el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

el-vidas.nl stelt zich voor

El-Vidas is de grootste onafhankelijke Tv specialist van Nederland & België. Steeds scherpe prijzen en snelle leveringen in Nederland en België. Wij hebben onze eigen distributie waardoor de kwaliteit van levering gegarandeerd is. EL-Vidas hanteert een zichttermijn van 30 dagen en onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via: Mail, chat en telefoon.

Deze score is berekend op basis van 119 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gert 13-05-2022

Heb een 75 inch Samsung tv gekocht , scheelde maar liefst ca € 250 met de grote zaken. Wel voor de aankoop even telefonisch contact gezocht voor een paar vragen en keurig te woord gestaan. Tv besteld en de volgende dag keurig op de aangegeven tijd geleverd door keurig beleefde bezorgers. Kortom , ik ben tevreden.
Ps. De prijzen van de tv's kunnen regelmatig veranderen op de site.

Marjan 13-05-2022

I ordered a tv in the evening, and the day after in the morning it was in my house😁, very fast , cheaper than the other websites. and very responsive.
Highly recommended 👌

Yvan 11-05-2022

Prima shop, bestelde artikel is echt zeer goed op tijd geleverd en de levering was in tegenstelling tot sommige leveranciers echt top.
Zeer degelijke verpakking, doe zo voort!

Freek 06-05-2022

Zeer duidelijke site met machtig mooie prijzen
Ik ben heel erg blij met m'n nieuwe Samsung tv!! 4K neo QLed

Werd netjes afgeleverd door de vriendelijke koerier die mij op tijd informeerde dat hij er aan kwam.

Marco 06-05-2022

Nu al 2x een tv besteld bij El-Vidas. Makkelijk te bestellen, scherpe prijzen en correcte communicatie en levering door de bezorgservice

Lynch 05-05-2022

Goede communicatie. Er was een vertraging in de levering en ik werd hiervan telefonisch op de hoogte gebracht.

Vital 05-05-2022

Dag na bestelling al geleverd aan huis.Top.Alles werkte perfect en de mannen van de levering hebben zelfs even mee geholpen de oude tv van de muur te nemen.

RR 05-05-2022

Op de website staan verschillende uitvoeringen van een bepaald type tv en prijzen. Maar op het ontvangen product staat nergens het bestelde typenummer behalve het hoofd type nummer. Lijkt erop dat dit grijze import is omdat ook de doos afwijkt van wat je bijvoorbeeld bij Mediamarkt meekrijgt. TV bevalt prima overigens dus maakt voor mij niet veel uit. Levering is goed voor elkaar en komen op afgesproken tijdstip incl belletje vooraf.

Johan Van Diest 25-04-2022

Zeer groot aanbod van TV's aan zeer goed prijzen, diegene die ik kocht Samsung QE43Q64A was ± 100€ goedkoper dan op eender welke andere site.
Besteld omstreeks 15u. De volgende dag reeds geleverd omstreeks 15u ! (In België)
Leverancier (LEN Logistics) zeer goede communicatie over de levering ook de dag zelf, persoon die leverde zelf was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Birdy 25-04-2022

Uitermate concurrerende prijs, heel vlotte bezorging en keurige telefonische aankondiging van bezorgingstijdstip

Bennie 18-04-2022

Duidelijk en makkelijk toegankelijk internet site. Snelle levering. Zeer scherpe prijzen.

Sander 18-04-2022

Heel erg blij met de aanschaf van mijn LG televisie. Goede heldere communicatie over wanneer het pakket bezorgd zou worden over de mail op de dag zelf ik werd door de chauffeur gebeld dat hij onderweg was en kwam op het afgesproken moment ook aan . Hier kan men een voorbeeld aan nemen .

H. Klaster 16-04-2022

Goede kwaliteit voor een goede prijs en prima bezorging. Ik kan het aan bevelen.

HvdM 14-04-2022

De tv die ik gekocht heb, was hier het goedkoopst.
Bestellen en betalen ging makkelijk.
Via mail keurig op de hoogte gehousen en volgende dag geleverd.
Zo hoort het gewoon te gaan.

Ludo 14-04-2022

Zeer goede prijs, snelle levering, ook in Belgie. Alles volgens afspraak. Tevreden klant.

Eva 14-04-2022

Heel tevreden met mijn aankoop bij dit bedrijf. Fijne, snelle klantenservice en de bezorging verliep soepel.

Regina 08-04-2022

Uitstekende service! Doen wat ze zeggen en zelfs meer dan dat. Levering was netjes en snel, controle op beschadigingen door vervoer (waren er niet) was grondig en werd vastgelegd. Apparaat werd in huis gebracht en het verpakkingsmateriaal weer mee genomen. Absoluut een aanrader wanneer je zelf de aansluiting kan regelen!

Stefan 08-04-2022

TV aangeschaft en El-Vidas kwam voor dit type als goedkoopste aanbieder naar voren. Daarnaast snelle levering en vriendelijke bezorger.

rich 07-04-2022

Gewoon goede tv. Europees model, alles werkt ook voor Nederland. Nooit meer een Benelux model voor mij, door prijsafspraak zijn ze duurder.

Robert 24-03-2022

Snelle en correcte levering. Goede afspraken i.v.m. de levering. Chauffeur heeft gebeld zoals afgesproken.
Flexibel voor wat aanpassingen betreft.

Tilborg 19-03-2022

Volgens afspraak geleverd. Product in goede staat, compleet en correcte afhandeling

J. Klaessen 18-03-2022

Snelle levering, goede prijs, vriendelijk alles afgehandeld, niks te klagen dus.

Shyles 16-03-2022

Ben op deze site terecht gekomen na vele prijsvergelijking veel goedkoper dan overige site, heb middels een Samsung 75 inch besteld en supersnel een mail ontvangen van bevestiging.

Tevens super snel bezorgd door 2 mannen tot en met woonkamer, dus tv besteld en in paar dagen kunnen genieten gelijk.

Top service!.

edwin 16-03-2022

Tijdens mijn zoektocht naar een tv voor de laagste prijs kwam ik op de site van el vidas terecht. Zij boden meerdere tv's aan tegen zeer scherpe prijzen. De verschillen tov de concurrentie lag tussen de 10 en 20%, vooral bij tv's gaat het dan om een groot bedrag. Ik twijfelde eerst wel omdat de website niet zo bekend was maar gelukkig zijn er reviews te vinden op meerdere kanalen en op basis daarvan toch een tv besteld. De bestelling via de website verliep heel vlot en simpel. Daarna ben ik per mail op de hoogte gehouden van de levering en dat was de volgende dag, super snel dus! De levering zelf verliep ook heel soepel. 30 min van te voren werd er gebeld en de jongens hebben de tv helemaal tot in de woonkamer binnen gebracht. Apparaat werkt verder prima en ik ben heel erg tevreden!

Marc Martena 16-03-2022

Alles top gegaan, volgende dag geleverd. Eigen bezorgdienst , vriendelijk en keurig! Ik zou het 100% aanbevelen!

Brais Cidras 16-03-2022

All the management and delivery service process were truly smoothly and quick

Melany 16-03-2022

Beter dan verwacht! Beeld is super scherp waardoor niks wordt gemist, zelfs de kleinste detail valt op... Echt super!
Ook werd ik vantevoren gebeld om te laten weten hoelaat ze bezorger er zou zijn... Het is netjes en op (afgesproken) tijd afgeleverd!

Rogier 16-03-2022

Goede snelle levering. De LG OLED smart tv is niet bestemd voor de Belgisch/Nederlandse markt maar functioneert prima.

Jansje 16-03-2022

Op deze site een bestelling gedaan voor een tv.
Via een duidelijke site gedaan, en tv is geleverd op de afgesproken tijd en datum.
Alles prima in orde!

Nikky 10-03-2022

Ik vind Evidas super klantvriendelijk. De bezorging was erg snel en je word goed via mail op de hoogte gehouden wanneer je pakket word geleverd. Ook werd ik gemaild en gebeld dat de bezorger ziek was en of het de volgende dag geleverd kon worden. Super service en ik kon zelfs nog aangeven dat het prima was maar of ze dan wel in de avond konden komen en dit was geen enkel probleem.

van der Drift 10-03-2022

Houd rekening met vertraagde levering. Online tv bestelt à1000 euro. Levertijd vlgs website max 5 dagen. Na 7 dagen nog geen tv ontvangen maar ook geen bericht over vertraging Gebeld met klantenservice, oorzaak leveringsprobleem door leverancier, kenbaar gemaakt dat ik dan graag een bericht had ontvangen. Inmiddels stond op de website bij dezelfde tv een leveringstijd van 2 dagen. Drie dagen later nog geen tv ontvangen, weer klantenservice gebeld. Zelfde medewerker ' problemen bij leverancier', levering over 2 dagen. En inderdaad 2 dagen later tv ontvangen. Dat weer wel. Maar door gebrek aan communicatie door deze leverancier heb ik hier wel een slecht gevoel aan overgehouden en zal deze leverancier bij een volgende aankoop niet mijn keuze zijn.

Cinderella 09-03-2022

Uiterst tevreden. Dit bedrijf zegt wat het doet en doet wat ze zeggen.
Ik had mijn tv op zondag besteld, op maandag kreeg ik de bevestiging en planning en dinsdag kwamen ze netjes op de afgesproken tijd leveren.
Ik kon me niet beter wensen.
Wat een fijne manier van behandelen en afhandelen.
Dikke pluim voor El Vidas.

René 09-03-2022

Snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen.
Voor aankomst belde de chauffeur op om aan te geven dat hij eraan kwam.
Prima geregeld.

Daniel 09-03-2022

LG48C16LA OLED televisie, MISLEIDENDE advertentie!
Dit bedrijf adverteert met het Benelux model wat geschikter is voor de Nederlandse markt, maar levert het Europese model.
Ik heb daarover gebeld en confronteerde de medewerker met het feit dat 6LA voor Benelux staat. Hij zei dat in de disclaimer staat aangegeven dat zij het Europese model leveren.
Waarop ik antwoordde dat dit een misleidende advertentie is, gezien het feit dat 6LA voor Benelux staat!!
Ik kreeg een bot antwoord: ''Dat is uw mening''
Toen wist ik meer dan genoeg en ga absoluut NOOIT bij dit bedrijf iets bestellen.

Seb 08-03-2022

Zeer duidelijke site met de juiste informatie, goede prijzen en zeer gemakkelijk te bestellen
Netjes op tijd en goed verpakt verzonden

Johan 08-03-2022

Bestelling online lukte wat moeilijk, maar zeer vlugge en efficiënte hulp via chat. Vlotte betaling, en effectief levering de dag nadien, zeer hulpvaardige en vriendelijke chauffeur…. Kortom echt een zeer goede reclame voor het bedrijf…Komt daar ook nog bij dat de prijs van het item , na vergelijking, echt 25% goedkoper was dan overal waar ik zocht…een regelrechte voltreffer dus!

weet niet wat je bedoeld. 23-02-2022

zeer tevreden over de vlugge levering.en bij jullie was de tv echt het goedkoopst.

Shahrokh Zarza 22-02-2022

Dienstverlening 100% volgens afspraak en verwachting.
Ik heb Bij EL VIDAS een Bosch vaatwasser besteld. Hij is goed verpakt en op tijd en heel vakkundig geleverd.
Heldere informatie op de website wat betreft het product. Bij vragen wordt er snel, adequaat en vriendelijk gereageerd. De producten voldoen 100% aan de beschrijving. Prima afhandeling van de bestelling en een zeer snelle levering.
Perfecte combinatie. Goede producten. Prima service

Dolf 22-02-2022

Vriendelijke en behulpzame klantenservice. Tv zoals afgesproken in weekend geleverd.

Fam. Paauw 22-02-2022

Duidelijke omschrijving op de website. Zeer goed prijsniveau.
Snelle en correcte levering.

Thijs 17-02-2022

Scherpe prijs, levering was prima te volgen en op aangegeven tijd bezorgd. Verpakking was keurig intact en dicht. Ik was nerveus na het lezen van diverse reviews over slechte levering en service, maar kan niet anders zeggen dan dat het allemaal keurig volgens afspraak en verwachting gegaan is.

Peter 09-02-2022

Prima voorwaarden, Prima prijs, Prima bezorging. Zeer tevreden en ik beveel el-vidas bij iedereen aan.

G 09-02-2022

Snelle levering en een scherpe prijs voor onze nieuwe Siemens Vaatwasser. Het enige is wel dat ik een ander type thuis bezorgd kreeg dan de gene die ik had besteld. Ik had hier van te voren nog via de chat een navraag gedaan, waar ze mij verzekerde dat ik de juiste type zou krijgen. Het ging in dit geval om het type met de”Home Connect”-functie. Het type wat geleverd was had deze functie niet. Maar daar heb ik mij bij neergelegd. Wel namen ze zonder probleem m’n oude machine mee.

A. Haan 20-01-2022

Mijn aankoop was digitaal. De aankoop bevalt goed geen problemen ervaren. De bezorging werd binnen de aangegeven tijdvak gedaan. Vijf minuten voor aankomst van de bezorging werd ik gebeld.

Jacco 20-01-2022

Fantastische service. vandaag besteld is de volgende dag geleverd. keurige bezorger

Wikke 19-01-2022

Super snel geleverd zelfs in de drukke dagen voor kerst! Complimenten, op woensdag besteld donderdag geleverd.

Twente 19-01-2022

Snelle levering, zelfs in deze drukke bezorgtijd en laagste prijs voor de LG OLED55C16LA tv.
We zijn tot nu toe dus erg tevreden.

Bren 19-01-2022

Crazy good price for the top 4K tv model from last year. The Samsung q95t 65 inch was -a third of the price you would pay a year ago, and the technology has changed very little in that time. It was delivered super fast and the driver was friendly and really helpful. Thanks El Vidas!

KHL.academy 19-01-2022

Goed product, zeer grote TV, voor een zeer goede prijs ongelooflijk snel de volgende dag geleverd met bovendien keurig een telefoontje 15 minuten voor aflevering. Zeer tevreden.

Jose 19-01-2022

fijne /goede/snelle levering ,duidelijke site Kwaliteit/prijs verhouding ook prima !