el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

el-vidas.nl stelt zich voor

El-Vidas is de grootste onafhankelijke Tv specialist van Nederland & België. Steeds scherpe prijzen en snelle leveringen in Nederland en België. Wij hebben onze eigen distributie waardoor de kwaliteit van levering gegarandeerd is. EL-Vidas hanteert een zichttermijn van 30 dagen en onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via: Mail, chat en telefoon.

Deze score is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,1

Leo 29-09-2020

Snelle levering voor de beste prijs. Nog even telefonisch contact gehad omdat ik een vraag had, prima en vriendelijk afgehandeld.

JJ 28-09-2020

De prijs-kwaliteit verhouding was de beste van Nederland. Het product bevalt 200 %. Snelle en eerlijke levering. Telefonisch correcte, vriendelijke en behulpzame support. Enige minpunt waarom Vidas geen 10 krijgt is dat de chatfunctie op de website niet werkt.

Ben 28-09-2020

ben bij El Vidas terecht gekomen doordat ik bij Google het typenummer van de tv had ingetoetst waar ik naar op zoek was. Ik had hiervoor nog nooit van El Vidas gehoord. Telefonisch contact gehad omdat ik nog een aantal vragen had over de oled tv die ik wilde kopen. Erg prettig te woord gestaan. De volgende dag is de tv netjes op het afgesproken tijdstip bij mij thuis afgeleverd.

Philip Bogaerts 24-09-2020

Ongelofelijk slechte service. Wij hadden via EL-VIDAS een Delonghi pac el92 gekocht, maar waren niet tevreden met het product. De silent functie werkt niet goed en er drupt hoorbaar condens na gebruik. EL-VIDAS gaf aan dat dit normaal is waarop wij besloten het apparaat terug te sturen. Echter wilt EL VIDAS niet het aankoop bedrag terug betalen maar enkel 65% vanwege de door hun bepaalde regels 'waardevermindering'.

Dus bedenk voor je hier iets koopt! want het ligt iig niet aan EL VIDAS als er iets mis is met het product! en jij bent je centen kwijt.

Sip 24-09-2020

Philips 4k met HDR besteld tegen zeer goede prijs. Dag ernaar door het bedrijf zelf afgeleverd. Top service, ben erg tevreden.

Peter 21-09-2020

De aangekochte tv was scherp geprijsd, en snelle en correcte levering.
En tot nu toe een topproduct. (LG)
Communicatie tussen bestelling en levering zou beter kunnen..

Jan 21-09-2020

Goedkoop en snel geleverd conform afspraak, verder geen ervaring met de service als er eventuele problemen zouden zijn want die waren er niet.

Chantal 21-09-2020

Goede prijs, goed verpakt, perfecte bezorging, op de hoogte gehouden via mailbericht.
Doet wat er van hen verwacht wordt, top.

Kees koevoet uit Roosendaal 21-09-2020

Geweldige prijs en een correcte levering met aanvullende telefonische hulp vooraf.

Stephan 18-09-2020

De prijs was goed maar uiteindelijk bleek de service en snelheid van verzenden nog beter!

David 15-09-2020

Product aan scherpe voorwaarden, gemakkelijk in bestelling en perfect in levering. El Vidas is een aanrader voor mij!

KKRAMER 15-09-2020

Ik heb een Qled samsung TV besteld bij El VIDAS om de eenvoudige reden ze waren de goedkoopste aanbieder. zondag besteld en 2 dagen later netjes afgeleverd aan de deur. tot op de dag van vandaag geen op of aanmerkingen top beeld.

FHL 15-09-2020

Goede prijsverhouding en snelle levering met eigen vervoersregeling, dus altijd geleverd op de afgesproken dag!

Frank 14-09-2020

prijs-kwaliteit verhouding dik in orde en super snelle levering!
Dit is wat je wil!

Mark 14-09-2020

Zeer lage prijs en snelle bezorging. De vriendelijke bezorger belde tevoren en hielp zelfs mee de tv naar boven te dragen.

Simon de Haan 14-09-2020

No nonsense online winkel. Goede levering.
Zeer scherpe prijs. Goede telefonische uitleg bij vragen over het apparaat.

Jetske 14-09-2020

Prima website, scherpe prijs, en supersnelle levering. De televisie kwam een dag eerder dan verwacht!

Bert Schelhaas 14-09-2020

De geleverde LG TV is prima en zeker ook wat betreft de prijs-, prestatie- en snelheidsverhouding.

Marc 14-09-2020

Snelle levering via eigen bezorgdienst, half uur voordat ze er zijn word je gebeld. Goede prijs/kwaliteitverhouding, kortom tevreden klant

Gokmen 10-09-2020

Ik ben heel tevreden over de service en het is een winkel die zijn woord nakomt een echte aanrader

P de Bruin 09-09-2020

Keurig geregeld, snelle levering. Voor levering gebeld en op de afgesproken tijd afgeleverd.
verder producten scherp geprijsd. prima webshop.

Jonathan 08-09-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima service. Zou ik aan iedereen aanbevelen.

P. J. van Puffelen. 07-09-2020

Heel erg ontevreden, verkeerde aankoop geleverd en steelt dan een deel van je geld wat terug betaald moet worden.

Bart 07-09-2020

Online gezocht naar deze tv, LG OLED CX. Op verschillende sites gevonden maar bij EL VIDAS voor een gunstige prijs met hele goede recensies. De levering was supersnel, en het product voldoet aan de verwachting. Volgende keer zeker weer kijken of EL VIDAS het product verkoopt.

OKT 30-08-2020

Mobiele airco gekocht. Correct, snelle levering, goed bereikbaar per telefoon, chauffeur op aangegeven tijd en vooraf gebeld door chauffeur. Aanbevolen en inmiddels door twee anderen ook deze zelfde mobiele airco gekocht met dezelfde ervaring. Gewoon goed.