Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,2

john 14-12-2020

Goede en snelle levering ,alleen het gebruik kan ik nog niet beoordelen omdat ze nog niet in gebruik zijn.

SanderS 12-12-2020

Groot aanbod wat voordelig en compleet is. Geeft direct weer of iets voorradig is of dat er een levertijd is.

Ron 10-12-2020

5 radiatorkranen besteld en hopende deze tijdig te hebben, ze waren op voorraad en ik kon een leverdag kiezen. Wat kan er nog fout gaan.
Dan bestel je staat er verwachte levertijd.
De verwachte levertijd werd niet nagekomen, geen bericht geen aanpassing bij de order status niks.
Dan maar bellen 20 min wachten en eindelijk iemand aan de lijn, wat blijkt er waren 3 stuks en het in blijkt backorder te staan. Op de site 3 weken en dat vertelde ze me ook niet.
Ik heb het maar geannuleerd had geen vertrouwen meer in.
Nu maar wachten op mijn geld terug.
Wat ook raar is vragen ze je rek nummer om het terug te storten? Je ziet men toch aan de betaling.
Ben benieuwd of dit wel goed gaat.

* Duidelijkheid
* Bereikbaarheid
* Realtime voorraad online
Daar mag aan gesleuteld worden.

Nico Stam 10-12-2020

Een hele vriendelijke en correcte benadering en afhandeling, ook het te;efosche contact was uiterst prettig.

Christien 08-12-2020

Ten eerste heb ik makkelijk het onderdeel gevonden, wat vervangen moest worden en de levering, waanzinnig snel. Heel makkelijk en prima geregeld.

Henk jaspers 08-12-2020

gemakkelijke site, snel te bestellen en keurig verzorgd.
Ook de prijzen zijn zeer scherp.

Ingrid 04-12-2020

Goede prijs voor het bestelde artikel. Zo ook de bezorging netjes verpakt en in orde.

Hemmie 04-12-2020

Materialen altijd keurig en op tijd afgeleverd Nu is corona een kleine spelbreker geweest Het duurde iets langer maar daarvoor alle begrip ik vind jullie een fijne webwinkel met heel veel keuze in materialen

Jef 03-12-2020

3 sets afdekplaten besteld voor geberit toilet. Toen ik deze daags nadien aankreeg bleek ik mij in kleur vergist te hebben. Glanzend zwart ipv matzwart. Ik nam contact op met badkamer.nl, werd zeer vriendelijk geholpen. Artikelen retour gestuurd en de juiste werden twee dagen later geleverd! Topservice. Bedankt aan het team van badkamer.nl

Ralf 03-12-2020

Overzichtelijke website, lage prijzen en snelle levering. Ook telefonisch goed te bereiken voor aanvullende hulp en advies.

Peter 30-11-2020

Goede duidelijke website.
Maten en onderdelen zijn goed weergegeven.
Zeer snelle verzending, goed verpakt.

Dirk V 29-11-2020

Prijstechnisch is de Badkamerwinkel heel scherp, jammer dat de voorraad niet klopt.
Je bestelling wordt in delen verzonden, daardoor moet je meerdere keren thuis zijn.
Zou mooi zijn als je zelf een afhaalpunt kan kiezen.

Ruud 29-11-2020

Zo nu en dan moet er snel gereageerd worden bij een sanitair probleem. De donderdag deed zich een dergelijk probleem voor. Dan is de Badkamerwinkel de reddende engel! En oh ja, voor een goede prijs en snelle levering. Zaterdag was alles weer als vanouds.

- 25-11-2020

Prima service (volgende dag in huis, niet overal leverbaar product voor de laagst vindbare prijs.

Dirk 23-11-2020

Redelijk standaard handdoekradiator online gekocht in de avond (20.30) en werkelijk de volgende dag werd deze al in de ochtend bezorgd (09.00). Echt helemaal super want een paar uur later hing ie al aan de muur. No-nonsense order maar adequaat geleverd met correcte informatie

Frank 19-11-2020

Tweede keer dat ik iets heb aangeschaft bij Badkamerwinkel.nl. Wat ik prettig aan de winkel vind, is de goede klantenservice. De eerste keer dat ik iets wilde aanschaffen heb ik een paar winkels afgebeld, omdat het een onderdeel betrof. Bij Badkamerwinkel.nl werd wel de tijd genomen om me van een goed advies te voorzien. Ook bij de tweede bestelling heb ik die prettige en goede service ervaren.

Michel 17-11-2020

zeer slecht ik heb 3 staven soldeertin besteld en ik krijg er 2 ?
Ik ben hier zeker niet tevreden over deze winkel

Deltenre 11-11-2020

Duidelijke site, goede communicatie via mail en supersnelle levering.
Wij zijn tevreden😃

Groot de Eric 07-11-2020

Ruime keuze en een vriendelijke deskundige adviseur. Ook de prijs kwaliteit verhouding is goed.

René V 07-11-2020

Het begon goed, met een erg leuk adviesgesprek met Angelo die ter plekke een veel betere indeling bedacht voor onze nieuwe badkamer en ons enorm hielp met de keuze van alle artikelen.

De Badkamerwinkel levert tegen scherpe prijzen, dus we dachten er goed aan te doen om alle artikelen voor onze nieuwe badkamer bij één winkel te bestellen, met als bijkomend voordeel dat dan alles in een keer geleverd zou kunnen worden op de afgesproken dag.

Toen dat mis ging, hoorden we (achteraf) van een medewerker dat zij zelf helemaal geen magazijn of transporteur hebben, maar dat artikelen direct door de verschillende toeleveranciers worden verzonden. Gevolg: je krijgt telkens een of een paar artikelen toegestuurd, het is onduidelijk wat wanneer komt, en er gaan weken overheen voordat je alles binnen hebt. Een ramp dus als je een verbouwing hebt ingepland en alle spullen tijdig binnen moeten zijn.

Tot overmaat van ramp ging het bij het wijzigen van de order helemaal mis en maakte een medewerker een dubbele order aan. Nu kwam sommige spullen op ons oude adres en andere op het nieuwe adres aan, waar nog niemand woonde. Dit zorgde voor veel stress, want het was soms totaal onduidelijk wanneer en waar spullen bezorgd zouden worden. Elke toeleverancier blijkt zijn eigen verzendsysteem te hebben, sommige met track & trace, andere met een expediteur die een tijdvak van een dag aangeeft en dan onverwacht op de stoep staat.

Wat de stress en chaos nog vergrootte, was dat de online klantomgeving totaal andere leverdata toonde dan de werkelijkheid en dat de order(s) in dat systeem niet meeveranderden bij het annuleren of wijzigen van een deel van de bestelling.

We hebben tientallen telefoontjes moeten plegen met het hoofdkantoor om alles nog enigszins in goede banen te leiden. Uiteindelijk hebben we zelfs een deel van de order moeten annuleren, omdat deze artikelen pas veel later leverbaar bleken.

Een deel van het probleem is dat je telkens weer iemand anders aan de lijn krijgt. Na veel gedoe hadden we iemand van het hoofdkantoor die echt van wanten wist en dankzij haar inzet (en door niet meer met andere medewerkers te praten) konden de ergste fouten nog rechtgezet worden.

Kortom: prima webshop om eens een los artikel te bestellen waar geen haast bij is, maar geen goed idee om met Badkamerwinkel in zee te gaan als je een volledige verbouwing wil laten doen.

Herman 06-11-2020

Prijs kwaliteit prima. Goede levering. Jammer dat er geen track en trace mogelijk was.

Willie Giugie 05-11-2020

Om de essentie van de beoordeling in een paar kernwoorden aan te geven: scherpe prijzen, klantgerichte houding.

Mark Koper 04-11-2020

Prima product en prima prijs. Helaas wordt de beloofde levering binnen 24 uur niet gehaald. Bij navraag werd de schuld bij het postbedrijf gelegd. Helaas een zwakke smoes dan moet je gewoon een beter postbedrijf inhuren die je beloftes wel waar kan maken.
Badkamerwinkel.nl 05-11-2020

Beste Mark, vervelend dat je bestelling niet op tijd was. Ik hoop dat je er wel veel plezier van zult hebben en bedankt voor je review. Zo kunnen we onze service weer verder verbeteren. Groet, Jasmijn

Owen 04-11-2020

Een hele waslijst aan badkamer inrichting; bad, wc, douche, enz enz 18 producten in totaal. Badkamerwinkel en een aantal anderen om een offerte gevraagd; en jawel badkamerwinkel was de eerste en de volledigste en achteraf ook nog eens de beste prijs. producten konden op een afgesproken datum (vier weken vooruit) geleverd worden en zijn dat ook keurig. Snelle goede service en prima communicatie!

Christian 04-11-2020

Beste prijs die er te vinden was en ook nog eens snel geleverd, prima service tot dusver!