Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

MvdW 11-03-2022

Snel met antwoorden op vragen omtrent aankoop en kortingen!
Ook erg behulpzaam met het regelen van vervanging van bescadigde poot.
Professioneel, Fijn, Vriendelijk, kortom zal hier zeker weer kopen.

Ahe 10-03-2022

I ordered my product from here. It was sent very fast in couple days , Fast delivery. The package was solid. So my point is 10/10

Geof 04-03-2022

super service bij bestelling online , extra korting gekregen , supersnelle levering.

Kortom alles top

Diderich 26-02-2022

Buitengewoon goed geholpen! Nette beleefde gastvrouw
Miste 1 onderdeeltje was de volgende week snel in huis (komen gemaakte afspraken waar)
Voor de barbecue voor mij altijd naar allesvoorbbg.nl

Normaal ben ik niet van de enquête maar wou het toch even kwijt.

J. van Diepen 18-02-2022

In de winkel kregen we duidelijk uitleg over het verschil in de producten en de voor en nadelen van de producten. De verkoper was goed op de hoogte van de verschillen en drong niet op en ging goed in op de vragen.
Bij de levering ging het niet helemaal goed daar we geen Track en Trace ontvingen waardoor we gebeld hebben. Voordat we contact kregen met de helpdesk hebben we tweemaal een kwartier in de wacht gestaan voor er iemand beschikbaar was. Beide keren was er 1 persoon voor ons. Op het moment dat we geholpen werden was men vriendelijk en werden we goed geholpen.
Levering was netjes binnen de voorop toegezegde termijn van Track en Trace.

Gerrie N. 14-02-2022

Zocht een mooi kado voor een vriend die net een Bastard large had gekocht. Werd een pizzzasteen voor op de Bastard. Had alleen verkeerde maat, XL, besteld. Via klantenservice bestelling meteen om kunnen zetten. Bestelling volgende dag al geleverd en teveel betaalde terug op de rekening. Zeer tevreden!!! En kado viel goed in de smaak.

Jouel 02-02-2022

Had een product (drip pan) besteld wat volgens de website 2 dagen later binnen zou komen. 3 dagen later niks binnen dus ik stuur een bericht, krijg ik terug dat dat product er helemaal niet is en of ik een alternatieve oplossing wil. In principe wil ik dat niet, maar nadat ik niet te horen krijg wanneer het product dat ik daadwerkelijk bestelde op voorraad komt, ga ik maar akkoord met alternatief, kan ik tenminste bbqen. Word er gemeld dat er voor dat alternatief wel een meerprijs geldt. Vervolgens probeer ik telefonisch contact op te zoeken, maar kom terecht in een of andere wachtrij loop waarna ik opeens een mailtje krijg: "we sturen u het alternatief zonder meerprijs op." Rare service als je het mij vraagt. Uiteindelijk wel opgelost en alternatief is binnen, maar waarom wachten tot de klant belt en niet pro actief mededelen dat een product niet geleverd kan worden ivm geen voorraad? Waarom niet direct een alternatief bieden zonder meerprijs (zeker als dat dus wel mogelijk blijkt achteraf...)? En waarom vaag doen over de voorraad status van het product dat besteld is? Is het soms niet meer te krijgen? Dit gecombineerd zorgde voor mij in elk geval voor een irritatie factor.

Remco 29-01-2022

Goed contact, duidelijke antwoorden op de vragen.
De levering duurde iets langer dan aangegeven, maar ja ivm Corona duurt het voor veel producten tegenwoordig iets langer. Al met al Zeer tevreden!

YvesDP 11-01-2022

Correcte prijs en snelle levering!
Vrijdag besteld en zaterdag reeds geleverd! Top service!

Richard 09-01-2022

Ik vind het een overzichtelijke side.
Zeer veel voor uw bbq.
Voor een goede prijs krijgt u kwalitijd.
Zeer goede levering, ook in deze moeilijke tijd.

Schimmel 07-01-2022

Zeer gebruiksvriendelijke site en netjes geholpen per mail en chat. En niet te vergeten snel geleverd!

Coopman 06-01-2022

Duidelijk vorm, scherpe prijzen en top kwaliteit. Wat moet je nog meer wensen.

Rudi Boiten 29-12-2021

Vanuit Belgie gekocht, heb Weber Genesis II S-335 GBS RVS BBQ gekocht, zeer degelijk, uiterst kwalitatief, gerieflijk, ook voldoende voor aantal personen, ben uiterst tevreden,
Ook van behulpzaamheid, degelijke vakkennis over het verkochte product, correcte volgens afspraken betaling en levering ten zeerste tevreden.

R.Koopman 22-12-2021

Prima levering en per mail wat vragen gesteld daarop direct antwoord gekregen.

Maureen 22-12-2021

Groot assortiment en vriendelijk en behulpzaam personeel. Een product was in de winkel niet op voorraad en werd meteen online voor mij besteld en thuisgestuurd. Prima service! Ook kreeg ik goed advies toen ik twijfelde tussen twee producten. Ik kom hier zeker terug!

marleen 20-12-2021

leuke shop
met heel veel keuze en heel interessante prijzen
voorgestelde leveringsdatum werd nauwkeurig uitgevoerd

Annie 18-12-2021

De keuze is reuze, nu alvast zorgen dat alles voor de buiten bbq op orde is.
Super mooie bakplaat ontvangen.
Zeer snelle levering .
Ga zo door en nu maar snel wat beter weer zodat we alles kunnen gebruiken .

Jan willem 08-12-2021

Goede levering en begeleiding bij bbq levering. Vriendelijk personeel in winkels.aan de preis is altijd wat te doen.

Jan 03-12-2021

De BBQ die ik wilde was enig voorradig bij www.allesvoorbbq.nl.
De levering was voorzien zoals aangegeven.

Lolita 02-12-2021

Ik kocht de 'one minuten lighter' op zaterdagmiddag en maandag was hij al binnen. Super snelle service en prachtige apparaat voor een goede prijs! We hebben hem al gebruikt en werkt super als je vaker wilt bbqen met iets minder tijd.

Kim 02-12-2021

De producten die we kochten zijn heel goed. Alleen het contact opnemen met de klantenservice is niet te doen. Dus als er iets is moet je altijd terug naar de winkel. Bellen en mailen heeft geen zin.

Christopher 28-11-2021

Enorm tevreden over de levering en afhandeling. Na het bestellen kreeg ik bericht dat het product niet op voorraad was en besteld moest worden. Product uiteindelijk slechts 1 dag later ontvangen.

Viaene Petra 28-11-2021

We zochten een specifieke bbq en hij was bij bbq nl de goedkoopste met zeer snelle service tot in België.

26-11-2021

Rotisserie voor de Bastard aangeschaft op 10 november, op dat moment werd op de site 1 dag levertijd aangegeven. Dezelfde dag ontvang ik een bericht dat er sprake is van een vertraging van 3 - 5 werkdagen. Dat zou nog net oké zijn omdat ik het heb aangeschaft als cadeau voor een verjaardag 18-11. Contact opgenomen met de klantenservice om dit te checken, als alles goed gaat dan zou het op tijd moeten zijn. Na enkele dagen nogmaals contact opgenomen betreft de nieuwe levertijd. Het artikel is nog niet binnen, ik zou een update krijgen over de status en wanneer ik het kan verwachten. Dat is niet gebeurd. De verjaardag is inmiddels voorbij, dus weer contact opgenomen. Er blijken leveringsproblemen te zijn, ik heb geluk dat er nog 1 exemplaar is dat naar mij toegezonden wordt. Ze hadden het al wel verwacht. Uiteindelijk nog een keer contact opgenomen om te vragen of ik een bezorgdatum kan aangeven, dat kan niet maar krijg ik te horen via postnl. Uitendelijk is het pakket 26-11 geleverd. Wat ik het meest irritant vind is dat er geen informatie volgt vanuit alles voor bbq en ik steeds zelf contact moet opnemen. Ook blijft er tot vandaag 1-3 dagen levertijd op de site staan, terwijl dit dus duidelijk niet het geval is. Dat voelt als het bewust misleiden van de klant. Enige positieve is het product zelf en de prijs.

Kristof Verwimp 23-11-2021

Duidelijke communicatie nadat iets niet op tijd kon geleverd worden. geen gedoe maar gewoon correct gehandeld.