Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Liemar 06-05-2020

Erg goede en overzichtelijke website.
Vlot om bestelling te plaatsen, correcte communicatie vanaf bestelling tot aan stipte levering.
Een echte aanrader

R. Vincentie 06-05-2020

De winkel in Eindhoven kan ik een ieder aanbevelen X nam de tijd en gaf een eerlijk advies over de koop van de BBQ.

Sabine 06-05-2020

Uitstekende service, zeer snelle levering en het product (Boretti Barilo) is fantastisch. Kortom, helemaal top.

Ricardo 05-05-2020

Scherpe prijzen! Goeie en snelle leverservice, en dat in Coronatijd. Zomer in eigen tuin wordt een feestje met onze Boretti Forza.

Ruud D. 05-05-2020

Dit is echt een supershop met kwalitatief goede en mooie merken. Genoeg keuze voor ieders smaak en wensen. Ik ben hier helemaal geslaagd. Een super BBQ tool set plus een super mooie design bbq die we vandaag met vrienden hebben getest en die kreeg 4 maal een 10 kreeg van al het aanwezige publiek (4 personen) ...

Wendy 05-05-2020

Ik heb op vrijdag online informatie gevraagd over een inbouw barbecue en die dezelfde dag nog besteld. Op zaterdag werd hij al geleverd. Ook heb ik de nodige informatie gekregen want ik wou nog een extra plaat bestellen voor op de barbecue en ze konden natuurlijk zeggen oh, ja dat gaat allemaal, maar hij raadde dit niet aan, en dat vond ik wel fijn dat ze niet alleen willen verkopen. Dus een tevreden klant.

Ralf 05-05-2020

Deskundig personeel en een professionele afhandeling. Verwachtingen worden goed gemanaged. Telefoontje op de dag van levering met de melding: “het is vandaag erg druk dus houd u er rekening mee dat de bezorging iets later kan zijn”. Scheelde precies een kwartier! Top!

Nick 05-05-2020

Zeer snelle levering.
Laagste prijs in vergelijking met andere webshops.
De hoes voor de bbq is van zeer hoge kwaliteit.

R.Snellen 05-05-2020

Precies wat je hoopt te verwachten bij een webwinkel; Snel & simpel te bestellen en een breed assortiment.

John Pieterse 05-05-2020

Alle BBQ's staan uitgestald, je kan dus exact zien wat je koopt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De winkel in Amsterdam is goed bereikbaar met voldoende (gratis) parkeerplaats.

Peeters etienne 04-05-2020

Na de plaatsing van de bestelling 9 dagen niks gehoord. Dan mail gestuurd en daarna is alles heel vlot verlopen.

Fam. Leenheer 03-05-2020

Zeer deskundig advies gekregen bij de Alles voor BBQ winkel in Breda. De verkoper ging goed het gesprek aan en vroeg door naar de manier waarop we een BBQ tot nu toe hebben gebruikt, en hoe we deze willen gebruiken. Op basis van onze wensen en het advies een Weber MasterTouch aangeschaft, met steakrooster ('seargrate') en pizzasteen. Vandaag voor het eerst gebruikt; echt fantastisch!

Ruud Wassenaar 03-05-2020

Ondanks dat er weinig personeel (door ziekte) beschikbaar was toch oog voor de klant. Personeel maakt er geen afraffelklusje van en zorgt ervoor dat je al jouw vragen kunt stellen en beantwoordt deze in alle rust zodat je tot de juiste keuze voor jouw situatie komt. Gaat er iets mis met de levering (vanuit de producent) dan zorgt klantenservice dat dit binnen maximaal een paar dagen opgelost is.

Marlies 03-05-2020

Vriendelijk personeel snel en goed geholpen. Zin in onze boretti buitenkeuken!
De bon zou goed van pas komen voor de BBQ die we nog willen!

ozzie 03-05-2020

Goede service, mooi op tijd geleverd, goede communicatie, zeer scherpe prijs.

Mattias 03-05-2020

Eenvoudig info te vinden- snel geleverd (dag +1) en makkelijke afhandeling van bestelling. Geen enkel probleem dus

Hiljo 03-05-2020

Fijne shop goed en snel geleverd.
Product was precies zoals ik hoopte paste perfect

Myron Linger 03-05-2020

Deze mensen zijn super klant vriendelijk je word op handen gedragen en ze zijn niet duur topper 👌🏾

Max 03-05-2020

Levering was uitstekend, geleverd met deskundig advies. Site is wat mij betreft goed.

Fam Hollemans 03-05-2020

Je wordt goed geholpen. Er wordt goed naar je wensen geluisterd en dan krijg je ook nog de juiste uitleg voor het gebruik van je product. Helemaal top!!

Ronald 02-05-2020

Goed en eerlijk advies met enthousiaste experts.
Zeker een aanrader om hier je spullen te kopen.
Tegen een zeer scherpe prijs.

Wim Kooijman 02-05-2020

De levering was correct en daarom ben ik van plan om 20 mei nog een bestelling in de winkel bij jullie te doen Namelijk een barbeque Patton chef c2 a224 euro want dan heb ik mijn vacantiegeld binnen.Dus als u wilt hou er dan een voor me vast want die bestelling komt er echt aan. Met vriendelijke groet Wim Kooijman

Ralf 02-05-2020

Bespe 02-05-2020

Zeer goed geholpen via de chat, betaling lukt niet, maar middels medewerkster super geholpen en kon alsnog afrekenen.
Alle bestelde artikelen volgende dag in huis, kreeg nog een kleine korting omdat ik veel besteld had.

Jeannine 02-05-2020

Kwaliteitsproducten met een goede prijs. Verschillende mogelijkheden om naast online ook naar een winkel te kunnen om tot de juiste keuze te komen, wat heel belangrijk is.Bij vragen keuze uit telefonisch, app of mailcontact. Ik heb gemaild en werd 2x bijna eerder te woord gestaan dan aan de telefoon. Super snel; prima