Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marleen 01-07-2022

Heel snelle levering, goed ingepakt, gebruiksvriendelijke en duidelijke website.

Edwin 30-06-2022

Afgelopen weekend The Bastard large compleet besteld, deze werd dinsdag geleverd, vandaag in elkaar gezet blijkt mega barst/ scheur te zitten in keramische schaal aan de binnenzijde en viltrand beschadigd.
Contact met jullie opgenomen hierover. Antwoord los het zelf maar op met the Bastard.
Erg slechte service als je voor ruim €1400 een bbq besteld.

Bob Jansen 30-06-2022

Het contact met Justin was erg goed en samen kwamen we op een mooie pijs. En de volgende dag was mijn bastard al geleverd!

Ron 30-06-2022

Vlotte en juiste levering. Meedenken /alternatieven aandragen. Direct reageren wanneer produkt even niet leverbaar is.

Eob 29-06-2022

Prima service. Kreeg een BBQ met beschadiging maar door contact is dit keurig opgelost,ik kon kiezen voor een zeer riante coulance of een nieuwe. Ik heb een nieuwe gekozen. Alles is dus netjes opgelost. Ook als je op de knop maak persoonlijke deal klikt krijg je allicht nog wat extra korting of iets erbij. Ik kon zo op mijn BBQ die al in de aanbieding was nog een gratis gasaansluiting setje krijgen a 18 euro dat was toch mooi meegenomen

Jeroen 28-06-2022

Nadat ik een andere bekende BBQ winkel had aangeschreven voor advies maar geen reactie had gekregen ben ik naar jullie winkel in Den Bosch gereden. Daar werd ik geholpen door ****. En naast het feit dat hij de tijd nam om mij te helpen, beantwoorde hij ook alle (soms kritische) vragen. Hij was goed op de hoogte van de producten, de verschillen en liet ondanks zijn advies de keuze aan mij als klant. Hij straalde vertrouwen uit en heeft mij simpelweg over de streep getrokken. Top gedaan.

Martijn 26-06-2022

Gebruikersvriendelijke website
Als je vragen hebt kun je nog altijd even navragen/bellen
Snelle levering , hele vriendelijke bezorger
Gewoon top , zeker aanrader

DJ 24-06-2022

We hebben jullie winkel gevonden via het internet.
We zijn naar Eindhoven gereden om 2 weber BBQ's te vergelijken, maar helaas was 1 BBQ niet op voorraad. De verkoper was helaas niet heel bekwaam en "gooide" maar wat met bedragen. Indien we diverse spullen zouden kopen, zou hij er wel een mooie totaal prijs van maken. Toen we bij de kassa kwamen bleek hij toch €4 korting te kunnen geven op een totaal van bijna €400.

Schalksverhuur 22-06-2022

Vandaag de bastard L gekocht top geholpen en super vriendelijk personeel
Fijne winkel om vaker terug te keren voor bbq spullen

Bas 18-06-2022

Goed geholpen in de winkel. Verkoper nam de tijd om alles goed uit te leggen. Kamado BBQ en alle andere spullen zouden donderdag geleverd worden, maar met verzending was wat fout gegaan. Spullen daarom niet via koerier, maar door allesvoorbbq.nl zelf op zaterdag afgeleverd. Top geregeld mannen!

Jo 18-06-2022

Goede en vriendelijke service. We worden hier altijd goed geholpen. Jaren geleden hier de BBQ gehaald en nu de Red Bull playseat. Top service!

Nico 18-06-2022

Op 21 maart een bastard urban medium complete barbecue gekocht steed niet geleverd gekregen als ik hierover belde was het van de week of volgende week worden ze aan ons geleverd en dan gaan ze direct uitgeleverd worden vijf weken later weer gebeld hetzelfde verhaal maandag 13 juni maar eens in de vestiging Naarden geweest weer hetzelfde verhaal gevraagd is de large wel op voorraad ja die was wel op voorraad bij betaald en die kon dinsdag of woensdag geleverd worden vandaag zaterdag 18 juni maar weer gebeld hoe dat zit nu is er weer een fout gemaakt op een andere afdeling en niet verzonden nu zou hij weer maandag of dinsdag geleverd worden ik vind als je op 21 maart een barbecue koopt en nu nog steeds niets hebt juist dan de large maar genomen om met Vaderdag eindelijk te kunnen barbecuen een heel slechte service met vriendelijke groet Nico van de Kamp

Ans Ouattara 18-06-2022

Ik vind de shop prachtig en zeer compleet met Wever barbecues waar ik voor kwam. Ik kwam echter op 2e Pinksterdag en vond de klantvriendelijkheid door de drukte niet echt goed.

Erwin 16-06-2022

Hele goede service, volgende dag geleverd.
Bezorging vriendelijk en op de plaats neer gezet ipv bij de achterdeur.

Daan 15-06-2022

De shop was erg uitgebreid en personeel dat weet waar ze het over hebben, ik ben top geholpen en zeer tevreden

Biba 14-06-2022

Na door "bezorger" een beschadigde barbecue te hebben gekregen
Telefonisch slecht bereikbare klantenservice heeft (*) van filiaal Den Bosch t helemaal goed gemaakt ! Wat n topper

Quoc 13-06-2022

Vriendelijke en behulpzaam medewerkers. Goede advies en heeft er verstand van zaken.

Simon 11-06-2022

Klantenservice is niet te bereiken.
Met meerdere telefoon verschillende nummers gebeld
Maar nooit iemand te pakken kunnen krijgen.
De chat werkte ook niet.

patrick 11-06-2022

mooi aanbod en tegen een goede prijs, verder kan je makkelijk artikelen vinden door de verschillende filter mogelijkheden, wat fijn is als je een bepaald merk bbq hebt. Bestelde artikelen werden snel opgestuurd en waren goed verpakt.

Charles 10-06-2022

De levering werd snel en binnen enkele dagen uitgevoerd. Ik heb geleverd gekregen hetgeen ik verwachtte. Ook de mensen die het product hebben geleverd hebben dat met plezier en accuratesse gedaan.

Ramon Arnal 10-06-2022

Goede en duidelijke website, snelle service en mooie prijzen en een uitstekende bezorg termijn

Rianne Dennemans 05-06-2022

We werden erg vriendelijk en deskundig geholpen. Uitgebreid antwoord op onze vragen en alle tijd voor voor ons. Top ervaring 👌 zo hoor je met klanten om te gaan.

Jos 05-06-2022

Nog nooit zo goed geholpen! Verwachting is overtroffen door het meedenkende team van Breda!

Theo 02-06-2022

Product beantwoord aan de websiteinfornatir en de levering is conform is toegezegd

Nico Nieuwendijk 01-06-2022

Ja goede winkel goed geholpen erg blij met met de spullen voor de bbq en de na bestelling
Is ook goed aan gekomen zo moeten er meer zijn