Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,3

Francisca 24-09-2019

Zeer gebruiksvriendelijk en supersnelle afhandeling. Zeer tevreden met mijn product.

Julius 24-09-2019

Badkamerwinkel.nl, kende ik niet, maar zoekende naar een bepaald type Grohe keukenkraan, kwam ik al snel op hun site. Direct besteld en voor een ongelofelijk lage prijs en zeer snel geleverd. Kortom zeer tevreden over dit bedrijf én de kraan.

Vincent 24-09-2019

Mooie producten, duidelijke website, en fijn dat er ook winkels zijn met goed advies en de mogelijkheid om alles in het echt te bekijken.

Peter 24-09-2019

Deze dag besteld en de volgende dag geleverd. Perfecte service en zeer goede kwaliteit. Verwerkt in een stevige kartonnen doos met inhoud. Dit is pas echt geweldig zo'n service!

Gerard de Vos 24-09-2019

Het is prettig en gemakkelijk om in de shop te winkelen . De artikelen zijn eenvoudig te vinden en er wordt gelijk bekeken welke artikelen goed bij de aankoop passen .

Bob 24-09-2019

Op de site van badkamermeubel.nl twee grohe inbouwkranen gekocht. Na twee dagen prijs vergelijken geconcludeerd dat ze echt nergens goedkoper waren. Echt heel prettig om je bestelling ook daadwerkelijk binnen de gemelde tijd binnen te krijgen. telefonisch overigens ook nog netjes te woord gestaan toen ik vroeg naar het verschil tussen twee typen kranen. Echt topservice !

Polak 24-09-2019

Deze winkel draagt met recht de naam Badkamerwinkel. Alles is er te vinden wat je voor je badkamer nodig denkt te hebben!

Ikke 24-09-2019

Snelle levering. Een goede kraan gekocht met, volgens de loodgieter, goed binnenwerk. De kraan in een winkel in een aanbieding gezien, bij de badkamerwinkel was dezelfde kraan zelfs 50 euro goedkoper! Tja...snelle leverjng, super kwaliteit én een goede prijs.. welke argumenten heb je nog meer nodig om hier te kopen?

Bol 05-09-2019

Zeer slechte aftersales. Heel veel gedoe gehad om een defect artikel om te ruilen voor een nieuwe.Dit terwijl al meteen bleek dat het artikel kapot was. Men werkt met tussenhandel en verschillende vervoerbedrijven en begint daar meteen over als je met een klacht komt. Men komt afspraken over omruilen slecht na. Verder is men telefonisch zeer slecht bereikbaar. Het werkt nog het beste als je in het keuzemenu het cijfer voor nieuwe bestelling kiest....

Mark van der Toorn 28-08-2019

Wij hebben een Easydrain aangeschaft via Badkamerwinkel. Tegenwoordig vergelijkt iedereen prijzen maar de prijzen van Easydrain variëren niet heel veel.
Ook hadden wij een inbouw nis gezien voor de douche.
Een gecombineerde bestelling dus.
Beide zien er prima uit. De verbouwing start eind september dus nog even geduld voor het eind resultaat.

Enige punt van kritiek is, dat de nis en de drain appart geleverd werden en dit niet eerder is vermeld. Maar we hebben de spullen netjes ontvangen dus ga daar geen issue van maken.

jd 28-08-2019

Goede service en snelle levering. Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ze hadden wat ik nodig had.

Femke 27-08-2019

De service was goed, het produkt werd netjes op tijd bezorgd en er is een uitgebreid assortiment!

Priscilla 27-08-2019

Erg goed geholpen in de winkel toen we er online niet helemaal uit kwamen met de kleuren!

Ook retour en nabestellen gingen allemaal prima.

Ferry 27-08-2019

Groot assortiment handige zoekfunctie op de site en scherpe tarieven. Daarnaast snelle levering.
Eigenlijk alles wat je van een goede webwinkel verwacht. En ze maken die verwachting helemaal waar.

Henk 25-08-2019

Wij hebben hier een wc inbouwreservior en een wc gekocht.dit was op de site goed te vinden en de levering was op de aangegeven tijd ,kortom een dikke prima.

Wilms.A 22-08-2019

De bestelling is op tijd en volgens afspraak geleverd,geen beschadiging of onvolkomenheden geconstateerd . We zijn tevreden en zeker wat de prijs betreft.

Clare Brabander 20-08-2019

Prachtig badkamerkast gekregen, keurig netjes afgeleverd, voldoet helemaal aan de verwachtingen. Enige nadeel was dat je niet wist hoe laat het bezorgt zou worden.

Paul 20-08-2019

Hier vaak de beste prijs gevonden! Uiteindelijk onze halve badkamer hier besteld en altijd goed geleverd. Zeer blij en tevreden!

Rover01 20-08-2019

Niet vaak bezoek ik een winkel met Badkamer artikelen maar nu had ik er een nodig.
De vlotter van mijn Toilet was na jaren van gebruik defect. Hoe kom je nou aan een vlotter voor een Toilet dat minstens 20 jaar oud is. In de deksel van het waterreservoir stond gelukkig een nummer. Dan lijkt het eenvoudig. Zoeken op het Internet en klaar. Nou dat viel best tegen. Tot ik bij de Badkamerwinkel kwam. Deze site geeft veel informatie en al gauw had ik de vlotter gevonden. Het bestellen ging vlot en de levering was keurig op tijd binnen de afgesproken tijd.

R. Schulte 20-08-2019

Snelle levering. Dit zelfs in de vakantie periode. Ik had eerst een verkeerd artikel besteld. Deze paste niet. Ook de retour procedure verliep vlot.
Deze leverancier is echt een aanrader.

E.W. van de Beek 19-08-2019

Uitstekende service, duidelijke productomschrijving. Snelle en complete levering in ludiek duidelijke installatie instructie.

Woude004 19-08-2019

Op een snelle manier de juiste info verkregen, ook de proefprofielen die toegestuurd kunnen worden is een sterke zet....

H. de Graaf 19-08-2019

Prima overzichtelijke site en ik vond daar precies het onderdeel voor mijn badkamer dat ik nodig had. Prima en snelle levering!

Charles 19-08-2019

Veel assortiment, goede prijzen, supersnelle levering! Absolute aanrader ... ik zie geen enkel verbeterpunt.

Adri 19-08-2019

Zonder problemen bestelling van onderdelen geplaatst en deze werden de volgende thuis bezorgd.