Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,3

Lance 01-04-2020

Ik was op zoek naar een thermo kraan met h-o-h afstand van 12cm. Weinig winkels verkopen nog zo'n douche thermostaatkraan. Badkamerwinkel.nl had een ruim assortiment aan kranen en was een stuk goedkoper dan andere verkopers. De winkel levert bovendien erg snel. Ik ben erg tevreden.

Jos Maassen 01-04-2020

ik was op zoek naar een nieuwe toiletbril voor een ouder model toiletpot ,de site bood hierin een goed aanbod.
Duidelijke uitleg voor metingen en montage.
Perfecte verpakking en bezorging.
Kortom alles zoals aangegeven op de site.
Veel dank.

Offereins 23-03-2020

Artikel naar tevredenheid kunnnen bestellen en gekregen op de afgesproken datum
Helemaal top geregeld

Kim 19-03-2020

Goede prijs, kwaliteit verhouding .
Duidelijk retourbeleid en snelle verzending. Top

Jesse 17-03-2020

In december 2019 hebben wij een badmengkraan besteld van 249 euro. Door vertraging in de levering van tegels zou de kraan pas op 16-3 worden geïnstalleerd.

Ondanks dat ik bij ontvangst de verpakking heb geopend en alles er op het oog goed uitzag, blijkt de thermostaat knop afgebroken(los te zitten) te zijn.

Op de hun website geeft badkamerwinkel.nl aan dat bij gebreken producten binnen 48 uur mogen worden geretourneerd. Dit is in strijd met het consumentenrecht dat stelt dat wanneer een product niet functioneert ( in dit geval aan de orde) je als consument het product binnen 6 maanden kunt retourneren en er een vervangend product aangeboden dient te worden ( of geld retour). De bewijslast ligt hierbij bij de verkopende partij om aan te tonen dat het gebrek eventueel te wijten zou zijn aan de consument.

Helaas trekt badkamerwinkel zich van consumentenrecht (en goede service verlenen) niet veel aan. Een mdw van badkamerwinkel.nl gaf telefonisch aan dat ze zich niet verantwoordelijk voelen voor het defecte product, maar dat ik het zou mogen opsturen en dan zou de producent vervolgens beoordelen of we recht zouden hebben op een vervangend product of korting. Hier gaan we niet mee akkoord en we zijn erg teleurgesteld dat ze badkamerwinkel.nl niet de moeite doet om dit op een nette manier op te lossen.

Mary 07-03-2020

Kraan juist besteld bij badkamerwinkel.nl omdat die er dan de volgende dag zou zijn. Helaas kwam deze niet en ook kreeg ik niet automatisch een track en trace code zodat ik kon zien waar de kraan bleef.
De klantenservice heeft het goed opgelost en de kraan is uiteindelijk gekomen, maar jammer dat het eerst mis moest gaan (en ik meer betaalde dan bij de concurrent die wél aangaf dat het 2 dagen zou duren ipv 1).

Eddy 05-03-2020

Het afschotprofiel dat ik zocht was bij de lokale ondernemers niet aanwezig of zelfs onbekend.

Ik vond diverse typen op badkamerwinkel.nl en had het onderdeel nog geen 12 uur later in huis!

Een wonderbaarlijke gang van zaken waar ik alleen maar erg blij van word!

Top!

O.Oztorun 04-03-2020

Zeer slechte ervaring, de leveringen worden niet conform afspraak Mails worden niet beantwoord !

C. Claessen 21-02-2020

We hebben duidelijke uitleg gevonden op de site.
Het was een snelle service en een goed product.
Ook het lenen van het betreffende gereedschap werkte uitstekend.
We zijn er erg mee geholpen en blij mee. Super.

MvH 21-02-2020

Snelle levering, goed product met heldere gebruiksaanwijzing en mooi eindresultaat (onzichtbaar opgehangen spiegel).

Karin de Vries 19-02-2020

Badkamerwinkel.nl heeft een goede service, je hebt je bestelling snel in huis en je krijgt echt geleverd wat je ook op het webshop ziet staan.

Thomas 19-02-2020

Ondanks dat de bestelling in meerdere deelleveringen plaatsvond, verloop het wel goed.

Isabela 17-02-2020

I had a very bad experience with Badkamer winkel. On October 7th, I bought four radiators. Delivered time shown on the website was 4 working days. The first two radiators we received around ten days later no explanation at all about the delay. After contacting the customer service, I discovered that the two others would be delivered by the end of January...more than 3 months later! They cancelled these two.
After returning the two radiators that arrived because of difference of description, I received the last refund today...more than 4 months later! A lot of emails, delays in pick up the wrong radiators and frustration of course.

Tamar Roelofs 13-02-2020

Superslechte service! Bij mijn bestelling ontbreekt een artikel. Drie weken en vele telefoontjes later heb ik het nog steeds niet. De leverancier beweert dat de aansluitknie wel geleverd is en Badkamerwinkel maakt dat mijn probleem. Geld terug is ook geen optie zeggen ze.
Waardeloos. Ze zouden mij die aansluitknie moeten sturen en vervolgens hun sores met de leverancier oplossen. Nu heb ik geen idee of en wanneer ik nog iets krijg.

Lubbers 11-02-2020

Ik sluit mij volledig bij YT aan. Na de bestelling die voor 13.00 uur geplaatst was een mail ontvangen. In deze mail stond direct een dag vertraging. Vreemd genoeg was tot ruim 2 week er voor duidelijk op de site een vermelding van voor 13.00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Voorraad is dus niet onder controle en het voelt als een lokkertje aan. Ook op de directe reactie wordt niet gereageerd.

Een update volgt.

Yt 04-02-2020

Goede kwaliteit van de producten met een lagere prijs. Wat negatief was, was de levering. Het was pas 10 dagen later bezorgd.
De klantservice had geen controle en/of informatie over de bezorging. En toonde er verder geen aandacht aan . Dus wij moesten een aantal dagen thuis blijven en afwachten tot de levering kwam. Dat was niet netjes en onprofessioneel.

Ilse 04-02-2020

Scherpe prijs betaald (vergeleken met andere sites) voor ons Villeroy toilet. Duidelijke productinformatie en snelle levering!

Jeroen 03-02-2020

Snelle levering, goede prijzen en aanbiedingen. Alle spullen zorgvuldig verpakt. Een nieuwe bestelling is zeker voor herhaling vatbaar bij badkamerwinkel.nl.

U.Herenius 02-02-2020

Na een paar telefoon gesprekken, het geld retour gekregen. Had zelf de kraan naar verkeerde adres teruggestuurd. Maar door de inzet van de medewerkers kwam alles weer goed.

Gertjan Kooy 29-01-2020

Wasbak besteld via de website begin december vorig jaar. Deze kwam vervolgens in stukken bij mij thuis. Kan gebeuren, wasbak is vervolgens netjes opgehaald door een door badkamerwinkel.nl geselecteerde transporteur en ik wacht nu al 2 maanden om mijn geld terug te krijgen. Via de telefoon zijn ze vrijwel onbereikbaar en via de mail krijg ik amper antwoord. Ik krijg alleen te horen dat de transporteur het pakket niet goed heeft geregistreerd en ik kan fluiten naar mijn geld. Naar mijn idee is de slechte communicatie tussen badkamerwinkel en transporteur niet mijn probleem. Door deze slechte afhandeling, die overigens nog steeds loopt, krijgen ze van mij een dikke 1/10. Zou lager geven als het kon.

Gerja 27-01-2020

Goede site, overzichtelijk, verschillen tussen diverse artikelen goed beschreven.
Ook goed uitgelegd, waar de producten geschikt voor zijn.
Beschrijving helpt bij het kiezen van het juiste product

Chantal 27-01-2020

4 december een badkamermeubel bezorgd. Wij hebben speciaal voor het meubel een natuurstenen blad op maat laten maken. Vandaag kwamen de timmermannen de badkamer na een flinke verbouwing eindelijk afmonteren, dus afgelopen vrijdag dacht ik alvast het meubel uit te pakken en klaar te zetten voor de heren.

Tot mijn grote schrik en teleurstelling bleek het meubel hoogglans te zijn. Dit staat niet op de site en je kunt het ook niet zien op de afbeelding.

Ik heb vrijdag 27 minuten telefonisch in de wacht gestaan, waarna ik te horen kreeg dat ik een mail moet sturen, i.v.m. het feit dat het retourtermijn verstreken is.

Ondanks het retourtermijn verlopen is kon ik mij niet voorstellen dat het meubel gezien de situatie niet meer geretourneerd kon worden. Het is tenslotte een fout vanuit de winkel dat zij niet aangeven dat het meubel hoogglans is...

NIET DUS..... maaar we mogen wel iets anders uitkiezen in een badkamerwinkel t.w.v. bijna €400... UHH ZOALS??? Een meubel wat past bij de maten van het blad zal op maat gemaakt moeten worden en dat red je niet met €400. En iedereen snapt dat wij alle bestellingen inmiddels al hebben gedaan voor de badkamer.

Geld terug is geen optie.... ff serieus??? Wat is dit voor winkel?? Omdat het retourtermijn verstreken is...??? Hadden we het meubel maar eerder uit moeten pakken?? Tijdens de complete chaos van e verbouwing van het huis met 8 weken rommel, stof, doorbroken muren e.d. neeeee dit is geen stijl van Badkamerwinkel.nl!

M. Wilschut 27-01-2020

Badkamerwinkel.nl heet het, met zo'n domeinnaam en 4 filialen mag je best verwachten dat het een bonafide onderneming is.
Niks is minder waar. Slogans zoals "Voor 17:00 besteld morgen in huis", "online op voorraad", "email reactietijd 2 tot 3 werkdagen".
Niks van dit klopt, na een 4-tal dozen van 4 tegels en een 6-tal dozen van 6 tegels te hebben besteld (voor 17:00 morgen in huis) komen ze een week later, onaangekondigd aan de deur, waar uiteraard zonder bericht vooraf van de levering, niemand aanwezig was (waar ik 4 dagen van tevoren een mail had gestuurd met de vraag waar mijn bestelling bleef kreeg ik [warempel] meteen een reactie terug waarbij vermeld werd dat ze een mail zouden sturen zodra ze contact hadden gehad met de leverancier omtrent de leverdatum).
Bij thuiskomst bleek het enkel om 1 doos van 4 tegels, en 1 doos van 6 tegels te gaan. Fout in de bestelling dus, van hun kant. Wel betaald voor 10 dozen tegels..
Dit alles is voor een klant van mij, waar ik een nieuwe wc, later een badkamer voor verzorg, namens mijn eenmansbedrijf.
Tegels voor de badkamer zal een ander bedrijf verantwoordelijk zijn....

Dennis 22-01-2020

Goede producten voor een eerlijke prijs. Levering conform afspraak. Kom zeker vaker terug.

Peter 18-01-2020

Prima website waar volgens mij All es wat er te koop is, ook op staat met heldere toelichting en keurige prijzen.
En voor wie wil, is er advies in de winkel of online.
Communicatie over leveren en afhalen ook prima.
Dus wat wil een klant nog meer?