Data IO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Data IO.

Data IO stelt zich voor

DataIO is dé leverancier voor geheugenoplossingen in de vorm van geheugenkaarten en internwerkgeheugen. Op onze site vindt u geheugenkaarten, USB sticks, SSD’s en externe HDD’s van merken als Transcend, Kingston en SanDisk. Nieuw in ons assortiment zijn de Apple producten DataIO staat garant voor kwaliteit en goede service. Hanteren de officiële fabrieksgarantie termijnen voor al onze producten. Hoe lang de garantie ook is, zonder uitzondering staan wij garant voor een snelle oplossing!

Deze score is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,4

Melvin Batenburg 02-11-2011

Super snelle levering! Gisteren nog vóór 15:00 uur besteld en vandaag netjes met de post ontvangen! Ondanks dat ik vandaag pas de mail kreeg dat hij vandaag was opgestuurd, had ik hem toch al binnen gekregen. Netjes verpakt in een beschermende envelop met factuur erbij. Site is ook erg helder en duidelijk en voor het product die ik wou, ook nog eens de goedkoopste. Top!

Marcel van den B. 01-11-2011

kreeg keurig een bevestegings Mail dat dat de bestelling oke was,en later dat hij per post verzonden word. ik heb hem de andere dag ook ontvangen geheel volgens afspraak.en hij was zeer goed verpakt.en er zat ook keurig een factuur bij.
en niet te vergeten dat hij ook nog de goedkoopste was.van alle internetwinkels.

Martin1970181111 29-10-2011

Mijn bestelling binnen een dag binnen, uitstekend !
En de prijs was ook super scherp

M. Korremans 29-10-2011

Data IO levert supersnel (meestal volgende werkdag). Rekent geen verzendkosten bij een normale TPG verzending. Daarnaast ook geen andere betalingskosten e.d. De prijs die je ziet is ook de prijs die je betaald. Ik vind dit erg prettig.
Onlangs heb ik een Transcend SDHC 16 GB geheugenkaart Class 6 bij Data IO besteld. Na mijn bestelling bekeek ik even een nog snellere categorie kaarten (class 10). Wat bleek? Er zat geen prijsverschil tussen de class 6 en class 10 kaart. Opzich had ik dus liever de class 10 kaart besteld. Vanwege drukte heb ik geen tijd meer genomen om hierover contact op te nemen met Data IO. Toen de geheugenkaart werd afgeleverd bleek dat Data IO uit zichzelf al een class 10 kaart had opgestuurd. Dat vind ik echt perfecte service. Data IO bedankt!

Henk594 27-10-2011

Duidelijke site, goede communicatie na bestelling, heel snel geleverd.
Zijn zeker niet te duur, maar wel goed rond kijken er zijn nuance verschillen qua prijs met andere geheugenkaart aanbieders.

A.K 27-10-2011

Na bestelling en betaling via iDEAL de volgende dag netjes verpakt in de brievenbus ontvangen. Dit geheugenkaartje was bij hun momenteel het goedkoopste.

JanQ 23-10-2011

Specialistisch en dus beperkt aanbod op de website (geheugen- en Apple producten).
De website navigeert gemakkelijk, is snel en overzichtelijk. Zeer concurrerende prijs, mede door het feit dat geen verzendkosten worden gerekend (in dit geval brievenbuspost).
Na de bestelling goede voortgangsrapportage via e-mail. En een zeer snelle bezorging in een keurig en stevig ingepakt couvert.

edkof 21-10-2011

Goede prijs, duidelijke site en gratis verzending (mits onverzekerd e.d.), snelle levering. Prima, snel en goed.

Sproet1974 06-10-2011

Maandagochtend een mail gestuurd met een vraag over het product, zelfde middag een duidelijke vriendelijk antwoord terug. Dinsdagochtend de iPod besteld, in de middag nog even gemaild over de mogelijke aankomstdatum (zenuwachtige zoon achter mijn broek aan ;-)) zelfde middag (vriendelijk) antwoord. Via track & trace is de bestelling goed te volgen... Woensdagmiddag was hij binnen. Veilig & netjes ingepakt! Kortom: TOP winkel, echt een AANRADER! Mocht ik in de toekomst nog iets nodig hebben... ze hebben er een nieuwe klant bij!

Jonker123 06-10-2011

Zeer snelle communicatie. Merk bleek niet op voorraad, alternatief merk aangeboden gekregen (of even wachten).
Volgende dag in huis. Supersnel dus. Product goed verpakt en een scherpe prijs.
Kortom : aan te bevelen