Data IO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Data IO.

Data IO stelt zich voor

DataIO is dé leverancier voor geheugenoplossingen in de vorm van geheugenkaarten en internwerkgeheugen. Op onze site vindt u geheugenkaarten, USB sticks, SSD’s en externe HDD’s van merken als Transcend, Kingston en SanDisk. Nieuw in ons assortiment zijn de Apple producten DataIO staat garant voor kwaliteit en goede service. Hanteren de officiële fabrieksgarantie termijnen voor al onze producten. Hoe lang de garantie ook is, zonder uitzondering staan wij garant voor een snelle oplossing!

Deze score is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,4

Dinkys 04-07-2012

Ik zocht goedkoop 2 usbsticks van minimaal 8GB.

Via een forum kwam ik op Data IO.

Een 16GB usb stick van Transcend voor slechts €8,40 is niet duur. Ik had dus 2 usb sticks voor €16,80.
Bij MM zou ik €12 p/st kwijt zijn, dus € 24 voor 2 usb sticks+ porto = € 25,90. €9 prijs verschil dus daarom gekozen voor Data IO.

Besteld en de volgende dag al in huis.

Een groot voordeel vind ik dat DATA IO de klant tussentijds op de hoogte houdt.

Karlok 01-07-2012

Wauw!
Wat een geweldig webshop, een 32 gb voor 20 euro, geweldig!
Had voor 4 uur besteld en was de volgende dag al gelijk in huis, en zonder verzendkosten.
En je werd op de hoogte gehouden via email.

Kelly38 28-06-2012

Heb eergisteren 2 SDHC kaarten van 32GB besteld en zijn vandaag bezorgd door PostNL. keurig en goed verpakt. De moeite waard voor een volgende bestelling.

Kenny83 28-06-2012

Na het zien goede reviews, lage prijs en directe beschikbaarheid, op 27 juni een geheugenkaartje besteld.
Bestellen en betalen ging soepel.
Keurig een mail met de fctuurgegevens ontvangen.
Levering de dag erna. Goed verpakt in verzegelde en anonieme envelop met bescherming aan binnenzijde.

Jaap645 28-06-2012

Binnen een dag het product binnen net zoals op de website staat en goed op de hoogte gehouden via mail.

rmgeerts 27-06-2012

Dinsdag om 13:30 uur besteld, goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.
Einde van de dag een bericht dat het verstuurd is met reguliere post en de volgende dag in huis.
Super !

teleurgesteld10 27-06-2012

In mei heb ik 2 SD kaarten besteld en betaald. Een week later had ik ze nog niet ontvangen en heb ik hierover een mail gestuurd.
Nu 1,5 maand later en vele mailtjes later heb ik nog steeds geen kaarten en geen enkele bereidheid tot oplossen van het probleem.

annemarie.van.loon 27-06-2012

Duidelijke en overzichtelijke website, een genot om er doorheen te browsen. Wat ik wilde hebben snel gevonden en gelijk de bestelling geplaatst en betaald via Ideal. Bij thuiskomst vandaag ligt er een stevige envelop met de bestelde kaarten in de bus: TOP!

Ron heb je iets te koop 23-06-2012

Niks op aan te merken, goede begeleiding op de site een paar klikken en je weet precies wat je nodig hebt!

Super levering trouwens, gewoon in een goede enveloppe, schilt dus ook weer 6,50 postpakket! Vandaag besteld BiNNNEN 24 uur was het afgeleverd thuis.

Aanrader voor iedereen die iets zoekt.

DennisT1970 22-06-2012

Geheugenkaartje met de normale post laten bezorgen, want dat is gratis. Zat in een stevige enveloppe verpakt. Snelle nette levering.

Ropa96 22-06-2012

Op vrijdag voor 5h besteld, zaterdat lag de geheugenkaart al in de bus. De gratis bezorging via TNTPost (in een stevige enveloppe met beschermlaag) verloopt vlekkeloos en je wordt goed op de hoogte gehouden via de e-mail. Prima service voor een zeer lage prijs!

Damyra 21-06-2012

Ik heb voor gratis bestelling door TNT gekozen.
Zondagavond besteld en op woensdag bezorgd.
Na bestelling gelijk een email ontvangen met nadere informatie over bezorging. Op maandag weer bericht gekregen dat bestelling verzonden was.
Bestelling werds in stevige verpakking bezorgd. Bij dit bedrijf zal ik zeker nog wat bestellen in de toekomst.

Brumble 20-06-2012

De door mij betelde kaart werd binnen 24 uur geleverd.Tot mijn schrik zag ik dat het een Micro kaartje moest zijn.(100% mijn fout). Geen enkel probleem voor DATAIO, het kaartje retour met op de factuur "CREDIT" vermeld. Ook het juiste kaartje werd binnen 24 uur afgeleverd. Geen problemen geen extra kosten. Een adres om te onthouden!

Pascal1986 19-06-2012

Maandag overdag besteld, dinsdag afgeleverd in de brievenbus in een nette envelope!.

UITSTEKENDE SERVICE!

nikon44 19-06-2012

Donderdagmiddag 14 juni 2012, 2 SanDisk 8GB SDHC kaarten besteld. Kaarten waren een verjaardags-cadeautje voor mijn zoon, die zaterdag jarig was. Gevraagd om kaarten zo snel mogelijk te verzenden per (gratis) normale postbestelling. Dankzij DATAIO (en PostNL) waren de kaarten er vrijdagmiddag al!Uitstekende service! Daarnaast zijn de prijzen zeer scherp en is de keuze groot. U heeft er een klant bij!

Luc van Vessem 18-06-2012

Op vrijdag 14 06 2012 contact gehad net het bedrijf,(wat juiste en duidelijke informatie opleverde).
Omstreeks 16.00 uur kaartje besteld en via ideal afgerekend, en zaterdag na de post nl ronde het kaartje in de brievenbus.
Daarnaast voldoet het aan al mijn verwachtingen, dus al met al ben ik zeer tevreden.

Aletta72 16-06-2012

Vrijdag 32gb geheugenkaartje besteld. Prima op de hoogte gehouden per e-mail en zaterdag was hij al binnen. Top!

Emely_B 15-06-2012

De website geeft duidelijke informatie waarvoor de flashkaart geschikt is en of het een nieuw of oud model betreft. De datakaart donderdagnacht besteld en op zaterdagmorgen met de post ontvangen. Produkt zat in een neutrale (zonder reclame) luchtkussen envelop.
Doordat ik via internet besteld heb en zeer tevreden ben omdat alles goed verlopen is, kan ik geen cijfer geven voor bereikbaarheid en after sales. Dus een zeer snelle en professionele levering.

Wemerman 13-06-2012

Snelle levering maandagavond besteld en woensdag is huis.
Via de mail word je op de hoogte gehouden voor verzending e.d. Goed en een betrouwbaar bedrijf.

Vlinder18 11-06-2012

De website is duidelijk en overzichtelijk en eenvoudig op te zoeken.
De bestelling van deze geheugenkaart is gedaan donderdag 7 juni om 15:00 uur en de levering vond plaats op vrijdag 8 juni om 11:30 uur.
De geheugenkaart was verpakt in een beschermde envelop!
Ik heb de geheugenkaart nu al een paar dagen in gebruik en voldoet geheel aan mijn verwachting!!
Alles is verlopen zoals het in de voorwaarden is vastgelegd.

dimitrios karathanassis 09-06-2012

Heb op vrijdag een geheugenkaartje gekocht van deze winkel had wel de verkeerde type besteld en met 1 telefoontje is dat geregeld. Had hem rond 17:55 besteld en de volgende dag al in huis. Kaartje werkt perfect!

Goede service, afhandeling en bezorging.

addoarta 08-06-2012

Donderdag middag aangekocht ik ben goed op hoogte gehouden met afwikkeling en verzending.
vrijdagal gelevverd,een dike 10 voor deze leverantier

herstart 07-06-2012

Was opzoek naar een geheugenkaart met 30mb/s op de website van Data IO gevonden voor een goede prijs.
Op 4juni om 14uur besteld en op 6juni met de post ontvangen,netjes verpakt.

Mruthie 02-06-2012

Besteld en vlot geleverd. Geen ervaring met afstersales of bereikbaarheid. Was niet nodig vanwege de duidelijke mails rond bestelling en snelle levering.

Anoniem 25-05-2012

Gisteren een Micro SD kaartje besteld en vanmorgen de volgende dag reeds ontvangen via reguliere post.
Een prima prijs en een zelfde service.
Prima gedaan Data IO !!!