Data IO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Data IO.

Data IO stelt zich voor

DataIO is dé leverancier voor geheugenoplossingen in de vorm van geheugenkaarten en internwerkgeheugen. Op onze site vindt u geheugenkaarten, USB sticks, SSD’s en externe HDD’s van merken als Transcend, Kingston en SanDisk. Nieuw in ons assortiment zijn de Apple producten DataIO staat garant voor kwaliteit en goede service. Hanteren de officiële fabrieksgarantie termijnen voor al onze producten. Hoe lang de garantie ook is, zonder uitzondering staan wij garant voor een snelle oplossing!

Deze score is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,4

Yvonne 20-09-2017

Snelle bezorging, scherp geprijsd!

Onvoorstelbaar groot prijsverschil met andere aanbieders. Betaalde hier de helft t.o.v. andere online aanbieder. Zeer snelle levering, goed verpakt. Niets op aan te merken. Hartelijk dank voor de goede deal en service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

kswzwaan 19-09-2017

Prima service

Ik had wat problemen met een usb stick: DataIO heeft dat op een voortreffelijke manier opgelost.
Ik ben zeer te spreken over de afhandeling.

Ed Bosscher 05-09-2017

Prima service & snelle bezorging

SD kaart was ruim veertig procent goedkoper dan een "groothandel met winstpakker". En in vergelijking met de grote winkelketen die "toch niet gek" is, meer dan zestig procent goedkoper. Specificaties van de kaart zijn exact hetzelfde. Meteen bericht en direct verzonden. Ik kan deze service van harte aanbevelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Emmy 05-09-2017

Top service

Al vaker kaartjes en usb sticks besteld via DataIo. De site is makkelijk en geeft duidelijk advies. De levering is super snel en goedkoop via brievenpost of een brievenbuspakketje.

P vd Velden 02-09-2017

Snelle levering en de juiste artikel.

Voor mijn Sony fototoestel had ik een CF-card nodig, via Google kwam ik op de site van Data IO terecht. Ik heb bij diverse site gekeken en ik kom tot de conclusie dat Data IO toch de juiste keuze is.

william 24-08-2017

behulpzaam en snelle levering

We moesten een micro sd kaartje hebben voor de telefoon van onze zoon. Omdat ik er geen weet van heb en de keuze reuze is op de site, heb ik eerst gebeld over welke ik het best kon nemen. Ze rade mij zelfs de duurste af en dat is niet vaak als je naar een winkel gaat. De SD kaart besteld zonder track en trace en de volgende dag binnen.
Dus een super snelle levering en goed eerlijk advies.
Dus zoek je (snel) een SD jaartje of je wil advies, kun je ook zeker hier terecht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Amira 09-08-2017

Super service!

Na telefonisch contact te hebben gehad met het bedrijf werd ik erg goed over een goede geheugenkaart geadviseerd. Het was geen verkooppraat maar gewoon oprecht goed advies met een uitgebreide uitleg. Dit was erg fijn.

irvin de jong 09-08-2017

goede service, Altijd snel geleverd.

goede service, Altijd snel geleverd en de goedkoopste binnen Nederland. Heb altijd SD kaarten via Data IO gekocht en ze hebben mij nog nooit teleur gesteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Henny 05-08-2017

Aankoop geheugenkaart en sticks altijd via Data_IO

Prima prijs en kwaliteit verhouding. Prima site en vooral goede terugkoppeling en supersnelle keurige verzending. Houden zo dan houden jullie mij ook!

Danielle 03-08-2017

Echt super!

Meerdere bestellingen gedaan en altijd supersnel geleverd. De informatie is duidelijk en de prijzen zijn erg goed. Echt heel tevreden met deze webshop!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Gorazd 31-07-2017

Super service

ik ha een item besteld. de dag daarna werd ik gebeld dat mijn product niet ovoorraad was en of zij mij een alternatief kunnen aanbieden van hetzelde product maar van andere merk alleen die was 1 euro duurder maar ik mocht die hebben voor het zelfde prijs als door mij bestelde product.helemaal geweldig. en ja ik heb aangeboden product direct geaccepteerd. TOP

Jeroen 27-07-2017

Slechte servive

Vanwege de gunstige prijs een SD kaart besteld van Toshiba. Het kaartje bleek niet los te komen uit de adapter. Bij mijn pogingen om de kaart uit de adapter te verwijderen is deze beschadigd geraakt en DataIO is niet bereid service te bieden. Daaag 47 euro! Bedankt DataIO

Wil Zevenbergen 19-07-2017

Perfecte service

Ik had een mini SD card besteld en op de website overhet hoofd gezien dat deze niet op voorraad was. Kreeg keurig een telfoontje om te cheken of ik hiervan op de hoogte was etc.
Heb direct een andere telefonisch kunnen bestellen. Prima service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob uit leiden 07-07-2017

Top

Zeg wat je doet, doe wat je zegt en laat het zien. Data IO maakt dit alles waar. Hier word ik als klant blij van, ik kom zeker terug.

harry 04-07-2017

Goede ervaring.

Snelle levering van het door mij bestelde artikel waarvan ik weet de kwaliteit goed is.
Dit kan ik mijn relaties zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Long V.H. 22-06-2017

Goedkoop en snel leveren!

Ik wilde een SDHC kaart voor mijn Sony camera kopen. En ik ben toen bij de website van Dataio tegengekomen.
Prijs is goedkoop en de levering vind ik snel!

Marina 18-06-2017

snelle en goede servce

Ik ben ontzettend tevreden over de snelle levering van de zending.
Je wordt ook op tijd geinformeerd over de zending en dat is erg fijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niek 06-06-2017

Super!

Ik ben erg tevreden! Overzichtelijke site, snelle bezorging en uitermate goede service. De SD kaart die ik gekocht had bleek niet meer op voorraad te zijn, dus ik werd gebeld met de vraag of ik tevreden zou zijn met een andere. Die was iets duurder maar hoefde niks extra's te betalen. Hij werd meteen na het telefoontje opgestuurd en het gesprek zelf was ook erg servicegericht. Dikke 10!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

E.J. M. van Oijen 24-05-2017

Goed service, en heel snel mijn bestelling ontvangen

Was de eerste keer dat ik bij deze firma iets bestelde, ik had alleen een beetje moeite hoe ik het ging met de betaling. Alles is heel goed gegaan.

HAns 14-05-2017

Wederom voordelig, snel en keurig verpakt

Geheugen nodig? Kijk niet verder. Top merken voor top prijzen en snel in huis.
Heb je zelf een bestel fout gemaakt? Super service!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees 05-05-2017

Superzeldzaam 5+ sterren bedrijf!!

Kwam hier terecht in mijn zoektocht naar een geode en betaalbare micro -SD card en belandde bij één van die zeldzame 5+ sterren bedrijven!! Artikel niet op voorraad en werd persoonlijk benaderd door een zeer vriendelijke medewerker of het goed was om een vervangend, BETER! artikel toe te sturen voor het zelfde bedrag!! Nou ja.... waar vind je dit nog. En verder supersnel en netjes verzonden! Klantenbinding in optima forma!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Raymond 05-05-2017

Super internetwinkel

Samsung SD card besteld maar was niet meer voorradig, werd gebeld door Data IQ en het probleem werd meteen opgelost. De SD card is binnen 24 uur afgeleverd... zo geweldig te woord gestaan ik wist niet wat er gebeurde want normaliter is vakkennis heel vaak ver te zoeken!!

Huub van Loon 02-05-2017

Zeerzeker een aanrader

Vandaag besteld morgen in huis. Via Kieskeurig het product uitgezocht en gekeken naar de prijs, deze kwam hier duidelijk naar voren als de beste.

Chris 29-04-2017

Supersnel en voordelig

Ik had direct een SD-kaartje nodig voor een fotoshoot a.s. zondag. De kaart was op voorraad wat niet overal zo was en werd de volgende dag al verstuurd. Precies op tijd!

Rudy Kerckvoorde 21-04-2017

Heel goede service

Ik ben heel tevreden van Data IO, heb gisteren om ongeveer 14u00 mijn bestelling geplaatst en vandaag om 12u00 heeft de postbode het afgegeven aan huis. Het is ook nog eens aangenaam dat de prijs heel goed is. Ik heb bij toeval Data IO leren kennen maar wat mij het eerste opviel, was de prijs. Het zelfde product heb ik 18 € goedkoper dan bij mijn vorige leverancier. Dus dat kan tellen. De correspondentie was heel simpel en uitstekend.
Ik ga zeker verder doen voor mijn aankopen met Data IO want ik ben heel tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -