Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Coen 01-06-2022

Ik kreeg via de website een persoonlijke aanbieding, echter net nadat ik de bestelling al geplaatst had. Zelfs daarna hebben ze zich nog enorm ingespannen om het verschil in bedrag te compenseren door enkele accessoires extra voordelig aan te bieden. Hele grote klasse en zeer snelle respons telkens. Mijn nieuwe “Bastard” en de accessoires zijn is inmiddels keurig geleverd. Heel blij mee en zou mijn volgende bestelling zeker weer hier plaatsen. Aanrader!

Henk 30-05-2022

Top geholpen: veel keuze, maar ook veel uitleg en alle tijd om tot in de details te gaan! Daardoor een prima keuze kunnen maken en dik tevreden naar huis.

Frank 30-05-2022

Afgelopen week een nieuwe weber gekocht bij alles voor de bbq.nl van te voren online veel gezocht maar wilde nog wat advies hebben. Via de site van alles voor de bbq.nl een live chat gestart waarin ik goede uitleg en antwoorden kreeg. Ook kwamen ze met verschillende alternatieven die vaak zelfs goedkoper waren dan mijn eigen keuze. Uiteindelijk een mooie persoonlijke deal gekregen. Alles online via de chat besteld en alles stond binnen een uur klaar voor mij in de winkel in Eindhoven. Daar nog door enthousiaste medewerkers kundig geholpen. Ze zijn eerlijk en proberen je niets aan te smeren. Ga zo door.

Nick uit Bussum 30-05-2022

Duidelijke website, scherp geprijst, snelle reactietijden van de helpdesk. Ik ben enorm tevreden met mijn nieuwe BBQ!

Masset 29-05-2022

Ondanks na een online bestelling kwam mijn Kamado gebroken aan na een chat op hun website mocht ik hem ruilen in de winkel ook al was het 5 minuten voor sluitingstijd werd ik vriendelijk geholpen ze haalden de defecte uit mijn auto en zette de nieuwe erin bedankt voor de goede service top winkel in breda

Ferdinand Mulder 28-05-2022

Na mijn bestelling ben ik benaderd door .
Hij had een mooiere aanbieding voor mij.
Super bedankt. De volgende dag was hij al thuis bezorgd.
Heel erg blij mee!
Fijne service en snelle levering.

Nick 27-05-2022

Goed en eerlijk advies gehad. De verkoper was snel en kundig. Ik ben tevreden met mijn nieuwe Weber!

Zakria 26-05-2022

Al eerder bekend met alles voor bbq. Dit keer naar die van Amsterdam geweest. De mensen die daar werken zijn erg vriendelijk en hebben kennis van zaken. Vandaag geholpen door een prettige verkoper Bjurn bij de aanschaf van een boretti bbq. Zeker aan te raden.

Vinc 26-05-2022

Goed en overzichtelijk assortiment. Perfecte uitleg van het product en de verkoper denkt ook goed mee met de wens van de klant.
Prijzen zijn goed.

Jakob 26-05-2022

Zeer gemakkelijke en gebruiksvriendelijke shop. Alles gevonden wat ik zocht aan een goede prijs. Gevolgd door een vlotte levering.

F.Abbringh 25-05-2022

De levering van de BBQ was niet compleet. Bij montage ontbrak het moertje van de thermometer. Dus even terug naar de winkel voor een oplossing. Daar werd ik het 'bos ingestuurd', Ik moest maar een formulier invullen etc. Omdat ik daarmee, en andere afwijzingen niet akkoord ging werd na enige harde discussie toch nog een moertje gevonden...... Zeker geen goede service.

Arnold Haanraads 24-05-2022

Bestelling goed geholpen en mooie prijs gekregen. Helaas 1 van de accessoires niet goed geleverd. Wel weer goede oplossing geboden, wacht nog ff voor ik hem binnen heb.

Bert 23-05-2022

Bij de aankoop van een Nieuwe BBQ heb ik diverse sites bezocht (was wel op zoek naar een boretti).
En heb de prijzen en reviews bekeken, en daarom is mijn keus gevallen op alles voor de BBQ, kreeg veel waar voor mijn geld!

Marloes 22-05-2022

Via internet vond ik deze website van Allesvoorbbq. Een hele mooie, duidelijk website, waar ook het bestellen gemakkelijk ging. Direct na het bestellen ontving ik een mail dat het product niet geleverd kon worden volgens de eerder aangegeven levertijd. En toen bleven de mails uit. Na 2 weken na de bestelling, heb ik zelf verschillende dagen geprobeerd te bellen, maar kreeg niemand aan de telefoon. Ook heb ik het online formulier ingevuld, zonder een reactie op te krijgen. En ook veel mails gestuurd (om te vragen naar de status van de bestelling). Uiteindelijk kreeg ik per email een bericht (zonder excuses!) dat de producten zijn toegezonden. Deze producten hebben we, na bijna 4 weken, ontvangen. Overigens zijn de producten geheel naar wens. Echter de service liet te wensen over en dient verbeterd te worden.

RobbieS 21-05-2022

Prima geholpen. Goed en uitgebreid advies met tips. Hierdoor direct kunnen beslissen.

Ron 20-05-2022

Wilde de Boretti bbq eerst zien, daarom de winkel bezocht. Hierna zeer goed geholpen door een persoon die wist waar hij het over had.

Jerdiest 19-05-2022

Goede prijs, en snel geleverd zoals aangegeven op de website. Zeer tevreden!

van Leent 19-05-2022

Fijne winkel. Goed geluisterd naar onze barbeque wens en daardoor onze keuze kunnen maken.

Wim 18-05-2022

De verkoper deed prima zijn best het product uit te leggen. De bereikbaarheid van de winkel is perfect. Parkeren voor de deur. Goede koffie

Fam. Bongers 15-05-2022

Al wisten wel ongeveer wat we zochten, het was een duidelijke informatie en de keuze erin was genoeg.
Rond gekeken bij meerdere sites maar de prijs was hier het scherpst.

Ton Polderman 14-05-2022

Deze winkel is zeer uitgebreid en de wijze waarop wij geholpen werden en advies kregen os super. Ondanks personeels tekort, nam hij de tijd voor ons.

Sergey 14-05-2022

Zocht een tijdje naar een Borrel 2.0. Bij allesvoorBBQ was deze in combinatie het laagst geprijsd. Zaterdag mijn bestelling geplaatst. Kreeg bericht dat deze maandag wordt geleverd. Heb postnl geappt of deze dinsdag geleverd kon worden. Het kon.
Kwaliteit van de BBQ is zoals verwacht goed.
Mijn eerste ervaring is tot dus ver perfect. Alles volledig conform afspraken/verwachtingen.
Dank!

Michael 13-05-2022

Goed en vriendelijk klantcontact...deskundig en betrouwbaar advies. Snelle en goed verpakte levering, feedback door het bedrijf over de levering.

Amoury 12-05-2022

Zeer tevreden van de winkel in breda! Eigenlijk valt er niet meer te zeggen, maar ga dit toch doen. Ben geholpen door een zeer vriendelijke verkoper die mij een zeer professionele en duidelijke uitleg gegeven heeft. Ik kwam voor een houtskool BBQ en twijfelde tussen een weber en een kamado BBQ. Ik ben uiteindelijk voor de Weber gegaan ook al is deze een goedkoper type de verkoper heeft mij hier heel eerlijk een uitleg over gegeven en heeft over geen enkel product bewust negatieve commentaar gegeven om bv enkel een dure te kopen. Ook heb ik de BBQ in een andere winkel goedkoper gezien hier hebben ze de prijs meteen aangepast en ik heb de normaal bijgeleverde accessoires kunnen wisselen naar accessoires die ik nuttiger vondt . Ik heb mijn nieuwe winkel gevonden en zal hier zeker nog terug komen om mijn volgende ( stilletjes droom ik toch van een kamado BBQ ) te kopen of mijn accessoires. Groetjes een zeer te vreden klant !

Bolucluc 12-05-2022

Echt super tevreden
Goede korting
Goede service houden je uitstekend op de hoogte van de levertijden
Goede uitleg
Al met al super tevreden en zeker aan te bevelen