el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

el-vidas.nl stelt zich voor

El-Vidas is de grootste onafhankelijke Tv specialist van Nederland & België. Steeds scherpe prijzen en snelle leveringen in Nederland en België. Wij hebben onze eigen distributie waardoor de kwaliteit van levering gegarandeerd is. EL-Vidas hanteert een zichttermijn van 30 dagen en onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via: Mail, chat en telefoon.

Deze score is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,1

Chris 16-03-2021

Duidelijke site, laagste prijs, bezorging volgende dag. Netjes gemaild en gebeld voor levering

Martin Hoving 14-03-2021

Alles klopte gewoon. Zocht een soundbar en deze was het goedkoopst bij El Vidas. Besteld, op de dag van levering werd ik 30 min van te voren gebeld om aan te kondigen dat de chauffeur onderweg was. Super.

Jaap 12-03-2021

De TV die wij kochten was ruim goedkoper dan waar ook, de datum en tijd van aflevering klopten perfect. Zeer adequaat telefoontje 3 kwartier voor aflevering. Erg aardige en efficiente bezorger. Een aanrader!!

Stéphanie 12-03-2021

vendeur correct garantie avec paypal livraison rapide moins cher que les autres

Samsung QE55Q80T 12-03-2021

Lage prijs. Goede extra informatie zonder een poging mij iets extra's te verkopen. Snelle levering. Gewoon prima voor elkaar.

Mo 12-03-2021

De order werd keurig de volgende dag afgeleverd. El Vidas levert elektronica wat stukker voordeliger is dan de bekende web-shops.

Marjon 09-03-2021

NAV een review bij kieskeurig en de prijs hebben wij onze TV bij El Vidas besteld, zondag besteld, dinsdag in huis, en dat aan de andere kant van het land. Een uiterst vriendelijke bezorger, dus ja ZEER tevreden !

Ton Boesten 09-03-2021

Goede site met voldoende info en gemakkelijke bestelling.
Bezorging perfect.

Jean-Pierre 08-03-2021

Heldere site, scherp geprijsd, snelle levering en ook nog met een levering met een Lach. Klantenservice ook perfect reageert snel en correct en levert ook op dezelfde dag de benodigde informatie.

Hanae 08-03-2021

Ben zeer tevreden over de snelle levering wat ik ook erg fijn vond is dat de tv door u eigen zeer behulpzame en vriendelijke chauffeur is geleverd en niet door post.nl of soort gelijke transporteur .
Kortom top service

MB 01-03-2021

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Supersnelle levering met track en trace, zodat je op 15 minuten nauwkeurig weet, wanneer de levering plaats vindt.

Verschoor 01-03-2021

In februari 2021 na vergelijk via Kieskeurig bij El-Vidas.nl een Samsung televisie aangeschaft. De informatie op de website van El-Vidas was zeer duidelijk. Zowel over het product maar ook over de levering en garantievoorwaarden. Na besteld te hebben werden we continu per mail op de hoogte gehouden van de stappen van het verzendproces wat erg fijn was. De televisie werd, zoals ook afgesproken was, de volgende dag geleverd door een nette jongeman. Dit was onze tweede aanschaf bij El-Vidas en we zouden hier zeker opnieuw producten bestellen.
Bestelling; 000043597

Bluesbrother Theo 01-03-2021

Nadat ik een keuze gemaakt had voor wat betreft mijn nieuwe espressomachine, ben ik gaan zoeken naar de beste prijs i.c.m. een vertrouwde leverancier. Daarbij kwam ik al snel bij El Vidas terecht. Noi, ik moet zeggen dat alles vlekkeloos is verlopen. Een aangename verrassing was ook de eigen bezorgdienst.

Robin 28-02-2021

Nette en snelle levering!
En doordat je een belletje krijgt wanneer hij onderweg is, weet je heel precies hoe laat hij geleverd wordt.

Een teleurgestelde klant. 28-02-2021

Beste mensen,

Ik heb een LG 65NANO956NA besteld bij El-Vidas omdat deze daar €50,- goedkoper was dan bij de concurrent. En LG een actie had waarbij wij €200,- Cashback zouden krijgen op dit type.
Maar allereerst krijgen we de 65NANO953NA geleverd waar je pas achter komt als de TV al is geinstalleerd. Dus gebeld met El-Vidas waar ik te horen kreeg dat het geen benelux model was. Maar dat de TV wel retour mocht maar dat er misschien wel een waardevermindering op zat (die zij bepalen) omdat we hem al hadden gebruikt, dus laat maar. Vervolgens probeer je de €200,- Cashback aan te vragen, blijkt dat El-Vidas geen partner is van LG en dus geen recht hadden op die €200,-. Al met al is nu de TV dus €150,- duurder dan bij de concurrent. Ik vind dit verschrikkelijk misleidend. En ik zal El-Vidas dan ook niet aanbevelen bij familie en vrienden.

Ary 28-02-2021

Supersnel en zonder gezuur geregeld netjes op tijd en een belletje voor aankomst

Andre 24-02-2021

El Vidas heeft zeer snel en onbeschadigd de bestelde 55 inch Samsung Qled TV geleverd met prima service en een zeer scherpe prijs!

Een tevreden klant 23-02-2021

Eindelijk weer een bedrijf die doet wat ze beloven! 55 inch. Samsung 4K smart TV gekocht en voor 17:00 uur besteld wordt die de volgende dag al afgeleverd door hun eigen bezorgdienst!
Super klantvriendelijke bezorger die zo'n 20-30 minuten van tevoren belde om te zeggen dat hij onderweg was en die ter plekke nog even naar El Vidas belde omdat ik nog wat specifieke vragen had.
Super service dus en qua prijs echt een aanrader want ze zijn veel goedkoper dan hun concurrenten!

Marcella 22-02-2021

Ik zocht naar de goedkoopste aanbieder voor de Samsung Crystal tv die ik had gekozen. Mijn onbekendheid met t bedrijf maakte me eerst wat wantrouwend maar; goed en vriendelijk geholpen en blij met de tv!
Marcella

Kees 20-02-2021

Scherpe prijs en snelle levering. Waarom zou je daar 75 karakters voor moeten gebruiken?

Larry 19-02-2021

Goede shop, snelle levering en ruim goedkoper dan bijvoorbeeld BCC of Mediamarkt.

Johan Aarts 19-02-2021

Goede winkel en snelle levering , jammer dat de handleiding alleen in Oost-Europa talen wordt meegeleverd wij zouden alsnog een Nederlandse versie hebben.

H C F 19-02-2021

Goede prijs en vlotte levering is daarom het cijfer dat het bedrijf van mij krijgt.

B.kruidhof- huizinga 19-02-2021

Heel tevreden keurig afgehandeld fijn dat al het verpakkings materiaal mee terug genomen is. De bezorger was heel vriendelijk netjes en behulpzaam alleen maar lof. Alleen jammer dat er geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij was. Wel Deens, Noors, Fins en Pools daar ben ik niet zo goed in. ik ga de zaak wel aanbevelen

Sezer canbulat 19-02-2021

Zeer snel en netjes afgeleverd mijn nieuwe tv in deze zware corrona omstandigheden