el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

el-vidas.nl stelt zich voor

El-Vidas is de grootste onafhankelijke Tv specialist van Nederland & België. Steeds scherpe prijzen en snelle leveringen in Nederland en België. Wij hebben onze eigen distributie waardoor de kwaliteit van levering gegarandeerd is. EL-Vidas hanteert een zichttermijn van 30 dagen en onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via: Mail, chat en telefoon.

Deze score is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,1

Bas 27-10-2020

Na uitgebreid onderzoek tv besteld. De beste prijs, klopte dat allemaal wel? Eerst telefonisch uitstekende uitleg gekregen hoe ze slim inkopen. Daarna supersnelle levering. Echt top

Herman D 26-10-2020

El Vidas was de voordeligste aanbieder van de mij gekozen televisie. Omdat ik het bedrijf niet kende (gelieerd aan Bol.com) heb ik eerst naar recensies gezocht alvorens mijn bestelling te doen. Het merendeel was positief, zodat ik dit wel aandurfde. De televisie werd in de avonduren door hun eigen bezorgingsdienst afgeleverd. Kort hiervoor kreeg ik nog een belletje dat hij eraan kwam. Kortom een prima deal en zeker voor herhaling vatbaar.

August 26-10-2020

Scherpe prijzen en snelle levering, kortom de eerste kennismaking is al zeer goed, daarom een 9.

Mari Peereland 26-10-2020

Website was zeer duidelijk en na de bestelling ging alles zoals afgesproken netjes geleverd en vooraf een telefoontje dat de chauffeur in een halfuur zou arriveren kortweg top !!

Johan 26-10-2020

Zeer goede website, makkelijk te bestellen,
Prijs was lager dan bij de concurrentie.
Afspraak was ook afspraak perfecte levering door vriendelijke vervoerder.

HJ 26-10-2020

Bestelling van de TV tijdig afgeleverd, goede service, geen bijzonderheden.

Anne 26-10-2020

Prima bedrijf. Goede kwaliteitsproducten voor een prima prijs.
Accuraat en duidelijk in de communicatie. Een aanrader

Adrie 26-10-2020

Televisie om 3 uur in de middag besteld en om 11 uur de volgende dag in huis. Chauffeur beklede een halfuur van te voren dat hij onderweg was. Bovendien zeer voordelige prijzen

Ton van Dijk 26-10-2020

Ik heb gekozen voor EL VIDAS omdat kieskeurig deze winkel deze aanwees als goedkoopste shop , en de verdere afhandeling van EL VIDAS maakte mij helemaal tevreden omdat ook het product en levering voorspoedig verliepen ,inmiddels hangt de t.v en doet wat ik ervan verwachtte

Henk 26-10-2020

In één woord: TOP!

Site is prima toegankelijk, bestelprocedure eenvoudig,
prijs in dit geval de laagste en de levering snel en conform belofte.

Aanrader!!!!!!!

Sezgin 26-10-2020

Ten eerste hartelijk bedankt voor uw snelle service.Ik had lang gezocht voor een leuke tv en ten einde kwa prijs en kwaliteit van hun service had ik toch bij El VIDAS gekozen toch een goede keus want bij hun geldt afspraak is afspraak.Alles verlopen zoals het stond op hun bevestiging e mail.Heel erg blij mee ElVIDAS tot de volgende aankoop.

Els 26-10-2020

Goede prijs, prima kwaliteit!
Werd keurig op tijd geleverd, duidelijke communicatie

Jeroen 26-10-2020

Goede webwinkel, soepel bestellen, goede service (ook gehoord van vrienden via wie ik bij deze website utkwam).

Annelies 26-10-2020

Beste prijs, levering was snel en service was goed. Product is in goede staat aangekomen

Marieke 26-10-2020

Zeer scherpe prijs en vlotte levering. Het product wat ik wilde werd bij El Vidas voor verreweg de laagste prijs aangeboden. En de volgende dag al geleverd. Wat wil je nog meer?

Henk 26-10-2020

binnen 1 dag geleverd, duidelijke website met wat je kan en mag verwachten ,je word gebeld half uur van te voren voor de bezorging ,ik vond het top

Melissa 20-10-2020

Slechte service! tv van 70” letterlijk op de stoep afgeleverd 10/15 meter van de ingang van het appartementen complex, onze voordeur is op de vierde verdieping En toegankelijk met de lift! Hoe zou de tv door 1 persoon naar boven gebracht kunnen worden????? Dan krijg je te horen ik mag niet mee naar binnen, bezorg dan niet tijdens de Corona??

Wel vroegtijdig een mailtje gekregen met het volgende:
Vanwege de maatregelen omtrent het Coronavirus zullen onze bezorgers uw product slechts tot aan de eerste deur bezorgen. In navolging van alle andere vervoerders zullen we ter plekke uw toestemming vragen om voor u te tekenen, voor ontvangst. Daarnaast willen we graag de laatste drie cijfers van uw legitimatiebewijs noteren (het documentnummer). Op deze manier houden we het contact zo minimaal mogelijk. Wilt u dan ook zo vriendelijk zijn om uw legitimatiebewijs bij de hand te houden?

Met een grootte van 70” kon de tv ook tot aan de voordeur geleverd worden aangezien er toch getekend moest worden voor ontvangst!

Voor de rest doet de tv wat het doen moet!
Officiele reactie van El Vidas 20-10-2020

Beste Melissa,

Dank voor je recensie, en jammer dat je dit zo ervaren hebt. Het klopt dat wij als werkgever onze medewerkers moeten laten werken volgens bepaalde voorschriften. Ik denk dat u net als wij en heel veel andere mensen weer wensen dat we zo snel mogelijk in een normale tijd leven. Dan bezorgen we graag de tv in alle appartementen, gaan alle liften in en tillen hem vier hoog waar u wenst. Echter voor uw en alle andere klanten hun gezondheid doen we dit nu helaas niet.

Het argument bezorg dan niet tijden Corona vind ik wat jammer, want gelukkig kunnen we juist heel veel mensen blij maken elke dag met hun bestelling.

natuurlijk kan de tv wel gewoon door de eerste deur geleverd worden binnen de instructies welke de chauffeurs hebben, dat zal ik zeker nogmaals doornemen. Ook kan misschien de manier van uitleg er invloed op hebben. Ik bespreek deze case dan ook graag intern en zou u hier nog een terugkoppeling op willen geven.

Helaas heeft u geen bestelnummer opgegeven bij de recensie, als u mij deze wilt mailen edwin@el-vidas.nl dan beloof ik u dat ik intern het ga bespreken en erbij u op terug kom.

Voor nu wens ik u veel plezier met de nieuwe tv, en een goede gezondheid.

Edwin.
Algemeen directeur
EL-Vidas.nl

Donald 12-10-2020

Elvidas doet wat het belooft. Snel en efficiënt de bestelling uitvoeren.
Dus een een dikke pluim voor jullie Elvidas ga zo door.

Rick 08-10-2020

Deze had de laagste prijs van een bepaalde model televisie.
De service was goed, ze bezorgen met hun eigen busje de televisie netjes aan de deur, en ook nog eens heel snel.

Henk Boender 08-10-2020

Correct en vriendelijk personeel aan de telefoon en deur. Levertijd volgens plan en op het uur nauwkeurig top👍👍👍👍👍

Kees Westra 07-10-2020

Een paar week geleden een tv gekocht, wij zijn ontzettend tevreden qua prijs, bestellen en bezorgen van de tv.
Precies volgens opgave van tijd door El-Vidas, ook de bezorger complimenten ivm met de Coronamaatregelen. Dus.... een zeer tevreden klant.

Mario 07-10-2020

Ik had bewust een TV besteld na 16.00 uur, omdat deze dan een dag later werd geleverd. De volgende dag om 17.45 uur nog geen mail met track en trace code, dus heb ik gebeld met El-Vidas en gevraagd hoe dit kon. De TV zat gewoon in de planning zoals belooft. Er werd vertelt dat de track en trace code na 19.00 uur werd verzonden. Dit stond niet op de website. Dus misschien een goede tip om dit op de website te vermelden. Na de track en trace code, levering perfect op tijd. De chauffeur belde tien minuten voor aankomst. Helemaal goed.

Iwan van Bussel 07-10-2020

Na het bestellen kreeg ik al snel informatie over de levering aan huis. Op zaterdagavond besteld en op maandagochtend zou het geleverd worden. Een vriendelijke chauffeur belde 20 minuten voor aankomst over de exacte aankomst. Keurige levering en dito producten.

Arend uit Rozenburg 06-10-2020

Beste goedgelovige kopers op zoek naar een nieuwe TV via een internetaanbieder. NOOIT ingaan op deze onderneming ondanks dit bedrijf via het vertrouwelijke consumentenplatform KIESKEURIG veelvuldig bovenaan staat. Doelbewust geleverd een kapotte televisie is een onbeschadigde doos. Die door ons als goedgelovige slachtoffer precies zoals de verpakking instrueert uiterst zorgvuldig is opgehangen. Zware beschadiging op de beeldbuis (hamer inslag) aangetroffen bij de eerste aanblik hangend aan de muur. Volgens klantenservice garantie weg geld weg omdat in de voorwaarden staat dat de TV eerst geïnspecteerd had moeten worden en dus niet eerst ophangen! Advies, geeft iets meer geld uit bij een gerenommeerd bedrijf of controleer goed of de verpakking origineel verpakt is, dus niet met zwarte spanbandjes opnieuw dichtgemaakt. Kans is namelijk groot dat u het volgende slachtoffer bent. Geen enkele reacties meer ontvangen van dit bedrijf nadat ik eerst telefonisch en daarna alle bewijslast per mail heb doorgestuurd en uiteindelijk gevraagd het aankoopbedrag te retourneren. Goedkoop is bij dit bedrijf een zeer teleurstellende duurkoop geworden voor mijn 73 jarige moeder!

Dirk 05-10-2020

Ik was opzoek naar een nieuwe televisie en via de consumentenbond bij El Vidas uitgekomen.
Heel duidelijke site. Zeer scherpe prijs. Bestelling ging vlot en makkelijk. Zeer snelle bezorging door een vriendelijke vlotte medewerker.
Aanrader.