Data IO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Data IO.

Data IO stelt zich voor

DataIO is dé leverancier voor geheugenoplossingen in de vorm van geheugenkaarten en internwerkgeheugen. Op onze site vindt u geheugenkaarten, USB sticks, SSD’s en externe HDD’s van merken als Transcend, Kingston en SanDisk. Nieuw in ons assortiment zijn de Apple producten DataIO staat garant voor kwaliteit en goede service. Hanteren de officiële fabrieksgarantie termijnen voor al onze producten. Hoe lang de garantie ook is, zonder uitzondering staan wij garant voor een snelle oplossing!

Deze score is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,4

Rene 1973 23-05-2012

Zeer positief over bestelling en levering.
Gisteren voor 10 uur besteld, vandaag voor 10 uur in huis.
Geweldig.

Heinkenszander 18-05-2012

Super snelle afhandeling, duidelijke en vriendelijke correspondentie, stevige en anonieme verpakking. Zeer redelijke prijs in vergelijking met anderen.

Gait2012 16-05-2012

Mijn eerste review van deze winkel is niet geplaatst omdat deze "onvoldoende onderbouwd" zou zijn.
Maar meer dan dat kan ik er niet van zeggen:
Goede winkel, die tegen een betaalbare prijs producten aanbiedt.

Had op woensdag besteld, en op zaterdag was het geleverd. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ondanks het beperkte assortiment, heb ik hier wel gevonden wat ik zocht, voor minder dan de helft van de prijs elders.

Dit is een aanbevelingswaardige web-winkel, en zou hier een volgende keer weer bestellen.

ADPH 15-05-2012

Goede informatie over verloop bestelling, desgewenst gratis verzonden (belangrijk bij kleine bestellingen)goedkoop en snel geleverd. Assortiment beperkt.

piet 1941 16-05-2012

De site is goed vlotte bezorging zonder extra bezorg kosten, heel goed. Zeer tevreden

Kap1964 11-05-2012

De goedkoopste micro sd die ik op het moment kon vinden,de levering was snel...1 dag later al in mijn bezit . Goede en snelle sevice! Een aanrader voor Uw bestellingen!

TvV64 10-05-2012

Prima en snelle afhandeling van mijn bestelling. Bestelling was verpakt in een stevige verpakking en zonder verzendkosten. Super.

Harry Tammerijn 06-05-2012

Laagste prijs, makkelijke website, makkelijke betaling. Zelf keus in manier van verzenden. (paket- of briefpost) Snelle levering en goede communicatie over bestelling en levering.

45Theo45 06-05-2012

Prijs/kwaliteit is buitengewoon goed bij deze webwinkel. Het order proces verloopt zeer goed en de communicatie is bijzonder daar men je constant op de hoogte houdt van het bestel en leverings proces. Buitengewoon goed en dus een aanrader. Kom hier zeker in
de toekomst terug.

AnjaTlb 04-05-2012

Keurig overzichtelijke site, voor 20.00 uur besteld, de volgende dag binnen! Prima geregeld!

HenkenIngrid114 04-05-2012

Gisteren een kaartje besteld en betaald, vandaag keurig verpakt in de bus. Helemaal top.
Henk

Eldinnnn 02-05-2012

Een woord: SUPER!!!!
Het is goedkoop, Makkelijk te bestellen, en vooral SUPER snel geleverd!!
Het is al de 3e keer dat ik hier bestel in een maand.
De 1e dag besteld, 2e dag in huis!!!.
Ik had bij een bestelling rond 19:00 besteld, binnen 5minuten kreeg ik een mail dat het op de post was gedaan.
Dit is echt een super aanrader!!!
En vooral goedkoop!!!!

marcelvr007 29-04-2012

Hele snelle levering. Donderdag besteld, vrijdag ontvangen. En goedkoper dan de andere websites.
Zeer tevreden. Ik zal er zeker nog eens bestellen, wanneer ik dataopslag nodig heb nodig heb.

Jan Hadders 27-04-2012

De bestelling was de volgende dag al ontvangen.
Zeer snel en netjes verpakt. Ideaal.

Schreiber 26-04-2012

Super snelle afhandeling , keurige stevige en anonieme verpakking. Een aanrader dus.

Pjotr10 24-04-2012

Top winkel. Supersnelle response op je vragen. Bestellen en betalen gaat gemakkelijk. En natuurlijk zeer scherpe prijzen. Bestel al ons geheugen voor het bedrijf hier.

burgummer 19-04-2012

Echt super vlotte levering!! En een goeie prijs natuurlijk ;)

Uit Heerlen 18-04-2012

Gisteravond besteld en vandaag zonder porto kosten in huis. Keurige anonieme verpakking.
Toppie

janniesten 13-04-2012

Duidelijke webshop, super snelle levering.
Als ik weer iets nodig heb weet ik waar ik moet zijn. DATA IQ kan ik iedereen aanbevelen

r.bruce27 13-04-2012

Ik twijfel of "In voorraad" op site waar was of niet, (ik dacht niet) Tel. contact daarover goed, snel erna in in huis. (tel.no vinden moeilijk; bij "contact" komt alleen en email- adres. Er is iets fout want via andere link komt de bedrijfsinfo. + tel.no wel) Goede info over svz. Moet vandaag in huis krijgen, zo niet dan komt een tweede review.
Op zich een goede indruk van bedrijf gehad.

Jees110 12-04-2012

Zeer scherpe prijzen. Keurige informatie over het verloop van de bestelling. Kaartjes per gewone briefpost op laten sturen en helaas maakte PostNL hier een puinhoop van. Na 2 dagen nog niets ontvangen (Let wel, dit was niet de schuld van Dataio) Op de mail met Dataio hierover werd direct gereageerd. Zelfs de volgende dag nogmaals een mail met een screendump van teletekst dat PostNL bij een sorteercentrum de post zoekmaakte of niet op tijd bezorgde. Gelukkig de derde dag alsnog alles ontvangen. Prima service dus bij Dataio en ook als er iets mis lijkt te zijn reageren ze tenminste fatsoenlijk, kunnen veel internetwinkels een voorbeeld aan nemen.

SjefB 11-04-2012

Prima en snelle afhandeling van mijn bestelling. Via de mail werd ik heel goed op de hoogte gehouden omtrent de status van de bestelling.

PeterPlomp1 10-04-2012

Perfecte afhandeling van deze webshop, echt heel snel afgehandeld, hier zouden andere online winkels van kunnen leren.

Michel OK 03-04-2012

is 2e keer dat ik hier bestel ,alles perfect en snel , en voor hele goede prijs , dus aanrader !

eddie23 03-04-2012

na bestelling en betaling via IDEAL volgende dag al thuis ontvangen.
je krijgt netjes een mail dat de bestelling in behandeling en verzonden is wat ik heel prettig vind.
het was zeer netjes verpakt wat ook een pluspunt is.
ik kan niet anders zeggen op basis van mijn ervaring dan dat het een dikke plus is.
een tevreden klant

Sophia Smith 03-04-2012

Een micro sd kaart besteld. De levering duurde enkele dagen. Waarschijnlijk lag dit aan Tpg. Het bedrijf reageert vlot op mijn emails hierover. Het is verstuurd met de gewone brievenpost en dus geen dure pakketkosten. Ik zou er weer bestellen.