Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,7

Plony 22-08-2022

Alles optijd volgens afspraak geleverd tegen een goede prijs . De web site is goed en duidelijk en als er staat direct geleverd word het ook geleverd dit is bij veel andere web site zeker niet zo .

VanMelle 08-08-2022

Groot assortiment aan badkamer onderdelen. Snelle levering en netjes verpakt.

Ton van Rens 24-07-2022

Handige site en echt goede prijs , kwalitijd verhouding snel geleverd en altijd goed.

Tang 13-07-2022

Met lof en complimenten voor service en professionele ondersteuning aan badkamerwinkel amsterdam en hoofdkantoor. Medewerkers denken goed mee en zijn heel behulpzaam en meewerkend. Prijzen zijn in vergelijking met soortgelijke aanbieders goed en goede kwaliteit, ook veel keuze in kleuren van kranen. Kortom, zeker aanbeveling!

TRAGE levering 16-06-2022

Ik geef een 5 omdat ik verschillende dingen besteld had voor badkamer en toilet, krijg ik nadat ik bestelde een mail dat alles gelijk wordt verzonden dus zou het een paar weken langer duren.
Echter na 5 weken krijg ik maar 2 van de 4 artikelen, toen ik belde kreeg ik te horen dat die 2 voorlopig NIET geleverd kunnen worden.
Toen ik bestelde zou alles langer weg blijven omdat de toiletrolhouder niet op voorraad was maar die werd als eerste geleverd.
Nu hebben ze de toilet borstel vervangen door een ander merk en moet ik een paar maanden wachten op de standaard die ik besteld had voor de badkamer. HOE kan het dat wat op voorraad was , nadat het besteld is one NIET meer geleverd kan worden!!! Zoiets zet je toch gelijk apart als het besteld wordt!!!
Ik vind dat tegenwoordig de bedrijven LAK hebben aan afspraken, JIJ moet DIRECT betalen en daarna krijg je te horen dat het wel een langere tijd kan duren, maar je bent je geld wel kwijt!! Het jammere vind ik ervan dat ik ALLE artikelen ook bij Hornbach had kunnen halen en direct mee kon nemen maar dat deed ik niet omdat ik alleen HIER die standaard kon vinden

Slechte aftercare service 03-06-2022

Mijn eerste ervaring met badkamerwinkel was erg positief. Helaas is de aftercare service ver te zoeken. De radiator werd beschadigd geleverd. De enige oplossing die aangeboden werd was een nieuwe radiator voor de inkoopprijs (317 inkoopprijs bij 490 verkoopprijs) of een lakstift, welke ik tevens tegen betaling kon aanschaffen.. Een echte winkel had de stift sowieso gratis aangeboden en als dat niet zou helpen ook voor een vervangende radiator gezorgd. Erg jammer.

Erik 12-05-2022

Prima omschrijving van artikelen op de website, netjes verpakt geleverd en producten voldoen aan de verwachting. Al met al zeer tevreden.

Piet Brok 29-04-2022

Keurig ingepakt en compleet bezorgd. ziet er uitstekend uit. Ik moet nog even wachten op de montage.

Henk Verschoor 28-04-2022

Het kan altijd beter, maar het was keigoed. De vlotterkraan van onze stortbak hield ermee op. En wat is dan fijner, als je een nieuwe bestelt en die de volgende dag in huis hebt? Bovendien was hij flink goedkoper dan elders!

Fretse 05-04-2022

Ik heb twee wc-potten besteld en bij de levering werd een verkeerde wc-pot geleverd. Toen ik contact probeerde te zoeken werd mij verzocht een mail te sturen met foto's van het verkeerde product.
Reactie badkamerwinkel.nl: ''wij gaan contact zoeken met de fabrikant. Zodra wij een reactie hebben nemen wij contact op''.
Onduidelijk is wanneer ik mijn al betaalde spullen krijg. Badkamerwinkel.nl is telefonisch ook niet bereikbaar. Ik zou badkamerwinkel.nl niet aanraden
Badkamerwinkel.nl 06-04-2022

Goedemorgen heer/mevrouw Fretse, wat vervelend om te lezen dat je een verkeerd product geleverd hebt gekregen en je probleem nog niet is opgelost.
Zou je mij een mailtje willen sturen met je ordernummer? Dan zorg ik dat ons service team contact met je opneemt. Dit kan naar: Jasmijn@badkamerwinkel.nl
Groetjes, Jasmijn

Bram 20-03-2022

Mooi hangtoilet gekocht, werkt uitstekend.
Voor de aanschaf nog contact gehad over het bevestigen van het toilet. Na mijn vragen werd ik de andere dag terug gemaild met de oplossing. Toilet besteld, helaas werd het beschadigd afgeleverd. Hierover gebeld en foto's gestuurd, werd vriendelijk geholpen en er werd gelijk aktie ondernomen. Volgende morgen nieuwe ontvangen. Over service niets te klagen, ga er nog een bestellen. TOP.
Badkamerwinkel.nl 21-03-2022

Goedemorgen Bram, dank je wel voor je review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service en snelle levering. Groetjes, Jasmijn

G. Dijkstra 09-02-2022

prima producten en keurig op tijd geleverd. Had een onderdeel (rubberen ring) voor de kraan besteld. De foto's waren duidelijk en zodoende ook gelijk het juiste product. erg blij mee.
Badkamerwinkel.nl 06-04-2022

Hallo G. Dijkstra, dank je wel voor je review! Goed om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen. Veel plezier van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

Marcel 29-01-2022

Ik heb hier een alape inbouwwaskom gekocht in de aanbieding. Goede prijs en keurig op tijd geleverd. 2 dagen later een douchedeur besteld. Hierover voor info contact gehad met een van de medewerkers in Zaandam. Afspraken keurig nagekomen
Badkamerwinkel.nl 03-02-2022

Hallo Marcel, super dat je spullen zo snel geleverd zijn en je goed geholpen bent door een van mijn collega's in Zaandam. Veel plezier van je inbouwwaskom en douchedeur! Groetjes, Jasmijn

Twan Nelissen 24-01-2022

Kraan deed voor 100% aan de verwachting. Snelle levering in een deugdelijke verpakking.
Badkamerwinkel.nl 25-01-2022

Hallo Twan Nelissen, wat fijn om te lezen dat je kraan 100% aan de verwachtingen voldeed en de kraan snel geleverd is. Veel plezier van de kraan! Groetjes, Jasmijn

krijgsman 31-12-2021

Badkamerwinkel Wateringen geef ik een dikke 10, ze denken met je mee, geven goed advies en zijn bovendien heel erg vriendelijk
Badkamerwinkel.nl 05-01-2022

Goedemorgen heer/mevrouw Krijgsman, wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent door mijn collega in Wateringen. Hartelijk dank voor je review. Groetjes, Jasmijn

Astrid 28-12-2021

Snelle levering van producten. Alleen werden dezelfde dag geleverd naar met 2 verschillende koeriersdiensten.
De Geberit bedieningspanelen zien er goed uit.
Badkamerwinkel.nl 29-12-2021

Hallo Astrid, wat fijn om te horen dat je producten snel geleverd zijn. Geniet van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

JB 10-12-2021

Niet alleen de prijs is goed ook de klantenservice is uitstekend !!
Problemen worden snel en adequaat opgelost.

Swen 26-11-2021

Lange wachttijden telefoon.
3 verschillende zendingen voor 1 order.
Voorraad artikelen duren toch dagen voor alles compleet is ontvangen.
Badkamerwinkel.nl 29-11-2021

Beste Swen, het is op sommige momenten wat drukker op onze klantenservice. Ik zou graag nav deze review nog even contact opnemen om je klacht te bespreken. Maar ik heb helaas geen gegevens via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden dan ontvang ik graag een telefoonnummer (en ordernummer) op jasmijn@badkamerwinkel.nl dan zorg ik daarvoor. Groet, Jasmijn

Gerda 26-11-2021

Levering onaangekondigd vertraagd. Bij navraag wordt je niet geholpen. Telefonisch zeer slecht te bereiken. Ik raad deze shop niet aan.
Badkamerwinkel.nl 29-11-2021

Beste Gerda, ik zou graag nav deze review nog even contact opnemen om dit door te nemen. Maar ik heb helaas geen gegevens via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden dan ontvang ik graag een telefoonnummer (en ordernummer) op jasmijn@badkamerwinkel.nl dan zorg ik daarvoor. Groet, Jasmijn

E. 19-11-2021

Hier ga ik nooit meer bestellen! Levering van het bad werd iedere keer met 2 dagen uitgesteld, dan zou het écht komen. Tot ze eindelijk toegaven dat het pas over een maand geleverd kon worden. De badkamer was er toen al uit gesloopt en we hadden geen andere optie dan akkoord gaan met een 10 cm smaller en 15 cm lager bad. Dit werd eerst naar een verkeerd adres gestuurd (hun eigen winkel) en kwam daardoor nóg later aan. De aannemer bracht extra kosten in rekening omdat ze niet verder konden en het bad dat uiteindelijk geleverd en geplaatst is, werd in een gammele doos geleverd en had hierdoor ook nog een beschadiging. Ga alsjeblieft naar een andere winkel!
Badkamerwinkel.nl 29-11-2021

Beste E. wat vervelend dat je problemen ervaart rond de bestelling. Ik zou graag nog even contact opnemen. Maar ik heb helaas geen gegevens via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden dan ontvang ik graag een telefoonnummer (en ordernummer) op jasmijn@badkamerwinkel.nl dan zorg ik daarvoor. Groet, Jasmijn

Richard 13-11-2021

Perfect geholpen en beste prijs. Ze hebben zeer veel tijd voor ons genomen en geen drammerige verkopers

Jako 11-11-2021

Heb 2 keer een onderdeel voor mn toilet besteld, en het werd binnen 24 uur bezorgd. Echt prima service, ga zo door!

Gerard 31-10-2021

Ik heb deze webshop gekozen omdat ik vanuit het verleden goede ervaringen heb. De prijs is goed en een snelle levering.

Angelique 23-10-2021

Spiegel gekocht met anticondens. Helaas kwam er toch condens op een stuk van de spiegel. Nieuwe spiegel ontvangen dus super tevreden. Contact gehad met *** van de klantenservice en super netjes geholpen.

Anne 18-10-2021

lage prijs, flexibele levertijd, transport kan beter (doos buitenkant beschadigd, gelukkig inhoud niet)