Data IO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Data IO.

Data IO stelt zich voor

DataIO is dé leverancier voor geheugenoplossingen in de vorm van geheugenkaarten en internwerkgeheugen. Op onze site vindt u geheugenkaarten, USB sticks, SSD’s en externe HDD’s van merken als Transcend, Kingston en SanDisk. Nieuw in ons assortiment zijn de Apple producten DataIO staat garant voor kwaliteit en goede service. Hanteren de officiële fabrieksgarantie termijnen voor al onze producten. Hoe lang de garantie ook is, zonder uitzondering staan wij garant voor een snelle oplossing!

Deze score is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,4

Jeroen135 13-01-2012

Overzichtelijke website, duidelijke en frequente email communicatie, snelle levering. Prima!

martinew 11-01-2012

Goede mailcommunicatie, vlotte én nette levering!

Jan en Carla 10-01-2012

Afgelopen zondag een memorykaart voor onze camera en een memory-stick besteld.
Vandaag(dinsdag) beiden netjes en zeer goed verpakt bezorgd.
Goede serveci van DataIO.

E van t Land 07-01-2012

Super servise ,ook de terug betaling van het niet optijd kunnen leveren van de eerste bestelde ipad .

Peter32910 07-01-2012

Het product goed verpakt razendsnel in de brievenbus gekregen. Prima!

Cees Huijben 07-01-2012

Woensdag besteld en vrijdag al in huis keurig verpakt was in prijs ook de goedkoopste. Keurig alles via mail aangekondigt een aanrader

C1 23-12-2011

Geheugenkaartje besteld en de volgende dag heb je het in je brievenbus liggen! Ze zijn supersnel met hun levering. Verder krijg steeds een email als er wat veranderd in de bestelling. Ik heb besteld zonder extra verzekeringskosten.
De prijs van het geheugenkaartje was zeer scherp. Ik ben dan ook erg tevreden over de levering en het geleverde geheugenkaartje.

speijer12345 23-12-2011

DATAIO is een webshop met uitstekende service. Bij vragen neemt de servicedesk persoonlijk contact met je op. Prima.

Jaap101 22-12-2011

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Ik heb een usb gekocht en ik kreeg keurig de status door van de bestelling en de levering.
Binnen 24 uur had ik de bestelling binnen en dat nog wel mert de kerst drukte. Top!!

speijer12345 22-12-2011

Ik heb een USB stick besteld bij DATAIO, maar deze is nooit aangekomen. Ik had gekozen voor de gratis briefpost bezorging, waarbij het risico bij de besteller ligt. Uiteraard heb ik via email contact opgenomen met DATAIO om te laten weten dat de bestelling niet is aangekomen. Hierop volgt GEEN ENKELE REACTIE!

Ik ben ruim 30 euro kwijt en daar kan DATAIO misschien wel niks aandoen, doordat het bij TNT fout is gegaan. Op zijn minst kunnen ze wel reageren op emails!

speijer12345 23-12-2011

Inmiddels heeft het bedrijf contact met mij opgenomen en ze gaan mij een nieuwe USB stick opsturen. Bovenstaande review klopt dus ook niet meer. De aftersales service is wel dik in orde.

Igno 20-12-2011

Ik zocht een micro sd kaart. Op de website stond er een van kingston 0 euro.
Gelijk besteld maar minimum bestel bedrag 10 euro dus er moest nog wat bij.
een 2e van sandisk.
Krijg bericht dat er een fout op de website staat en dat de kaart 16 euro kost. Atlntwoord met ik dacht dat het een kerst aanbieding was zoiets van 2 kopen een betalen. Ik heb de kaarten gekregen voor de prijs die op de website stond dus 2 kaarten voor 19,90.
Op vrijdag besteld en opdinsdag geleverd.
Bravo

ron de b 19-12-2011

zeer goede webshop met ook lage prijzen het contact over het te leveren product is prima via de mail,ook de levering is zeer snel,aanrader

Staehl 13-12-2011

Transactie in één vloeiende beweging, binnen 48 uur. Keurige bevestiging en status-update. En dan ook nog eens een zeer scherpe prijs. Aanrader!

Tjabi 09-12-2011

Goede betrouwbare levering. Verzending gratis bij briefpost. goed verpakt en snel binnen

hans zuiddam 07-12-2011

werkgeheugen gekocht geleverd zoals de voorwaarden snel in huis erg goedkoop

Bulletje B. 06-12-2011

Snelle levering ( volgende dag ) en ook nog eens zo'n 40% goedkoper dan de gemiddelde concurrentie.

Dick 1951 02-12-2011

Kwam bij toeval op de site van Data IO terecht. Prijs was erg aantrekkelijk en de levering was zeer snel. Binnen 24 uur na bestelling geleverd. Zeker het onthouden waard.

Riest 01-12-2011

Mijn Laptopgeheugen was in reguliere winkels al niet meer te koop. Of het was onnoemelijk duur als het voor me besteld moest worden. DATA IO had het gewoon op de website staan èn vervolgens binnen 1 werkdag bij mij in de brievenbus. Gratis bezorgd. Dat is top hoor!

aturenhout 30-11-2011

Het motto vandaag besteld, morgen in huis is hier zeker van toepassing. Na bestelling op de website, heel snel bericht over de status van de bestelling. Dezelfde dag bericht ontvangen van de vezending. De andere dag, geheel zeer goed verpakt, in huis. Perfect!!!!!!!!!!!

reddfoxx 26-11-2011

Vrijdagmiddag rond 14:00 uur besteld en zaterdag viel ie al via de 'gewone' post in de bus. Top

R. vd Star 18-11-2011

Donderdagavond besteld en vrijdag in huis.
Supersnelle levering en is nog goedkoper dan een eerder zelfde gekocht product in winkel!

unie 12-11-2011

zeer snelle levering woensdag middag besteld donderdag binnen !!!!!

Bertus1950 09-11-2011

Zondagavond besteld, maandag een mail dat het artikel was verzonden en dinsdag met de post ontvangen.
En dat voor een bijzonder lage prijs. Super!

Ton Nijkamp 08-11-2011

Snelle levering, goede no nonsense communicatie. Echt aan te raden!

MattB 06-11-2011

Supersnelle levering tegen een super scherpe prijs.