Data IO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Data IO.

Data IO stelt zich voor

DataIO is dé leverancier voor geheugenoplossingen in de vorm van geheugenkaarten en internwerkgeheugen. Op onze site vindt u geheugenkaarten, USB sticks, SSD’s en externe HDD’s van merken als Transcend, Kingston en SanDisk. Nieuw in ons assortiment zijn de Apple producten DataIO staat garant voor kwaliteit en goede service. Hanteren de officiële fabrieksgarantie termijnen voor al onze producten. Hoe lang de garantie ook is, zonder uitzondering staan wij garant voor een snelle oplossing!

Deze score is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,4

Jojo014 30-04-2013

Snel geleverd en niet duur.
Wat ik wel vreemd vond is het feit dat ik met een iDeal betaling niet direct doorgelinkt werd naar mijn bank. Ik kon pas betalen nadat ik een E-mail kreeg met een link.
Ook het voor 16:00 besteld volgende werkdag geleverd werd niet waargemaakt maar dat was meer de schuld van de steeds slechter wordende service van PostNL.

robels1 27-04-2013

Prima bedrijf! Reageert supersnel op e-mail en de zending werd binnen 24 uur geleverd! Ook de prijs --> kwaliteit verhouding is geweldig. Chapeau!

jessicasilvius 23-04-2013

2e keer dat ik hier besteld heb en zoals de 1e keer weer supersnelle levering(zondagavond besteld, dinsdag al binnen)mooi verpakt en gratis door de brievenbus geleverd, Netjes een mail maandag dat de kaartjes onderweg waren en het ongeveer 1 a 2 dagen ging duren.

ad110151 19-04-2013

Zeker aan te raden hier te bestellen
Snelle en corecte levering van bovenstaande sdhc card zonder verzendkosten

Nick-B 17-04-2013

Kwam via Tweakers.net op de webshop terecht. Alleen deze webshop had het SD-kaartje voor deze prijs waar ik naar op zoek was voor mijn nieuwe camcorder. Ze hebben een voor 16:00 besteld, morgen in huis-policy. Helaas was ik net iets te laat en heb ze gebeld om te vragen of hij er nog uit gaat, aangezien ik 2 dagen daarna op vakantie zou gaan en hem nodig zou hebben. Er werd aan de telefoon gezegd dat het erg druk was en dat hij die dag waarschijnlijk niet meer verzonden zou worden. Vandaag (1 dag voor mijn vertrek) is hij toch binnengekomen en hebben ze mij geweldig blij gemaakt. Dat ze toch deze moeite doen voor hun klanten vind ik echt TOP service!

Rob van Meeuwen 12-04-2013

Kwam via-via bij deze webshop. Gezien de hoge score qua beoordeling heb ik hier mijn SD kaartje besteld. Dat scheelde enorm veel met andere webshops (wel €45 goedkoper!). Kon het eerst bijna niet geloven, maar toch is het zo.
Afhandeling en service zijn snel en goed. Prima verzorgde aflevering. After sales nog geen ervaring mee. Gezien het voortraject verwacht ik dat het net zulke snelle en goede service zal zijn. Kortom: geweldige webshop met fantastisch geprijsde artikelen.

AdeS 09-04-2013

Na zoeken op internet en prijsvergelijking ben ik op de website van Dataio terechtgekomen. Hier was het produckt wat ik zocht het goed koopste en dus besteld. Je krijgt direckt een bericht dat je betaling binnen is en de dag erna het bestelde al in huis. Ook de info die ik aan de helpdesk stelde was een goed bruikbaar advies. Er is mij een goed produckt geleverd door een goede betrouwbare webwinkel.

Anoniem 06-04-2013

After sales onbekend nog niet gebruikt, maar prijs erg goedkoop en de levering super snel.
De website ziet erg verzorgt en overzichtelijk uit.
hij was het goedkoopste bij kieskeurig en dertig jaar garantie op dit kaartje.

Handelinhout 04-04-2013

Ik ben heel tevreden, vooral met een gratis (en snelle) levering.
Eindelijk geen onzinnige situatie dat je een kaartje voor 10 euro bestelt en nog 6,99 bovenop voor de levering moet betalen.

Marianne 24 28-03-2013

Alles was duidelijk en ik wist wat ik hebben wilde. De bestelling ging goed en de levering was zoals verwacht.

Sporthaas 20-03-2013

Zeer snelle levering. Gistermiddag besteld, vandaag al in huis.
Artikel was ook erg scherp geprijsd. Zelfde artikel staat op andere webshops voor het dubbel tot driedubbele.

Wendy V 19-03-2013

En opnieuw loont het de moeite om vóór iets te kopen eerst even op kieskeurig te kijken.
DataIO kwam als nummer 1 uit de bus bij het vergelijken van de prijs van het product (een Sandisk geheugenkaart).
Ik had eerst op bol.com gekeken, waar hetzelfde product gewoon 2 x zo duur is!!
Met een gemiddelde beoordeling van 9,3 en gezien ze een Thuiswinkel waarborg certificaat hebben was de keus snel gemaakt en de kaart gekocht bij DataIO.
Donderdag besteld, vrijdag in huis. Bij elke status verandering van de bestelling netjes een e-mail ontvangen.
De kaart is verzonden in een goede verpakking; envelop met zachte foam binnenkant voor bescherming.
Ik ben een tevreden klant!

flinkeman 17-03-2013

Keurige website, eenvoudig bestellen en betalen en snelle levering via brievenpost zonder extra kosten.
Ik zal de webshop aanbevelen aan vrienden en familie.

EVerbruggen 15-03-2013

Overzichtelijke site, snelle levering, prima prijs/kwaliteit verhouding en acuraat contact via mail. Prima verkoper!

jorisj 14-03-2013

Vaker bij deze site besteld. Ze leveren kwalitatief goede producten en geven (indien gewenst) goede telefonische ondersteuning. Altijd prompt en snel geleverd. Raad Data IO van harte aan!

groenkees 06-03-2013

Een winkel die precies dat doet wat ze beloven: snelle en correcte levering. E-mailtje erbij dat het eraan komt.

rolies 28-02-2013

Vlotte aflevering en correcte afhandeling. Gisteren besteld en de volgende dag al in huis. Ik zal in de toekomst zeker vaker een bestelling bij deze webwinkel plaatsen.

Nico van Hellemondt 21-02-2013

Ik heb al meerdere producten besteld en alles is goed en goedkoop. En gratis verzonden en binnen 24 uur in huis. En dat elke keer.

Jan Eekhof 19-02-2013

Echt lage prijzen, zeer snelle levering en keurig netjes verpakt.wordt goed op de hoogte gehouden met levering Perfect!!

Arual 17-02-2013

Beste prijs doordat er geen verzendkosten worden gerekend en sneller geleverd dan beloofd. Super.
Bereikbaarheid kan ik niet beoordelen doordat ik geen contact heb gezocht. Informatie middels mailtjes vanuit de webshop waren goed.

sjj54 12-02-2013

Goed product voordelig geprijst.
Zeer snelle levering zonder verzendkosten.
Je wordt goed op de hoogte gehouden per mail over de bestelling en levering van het bestelde product.

16dutch 07-02-2013

supersnelle levering - heldere website - duidelijke omschrijving, begrijpelijk zelfs voor een leek als ik

shahinian 05-02-2013

Het weekend besteld de volgende wekdag in huis.
Dit maken ze geheel waar in tegenstelling tot veel andere internetbedrijven. Goed verpakt met brievenbuspost thuisgestuurd
100% tevreden.

Ekker 05-02-2013

Goedkoopste prijs voor een ipad4. Levertijd was weliswaar 3-4 werkdagen, maar dit stond dan ook keurig aangegeven! Voor mij de volgende keer weer Data IO!

Bouke18 03-02-2013

Snelle levering zoals beloofd. Heel prettig die mogelijkheid van gewone briefpost en dus geen bijkomende verzendkosten. Uitgave is daardoor lager dan bij een ander webwinkel. Je moet wel een betrouwbare postbode hebben natuurlijk. Coulance voor klanten waarbij het mis is gegaan zou de scores nog hoger kunnen laten uitkomen.