Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Morgan 11-05-2022

Goeie prijs, voorraad en voor 18:00 besteld, volgende dag in huis..... Dit was voor mij doorslaggevend om bij allesvoorbbq.nl te bestellen. Vrijdag 17:00 besteld, rooster van Weber had het begeven, dus zaterdag lekker BBQ'tje op mijn Webertje met nieuw rooster. Zaterdag, niets ontvangen. Mogelijk dan maandag? Helaas,.... Bestelling woensdag ontvangen. Nog steeds blij met rooster maar verwijder de tekst op de website. Voor 18:00 besteld, ooit geleverd. Dit is valse hoop creëren. Geen "volgende keer beter" voor mij.

Marianne 10-05-2022

Prima ontvangen en geweldige service. Snelle levering, binnen 24 uur hadden wij de bbq in huis.

SonjaW 08-05-2022

Altijd als we in de winkel komen voelen we ons direct welkom en worden vriendelijk en vakkundig geholpen om een goede keus te maken. Prima winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Het aanbod is reuze!

T. Carstens 06-05-2022

Al eerder een bbq van Grandhall bij allesvoorbbq besteld. Netjes verpakt en geleverd. Nu nog een accessoire besteld, die de volgende dag werd geleverd.

William van Schaik 06-05-2022

goed, gedegen en eerlijk advies. Geadviseerd wat er nodig was en niets teveel. Behulpzame adviseur/verkoper

J 05-05-2022

Overzichtelijke winkel, vriendelijk en professioneel personeel. Goed bereikbaar met de auto

Dmitrii 04-05-2022

The shop has a great assortment - all the things I needed to get grilling was available at once, and delivered very fast.

walter karlas 04-05-2022

snelle service donderdag de bbq besteld en vrijdag in huis. zeer goed verpakt en duidelijke omschrijving. het mooie vond ik dat het gereedschap om te monteren in de verpakking zat.
heel tevrede met mijn aankoop

Vissers 03-05-2022

Via de website zag ik dat er een showroom in de buurt was (Den Bosch), eenmaal daar stond alles netjes bij elkaar om goed het verschil te kunnen zien. De medewerker was heel vriendelijk en heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat ik voor een minimaal verschil door een actiepakket veel meer accessoires er bij heb gekregen. Alles was mooi op voorraad zodat rond het avond eten de eerste gerechten alweer klaar stonden. Overzichtelijke website en winkel, vriendelijk persoon en producten op voorraad. Precies waar je naar opzoek bent lijkt mij!

Tver 02-05-2022

Via de chat s avonds perfect advies gehad en een green egg met tafel en een set accessoires besteld en snel bezorgd. Andere aanbieders geen voorraad, langzaam en duurder. Ik wil achteraf iets ruilen en dat is ook geen probleem. Net mijn eerste egg bbq gedaan, echt smullen

Familie Norbart 02-05-2022

Deze week een weberbbq gekocht. Alles werd supersnel geleverd, zoals beloofd op de website. Ook werden mijn vragen over een artikel via de mail erg snel beantwoord. Supertevreden in Brabant.

Hoogendijk 01-05-2022

Wij zijn vandaag heel fijn en vriendelijk geholpen in filiaal Zoeterwoude door Een verkoper, duidelijke uitleg en goede prijs,we kijken naar de Basterd urban medium uit

Lidewij en Patty 01-05-2022

Zijn geweest bij Alles voor Bbq te Breda. Aldaar zijn we heel vakkundig en zeer vriendelijk geholpen door Ralf. Alle tijd en aandacht gaf hij ons. Nu blije eigenaren van een Borerti Barilo 2.0 met de nodige accessoires. Mooie winkel met heel veel keus. Top winkel en top verkoper.

CS 30-04-2022

Na veel uitzoeken en informeren over de aankoop van een gas bbq, de stap genomen deze te kopen. In de winkel professionele hulp gekregen en toch een ander type gekozen. Vooral door het advies, informatie en professionele hulp een aanrader vanuit ons.

Femke 29-04-2022

Mooie winkel in Breda met ruim assortiment. Vriendelijk geholpen door Ralf, kon genoeg vertellen over de verschillende soorten barbecues en over de kwaliteit. Fijn dat ik de brarbecue die ik koos gelijk kon meenemen. Het was prettig dat ik eerst zelf even kon rond kijken maar dat wel vlot werd gevraagd of ze konden helpen.

Sonnemans 29-04-2022

Snelle levering zonder verzendkosten voor een goede prijs van een degelijk aanvoelende Grandhall G3 hoes. Pasvorm goed alleen de lengte aan de voorzijde was anders dan de omschrijving en foto's. Na een mailtje met foto en vraag kwam er snel een reactie met bevestiging dat dit voor betere bescherming is. Hopelijk blijft de hoes goed zitten. AllesvoorBBQ.nl lijkt vooralsnog een goede leverancier met aantrekkelijke prijzen!!

Jan-Willem van Boom 28-04-2022

Super snelle levering en perfect time slot bij levering.
BBQ was zwaar maar werd gelijk op de goede plaats gezet.
Sjappo

Prachtig product 28-04-2022

Duidelijke site, product voldoet aan onze verwachting. Levering was volgens afspraak

Jes 27-04-2022

Vriendelijk geholpen maar jammer dat bezorging de volgende dag werd toegezegd en uit de online gegevens later bleek dat bezorging een dag later was en dus niet de beloofde volgende dag. Was even geregel om te zorgen dat er iemand thuis was.

Youri 27-04-2022

Overzichtelijke website.
Gemakkelijk in gebruik.
Duidelijke afbeeldingen en beschrijvingen van een product.
Mensen komen hun beloftes na, d.w.z. er stond 'de volgende dag geleverd' en het werd ook zo geleverd (het was zaterdag).

Jeroen 26-04-2022

Een goede aanbieding op de site die na mailcontact nog beter werd. Snelle reacties en levering, bedankt (*)!

Edwin S. 25-04-2022

Goede overzichtelijke website,
Breed aanbod online,
snelle verzending (incl. Update status),
levering product voldoet exact aan info va de website

Freya 25-04-2022

Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe Boretti Fratello 2.0 incluis gratis hoes. Aangezien ik interesse had een combinatiepakket met de Boretti brikettenstarter, nam ik per e-mail contact met Allesvoorbbq.nl en kreeg een zeer mooie korting bovenop. Aangezien het een deal was dat niet op de site beschreven stond, regelde Allesvoorbbq.nl alle noodzakelijkheden en werd de bbq op de door mij gekozen datum keurig geleverd. Zeer tevreden alvast van de goede service!

Martin 23-04-2022

Hoes voor Spirit was uitverkocht. Besteld en met twee dagen een mail dat deze aanwezig was.
Ook nog goedkoper dan elders.

Vincent 21-04-2022

Alles is gegaan zoals afgesproken. Prettig en vlot chat-contact, de juiste prijs, levering op tijd en correct, tevreden over product