Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Angela 30-07-2021

Mooie site, mooie producten met scherpe prijzen en snelle reactie op de gestelde vragen. Heel blij met onze aankoop en binnen 3 dagen in huis. Laat de zomer maar beginnen!! Duimen jullie mee voor iets mooier weer ;-)

Kees en Cobi 29-07-2021

Geweldig geholpen door iemand die er verstand van had en nog goede tips mee gekregen bbq helden.nl leuke site

Dick 28-07-2021

Kende de shop niet, maar kwam hem tegen op internet.
De prijs voor de BBQ was niet verkeerd. Overigens bleek dat de BBQ niet meer beschikbaar was en hierdoor enige vertraging is opgetreden. Als het goed is wordt de BBQ nu morgen geleverd. Daar ga ik vanuit. Was de BBQ wel zonder vertraging geleverd dan had ik een 10 gegeven. Wel nu een 9 omdat de communicatie verder keurig liep en de reden van vertraging keurig is gecommuniceerd en verder voor mij geen probleem is. Bij deze wil ik wel even de complimenten geven aan ***

Leon 28-07-2021

Goed geholpen in Breda. Als leek gingen wij naar binnen en kwamen voor ons gevoel als kok naar buiten. Goede voorlichting, leuke tips om eten klaar te maken. (*) heeft zijn werk goed gedaan!

Zeer tevreden over onze aankoop. donderdag einde middag besteld vrijdag morgen in huis.

Patrick Pelckmans 27-07-2021

Als je een BBQ wil aanschaffen moet je hier zijn. Wij hadden in gedachten welk type we wilden,maar omdat we deze toch eerst eens in het echt wilden zien naar de winkel in Breda gereden. Wat een mooie winkel zeg,en wat een voorraad. Echt alles is er te vinden op BBQ gebied. Super geholpen door (*) met goede uitleg en BBQ tips. (*) heeft zelfs mee geholpen om onze aankoop,een Weber houtskoolbbq mee in de auto te laden. Blij met onze aankoop en we komen zeker terug,want het aanbod aan accessoires om nog meer plezier te halen uit je BBQ is enorm. Topwinkel!

G. Maes 27-07-2021

Allesvoorbbq.nl gaf ons de beste prijs kwaliteitsverhouding voor de Bastard Medium compleet 2021. Tevens een ruim aanbod van toebehoren op de website. Perfecte levering tot op het terras van onze penthouse. Wij zijn overtuigd van de juiste keuze over gans de lijn.

Jurgen uit Sint-Niklaas 26-07-2021

Super scherpe prijs en levering was enorm snel.
De barbecue zat in een mum van tijd in elkaar.

José 26-07-2021

BBQ besteld en keurig op tijd en volgens afspraak. De BBQ is super verpakt en kwam zonder deuken in de doos of mankementen thuis aan. Alles was ook compleet en in 20 minuten tijd stond de BBQ op zijn plek en konden we gaan genieten.
Super service en erg tevreden! Een dikke 10 voor jullie.

Rich 26-07-2021

snelle levering, scherpe prijzen en service. BBQ was goed verpakt en alles was compleet. Heb een Weber gas 220 zeer eenvoudige montage makkelijk schoon te maken.

Marc 25-07-2021

Duidelijke omschrijvingen
Goede porducten
Achteraf betalen zou een goede aanvulling kunnen zijn

Jimmy 24-07-2021

De BBQ werd nergens anders goedkoper gevonden en snel geleverd , bedankt hiervoor.

Danny 23-07-2021

Vandaag een bbq besteld; contact via de chat gehad met een medewerker. Meerdere malen gevraagd of de bbq op voorraad is, en meerdere keren is aangeven jazeker! U ontvangt vanavond de Track & Trace. .

Des te vreemder is het dat ik om 15:40 uur contact heb met de medewerker én betaal en om 15:55 uur een (standaard geautomatiseerde) mail krijg dat de bbq NIET op voorraad is. Het zal ws 2-5 dagen duren…… maar wat is die info waard??? Op de website staat dit product nog steeds als zijnde ‘op voorraad’. Ik voel mij ENORM belazerd!!

Morgen zal ik contact opnemen om de overeenkomst te ontbinden, met zo’n bedrijf wil ik geen zaken doen.

Kerstens 21-07-2021

Wij zijn zeer goed en deskundig geholpen bij de aanschaf van onze bbq. Alle verschillen en typen zijn toegelicht om uiteindelijk aan ons de keuze te laten.

Bas 21-07-2021

De site is prima. Jullie waren de enige die nog voor het weekend konden leveren. De rest van de sites moest ik allemaal een week wachten. En dankzij de service van jullie medewerker is het allemaal prima en snel geregeld.

Patrick Pelckmans 19-07-2021

Als je een BBQ wil aanschaffen moet je hier zijn. Wij hadden in gedachten welk type we wilden,maar omdat we deze toch eerst eens in het echt wilden zien naar de winkel in Breda gereden. Wat een mooie winkel zeg,en wat een voorraad. Echt alles is er te vinden op BBQ gebied. Super geholpen door Anne met goede uitleg en BBQ tips. Anne heeft zelfs mee geholpen om onze aankoop,een Weber houtskoolbbq mee in de auto te laden. Blij met onze aankoop en we komen zeker terug,want het aanbod aan accesoires om nog meer plezier te halen uit je BBQ is enorm. Topwinkel!

Marcel 17-07-2021

Prima geholpen! Deskundig advies. Personeel neemt de tijd voor je en heeft kennis van zaken. Je wordt vriendelijk behandeld. De kwaliteit van de producten is goed.

Tom van Miltenburg 16-07-2021

Ik ging naar de winkel in Utrecht voor een gas bbq. Ik had al wat huiswerk gedaan.
Ik werd vriendelijk en vlot geholpen.
Binnen 30 min stond ik weer buiten. En de volgende dag om 08.00 uur werd de bbq thuis afgeleverd.

Remco 15-07-2021

Allereerst had ik via de mail uitstekend contact over de BBQ. Ik kreeg uitgebreide informatie en werd goed geholpen. De BBQ wilde ik graag eerst zien, voordat ik deze online wilde aanschaffen.
In de winkel in Zoeterwoude werd ik zo goed geholpen, dat ik daar direct de bestelling met extra accessoires heb gekocht. Binnenkort wordt hij thuis afgeleverd en kan ik genieten van mijn aankoop.

Jacqueline 13-07-2021

Breed assortiment. Snelle levering! Goed bereikbaar zowel telefonisch als via de chat.

S 12-07-2021

Goed, duidelijk en netjes geholpen. Verkoper wist heel veel en gaf ook eerlijk aan af hij dit niet wist.

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Ben 11-07-2021

Goede producten, duidelijke website en veel ook te bezichtigen in de showroom. Vriendelijke medewerkers, met kennis van zaken. Voorraad voldoende, dus je neemt alles meteen mee.

Eric 11-07-2021

Goed informatie, goede service, nette prijs (nog wat korting gekregen), heel mooi product, keurige bezorging.

philip 09-07-2021

Niet op voorraad, wel snel geleverd en hier goed over gecommuniceerd. Uitstekend verpakt en met Postnl @home prima bezorgd. Aanrader wat mij betreft!

Kevin Boom 08-07-2021

Eigenlijk is 1 nog te veel wordt iedere dag een worst voor m’n neus gehouden
Iedere dag dat ik chat want bellen met dit bedrijf is niet mogelijk krijg ik te lezen het is verzonden u krijgt vanavond track en tracé vandaag de 3e keer deze week
Nog steeds niets ontvangen
Zeer ontevreden

mart 08-07-2021

Boretti Maggiore antraciet besteld. Dit is een mooie en fijn werkende bbq. De bestelling en afhandeling ervan ging prima.
Nu bijna een jaar in bezit en zien we roestvorming in de bodemplaat. Tevens roest bij de draaideur die schijnbaar net tegen de behuizing aan komt. Garantie krijgen is tot nu toe niet mogelijk. Enige oplossing is er maar WD40 op smeren.
Jammer gezien het een constructie fout is.