Data IO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Data IO.

Data IO stelt zich voor

DataIO is dé leverancier voor geheugenoplossingen in de vorm van geheugenkaarten en internwerkgeheugen. Op onze site vindt u geheugenkaarten, USB sticks, SSD’s en externe HDD’s van merken als Transcend, Kingston en SanDisk. Nieuw in ons assortiment zijn de Apple producten DataIO staat garant voor kwaliteit en goede service. Hanteren de officiële fabrieksgarantie termijnen voor al onze producten. Hoe lang de garantie ook is, zonder uitzondering staan wij garant voor een snelle oplossing!

Deze score is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

3,2

Jan de Roo 31-03-2012

flash-kaartjes via internet besteld,nog even telefonisch contact gehad,de volgende dag om 11.15 uur geleverd !
prima !!

CT-D 30-03-2012

Uitstekende prijs-kwaliteitvrhouding, snelle levering, keurig ingepakt.

bert krijger 25-03-2012

Een flink aantal dure, snelle, geheugenkaarten hier gekocht.
Elders overal lastig, met lange levertijd of zeer beperkt, te leveren.
DataIO leverde reageerde supersnel en persoonlijk, en gaf de garantie
dat de kaarten binnen twee dagen geleverd zouden zijn.
Dat kwam prima in orde, en dat goed verpakt en tegen een scherpe prijs.
Direct daarna nog een tweede, nog grotere order geplaatst.
Ook die werd zeer snel en geheel naar tevredenheid geleverd.
Kortom: Grote Klasse !

Piet22 21-03-2012

Zondagavond laat besteld, woensdag ontvangen.Verpakt in een stevige verpakking. zonder verzendkosten.
Zeer tevreden over de snelle levering ,en de duidelijke informatie van de website.

kees 253 21-03-2012

Twee dagen na de bestelling bezorgd en gratis verzendkosten is prima.
Jammer dat je geen review kan geven over het product.
De micro SD kaart met class 10 zou 13 MB/s kunnen schrijven. Bij mij haalt hij tussen de 3,5 en 9 MB/s helaas een stuk minder en niet beter dan mijn class 2 8GB kaart.

hanger2 18-03-2012

Voor de 2e keer bestelling geplaatst, goede prijsstelling en alles wordt snel afgewerkt. Stappen worden duidelijk via mail aangegeven.

oscar2 09-03-2012

Ikke was nie tevrede! Ikke stuurde een meeltje en toen kwam alles razendsnel op zijn pootjes terecht.
In het weekend besteld, betaald per Ideal, retourberichtjes van bestelling geplaatst, betaling in orde en toen wachten. Wachten op dinsdag, woensdag, donderdag .... Een mailtje deed werkelijk wonderen. Binnen tien minuten belde Data IO himself, kon niet vertellen waardoor de fout was ontstaan, maar wel hoe hij de fout kon herstellen. Onmiddellijke verzending! En jawel hoor, thuis uit mijn werk een keurige enveloppe met daarin de kaart. Ik ben echt diep onder de indruk.
Ikke nu wel tevreden!!!

Gerard2012 29-02-2012

Micro SD cart maandag om 23.00 besteld. Woensdag om 12.00, zonder verzendkosten, in de bus. Geweldig.

wwer 28-02-2012

Ik sta er steeds weer van te kijken hoe de shop de bestellingen snel en verzorgd bij de koper afleverd.
Snel antwoord op e-mail verkeer.

Mysticus 26-02-2012

Deze week een geheugenkaart besteld bij deze webshop. Je ontvangt e-mails over de status van het aangeschafte product en de kaart is na betaling direct verzonden en de volgende dag afgeleverd aan huis. Keurige service tegen een scherpe prijs!

Ron1435 21-02-2012

Vanaf moment van de bestelling tot aan verzending wordt je op de hoogte gehouden v.w.b. de status. Zeer goede en snelle levering.

dyma99 21-02-2012

Zondag besteld, dinsdag al in huis.
En dat tegen een gunstige prijs zonder extra verzendkosten.

Dr. P 18-02-2012

Prima afgehandelde bestelling. Besteld, mail ontvangen van mijn bestelling. Volgende dag mail gehad van het versturen van de zending. Die ook keurig per post door de brievenbus werd bezorgd. Compliment, zoals het hoort.

Perry1971 14-02-2012

Snelle levering. Gunstige prijs/kwaliteit verhouding

Willemas 14-02-2012

duidelijk, snel en prijsgunstig. Prima webshop

Snip 13-02-2012

Prima webshop.

Naar aanleiding van goede reviews hier een CF geheugenkaart besteld.

Kon direct met iDeal betalen, netjes email gekregen met de status van de order.

Met gratis verzending alsnog de volgende dag in huis gekregen. Netjes in bubbel enveloppe en wat besteld was, werd ook gewoon netjes geleverd.

ga hier zeker nogmaals bestellen

mikyboo 12-02-2012

Donderdagavond per ongeluk verkeerde sd kaartje besteld. Vrijdag belletje erheen en uitgelegd,zaterdag betere kaartje zonder extra kosten in huis. Super goede service dus en ga hier zeker vaker bestellen. Ook wordt je keurig op de hoogte gehouden van je orderstatus. Complimenten hoor!

Burry 01-02-2012

"s Middags besteld, de volgende morgen al bezorgd. Gratis, standaard verzending.

naam31012012 31-01-2012

Gistermiddag besteld. De volgende dag voor de middag in huis. Dat is pas snel.
Jammer geen track en trace maar de verzending is dan ook gratis. Overigens wat valt er te tracen met deze snelheid.

Mary N 27-01-2012

Uitstekend service!
Snelle levering, goede comm. via e mail.

Esje1977 26-01-2012

Geweldig speeltje, een prima en zeer nette (af)levering.

Richard-77 21-01-2012

Snelle levering zoals het bij het product staat.
En je word goed op de hoogte gehouden via mail.

WiimViink 19-01-2012

Zeer lage prijs en supersnelle levering! 15.45 uur besteld, volgende dag afgeleverd.

Red Chili 18-01-2012

Maandagavond besteld en woensdag zorgvuldig verpakt afgeleverd.

theo1944 18-01-2012

nette en snelle afhandeling