Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 91 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dick Meerman 17-09-2024

De websitebezoek bezoek en de mailwisseling uitstekend. Aflevering ook zeer tevreden over, men was heel mede werkzaam. Product zeer tevreden mee. Echter bezoek aan winkel in Zoeterwoude zeer teleurstellend. Niet deskundig personeel en minimale half gemonteerde BBQ’s.

Stef Mommers 12-09-2024

De keuze is op deze shop gevallen omdat ze de beste aanbieding hadden, na het vragen van de beste deal via de website kreeg ik er nog een tientje af bij Robin, contact verliep snel en vlotjes. Klein minpuntje is dat er op de webshop staat dat als er voor 18:00 uur besteld is het de volgende dag in huis is, nu gaat de bestelling afwijkend ivm de extra korting maar de betaling was voor 18:00 uur binnen dus ze hadden hem dezelfde dag nog kunnen versturen. Wel apart dat er op de bon dan 2 a 3 werkdagen staat trouwens, voor de consument is het gewoon prettig als de informatie eenduidig is. Was verder geen probleem, hij is vandaag keurig netjes afgeleverd dus dat is evengoed erg snel maar wilde het wel even vermelden.

BBQ fan 12-09-2024

Ik heb lang gezocht naar goede barbecues online en heb 2 keer een BBQ terug moeten sturen wegens (zwaar) beschadigde onderdelen. Ben toen gaan kijken naar een BBQ-winkel met bezoekadres in Amsterdam en kwam direct op Barbecueshop uit. De gemiddelde prijs lag veel hoger dan mijn budget, maar ik vond toch nog een redelijk goedkope die precies naar mijn zin was. Het vragen om een kortingsprijs was nieuw voor me en dacht dat dit eigenlijk alleen mogelijk was als je in bulk koopt. Maar ik kreeg een mooie korting en de BBQ werd de dag erna al (volledig onbeschadigd) gratis afgeleverd. Niets dan lof voor deze geweldige winkel. Ook goed en snel geholpen via de mail (Robin). Kwaliteit van de BBQ is ook wereld van verschil met goedkope rommel van online shops dat er op online plaatjes ongeveer hetzelfde uit ziet.

Mvzhv 09-09-2024

Bij problemen merk je pas echt hoe goed barbecueshop is !! Ik heb een genesis e435 gekocht. Stuk bij levering , wat niet aan bbqshop lag. Zeeer correcte en professioneel behandeld door (#) van klantendienst!!! Dankzij hun ben ik nu een blije bbqer. DankU (#)!

Bob Quick 08-09-2024

Very prompt response to my emails by ...... who was very polite and informative.

Luc 05-09-2024

Ik heb de aankoop gedaan van een bbq kamado. Voor een mooie prijs, met wat extra's. Gisteren besteld, morgen in huis. Dat klopte als een bus. Mooi verpakt, zonder gebreken nog echte service.

Konstantinos Ntararas 03-09-2024

Excellent service from ......... I made the order by telephone and he gave me a discoun t on a Weber Q1200.

Marco 01-09-2024

Winkel locatie was al bekend. Voldoende producten in de showroom. Goed advies (uit eigen ervaring) vriendelijk personeel. Goede prijs. Meerdere producten en mooie prijs kunne maken. Achteraf klein detail wat niet goed was. In de winkel direct en zeer netjes opgepakt en opgelost. Ervaring was erg goed.

Jan-Maarten 01-09-2024

Mooie Weber Lumin bestelt bij de Barbecueshop. Kreeg een leuke korteing . Had ook duidelijk gevraagd of hij de volgende dag geleverd kon worden , dat was geen probleem.De volgende dag kreeg ik een bericht dat hij niet op voorraad was, oke dat kan . Of ik dan het Demo model wilde voor ook een leuke prijs , dat vond ik prima. Nog duidelijk gevraagd of deze compleet was , deze was compleet en ze wisten ervan in Zoeterwoude. Ik zaterdag de barbeque ophalen , maar helaas deze was niet compleet , het verwarmingselement zat er niet bij. Oke zaterdardag naar den kl… , 2 uur onderweg geweest , benzine verbruikt , veel ergenis , dus weer naar huis , mailtje verstuurd hoe dit fout kon gaan .Het antwoord wat ik daarop kreeg was, Erg Vervelend om te horen. Nog niet het woord Sorry. En voordat ik het geld terug had, gingen er nog 10 dagen overheen.
Voor mij geen Babecueshop Meer.

Verschoof 31-08-2024

Mooie winkel, veel keus
Fijn personeel goede service ik geef een 8 omdat er altijd iets te verbeten is
Personeel aanwezig op de bbq afdeling zodat je niet iemand hoeft te zoeken.
Bij ingang leek het erop dat de winkel dicht was.wilde eerst weer weg rijden toen zagen we mensen naar buiten komen.
Verder prima

Nadine 29-08-2024

Super service, ook nog korting gekregen. Je kon om korting vragen dus dat heb ik gedaan. Helemaal top!

Luc 29-08-2024

Duidelijke website, goede service gekregen doormiddel van een mooie korting. Je kan altijd terecht met vragen.
Je krijgt snel antwoord op je vragen.

Ruud 29-08-2024

Robin heeft me op en top geholpen met de bestelling

Bij de winkel hebben ze me laten staan na het vragen voor assistentie ben ik na een half uur weggegaan

J 28-08-2024

Op zaterdag besteld en volgens de website zou de barbecue de volgende dag geleverd worden. Aangezien we geen track&trace hadden ontvangen contact opgenomen en toen bleek dat op zondag niet wordt bezorgd. Uiteindelijk snel een verzendbevestiging ontvangen en op maandag werd de barbecue keurig geleverd.
Tip: vermeld op jullie website dat er op zondag niet geleverd wordt, dan wordt geen verkeerde verwachting geschept voor de klant.

Tim 28-08-2024

Tot zover super geholpen door ****** de BarbecueShop. Snelle reacties en nette mails!

Alan 27-08-2024

Wij hadden interesse in de Bastard Large en zijn uitgekomen op deze webwinkel. We werden geholpen door ........ die snel op onze vragen reageerde. Dat gaf ons vertrouwen en hebben de Bastard dan aangekocht. Deze morgen werd die geleverd. Wij zijn tevreden en kunnen gaan genieten van onze aankoop.

Danny 27-08-2024

Vreselijk veel spijt van mijn bestelling bij Barbecueshop.nl. Heb een "The Bastard Large Complete" besteld met verschillende accessoires. Op een zaterdag besteld, op de website stond "Morgen geleverd". Via de chat kreeg ik te horen dat dat al niet ging lukken en dat de eerste bezorgoptie maandag zou zijn. Prima, dan maar maandag.

Helaas maandag geen bezorging. Dinsdag niet, woensdag niet. Ik natuurlijk navraag gedaan bij PostNL en Barbecueshop.nl. PostNL zegt dat de zending niet is ontvangen. Barbecueshop.nl zegt dat hij wel verzonden is.

Na een paar dagen blijkt het pakket op een verkeerd depot te staan. PostNL geeft aan dat het komt door Barbecueshop.nl en dat zij de reden niet willen vertellen omdat zij hen niet willen afvallen. Zij moeten het zelf aan de klant melden. Barbecueshop.nl is heel vaag in haar antwoorden, geeft aan dat de fout niet bij hun zit.

Uiteindelijk na meer dan een week is de BBQ geleverd, maar de accessoires niet. Pakket is zoek. In de PostNL app zie ik dat het pakket retour gaat naar Barbecueshop. Ik heb de accessoires uiteraard al elders gekocht, maar Barbecueshop.nl weigert geld terug te geven. Ze geven aan dat er een onderzoek loopt naar het pakket en tot die tijd doen ze niks.

Echte goede service van Barbecueshop.nl! NOT!! Ik zou echt nooit meer daar bestellen. Een beetje bedrijf zou het geld terugstorten, compenseren en haar verlies nemen, maar zeker niet de klant zo lang op zijn/haar geld laten wachten.

Een DRAMA dus.

Bruno 26-08-2024

Vlotte en snelle samenwerking.
Robin heeft me goed geholpen.
Zeker een shop om aan te raden

Gerard Oosterling 25-08-2024

Prima contact via de mail met een medewerker
Op een prettige manier meegedacht en uiteindelijk nette levering.
Klantgericht en komen afspraken na.

Rogier 23-08-2024

Zeer naar tevredenheid geholpen door R.
Gelijk een nieuwe Weber bbq besteld!

Lieske 23-08-2024

Via de chat gelijk een antwoord op mijn vragen, ook 's-avonds.
BBQ keurig geleverd en goed verpakt. Ook de prijs is concurrerend

Toon 21-08-2024

Toch nog wat vragen gesteld via de klantenservice om mijn bestelling (Bastard Large) compleet te maken, goed geholpen door R.
Goede klantenservice met snelle behulpzame reacties.

Jesse 19-08-2024

Bestelling werd snel geleverd en onze bbq zat goed verpakt kan iedereen aan raden om hier zijn bbq te bestellen die wij wouden was hier ook het goedkoopst

Bert K 19-08-2024

Duidelijke website, ruim aanbod, snel antwoord op mijn vragen per mail. Voorts snelle levering op de door mij aangegeven dag.

Miriam 18-08-2024

De medewerkers van de winkel weten goed waar ze het over hebben. Ze kennen de producten. We zijn erg goed geholpen.