Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is berekend op basis van 113 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan 17-05-2019

Via Google de shop gevonden , snel het onderdeel gevonden en snel geleverd tegen een goede prijs .
Volgende keer weer

Bert 16-05-2019

Fijne webshop, makkelijk te vinden spullen, groot aanbod. Goede beschrijving met de originele uitgebreide maattekeningen. Zeer snelle levering, de volgende dag al het nieuwe bad in huis. Keurig geleverd op goed ingepakte pallet.

Reviewer 15-05-2019

Op tijd gelevered, netjes verpakt en conform bestelling. Heb de afgelopen maanden hier vaker besteld en ben nog niet teleurgesteld.

Sam 15-05-2019

De oude douchekophouder in mijn badkamer was versleten, waardoor ik op zoek moest naar een nieuwe. Bijna nergens te vinden voor een normale prijs, tot ik Badkamerwinkel.nl tegen kwam. Prima prijs en snelle bezorging. Hartstikke tevreden!

H_101 15-05-2019

We waren echt heel tevreden over de gang van zaken, bezorgtijden en producten, maar de klantenservice is verschrikkelijk. Een bijzonder kattige en niet behulpzame vrouw sprak me te woord over het feit dat er onderdelen van de toiletten ontbraken. Geen begrip, geen poging tot het oplossen. Alleen een melding maken bij de leverancier, waar 3 a 4 werkdagen overheen gaat voordat je iets hoort en verder is het ons probleem.
Badkamerwinkel.nl 20-05-2019

Beste H_101, wat vervelend dat u niet vriendelijk bent geholpen bij onze klantenservice. Is uw probleem nu wel opgelost? Zo niet, mail dan even uw contactgegevens naar mij: jasmijn@badkamerwinkel.nl dan pak ik het verder op. Vriendelijk uiteraard, zoals het hoort! Groet, Jasmijn

H_101 27-05-2019

Naar aanleiding van onze review en bovenstaande reactie hebben we contact gehad met Badkamerwinkel en zijn we goed en vriendelijk geholpen. Bedankt!

Thomas 15-05-2019

Het was voor de eerst keer dat ik ermee kennis maakte. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle en tijdige levering. Ook de ondersteuning vanuit, in mijn geval de winkel Amsterdam, was een succes. Zeer goed en prettig geholpen.

Johan 14-05-2019

Prima service en snelle levering.
Geleverde grohe kraan voldoet volledig aan de beschrijving op de website.

Gema Onderhoud 14-05-2019

Razend snelle levering concurrerende prijzen dus zeker een vaste waarde in mijn bestand👍🏿

Bert 14-05-2019

Prima en snelle levering. De enige opmerking die ik heb is dat ik niet wist dat niet alles in 1 keer werd geleverd
Badkamerwinkel.nl 15-05-2019

Bedankt voor de review Ben, we nemen je verbeterpunt zeker mee. Groet, Jasmijn

E.lentjes Arnhem 14-05-2019

levering valt tegen , heb nog niets ontvangen en wel betaald, bestelling op woensdag 8 mei geplaatst , volgens jullie schema zou het spiegelkastje op vrijdag 10 mei bezorgd worden .
Badkamerwinkel.nl 15-05-2019

Beste E. Ientjes,
Wat vervelend dat uw levering niet soepel verloopt. Heeft u al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij kijken graag even met u mee. Ze zijn 7 dagen per week bereikbaar op 085-0661661.
U kunt ook chatten via www.badkamerwinkel.nl als u dat handig vindt. Groet, Jasmijn

H_101 14-05-2019

We hebben hier aardig wat besteld voor de aanleg van een nieuwe badkamer en dit was erg makkelijk via de site. De bestelling was groot genoeg dat het met een vrachtwagen van een externe partner werd gebracht en ook zij waren bijzonder vriendelijk toen ik ze belde voor een indicatie van tijdstip en voor wat andere vragen. Alles was intact en we zijn tot nu toe heel erg tevreden! Mochten we in de toekomst nog een keer aan de haal gaan met een badkamer, zullen we zeker weer gebruikmaken van badkamerwinkel.nl.

Plaatjes 14-05-2019

Goed aanbod, snel geleverd en voldoet aan verwachtingen 👍🏼 Wij zijn tevreden met de aankoop.

Roger 14-05-2019

Snel en effeicient tegen de beste prijs. Verder geen contact nodig gehad. Informatie op site was alleszeggend.

bom 14-05-2019

goed materiaal en snelle levering,ik zou hier best nog wel een keer willen kopen

Cor 14-05-2019

Goede service, komen de afspraken na, op tij leveren en stuurde zelfs nog een reep chocolade nadat ze de bestelling dubbel hadden verstuurd en wij het retour hebben verzonden

Stefan 14-05-2019

Na kleine fout in bestelling 1 kraan ipv 2 kranen geleverd, gebeld en volgende de 2e kraan al geleverd.

Paul Turel 14-05-2019

Wc besteld via de duidelijke website. Helaas ging de verzending niet goed omdat het juiste product niet was afgeleverd bij de verzender. De fout lag niet bij de badkamerwinkel. Op de mail werd direct correct en snel gehandeld en de volgende morgen hadden we alsnog het juiste product in huis.
Prijs kwaliteit goed.

Fabian 14-05-2019

Top snel duidelijk ... goedkoop .. ik ben er blij mee en mn badkamer ook ...

Anieke 14-05-2019

Na 2,5j wederom een nieuwe verbouwing in ons huis en alles laten leveren door badkamerwinkel. Destijds al tevreden en nu wederom. In veel productsegmenten de goedkoopste. Zowel op de website als telefonisch goed te woord gestaan en inzake levertijden worden je verwachtingen ook waar gemaakt.

David de hibg 14-05-2019

Beste prijs en zeer snelle levering, actuele voorraad informatie. Telefonisch goed bereikbaar.

Carl 14-05-2019

Snelle levering en een fijne service waarbij de douche snel opgehaald kon worden in de buurt.
De prijs was ook zeer goed.

Het bestelproces verliep soepel en er was duidelijke communicatie vanuit de winkel.

De winter 14-05-2019

Snelle service. Snel in huis. Scherpe prijs. Goede webwinkel
Prima aan te bevelen

Olaf 14-05-2019

De prijs kwaliteit verhouding is top en het product werkt naar behoren! Overzichtelijke website en een snelle levering.

T. Leeuwestein - Damsteegt BV te Meerkerk 14-05-2019

Correcte formulering op de webpagina.
Goede hulp bij vraag over 'facturatie zakelijk'.
Snelle levering!

Dennis 09-05-2019

Fijne website, veel keuze. Wat je zoekt ga je hier vinden en veel goedkoper dan elders. Leveringen wel in delen maar tijdens t verbouwen waren we toch thuis. Ook goed contact gehad met de klantenservice via de chat toen ik een vraag had.

Danny 07-05-2019

Uiteindelijk accuraat en volgens afspraak. Houden het wel spannend tot het laatste moment; altijd inzicht in bezorgstatus of op z’n minst een verzendbevestiging (uw order is onderweg!) zou het proces klantvriendelijker maken, onzekerheid wegnemen en een hoop telefoontjes voorkomen. Doe er wat mee!
Badkamerwinkel.nl 08-05-2019

Hallo Danny, fijn dat je even de tijd neemt om een review te plaatsen met verbeterpunten. Dat helpt ons echt verder. Dankjewel daarvoor! Groet, Jasmijn

Nia Zijlstra 07-05-2019

Keurig verpakt. Netjes op tijd afgeleverd. Geen beschadigingen en precies zoals het op de site stond. Perfect. Geen klachten.

Anouk 03-05-2019

Duidelijke website en vriendelijke klantenservice. Tevreden met de kwaliteit van m'n nieuwe douche.

Karin 01-05-2019

Op de website vond ik meerdere teksten met advies over bijvoorbeeld de verschillende soorten kranen, echt super handig. Zo weet je een beetje waar je op moet letten als je iets gaat kopen, heel fijn. Ze hebben ook veel van die mooie zwarte items die ik graag in mijn badkamer wilde. Dus ik ben blij.

Sharona 30-04-2019

Bruikbare filters op de website om mooie kranen te vinden. Bij de producten stonden veel afbeeldingen voor een goede indruk en het bestelproces is gebruiksvriendelijk. De levertijd van de zwart-chromen kranen via Hotbath is wat langer, maar daar wacht ik graag op.

Andre 30-04-2019

Goede site waarbij ik snel mijn producten heb kunnen vinden. Daarnaast zijn de producten op tijd geleverd en compleet ontvangen!

Hans Driesen 30-04-2019

Een uitstekende ervaring gehad met Badkamerwinkel. Goed geholpen in de winkel te nieuwegein en snel compleet geleverd voor een veel lagere prijs dan de lokale badkamerboer aangaf.

Frenkie 26-04-2019

Prima webshop, uiteindelijk wel in de winkel gekocht, vriendelijk geholpen.

Rien 23-04-2019

Afgelopen week een wc bril aangekocht via hun webwinkel. Ze hebben een hulpprogramma waarmee je de juiste wc bril kunt kiezen. Niet dus!!!!!!!! Ik kreeg een wcbril advies (129€) en heb deze besteld. Bij aankomst bleek dat de bevestigingsmaterialen die bij de bril horen te klein zijn voor onze pot. Op hun verzoek foto's gestuurd. Nu geven ze aan dat het mijn schuld en niet goed ben omgegaan met hun programma. Ze willen hem niet terugnemen. (ik wil/hoef geen geld terug maar een passende bril) Veel mooie praatjes op hun website over "ruilen geen probleem"enz.
Voor mij is dit een principekwestie en zal doorgaan tot men bereidt is verantwoordelijkheid te nemen voor hun handel en handelswijze. Naar de winkel gaan zal anders zijn maar als je met hulpprogramma's klanten verkeerde goederen toestuurt en dan je verantwoordelijkheid niet neemt is het voor mij gewoon belazeren (sorry, maar zo beleef ik het) Ik heb via hun route een klacht ingediend en wacht even af hoe er verder mee om gegaan gaat worden. IK hou u op de hoogte indien er gereageerd gaat worden en wat de resultaten zijn.
Badkamerwinkel.nl 02-05-2019

Beste Rien, wat vervelend dat u juist veel moeite doet om een passende bril te vinden en nu toch met een verkeerd product zit. Ik begrijp u volkomen. Goed dat u de klacht hebt ingediend, ik heb begrepen dat mijn collega's contact met u hebben opgenomen. Groet, Jasmijn

Martine 04-04-2019

Volledig onbetrouwbare leverancier. Ik zou hier niets meer kopen. Ik had een artikel besteld, voldeed niet aan mijn verwachtingen en teruggestuurd. Krijg ik mail dat retour is ontvangen, maar nooit wordt het geld terugbetaald... Na 4 mnd reclameren, en kattige medewerkers aan de lijn " mevrouw, ik heb het neergelegd bij logistiek, meer kan ik niet doen" krijg ik mijn geld terug. Dit zijn oplichterspraktijken!!

Daphne Rozenburg 25-02-2019

Afgelopen weekend heb ik het filiaal van badkamerwinkel.nl in Wateringen bezocht. Daar zijn mijn vader en ik onwijs goed en fijn geholpen. Vanaf het moment dat wij de winkel binnenliepen tot het moment dat wij het pand weer verlieten, heeft hij ons voorzien van de best mogelijke service. Hij wist precies aan welke informatie wij behoefte hadden en vulde aan waar nodig was. Als bleek dat een wens op onze lijst niet mogelijk was, deed hij er alles aan om ons een sterk, praktisch en goedkoop alternatief te bieden. Door zijn persoonlijke service, bijzondere vriendelijkheid en bewonderenswaardige professionaliteit hebben wij zojuist met een gerust hart de aankopen voor onze nieuwe badkamer gedaan!

Bart 20-02-2019

Levering 2 dagen voor geplande datum gekregen maar toiletpotten werden niet geleverd. Na Messenger bericht bij hen perfect opgevolgd en 2 dagen na geplande datum geleverd! 1 gebroken toilet maar na terug Messenger bericht direct beantwoord dat ze nieuwe zullen leveren. Dus super service!

Desiree 16-02-2019

levering zou in eerste instantie volgens de site 7-2 zijn, maar bij na bestelling kregen wij door dat onze douchecabine 15-2 geleverd zou worden, 's morgens nog even gebeld en dit werd bevestigd. Er werd netjes afgeleverd volgens afspraak en de spullen zij dik in orde !

Marianne 15-02-2019

De voorwaarden direct zichtbaar op de site die gaan over de retouren zijn juridisch gezien niet juist, en dus onacceptabel. Wij hadden een probleem met een teruggestuurd product (in hun eigen verpakking) wat tijdens transport vet was geworden. Zij noemen dat vies en dus voor 100% in waarde gedaald!!! Gelukkig is mijn man jurist en hij kon ze overtuigen dat wij wel degelijk het geld terug moesten krijgen. Het ging om 188,05!!, geen klein bedrag! Dat geld staat inmiddels op de rekening. Dat ging gelukkig best vlot. Maar je hebt er wel een heel erg vervelend gevoel bij.

Gerritvu 12-02-2019

9-2-2019 een grohe thermostaatdouchekraan besteld voor €184,75 bij badkamerwinkel.nl, kreeg mail dat de verwachte leveringsdatum 12-2-2019 zou zijn, geen track-en-trace code ontvangen, maar vandaag 12-2-2019 is de kraan keurig conform de verwachting afgeleverd. Ik las na bestellen hier vele negatieve berichten over deze webwinkel, ik kneep hem wel maar naar blijkt dus volledig tenonrechte. Ik ben dus zeer positief over deze webwinkel en een positief bericht is dus ook terecht.

Martijn 30-01-2019

Enige tijd geleden heb ik een bestelling bij badkamerwinkel.nl geplaatst t.w.v €66. Omdat ik deze maar niet binnenkreeg heb ik contact gezocht mer de winkel waaruit bleek dat de bestellingen mij iemand was afgeleverd waarvan alleen de achternaam bekend was. Ik ken geen mensen met die achternaam en ook hun adres was niet bekend. Na wekenlang lobby'en per mail en telefoon heb ik de zwaar tegenwerkende medewerkers van badkamerwinkel.nl uiteindelijk toch zo ver gekregen om de bestelling opnieuw te versturen, omdat ik hem nog steeds niet binnen had. Toen ik de bestelling binnenkreeg bleek het niet het juiste artikel te zijn en heb ik het geretourneerd. Inmiddels zijn we 1.5 maand verder, heb ik nog steeds geen geld teruggestort gekregen op mijn rekening en hebben ze bij badkamerwinkel zogenaamd 'mijn retour nooit ontvangen'. Erg toevallig.

Al met al een zware tegenvaller bij mijn eerste aankoop bij deze winkel. De winkel lijkt totaal onbetrouwbaar en totaal onwillig om samen met de klant tot een goede oplossing te komen

T Adams 08-01-2019

Ik heb badkamertegels t.w.v. bijna €450 besteld. Op de website wordt duidelijk vermeld dat deze binnen twee weken geleverd zouden worden en dit stond ook duidelijk op de factuur/bevestigings e-mail vermeld. De tegels had ik precies binnen twee weken nodig.

Niet dus. Na een week kreeg ik een nonchalante mail dat de tegels niet voorraadig waren en zouden pas na vijf weken zouden geleverd worden - te laat voor mijn badkamerrenovatie. Ik heb de bestelling afgezegd en ergens anders besteld. Ik nam aan dat het bedrag van €450 zou gerestitueerd zijn.

Niet dus. Na vijf weken wacht ik nog steeds op mijn geld.

En als er iets is met je bestelling, overigens, en je badkamerwinkel.nl even wilt bellen met een vraag, moet je minimaal 10 minuten wachten voordat je gehoor krijg. Soms geen gehoor na 20 minuten (het langste dat ik gewacht heb). Een antwoord op een mail duurt ook wel dagen.

Als je het aan mij vraagt, zou je dit bedrijf zoals de pest moeten vermijden.

Robert 27-12-2018

Inbouwreservoir besteld voor toilet, bleek echter niet de juiste, maar retourperiode was reeds verlopen. Ze nemen niets terug. Product zit nog nieuw in doos en staat ook nog gewoon te koop op de website.
In mijn ogen zijn ze slechts een tussenleverancier die geen oog heeft voor de klant en niet bereid is om een oplossing te zoeken. Zit nu met een reservoir ter waarde van 225 euro waar ik niks mee kan.
Heb heel erg moeite met hun benaderingswijze en beveel deze winkel niet aan!

Johan 18-12-2018 Via de website gekocht

Helaas...leverdatum niet waar kunnen maken. Verschuilen zich achter hun leverancier zonder verantwoording te nemen. Voorstel voor een oplossing wordt weggewimpeld. Arrogante houding van telefoniste als bonus. Jammer!

Tim 25-11-2018 Via de website gekocht

Verschrikkelijke slechte levertijden en communicatie

Levertijden die op de site staan komen totaal niet overeen met hetgeen daadwerkelijk is. Hier kan tot wel 12 weken verschil in zitten en dan nog is het de vraag of je je artikel wel krijgt. Communicatie hierover is ook ontzettend slecht. Krijg je als antwoord, nadat je er zelf meerdere malen navraag hebt gedaan dat iets 6 weken vertraging heeft (zou nog kunnen), maar zelfs dat wordt niet gehaald. Ook als er gezegd wordt dat iets een week later komt kan dit gerust nog steeds veel later zijn. Ik zit nu bijvoorbeeld nog steeds te wachten op onderdelen die eind juli besteld zijn (levertijd was 2-3 dagen) en ik hoop dat ze überhaupt dit jaar nog komen (laats genoemde levertijd is week 49).

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Martin van der Meulen 16-11-2018 Via de website gekocht

Geen reactie op bieding,telefoontjes, mail??

Wij waren geïnteresseerd in een hoekbad, totaal geen reactie van de verkoper van dit product.
Diverse mails gestuurd op de aanbieding Marktplaats, geen reactie.
Dan maar bellen, ik zou worden terug gebeld...niet dus! wederom gebeld en weer geen reactie, ook op sms totaal geen reactie... Niet bestellen dus bij deze zaak " Bad en Wonen " te Putten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Pieter 26-10-2018 Via de website gekocht

Flutbedrijf, bestel ergens anders!

Zou in 2 dagen geleverd worden, met 2 weken nog niets. 2x gebeld, uur in de wacht gezet! Uiteindelijk na bellen geleverd. Is uiteindelijk in 5 pakketjes verstuurd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Archi Bald 26-10-2018 Via de website gekocht

Voelt als oplichters

Heb een klein onderdeel besteld. Zou de volgende dag geleverd worden. Niet dus. Heb drie kwartier aan de lijn gehangen om contact en uitsluitsel te krijgen. Mijn order was helemaal niet bekend. Heel vreemd en die computer hè, die is de boosdoener. Mevrouw werd gelijk geïrriteerd toen ik zei dat ik die oude smoes al 30 jaar niet meer had gehoord. Ik heb wel betaald, ik krijg wel een order bevestiging en een betalingsbevestiging en de order is bij hun niet bekend???? Dit riekt naar oplichting.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

koper eenmalig 23-10-2018 Via de website gekocht

levering is waardeloos

spullen besteld, zouden 1 dag later geleverd worden. plotseling werd het een maand later. Toen 1 van de 3 artikelen ontvangen. Ben nog steeds aan het wachten op de andere artikelen.

Rene 29-09-2018 Via de website gekocht

Kraan niet aangekomen door fout in adressering

Bedrijfsnaam stond er duidelijk bij in bestelling maar is zonder bedrijfsnaam verstuurd via PostNL en daardoor nooit aangekomen. Een maand mee bezig geweest !?