Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gaby 22-05-2021

Mooie shop, goede service de volgende keer zou ik weer hierheen gaan om een bbq uit te kiezen.

Kees Jan Ossewaarde 22-05-2021

In eerste instant kwam het contact moeizaam opgang en hebben we twee dagen nodig gehad om daadwerkelijk duidelijk te krijgen welke voorraad beschikbaar was in de winkel in Breda. Toen er nog 1 op voorraad bleek te zijn werd er snel gehandeld en werden we goed geholpen met de bestelling. In de winkel werden we fijn geholpen.

Dré 21-05-2021

Een mooi deal gemaakt voor de levering van de buitenkeuken. Duidelijke communicatie en snelle levering. Alles binnen 2 dagen afgehandeld. Echte aanrader.

Marten 20-05-2021

Het bestelde artikel werd sneller geleverd dan dat bij bestellen werd gezegd. Top.

Willem 20-05-2021

Flinke keuze, prima geprijsd, en snel op tijd geleverd.
Wist niet van het bestaan van de site,maar via kennissen website gekregen ,ben tevreden.

Frank 20-05-2021

Ondanks dat de website aangaf dat het product in de winkel aanwezig zou zijn, bleek bij aankomst in de winkel dat het product er niet was.
Verkoper heeft me erg goed geholpen door samen naar een oplossing te zoeken ( en te vinden).
Dus als een tevreden klant naar buiten gelopen.

Goes 18-05-2021

Alles voor een geslaagde bbq kun je vinden op de site van allesvoorbbq.nl
Snelle levering en prima spullen.

Ron 17-05-2021

Super geholpen door de mensen die er verstand en leuke tips meegeven. Tevreden en gaan lekker genieten van de bbq.

Rob Van der avoort 17-05-2021

Super snel geleverd en goede handleiding bij de toestel zal zeker nog materiaal of toebehoren bestelen super uitleg

Peter De Jong 17-05-2021

Uitstekende service en nog aangetekend ook verstuurd . De zending was precies volgens planning aangeleverd . Top

Petra 15-05-2021

Deze shop gekozen in overleg met mijn man die had informatie gevonden over jullie op internet met het zoeken naar een BBQ. Jullie hadden de gewenste BBQ en omdat het dichtbij huis is. Wilde graag de BBQ eerst zien voordat hij gekocht werd.

Ben Habets 15-05-2021

Overzichtelijke website met duidelijke informatie over de producten.Snelle levering voor een zeer betaalbare prijs.

Leo Pruis 14-05-2021

Prima support en advies via de chat functie. Snel en goed geleverd. Gewoon perfect.

Leo Pruis 14-05-2021

Goed advies via de chat, duidelijke website, snelle en goede levering. Gewoon perfect.

Paul Van Wolfswinkel 14-05-2021

Door een goed advies heb ik een mooie green egg gekocht. De verkoper heeft me precies uitgelegd hoe alles werkt en wat je er voor nodig hebt. Hij heeft mij een heel goed voorstel gedaan en heb nu alles compleet. Levering was super snel. Volgende dag al in huis.
Ik ben er super blij mee!

Sjef 13-05-2021

Goed geholpen in de winkel in eindhoven. Jammer dat ze de Weber niet op voorraad hadden en dus alsnog moest laten bezorgen.

Gerard 12-05-2021

Ik wilde de weber pulse 2000 BBQ. Jullie hadden de scherpste prijs. Daarbij kwam een snelle levering. Wat wil je nog meer?

Wim Martens 11-05-2021

Prima service en advies
Jammer dat de site suggereert dat het artikel op voorraad is terwijl het vanuit een magazijn wordt geleverd

Marco 11-05-2021

Goede website. overzichtelijk en gevraagde onderwerpen zijn makkelijk te vinden via zoeken. Snelle levering en geleverde delen zijn goed verpakt.

Ricky 11-05-2021

De webshop is erg overzichtelijk. Dat is erg fijn. Er stond alleen morgen in huis. Dat was helaas 3 dagen later. Zonder een bericht te sturen. Dit vind ik niet zo netjes. Ook de klantenservice is niet te bereiken. De chat functie op de mobiel doet het niet. En telefonisch na een uur in de wachtrij opgehangen. Wel erg blij met het product

Q 07-05-2021

Gekozen voor redelijke prijs t.o.v. goede qualiteit. Ook omdat men luistert, begrijpt en tracht van alles te organiseren om het de klant naar de zin te maken, zelfs . . . als de klant een beetje eigenwijs is . . . ;-)
TOPPPP . . .

Charles 06-05-2021

Super snel geleverd en een mooie site allesvooddq
Goede en nette ondersteuning via de site of telefonisch. Zeer tevreden over het assortiment op de site. En zekers niet te duur.

Tine 05-05-2021

Wij waren op zoek naar informatie over een elektrische bbq van Weber en bij allesvoorbbq hadden ze deze staan. Wij zijn prima voorgelicht en hebben de bbq gekocht. Minpuntje vind ik de telefonische bereikbaarheid; er staat standaard een bandje op dat de wachttijd langer is dan normaal. Ook per What’sApp vraag gesteld maar nooit antwoord gekregen.

Kirsten 05-05-2021

Ik ben zeer tevreden over de service van dit bedrijf. Bbq (Boretti Addizio) stond er op de afgesproken dag al om 8h 's morgens. Toen ik niet goed wist welke gasfles ik moest gaan kopen heeft de chatrobot me perfect geholpen. Ik heb me bij de keuze van het model laten leiden door de vele reviews beschikbaar op de website en die blijken tot hiertoe wel accuraat te zijn. Ik heb mijn bbw wel spijtig genoeg nog niet kunnen gebruiken, maar ja, stormweer...

Art 04-05-2021

Top service. Betaalbaar, snel en gratis verzonden!
Alleen als tip zou ik willen geven om een mobiel vriendelijkere webshop te ontwikkelen, zodat het op mobiele devices makkelijker is om te shoppen.