Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,3

ivo 19-05-2021

ik ben per mail en in de winkel adequaat geholpen en de artikelen zijn scherp geprijsd

Leo 19-05-2021

Website geeft verkeerde informatie, ik dacht een douchestang- glijstuk besteld te hebben met zwenkbare ( dus van L naar R) handouchehouder. Op de website staatimmers; GROHE Tempesta glijstuk, diameter 22 mm, chroom - 48099000 met zwenkbare handdouchehouder.
Dit klopt dus niet de handdouche houder is NIET zwenkbaar! Enfin, ik retouneer dit glijstuk, maar ik verwacht dan niet dat ik de retourkosten moeten betalen, immers de informatie op de site is niet juist, ik had het netjes gevonden als de retourzendig dan kosteloos was geweest.

Charles 13-05-2021

Makkelijk zoeken (èn vinden) in de webwinkel. Snelle en accurate levering!!!!!!

Dirk 07-05-2021

Online een thermostatische douchekraan van Grohe besteld.
Na montage bleek deze op een ongebruikelijke plaats n.l voor op de kraan te lekken
(Productifout).
Na een belletje met badkamerwinkel Zaandam
(xxxx) kon ik hem omruilen.
Snelle top service, Bedankt

Harm 06-05-2021

Wel eens vaker hier wat besteld, Vlotte levering en scherpe prijs. Onlangs bestelde ik een item en vergat nadat ik de bestelknop had gedrukt nog iets. Uiteindelijk kon dit niet bij de gedane bestelling worden bijgevoegd, maar ik kreeg wel een code waarmee het verzenden van het tweede item gratis was. Dit noem ik nog eens service!

Derk 30-04-2021

Het was duidelijk op de site. En prijs/kwaliteitverhouding is goed. En zeer vlot thuis.

MarJen57 28-04-2021

Ter nadere oriëntatie hebben we de fysieke winkel in Rotterdam bezocht zodat we onze keuze op de website konden toetsen. In de winkel zijn we netjes en duidelijk geholpen en was het maken van een weloverwogen keuze een stuk makkelijker. Zo blijkt dat ergens echt kunnen kijken helpt om de juiste keuze te maken. De bestelling hebben we dan ook niet via de webshop gedaan maar in de winkel zelf. Levertijd was conform de richtlijn en alles is al in huis. Prima service.

Breetje 22-04-2021

Dat is nog eens snelle levering s’avonds besteld de volgende dag in huis
Super blij mee top winkel

Johan vdV 20-04-2021

Zelfs eerder geleverd dan aangegeven en product voldoet aan alle opgegeven verwachtingen. Klein minpunt vind ik dat 2 producten in aparte dozen en op apart tijdstip werden geleverd; dit vind ik een vorm van verspilling van papier en energie.

Ineke 18-04-2021

Ik heb voor badkamerwinkel gekozen vanwege prima ervaringen in het verleden; helaas ben ik dit keer iets minder tevreden, aflevering is nog steeds niet volledig uitgevoerd. Wat wel ontvangen is ziet er goed uit, nu nog een geschikt klusbedrijf zien te vinden!

Rien 16-04-2021

Helemaak. Goede service. Snelle reacties op vragen per mail. En last but not least: scherp aan de prijs

Marleen 15-04-2021

Onlangs heb ik hier een bad besteld. Zou zeker binnen 1 week geleverd worden. Helaas niet ontvangen. Na een aantal keer bellen ben ik erachter gekomen dat het bad een maand vertraging zou hebben, terwijl onze aannemer er inmiddels op aan het wachten was. Zeker niet betrouwbaar dus. Voor mij nooit meer via Badkamerwinkel.nl
Badkamerwinkel.nl 16-04-2021

Hallo Marleen, aan de hand van uw bericht zouden wij graag nog even contact opnemen. Maar we hebben helaas geen gegevens van u via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden dan mag u uw telefoonnummer (en ordernummer) mailen aan jasmijn@badkamerwinkel.nl dan zorg ik daarvoor. Groet, Jasmijn

van Anraad 14-04-2021

Zeer snelle levering en goede kwaliteit/prijs verhouding.
Kwaliteit van onze centrale afbuiging is goed, ook makkelijk te monteren.
Voor onze begint ketel hadden we bevestigingsklepjes mee besteld. Deze werden verkeerd geleverd maar dit werd klantgericht opgepakt en goed en opnieuw verstuurd.

Nico van der Breggen 13-04-2021

Goede service en goed en prettig meedenken naar de mogelijkheden. Er was ook mogelijkheid om op eerdere keuzes terug te komen en de medewerkers namen ruimschoots de tijd!

Evert 12-04-2021

Opnieuw kwam ik bij Badkamerwinkel uit toen ik sanitaire producten nodig had. Niet verwonderlijk, want ze hebben een breed assortiment tegen aantrekkelijke prijzen. Ook zijn de levertijden kort en is de klantenservice erg klantvriendelijk. Wel is de wachttijd daarbij een beetje lang, maar dat heb je in winkels en bouwmarkten ook als het druk is. Een minpuntje: de retourkosten zijn € 7,95, dus hoger dan de verzendkosten van € 5,95. Volgens mij is dit strijdig met de (bedoeling van) de wet Kopen Op Afstand. ook een klacht over een eerder geleverd Geesa-artikel werd na contact met de leverancier soepel opgelost. Hulde!

m j 11-04-2021

prijs technisch de beste . goed advies gekregen voor dat ik bestelde om niet het verkeerde of te veel kreeg en super snelgeleverd .

Marcel 10-04-2021

Mooi assortiment, prettige comminicatie en snelle service.
Gedetailleerde product beschrijving.

Gea 09-04-2021

Niet tevreden, voldoen niet aan leveringsbelofte. 12/2020 besteld - binnen 1 dag leverbaar - levering 02/2021.
Er blijken artikelen niet leverbaar te zijn, terwijl deze in de webshop staan met de opmerking binnen 1 dag leverbaar. Vervolgens bel je en krijg je geen fatsoenlijk antwoord en alternatief aangeboden.
Blijkt vervolgens ook nog verkeerd artikel geleverd. Deze retour gestuurd en dan ontvang je het aankoopbedrag niet volledig retour omdat er een folie van de verpakking ontbreekt.
Zeer nare bijsmaak van dit bedrijf. Doen groots maar maken het niet waar!
Badkamerwinkel.nl 12-04-2021

Goedemorgen Gea, aan de hand van uw bericht zouden wij graag nog even contact opnemen. Maar we hebben helaas geen gegevens van u via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden dan mag u uw telefoonnummer (en ordernummer) mailen aan jasmijn@badkamerwinkel.nl dan zorg ik daarvoor. Groet, Jasmijn.

Anouk 02-04-2021

Badkamerwinkel biedt een ruime keus aan assortiment voor een scherpe prijs. Een perfecte prijs-kwaliteit verhouding dus. Bij vragen kan je altijd bellen en staan ze je naar volle tevredenheid te woord.
Kortom een echte aanrader!

Hennie 31-03-2021

Uitstekende service komen afspraken keurig na (Jacco) en een snelle levering

JS 23-03-2021

Bestelling geplaatst. Naar 4 dagen werd er wat geleverd. Dit waren er slechts 3 van de 5 producten die zijn besteld. Volgens de orderstatus was het allemaal geleverd. Kun je er weer achteraan om je geld terug te krijgen. Moet je ook weer je gegevens volledig doorgeven omdat ze te beroerd zijn om dit zelf op te zoeken.
Een van de producten was een thermostaat douchekraan. Deze heeft de aanduiding van de temperatuur verkeerd om erop staan. Dus ook de kwaliteit producten die worden geleverd zijn
niet goed. Nu kun je er achteraangaan maar ben je weer een uur verder...
Badkamerwinkel.nl 25-03-2021

Beste JS, aan de hand van uw bericht zouden wij graag nog even contact opnemen. Maar we hebben helaas geen gegevens van u via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden dan mag u uw telefoonnummer (en ordernummer) mailen aan jasmijn@badkamerwinkel.nl dan zorg ik daarvoor. Groet, Jasmijn

Gert-Jan Bontje 11-03-2021

Een dikke tien, prima geholpen. Ieder mailtje, iedere vraag snel en goed beantwoord. Wij zijn zeer tevreden!!!!

Rutger 06-03-2021

Goede product omschrijving, snelle en perfecte levering, geheel volgens afspraak

Klusman de Chinees 05-03-2021

Wacht nu reeds een week terwijl bestelde artikelen volgens bevestiging reeds geleverd hadden moeten zijn. Krijg nu notabene mailtje met verzoek voor review terwijl ik nog niets heb ontvangen. Na bellen klantenservice na een hele poos rotmuziek in de wachtrij maar opgehangen.
Badkamerwinkel.nl 08-03-2021

Beste Klusman, aan de hand van uw bericht zouden wij graag nog even contact opnemen. Maar we hebben helaas geen gegevens van u via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden dan mag u uw telefoonnummer (en ordernummer) mailen aan jasmijn@badkamerwinkel.nl dan zorg ik daarvoor. Groet, Jasmijn

gerard 05-03-2021

Produkt 16 februari gekocht. Product was op voorraad en zou 17 februari geleverd worden. Is uiteindelijk na 3x bellen, op 5 maart geleverd. Klantenservice duurt gemiddeld 20 minuten voordat je ze aan de lijn hebt.
Als je ze dan aan de lijn hebt weten ze niets en moeten ze het navragen, wat weer een paar dagen duurt. EENS maar nooit meer badkamerwinkel.nl Ik heb mijn lesje geleerd.
Badkamerwinkel.nl 08-03-2021

Beste Gerard, aan de hand van uw bericht zouden wij graag nog even contact opnemen. Maar we hebben helaas geen gegevens van u via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden dan mag u uw telefoonnummer (en ordernummer) mailen aan jasmijn@badkamerwinkel.nl dan zorg ik daarvoor. Groet, Jasmijn