Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,3

Robert 12-08-2019

Prima product, netjes bezorgd en vlot geïnstalleerd, zeer content met deze winkel.

Steven 12-08-2019

Bestelling was niet op voorraad, maar door zeer goeie inzet van de dame van de informatie telefoon toch binnen 2 dagen geleverd.
Super gewoon

G. Jonker 12-08-2019

's-avonds laat besteld, snelle levering volgende dag, nette verpakking en artikel conform specificatie

Y.Z. Chou 06-08-2019

Ik heb een douchegoot besteld bij badkamerwinkel.nl en op 27 juni een melding gemaakt van schade. Ik wacht nog steeds op vervanging en moet er steeds zelf achteraan. Ik kreeg eerst als antwoord vanuit de fabrikant dat er sprake is van een productiefout en dat er niks mis zou zijn met het product. Ik kreeg dat letterlijk terug van badkamerwinkel.nl en ipv mijn kant te kiezen vonden zij dat ook plausibel. Ik moet vervolgens aangeven dat ik daarmee niet akkoord ga en pas daarna zouden ze een nieuwe opsturen. Jammer dat de douchegoot al is geïnstalleerd want anders had ik het al lang teruggestuurd.

Jonkman 29-07-2019

Bijzonder slechte klantenservice. Telkens word ik onjuist geïnformeerd en keer op keer worden beloftes níet nagekomen.

Monique 28-07-2019

Ruim assortiment, scherpe aanbiedingen en snelle levering.
Kortom, ik ben een tevreden klant.

Boos 24-07-2019

Aangeklikt om bestelling naar vestiging Rotterdam laten bezorgen om daar op te halen. Na 3 werkdagen nog geen bericht ontvangen of het pakketje is afgeleverd. Al 3x 10 minuten aan de telefoon gehangen om iemand te spreken maar daar word niet opgenomen.

Nadine van kerkhoven 20-07-2019

Ik vind deze winkel goed omdat ze duidelijk,vriendelijk en juist zijn met hun informatie.
Heel aangenaam om te winkelen.
Dit is dan ook de tweede maal dat ik inkopen heb gedaan op hun website.

tiny. geurts. petrusma 20-07-2019

Wij hebben gekozen omdat jullie goede merkproducten verkopen. Goede service en snelle levering.

Afra Horrel 19-07-2019

Super snel in levering en betalen. Nette service en spot goedkoop. Je hoeft niet verder te zoeken naar goedkoper! Dikke 10! Als onze badkamer benodigdheden gehaald bij deze winkel. Aanrader!

Theo 19-07-2019

Prima webshop, snel gevonden.
Snel het juiste product geleverd tegen een redelijke prijs

Anna 18-07-2019

Mijn bestelling is super snel verwerkt en binnen de afgesproken periode ook bezorgd. Top kraan en wasbak die netjes verpakt waren.

Evi 16-07-2019

Duidelijke site, alles goed te vinden. Goede prijs. Snelle levering volgens afspraak.

Duncan 16-07-2019

Goeie winkel met scherpe prijzen, en goeie service dus eigenlijk een 9 waard. Een 6 gegeven omdat men samenwerkt met DHL. Mocht men voor andere transporteur kiezen dan kan het cijfer direct omhoog.

Vandaag schandalig te woord gestaan door medewerker van DHL. Ze werken met 'ik bel wel aan maar vul gelijk briefje in dat je er niet bent' methode…. als je dan er wel bent dan krijg je te horen dat zending morgen opnieuw wordt aangeboden omdat het in het system al naar het depot is gestuurd. Na aandringen krijg je dan wel je zending maar ook naar je hoofd geslingerd dat je agressief doet. Beetje een type 'hotter than my daughter' dus alleen een BH aan en alles onder de tattoo's, ik begrijp niet waarom men niet in een DHL polo kan bezorgen en je een beetje klantvriendelijk te woord kan staan.

Caro 16-07-2019

De spullen zijn prima. De bezorging minder. Chauffeur stond om 07:00 uur vanochtend onaangekondigd op de stoep. Was slechts deel van bestelling. Deel arriveerde vanmiddag met DHL en de rest is er nu nog steeds niet. Daardoor hele dag thuis moeten blijven. Heb vd nog te leveren goederen geen track en trace en geen idee wanneer ze komen. Echt super onhandig.
Moet ik nu morgen weer gehele dag wachten, of zijn de goederen zoek?
Even een track en trace en een telefoontje dat chauffeur onderweg is is wel zo netjes.

De Graafjes 16-07-2019

Voor het eerst iets besteld via Badkamerwinkel.nl, altijd weer even spannend of alles goed gaat. .. no worrys..alles prima verlopen en super tevreden. (Ook nog goedkoopste) top!

Frans 16-07-2019

Super service, scherp geprijsd, snel geleverd kon de dag erna meteen aan de slag, top!

Gert-Jan 16-07-2019

Website is duidelijk en overzichtelijk. De hoogte van de douchestang kon ik niet goed vinden waardoor ik niet de juist hoogte had.
Retour gemaild zonder originele doos (stond al bij oud papier) en min 20%. Jammer ik had een 2e set bij badkamer.nl gekocht

Richard 16-07-2019

Erg fijne site, waar je alles makkelijk kunt vinden. Ben erg tevreden met het product en de levering was helemaal naar wens.

Mulder 16-07-2019

Goed product ontvangen binnen de afgesproken tijd. De douchekop heeft een stevige straal en de draaiknop draait niet door, maar stopt echt op de tussenstand.

Marcel 16-07-2019

Snelle en correcte levering!
Besteld via de website, eenvoudig duidelijk en snel.

Ed 16-07-2019

Super nette website overzichtelijk
En super snelle levering top
Goed product .douche cabine
Ga zo door mensen

Erik 16-07-2019

Perfecte service en snelle levering, bij vragen ook gelijk antwoord. Daarnaast goeie prijs

R.D. 16-07-2019

Het is een gebruiksvriendelijke site, super snelle levering en helemaal niet duur. Zeer tevreden!

Björn 16-07-2019

Makkelijke bestelsite, alles is overzichtelijk en alles kwam zeer snel thuisgeleverd