Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maassen 23-06-2020

Super makkelijk bestellen, nog sneller geleverd en helemaal geweldig! Ik zeg top..

Patrick 23-06-2020

Mooi uitgebreid aanbod en goede prijzen, maar helaas zijn de leveringstijden misleidend. Heb nu 2 keer iets besteld (voor 18:00 bestellen, volgende dag in huis) en 2 keer kreeg ik (dezelfde) mail nadat bestelling en betaling was afgerond. Helaas hadden ze een drukke week gehad en was product uitverkocht. Eerste keer duurde het een week, tweede keer zou het tot eind juli/begin augustus gaan duren.
Het kwalijke aan dit vind ik dat zelfs na deze meldingen het product nog steeds als voorraad op de website staat en morgen geleverd zou worden.
Ben toch gewoon eerlijk, dan kan de consument zelf kiezen of ze willen wachten of ergens anders bestellen.

Linda 23-06-2020

Aardig personeel, goed geholpen en snelle service. Wij zijn meer dan tevreden!

Mike 23-06-2020

Deze winkel is niet ingesteld op de drukte van deze tijd. N.a.v. contact met de winkel i.v.m. het opvragen van een offerte, werd meermaals beloofd een offerte te mailen, maar dit is nooit gebeurd. Uiteindelijk via de chat een prijs afgesproken en een order geplaatst voor een BBQ+hoes+gasdruvkerdeler. De BBQ werd vrij snel geleverd, de hoes bleek een week later pas weer leverbaar. De gasdrukverdeler is nooit meegestuurd. Ik werd niet op de hoogte gehouden van de levering van de hoes. Ik was in de veronderstelling dat deze een week later zou komen, maar via mijn broer moet ik horen dat het wel drie weken later ging worden (hij had van dezelfde deal gebruikgemaakt).

Het ontbreken van de gasdrukverdeler is wel netjes opgelost. Mijn broer moest zijn BBQ omruilen in de winkel in Naarden, omdat deze tijdens het transport was beschadigd. 's Ochtends had ik contact met de klantenservice en zij heeft gezorgd dat er een gasdrukverdeler klaar lag in Naarden, zodat mijn broer die gelijk kon meenemen.

Wat wel erg vervelend was is dat ik niet op de hoogte werd gehouden van de (steeds verder uitgestelde) verwachte levering van de hoes.

Dimitry 23-06-2020

Goedkoopste en ik heb flink gezocht. Snelle levering met veel track & trace informatie. Vriendelijke hulp via de chat.

Natasja Verhoeve 23-06-2020

We hebben voor deze winkel gekozen, omdat de prijs goed is.
De bbq zelf is ook zeer fijn in gebruik.

Jeroen Wortel 23-06-2020

Heel blij dat de BBQ + onderstel aanwezig was op de site (bij de meeste andere sites niet snel leverbaar), hier wel. Binnen paar dagen afgeleverd, top! Super tevreden!

ELS 23-06-2020

Mooie shop, prima geholpen, ik ga zelfs vandaag terug met vrienden om er nog 1 te kopen.

Hennie 23-06-2020

Ik heb op maandag een Bastard Medium 2020 besteld en deze werd op dinsdag bezorgt

Perfect, keurig, snel en volgens afspraak geleverd. Top service.

Dirk 22-06-2020

Het begon goed! Ik heb eerder toevallig op de website gekomen. Ik was toe aan een vervanging van mijn 'oude' Weber BBQ en was op zoek naar iemand die mij ook goed advies zou geven.
Toen ik op de website kwam, werd ik direct uitgenodigd voor een chat sessie. Ik begon te chatten met (*). Ik merkte direct dat hij technisch goed op de hoogte was. Hij kon mij dan ook het perfecte advies geven om terug voor Weber te gaan (nu een 4 brander) . Administratieve afhandeling, fluitje van een cent. Levering kon vrij snel, het zou al kunnen op een woensdag.
Voortvarend dat ik ben, had ik dan ook de hele familie uitgenodigd om samen te BBQ'en op de nieuwe aanwinst. Toen kreeg ik een mailtje dat het juiste model (Belgisch) toch niet voorradig was. BBQ in het water. Had voor 10 man vlees besteld. Paniek!
Na contactname werd vriendelijk gezegd dat er een tegemoetkoming zou komen van een extra €25. Ik vond dit een mooi gebaar. Daarom dat ik totaal ook geen slecht gevoel heb overgehouden aan de dienstverlening. Er kan altijd eens iets fout gaan...hoe men hiermee omgaat is 'key'.
De BBQ heb ik bij een familielid kunnen doen. En de maandag werd de BBQ geleverd. Heb dan wel toch voor de zekerheid nog gewacht tot het weekend erop om iedereen uit te nodigen. Kwestie van een veiligheidsmarge dat het in elkaar zetten goed zou lopen.
En inderdaad dit ging eigenlijk ook vlekkeloos. Dus super tevreden klant van de dienstverlening van allesvoorBBQ. Top personeel en zeker aan te raden als je op zoek gaat naar deskundig advies en een concurrentieel prijs!

Anoniem 22-06-2020

Ik ben heel tevreden. Goed product. Het wordt snel geleverd. Goede beschrijvingen. De volgende keer bestel ik weer hier.

Pascal 22-06-2020

Correcte levering en website zeer gebruiksvriendelijk.
zeer ruime keuzes
Alles naar wens verlopen.

loes 22-06-2020

Terwijl het product op voorraad was , werd het veel te laat geleverd.
ook geen bericht verzonden dat het product later geleverd zou worden

Eloy 22-06-2020

Was druk, maar zeer goed geholpen en een mooie deal kunnen maken. De bestelde BBQ netjes afgeleverd De Boretti zorgt voor lekker vlees

wzijlstra 22-06-2020

Voor mijn man als verrassing voor zijn 50ste verjaardag een gasbarbecue gekocht, product was precies zoals op de afbeelding stond. Hele snelle levering en goede service. En als bonus een erg blije man ;-)

Steven 22-06-2020

Prima service en helder advies. Snelle afhandeling en verzending. Online chat voor wat navraag werkt perfect. Snel en makkelijk! Goed geholpen en duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Robbie 22-06-2020

Fijne internet winkel. Zeer scherp geprijsd en goede communicatie. Snelle levering en goed ingepakt

Marc 22-06-2020

Zeer vriendelijke en enthousiast personeel die de ' extra mile' deed voor ons om de aankoop tot een plezier te maken. Nam ruim de tijd om uitleg te geven. Kennis van zaken en op een ongedwongen rustige manier te woord gestaan. Kortom zeer fijne winkelervaring. Ik zou iedereen Alles voor BBQ aanbevelen.

Leander Vanwyngene 22-06-2020

Ik bestelde de multi fibre handschoenen van the bastard. Ik betaalde via een overschrijving en alles verliep naar behoren. Ik kreeg net zoals vermeld en snel een bevestigingsmail en al snel werd het geld overgemaakt. Normaal duurt dit even maar al snel kreeg ik een mailtje dat de overschrijving goed ontvangen is en dat ze het pakket zouden opsturen . 1 dag later lag het pakje al bij ons en klaar voor gebruik. Tophandschoenen heb ik nu dankzij jullie en de snelle service ! Bedankt allesvoorbbq voor de duidelijke service

Max 21-06-2020

Snelle levering en goede service! De website kan nog wel iets meer geschikt gemaakt worden voor mobiel gebruik.

Thea de Jongh 21-06-2020

Het artikel vanaf de online bestelling snel en goed geleverd. Duidelijk informatie over de levering en pakket goed te volgen. Ik beveel Alles voor de BBQ van harte aan.

Mario 21-06-2020

Met behulp van de geboden chat van AllesvoorBBQ een prima en adequaat advies gekregen over welke barbecue het best past bij de eisen die ik stelde. Tevens was er veel deskundigheid op het gebied van bijpassende accessoires voor deze Boretti barbecue. De betaling is makkelijk en snel te realiseren. En binnen een paar dagen stond de levering al op de stoep: een snelle levering van producten die in een solide verpakking worden afgeleverd. De barbecue voldeed volledig aan de verwachting en was inderdaad binnen no time in elkaar gezet. De handleiding was eenduidig. AllesvoorBBQ is een gespecialiseerd winkel met veel keus op het gebied van barbecues en accessoires waarbij prijs, advies en aflevering uitstekend zijn geregeld. Hier kan je met een gerust hart je barbecue-zaakjes regelen!

Gaby Ducaat 21-06-2020

Super overzichtelijke winkel en zeer aardige en kundige medewerkers.
Voor elke BBQ liefhebber wat te vinden met diverse merken en benodigdheden.

Zila Dekker 20-06-2020

Hele fijne ervaring bij alles voor Barbecue. Ik heb een Bastard Urban Medium gekocht in de winkel waar je super vriendelijk word ontvangen. Ik heb ook nog een aantal producten gekocht via de website en binnen 24 uur was alles geleverd.Top!

W.Brinkman 20-06-2020

Hallo alles voor de bq,

Ik zocht een houtskool barbecue, en had er al verschillende gezien, en zag door de bomen het bos niet meer. Ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en ben daar prima geholpen, snel, duidelijk, beleefd en de prijs was ook nog is top. Zeker een aanrader, ben uiteindelijk voor een Boretti gegaan en heb er tot nu toe geen seconde spijt van.

Bedankt voor de goede service,

Mvg,

W.Brinkman