Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ger 30-08-2021

ik heb voor allesvoorbbq gekozen in eerste instantie omdat ze de goedkoopste zijn. maar ben super tevreden over mijn nieuwe BBQ. en zoals ze beloofden kwam hij perfect binnen de afgesproken tijd. de BBQ is puntgaaf.

Nicole verhaegen 30-08-2021

Van bestelling tot levering alles ok, fijne communicatie en snelle dienstverlening. Geweldig toestel. Top top top. 5 uur 's avonds besteld en volgende dag middags in belgie geleverd

Devin 28-08-2021

Zeer snelle en keurig verpakte (gratis) levering! Hier kunnen heel wat bedrijven een voorbeeld aan nemen. Een verademing voor de bbq liefhebber.

Joep en Ingeborg van den Maagdenberg 27-08-2021

We zijn door xxxx op een professionele en vriendelijke manier geadviseerd en met veel vertrouwen tot aankoop overgegaan. Mede door zijn persoonlijke leuke en enthousiaste tips en recepten heeft ons geholpen om tot de aanschaf van een Bastard kamado bbq over te gaan

M. Benjamins 27-08-2021

Goede hulp en advies en zeer snelle levering van de bbq. Zeer klantvriendelijk tecwoord gestaan.

unico 26-08-2021

ik ben naar volle tevredenheid geholpen door Anne in de winkel van Breda. de keus voor the Bastard was snel gemaakt. de aanbevolen accessoires en het goede advies heeft zeker bijgedragen.

Rob 25-08-2021

Zoals de naam het al aangeeft hebben ze ook echt alles.voor de fanatieke pitmaster. Ik ben erg tevreden met de levertijd en de prijs van de producten. De informatie bij verzending is duidelijk en de nazorg is ook goed. Zo wil alles voor BBQ duidelijk graag hun klantenservice verder optimaliseren. Dat is uit eigen ervaring niet het geval bij alle BBQ shops. De go to shop voor BBQ Gear ;)

De Cock Filip 23-08-2021

Een heel goede service. Een vergissing van ons werd zonder enige moeite de dag zelf gecorrigeerd door jullie. Dank hiervoor.

Leo 22-08-2021

Mooie website waar heel veel opstaat en duidelijk en overzichtelijk is verwerkt.
Na een bezoek aan de winkel toch nog een nachtje erover nagedacht en via de chat op de site besteld wat ik wou. Erg goed geholpen door de medewerker en mooie korting gekregen! Snelle levering en prima bezorgd. De bastard medium uitgepakt en inelkaar gezet. Daarna heerlijk de spareribs gegrild en wat bevalt hij zeg! Super!

Marcel 21-08-2021

Prima geholpen, goed advies gekregen, prima prijs en ook nog snel geleverd. Helemaal tevreden!

Hans 21-08-2021

Geweldig geholpen en netjes bezorgd.
Alles voor bbq is een aanrader.
Al met al alleen maar lof.

Wout 21-08-2021

Reeds meerdere malen besteld, gaande van Weber BBQ tot accessoires. Steeds correcte levering aan zeer interessante prijzen.
Ontzettend gemakkelijke levering helemaal uit Nederland naar België . Ik ben meer dan tevreden.

Rob 20-08-2021

Allesvoordebbq doet wat ze beloven Voor 18.00 uur bestelt de volgende dag in huis , perfect geregeld.
Het product voldoet aan de verwachting, keurig op tijd geleverd.
Duidelijke website met heel veel keus.
Bestellen gaat zeer eenvoudig en wat fijn is dat je steeds bij elke stap een herinnering krijgt van je bestelling . Feedback: telefonische bereikbaarheid kan beter

Ronald 19-08-2021

Het artikel dat ik besteld had, had ik zeer snel binnen. Mijn dank hiervoor. Als ik weer iets nodig hebt bestel ik zeker weer.

MArco 19-08-2021

snelle en niet opdringerige hulp via de chat.
Ondanks dat de BBQ al een mooie prijs had hebben ze er een nog mooiere aanbieding van gemaakt.
vlotte actie met gereedmaken van de bestelling en soepele afhaal.

Erik 16-08-2021

Mooie en overzichtelijke winkel, die goed bereikbaar is aan de meubelboulevard Utrecht.
De medewerking die ons geholpen heeft, Naveen, was rustig, niet opdringerig en dacht mee over onze keuze.
Al met al een goede aankoopervaring.

Michel 15-08-2021

Snelle levering,vlotte samenwerking via chat.Geen track & trace aan gekregen.

Hans van schaijk 13-08-2021

Hallo, wij werden goed geholpen en ook wat te drinken aangeboden.
Al met al geef ik een goede waardering omdat ze het ook verdienen.
👍👍

Jaco 12-08-2021

Goed geholpen
Ff moeten wachten op de levering
Maar regelmatig gebeld door de zaak van hoe en wat het er voorstond
Goed geregeld

Anke 10-08-2021

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen met onze zoektocht naar een gas BBQ van WEBER.
Bij een vraag waarop er geen antwoord was, werd er direct naar de hoofdkantoor gebeld voor een duidelijk antwoord. Heel fijn!
Bestelling direct in de winkel gedaan en de volgende dag werd de BBQ al geleverd.
Nog niet uitgeprobeerd(het weer was er ook niet naar), eerst rustig het apparaat in elkaar gezet! Dat ging langzaam maar goed. Alles eerst netjes uitpakken en goed naar de plaatjes kijken in de handleiding. Pronkstuk in onze tuin, wel netjes met afdekhoes.

Hans 07-08-2021

Ik heb gezocht uiteraard naar een goeie prijs en kwam tot de conclusie dat Allesvoorbbq.NL de beste prijs had! En vervolgens binnen 2 dagen geleverd! Mooie bbq erg blij mee!!

Marcel 05-08-2021

Eerst hebben we een bezoek aan de winkel in Naarden gebracht. Daar werd aan ons perfect uitgelegd wat de verschillen waren bij de aanwezige kamados. Vervolgens thuis een keuze gemaakt en contact gemaakt via de website. Daar werd goed meegedacht, door Justin, in wat wij wilden aanschaffen. Als kers op de taart ook nog een mooie persoonlijke aanbieding ontvangen. Vervolgens direct de Bastard medium besteld die 2 dagen later al bezorgd werd op ook al een perfecte manier. We werden steeds op de hoogte gehouden wanneer de vrachtwagen bij ons zou zijn.

Kyra 01-08-2021

Na een keer zomaar binnengelopen te zijn, hadden wij een hele mooie bbq gezien. Bleek op deze bbq toch ook een mooie actie te zitten. Na een paar dagen nadenken zijn we weer terug gegaan om deze geweldige weber bbq te kopen. We werden klantvriendelijk ontvangen. Daar waar de winkelmedewerker een tijdje uit de verkoop van bbqs was, heeft hij wel enorm zijn best gedaan om ons zo goed mogelijk te helpen.
Na een paar dagen werd het leuke bouwpakket bezorgd en kon de voorpret beginnen. Wat bleek; de deurtjes waren scheef. Na contact met de winkel gehad te hebben, wordt er gekeken naar een goede oplossing. Dit noem ik nog eens een goede en klantvriendelijke service. Ik zou deze zaak aan iedereen aanraden!

James 01-08-2021

Zeer snelle verzending en levering, prijzen zeer concurrerend. Ik besloot mijn BBQ-hoes te retourneren en een grotere te bestellen, waar ze me graag bij wilden helpen. Ik kon het terugbrengen naar hun Amstedam winkel in plaats van het terug te sturen, wat handiger voor mij was.

Jack 01-08-2021

Mijn vader heeft enkele jaren geleden een Boretti BBQ gekocht in Breda en was helemaal lyrisch over de vakkundigheid van de man die hem had geholpen. Aangezien onze Smokey Joe inmiddels te klein was voor het gezin besloten om voor enkele maten groter te gaan. Het is een Weber 5750 Ocean Blue geworden. De verkoper heeft goed uitgelegd wat de verschillen waren van de duurdere variant met scharnierende klep, maar ik zag daar zelf niet de meerwaarde van in. Desalniettemin uitstekend geholpen door iemand met kennis van zaken.
Ik kan in elk geval niet wachten op morgen, dan gaan de eerste vlammen erin en wordt er 2,2kg Pulled Pork mee gemaakt.