Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,3

Jako 11-11-2021

Heb 2 keer een onderdeel voor mn toilet besteld, en het werd binnen 24 uur bezorgd. Echt prima service, ga zo door!

Gerard 31-10-2021

Ik heb deze webshop gekozen omdat ik vanuit het verleden goede ervaringen heb. De prijs is goed en een snelle levering.

Angelique 23-10-2021

Spiegel gekocht met anticondens. Helaas kwam er toch condens op een stuk van de spiegel. Nieuwe spiegel ontvangen dus super tevreden. Contact gehad met *** van de klantenservice en super netjes geholpen.

Anne 18-10-2021

lage prijs, flexibele levertijd, transport kan beter (doos buitenkant beschadigd, gelukkig inhoud niet)

Tim van Amerongen 12-10-2021

Op 1 oktober een mail gestuurd omdat er een bestelde pomp niet goed werkt en we erachter gekomen zijn dat er een onderdeel ontbreekt. Op 11 oktober een reminder gestuurd en daar nog niets op vernomen. Nu op 12 oktober hang ik alweer 15 minuten in de wacht na een te lang keuzemenu. Ik denk dat de klachtenafdeling veel te klein is en dat is een kwalijke zaak. Als je iets wilt kopen dan zijn ze wel direct bereikbaar. Je krijgt ook geen melding hoe lang de wachtrij is echt waardeloos
Badkamerwinkel.nl 14-10-2021

Beste Tim,
Wat vervelend dat je lang moest wachten. In ons systeem zie ik dat jouw klacht inmiddels in behandeling is. Hopelijk is er snel een oplossing voor het ontbrekende onderdeel! Groet, Jasmijn

Tessa 04-10-2021

Fijne webshop met goede zoekfunctie. Groot en compleet assortiment.
Levering was snel en helemaal goed.

Top leverancier 03-10-2021

Er werd geen enkele moeite gespaard een fout in de site te corrigeren waarna een keurige levering werd verzorgd 👍👍👍

Hans 31-08-2021

voor advies belde ik, het contact k2am pas na 25 minuten tot stand. Ik stond in de wacht.
De levering was snel.
Er ontbraken bevestigingsmateriaal, ik belde 2 maal, beide keren 20 minuten in de wacht, ik brak de verbinding af.
Stuurde een mail, het materiaal kwam de volgende dag.

Peter Grift uit Almere 21-08-2021

Uitstekende en goede website. Concurrerende prijzen en een zeer uitgebreid assortiment. Ook de communicatie met de klantenservice is zeer professioneel en correct. Levering van de bestelde materialen was supersnel.
Echt een topbedrijf. Een absolute aanrader!!

luc 09-08-2021

Daar de bestelling vanuit Nederland komt en wij Belgen niet op jullie site kunnen bestellen vind ik het heel jammer omdat de Belgische site opmerkelijk duurder is voor hetzelfde product . Althans kon dit vroeger wel. Voor de rest heel tevreden.

Hans G 06-08-2021

Weer mooie spullen van Grohe gekocht, alle artikelen waren op voorraad en zeer snel geleverd. De prijzen zijn zeer scherp. De volgende bestelling zal volgen.

Beh 31-07-2021

Prima en snelle levering. Plessalit wc brillen 2x met softclose, passen perfect. Snelle levering en alles netjes afgeleverd.

Ruben 27-07-2021

Wat zal ik er van zeggen,. we hebben meerdere bestellingen gedaan in het begin zeer tevreden. En dus in het totaal voor ruim 6700,- euro besteld voor een verbouwing.

Het probleem ontstond bij de douche. We hebben twee Hotbath cobber sets besteld, uiteraard was het inbouw gedeelte het eerste nodig en de daadwerkelijk afbouw gebeurde pas een stuk later. Nu bleek dat bij de afbouw delen een verkeer onderdeel was geleverd. het afdek gedeelte van de douche knop is anders dan die van de thermostaat kraan, echter kregen wij 2x het zelfde onderdeel. Dit is moeilijk te zien, maar past niet door een andere diameter.

Na 11 mails, 3 maanden, meerdere foto's en 4 verschillende klantenservice medewerkers, (Mark, Zoltan, Michelle & Nina) lijkt het probleem nog steeds niet duidelijk, of is er niemand die het echt op wil pakken. Bij elk bericht laat ik mijn telefoonnummer achter, maar iedereen lijkt zich achter zijn toetsenbord te verschuilen en we worden al maanden aan het lijntje gehouden. Er is daar niemand met de wilskracht of het mandaat dit echt op te lossen.

Wees dus gewaarschuwd! alles lijkt prima, tot er een probleem is met levering of garantie! Ik raad aan om te bestelen via sanitairwinkel daar hebben wij zeer prettig contact mee gehad, en zij denken nu mee in ons probleem en gaan kijken of zij ons verder kunnen helpen met het oplossen van een probleem bij de concurrent! dat is pas service!!

Jammer, we kunnen nu nog steeds niet genieten van onze badkamer. Ze verschuilen zich continue achter hun leverancier met verschillende smoezen. Echter doen wij geen zaken met de leverancier, wij doen zaken met badkamerwinkel. We weten ons geen raad meer en hebben daarom besloten een advocaat in te schakelen. Jammer dat het zo moet lopen..
Badkamerwinkel.nl 29-07-2021

Beste ruben,
Wat vervelend dat deze kwestie zo lang loopt. Ik ga het service team vragen om het uit te zoeken zodat het eindelijk kan worden afgerond. Je hoort van ons. Groet, Jasmijn

Erkals 16-07-2021

Goede producten, goede contacten met klantenservice, iets te late levering.

Miki 08-07-2021

1 bestelling: gootsteen komt in zwaar beschadigde doos aan. Blijkt in stukken gebroken te zijn. Hoe kan het dat zo een doos überhaupt wordt verstuurd naar een klant? Oplossing was een nieuwe te sturen. De oude wilden ze niet meenemen dus ik mocht zelf naar het milieupark om dit enorm zware ding af te voeren. Dat is absoluut niet klantvriendelijk.
2e bestelling: bezorger komt niet opdagen. Bij bellen blijkt dat de producten niet eens verzonden zijn. Hoe kan het dat ze dit zelf niet concluderen? Slechte magazijn processen. Ik ben voor niets een dag thuis gebleven. De geboden oplossing: we komen morgen wel. Waarom niet vanavond met een koerier? Ik moet nu de loodgieter afbellen en mag morgen weer een gehele dag thuis zitten wachten. Ongelofelijk slechte klantenservice. Totaal geen aanpassing op de situatie van de klant.
Badkamerwinkel.nl 09-07-2021

Hallo Miki, wat ontzettend vervelend om te lezen. Goed dat u dit kenbaar maakt, zo kunnen wij namelijk ook onze service verbeteren. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om te kijken wat we voor u kunnen doen. Groet, Jasmijn

Johan 08-07-2021

Absoluut niet mee in zee gaan!!!
Op advies van hun passende wc-bril besteld. Tijdens montage bleek deze toch niet te passen.
Ben nu al 2 weken bezig om een retourformulier toegestuurd te krijgen en een 6-tal mails verder
Tevens sta je gemiddeld een half uur in de wacht voor je iemand aan de lijn krijgt die je vervolgens weer met een kluitje in het riet stuurt. Ga nu mijn advocaat maar een brief laten sturen, want ik heb hier geen energie meer voor. Ben gewend van andere leveranciers op het web binnen 5 minuten een retourbrief c.q. label te ontvangen en hier na weken nog niet. Bedrijf geeft niet thuis en verschuilt zich achter wacht muziek als je belt en achter bureaucratie en afpoeier tactieken als je mailt
Ik wens mijn advocaat veel succes. Ik ben er helemaal klaar mee!

Gijs Maas 22-06-2021

Deze beoordeling is niet in één cijfer te vatten.
Site is netjes, goede omschrijving en aanverwante artikelen.
Prijs/kwaliteit is goed.
Helaas laat de orderstatus na je bestelling wat te wensen over , hierin is niet duidelijk te achterhalen wat wanneer wordt geleverd. Wat het lastig maakt om te regelen wanneer je thuis moet zijn.
Na telefonisch contact, helaas erg lang in de wacht (10-30 minuten) heb je niet altijd een duidelijk antwoord.
Het uitzoekwerk waar sommige telefonisten toe bereid zijn wordt wel netjes per mail beantwoord.

Kortom.
Site en prijs is top.
Service helaas niet altijd.

Sarah 12-06-2021

Communicatie gaat vlot tijdens het bestelproces, maar zodra er geen geld meer te verdienen valt hoor je ze niet meer. Terwijl het een fout is die ze zelf gemaakt hebben en simpel kunnen rechtzetten.

Levering van een hele badkamer gaat in meerdere zendingen

Jolanda 11-06-2021

Duidelijke site, gemakkelijk te bestellen!
Artikel was goed verpakt, en supersnel geleverd! Top Service!!

G&T 07-06-2021

Zaken ten behoeve van onze nieuwe badkamer fysiek uitgezocht bij de winkel in Wateringen. De levering snel en zonder problemen. Gedurende de afrondende fase van de verbouwing bleek, dat de aangeschafte douche te lang was. Hoewel de douche bijna volledig gemonteerd was, mochten wij deze ruilen tegen een andere (weliswaar duurdere) douche.
De hele ontvangsten behandeling van onze probleem + het oplossend vermogen van de betreffende medewerker was helemaal prima.

Arne 04-06-2021

2 Radiatoren besteld, 1 beschadigd geleverd
Wegen verbouwing beetje laat gemeld, dan ben je ook klaar!
Of ik een lakstift wil🙈
Goedkoop is duurkoop, nooit meer!
Badkamerwinkel.nl 07-06-2021

Beste Arne, aan de hand van uw bericht zouden wij graag nog even contact opnemen. Maar we hebben helaas geen gegevens van u via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden dan mag u uw telefoonnummer (en ordernummer) mailen aan jasmijn@badkamerwinkel.nl dan zorg ik daarvoor. Groet, Jasmijn

Peter 03-06-2021

s avonds om 20.00 besteld en de dag erop om 9.00 wandclosetpack geleverd bij de klant. Dat is zelfs nog sneller als dat ik het zelf moet halen bij de groothandel. Dus levering een dikke 10 en prijs is ook een 10. Ik krijg het bij mijn groothandelaren waar ik zaken mee doe niet goedkoper.

Leo 03-06-2021

Op 19.05 schreef ik een kritische review over Badkamerwinkel.nl zij hebben mij telefonisch benaderd en ik werd in de gelegenheid gesteld e.e.a. nog eens toe te lichten waarop zij besloten de retourkosten terug te betalen. Jammer dat het op deze manier moest verlopen maar al met al ben ik prima geholpen en is naar tevredenheid opgelost.

John Nolet 28-05-2021

top shop, ik vind altijd de spullen die ik nodig heb voor de voordeligste prijs.

Peter 28-05-2021

Prima prijs kwaliteit verhouding en supersnelle levering. Goede uitleg van het artikel op de site.