan 14-08-2019

Snel en makkelijk de kranen kunnen vinden die we zochten. Na even vergelijken bleken ze hier ook het goedkoopst. Bestellen ging eenvoudig en ook de bezorging was prima in orde.

Nol Castelijns 13-08-2019

Deze shop heeft een uitgebreide keuze.
Het is zeer gemakkelijk zoeken naar een product.
Aanbiedingen voor een concurrerende prijs.
Snelle levering.
product was netjes verpakt.

Dennis van Raay 13-08-2019

Ruim assortiment met A-merk producten, goede garantietermijnen, scherpe prijzen en mooie aanbiedingen.
De site heeft een zeer prettige interface, is overzichtelijk en dat maakt het makkelijk om het juiste product te zoeken/vinden.
Snelle levering!
Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling bij Badkamerwinkel.nl

Anna 13-08-2019

Badkamerwinkel heeft een overzichtelijke website met een groot aanbod van leuke spullen en snelle levertijden. Retourneren verloopt soepel en makkelijk.

Vreven 13-08-2019

Super snelle levering en prijs kwaliteit verhouding prima. Overzichtelijke site en veel keus voor iedere beurs

Carolien S 12-08-2019

Snelle levering, goede omschrijving. Goedkoper dan de rest, zelfde goede kwaliteit.

Dave van Batum 12-08-2019

Ik heb gekozen voor jullie webshop vanwege de beste prijs en kwaliteit verhouding.
De site is overzichtelijk en daarbij de ruimste aanbod in producten in Nederland.
De levering van de eurocol 305 en 311 was keuring volgens afspraak. Ik ben zeer tevreden over de eurocol, heb hiervan een prachtig aanrechtblad van kunnen maken.

Henk 12-08-2019

Ik heb 2 kranen gekocht via uw website.
Ze waren gemakkelijk te vinden op de site en tot mijn grote verrassing waren ze ook nog
zo'n 30 euro per stuk goedkoper dan bij andere aanbieders. Voor exact dezelfde kraan.
Ik heb ze besteld en ze werden op het beloofde tijdstip geleverd.
Kijk, daar word Ik nu blij van!
Mocht ik weer iets dergelijks nodig hebben, dan kom ik zeker weer bij u.

Cisca 12-08-2019

Het bestelde artikel was flink beschadigd. Na telefonisch contact te hebben gehad moest ik foto’s mailen. Na een aantal dagen reactie gehad dat ze contact gingen opnemen met de fabrikant. Ze zouden uiteindelijk een nieuwe sturen dit heeft 3 weken en flink mailen geduurd. Ook de 2 de zag er niet al te best uit maar we hebben hem maar gehouden.

Wim 12-08-2019

Prima duidelijke website en snelle levering! Ik had een douchekop besteld, welke geheel volgens de beschikbare info op de website bleek.

Corinne Sellens 12-08-2019

The website is really well designed and easy to use. I was looking for a new slider rail for an existing shower installation so matching the finish and measurements was very important. The filters helped me to find what I was looking for easily and the information provided on the detail page helped me feel confident the product would meet my needs. The price was excellent in comparison to other sites and the product arrived quickly in perfect condition. Great experience, I would use them again.

ML 12-08-2019

Prima webwinkel met groot assortiment tegen een goede prijs.
De bestelprocedure is intuitief en de communicatie over bestelling en verzending is OK.
Ik heb de Geberit koolstoffilters voor het inbouw toilet besteld waarvoor Badkamerwinkel.nl de beste prijs op het web heeft.

Wim Berends 12-08-2019

Verder prima shop, ik heb uiteindelijk gekregen wat ik besteld had echter, na bestelling op de ontvangen mail werd vermeld dat levering 17 juli zou plaats vinden. Toen dit niet het geval bleek, zonder daarvan op de hoogte te zijn gesteld, naar mijn account gegaan en daar vond ik vermeld dat levering pas 3 augustus zou plaats vinden. Uiteindelijk mijn bestelling 2 augustus ontvangen.

Has 12-08-2019

Ik ben heel goed geholpen door de mederwerkers. Service is uitstekend! Alle beloftes zijn goed nagekomen

M.Duivenvoorden 12-08-2019

Goedkoper dan de concurrentie en super snelle levering. Betere uitleg op de site bij lastige artikelen.

Anton 12-08-2019

Site van de Badkamerwinkel is duidelijk en overzichtelijk
Levering van producten is echter enorm slecht!!
Spullen worden niet op de afgesproken dag geleverd en er komt verder ook geen excuus en bericht wanneer dit wel geleverd gaat worden
Zit al anderhalve maand te wachten op een simpele toiletzitting
Al 3x toegezegd dat deze afgeleverd gaat worden
Deze ligt bij andere leveranciers zo op voorraad!
Hoop dat deze nog geleverd gaat worden.....

K. de Roos 12-08-2019

Bij badkamerwinkel.nl zeggen ze dat ze de goedkoopste zijn, na wat vergelijkingen te hebben gemaakt kwamen wij erachter dat ze dat ook daadwerkelijk zijn!
In plaats van via internet te bestellen zijn wij naar hun fysieke winkel in Nieuwegein gegaan, waar wij aldaar door een zeer professionele en kundige medewerker geholpen werden. Deze man bleek veel verstand van zaken te hebben en heeft ons telkens weer geholpen de juiste aankopen te kunnen doen. Door zijn betrokkenheid en adequaat handelen zijn wij nu in het bezit van een wonderschone nieuwe badkamer!
Alles is voor ons dan ook zeer naar wens verlopen en als we ooit weer aan het verbouwen slaan weten we dat zeker weer naar badkamerwinkel.nl zullen gaan.

JeeBeeTee 12-08-2019

Alles bij de badkamerwinkel is in orde, uitgebreid en divers assortiment , de prijzen zijn beter als de concurrenten en de levering is snel en goed. Topwinkel

Cornel Zeggelaar 12-08-2019

Naar lang zoeken online een hoek wasbak gevonden bij Badkamerwinkel. Snel geleverd en precies zoals aangegeven. Het afleveren ging vlot en de chauffeur was aardig. Het enige wat ik wat minder vond is dat de wasbak niet verpakt was maar zo kaal werd aangeleverd.

CJ 12-08-2019

Super shop met veel keuze en een goede snelle levering. Maar helemaal top was de aftersales, door een fout van mijzelf had ik een fout gemaakt in bestelling. deze werd door hun na een telefoontje snel geannuleerd zodat ik alsnog het goede kon bestellen. Ga zo door met deze service, bedrijven die dit doen zijn zeldzaam.