el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

el-vidas.nl stelt zich voor

El-Vidas is de grootste onafhankelijke Tv specialist van Nederland & België. Steeds scherpe prijzen en snelle leveringen in Nederland en België. Wij hebben onze eigen distributie waardoor de kwaliteit van levering gegarandeerd is. EL-Vidas hanteert een zichttermijn van 30 dagen en onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via: Mail, chat en telefoon.

Deze score is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,8

Mart54 18-04-2023

De prijs/kwaliteit van de door ons gekochte TV-aanbieding was bij El Vidas veel beter dan bij andere websites.
Bezorging was oké en de retourperiode is meer dan oké.

O.B 18-04-2023

Top!
Vaatwasser gekocht, die op andere sites moeilijk verkrijgbaar was, of aardig wat duurder. Volgende dag netjes afgeleverd!

Robert 18-04-2023

In 1 woord fantastisch!
Het bekijken van de televisie op de site en de reviews maakten het erg makkelijk om een keuze te maken.
Het bestellen en de levering verliep ook erg snel en gemakkelijk. Prijzen zijn zeer scherp. Tot zover een goede ervaring. Ik beveel deze winkel ten zeerste aan.

Gerrit 18-04-2023

Snel geleverd en netjes kwartier vooraf belletje dat ze er bijna zijn. Keurig in tijdsvenster.

Narek 18-04-2023

Zeer professioneel! Het product is binnen een werkdag geleverd. Zeer netjes ingepakt.

Maarten 27-03-2023

Mijn ervaring met El Vidas is top. Super snelle levering en zeer goede prijzen. Een vraag over de tv die ik gekocht heb werd zeer snel en deskundig beantwoord. Kortom, een aanrader.

Prima webshop en keurige service 26-03-2023

Shop gekozen vanwege de prijs van het product en het gemak van bestellen,
De levering was volgens afspraak

Horst 25-03-2023

Praktische en duidelijke website. Zoals beloofd, de volgende dag de TV in goede orde ontvangen. Top!

Vinnie 25-03-2023

2e TV die via El-Vidals is gekocht. Wederom prima service. Netjes op de hoogte gehouden van vertraging door weersomstandigheden. Hoewel geen Benelux model voldoet de TV aan alle verwachtingen. Gewoon Nederlands menu etc….
Verschil in prijs tov andere aanbieders was enorm zonder dat je water bij de wijn doet.

Nenad 24-03-2023

Uw site wordt goed beoordeeld, het is gemakkelijk te vinden wat de klant zoekt, uw prijzen zijn zeer betaalbaar en de service is uitstekend.

Leo 24-03-2023

Zonder probleem het juiste artikel gevonden. Het werd snel en correct geleverd en perfect op het uur dat was medegedeeld.

Arnold 18-03-2023

Goedkoopste webshop die ik kon vinden met een uitgebreid aanbod.
Snelle afhandeling en levering! Super tevreden over mijn aankoop.

H. Noordzij 16-03-2023

De gehele aankoopprocedure verliep zonder problemen. Verder werd ik goed op de hoogte gehouden over de datum en tijdstip van aflevering. Kortom alle lof voor EL VIDAS.

Mees 16-03-2023

Op donderdagavond besteld, vrijdagochtend in huis. Uitstekende service, plus een zeer gebruiksvriendelijke website. Méér dan tevreden met mijn aankoop, en persoonlijk zou ik hier zonder twijfel nog eens een bestelling doen.

Rob 15-03-2023

TV aangekocht. Allereerst was de prijs het beste ten opzicht van andere aanbieders. Verder een Perfecte en snelle levering waarbij je op de hoogte word gehouden van het tijdstip van leveren.
Vorig jaar ook hier een TV gekocht en prrecies dezelfde ervaring.
Dus Top.

M.boonstra 15-03-2023

De levering was al de volgende dag, erg snel en fijn.
De dag na aankoop ging de prijs ruim €80,00 naar beneden, dit bracht een zuur gevoel met zich mee. Het geleverde product voldoet aan alle verwachtingen.

D.Talma 18-02-2023

Scherp geprijsd, vlotte levering en ook keurig volgens afspraak.
Kortom, een zeer soepele afhandeling van de bestelling gehad.

PW 31-01-2023

De 4 grote voordelen van kopen bij El-Vidas,
1. Zeer gunstige prijzen
2. Super snelle levering
3. Duidelijke order afhandeling en communicatie
4. Eigen zorgvuldige bezorgdienst

René 15-12-2022

Producten makkelijk te vinden. Bestellen was eenvoudig. Prijs laag en snel geleverd.

Nel Dekker 14-12-2022

Heb zelf een TV bij jullie gekocht en deze werd keurig bezorgd zoals was gemaild. Vandaar mijn bestelling voor mijn kleindochter en deze werd ook keurig bezorgd. allebei doen ze het prima. Geweldige service.

Michelle 05-12-2022

Niet aan te raden, alleen maar hoofdpijn van gekregen.

Heb een tv besteld, maar uiteindelijk werd er een ander model geleverd die goedkoper was. De tv die ik had besteld was uit voorraad dus zonder dit te communiceren werd er een andere tv geleverd. Als ik het me niet was opgevallen, zou ik hier nooit achter zijn gekomen.
Ondertussen al wekenlang bezig met het teruggestort krijgen van het prijsverschil.
Klantenservice komt zijn beloftes niet na want er wordt continu iets anders gezegd over de datum van terugstorting.
wel-echt 30-05-2023

Dit lijkt de enige reactie die is gedaan door iemand die echt ervaring heeft met dit bedrijf, ben benieuwd hoeveel ze betalen om kinderen 1000 acounts aan te laten maken bij kieskeurig om zo goed uit de bus te komen. zou mij niks verbazen als bij dit bedijf nog is brand uit breekt.

Jan de Vries 27-11-2022

De televisie van mijn vader ging kapot tijdens het wk!
Contact met El Vidas en vanmorgen vroeg stond er een nieuwe 55 inch Samsung tv.
Helemaal top ! En een nette chauffeur van eigen dienst.

Jan 24-11-2022

Mijn zoon had reeds eerder dezelfde tv bij u gekocht en was tevreden met de afhandeling.

Erik 07-11-2022

Samsung tv besteld. Dacht bij een goede winkel terecht te komen gezien de reviews. Tv werd al binnen 2 dagen geleverd. Echter de TV was van een lager type ondanks dat op de factuur wel het bestelde type stond vermeld. Gebeld met El vidas. TV was niet meer op voorraad en aangezien de lagere uitvoering in hun winkel dezelfde prijs had, dachten ze dat ze deze, zonder afstemming met klant, wel konden leveren (??). Je besteld een BMW 3 en je krijgt een BMW 1; natuurlijk is dat niet OK!. Geen excuses, maar ze konden de tv wel na 14 dagen komen ophalen. Uiteindelijk kon dat op aandringen na 3 dagen. Echter ze leveren 1 tv binnen 1dag, retourtransport duurt 3 dagen…. Vervolgens nog 2 dagen om een dichte doos te beoordelen en dan zou binnen 1 a 2 werkdagen het geld overgemaakt worden. U raadt het al, alleen het geld overmaken duurde 1 week. Al die tijd ( ruim 2,5 weken) stond de bestelde TV nog gewoon op voorraad op hun website. Ik denk dat het hun verdienmodel is. Klanten trekken met mooie aanbiedingen, mindere uitvoeringen leveren en hopen dat klanten dit niet opvalt. In 2,5 week tijd bijna dagelijks gemaild en gebeld. Altijd met dezelfde medewerker van El Vidas, die nog niets heeft begrepen van het omgaan met klanten. Elke dag weer een toezegging welke niet werd nagekomen. Kortom een hoop frustratie voor 100 euro lagere prijs.

Jomme 27-10-2022

Alles in orde, je krijgt gewoon wat je besteld en het word nog snel geleverd ook! gewoon een dikke 10/10