el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

el-vidas.nl stelt zich voor

El-Vidas is de grootste onafhankelijke Tv specialist van Nederland & België. Steeds scherpe prijzen en snelle leveringen in Nederland en België. Wij hebben onze eigen distributie waardoor de kwaliteit van levering gegarandeerd is. EL-Vidas hanteert een zichttermijn van 30 dagen en onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via: Mail, chat en telefoon.

Deze score is berekend op basis van 190 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Melissa 20-10-2020

Slechte service! tv van 70” letterlijk op de stoep afgeleverd 10/15 meter van de ingang van het appartementen complex, onze voordeur is op de vierde verdieping En toegankelijk met de lift! Hoe zou de tv door 1 persoon naar boven gebracht kunnen worden????? Dan krijg je te horen ik mag niet mee naar binnen, bezorg dan niet tijdens de Corona??

Wel vroegtijdig een mailtje gekregen met het volgende:
Vanwege de maatregelen omtrent het Coronavirus zullen onze bezorgers uw product slechts tot aan de eerste deur bezorgen. In navolging van alle andere vervoerders zullen we ter plekke uw toestemming vragen om voor u te tekenen, voor ontvangst. Daarnaast willen we graag de laatste drie cijfers van uw legitimatiebewijs noteren (het documentnummer). Op deze manier houden we het contact zo minimaal mogelijk. Wilt u dan ook zo vriendelijk zijn om uw legitimatiebewijs bij de hand te houden?

Met een grootte van 70” kon de tv ook tot aan de voordeur geleverd worden aangezien er toch getekend moest worden voor ontvangst!

Voor de rest doet de tv wat het doen moet!
Officiele reactie van El Vidas 20-10-2020

Beste Melissa,

Dank voor je recensie, en jammer dat je dit zo ervaren hebt. Het klopt dat wij als werkgever onze medewerkers moeten laten werken volgens bepaalde voorschriften. Ik denk dat u net als wij en heel veel andere mensen weer wensen dat we zo snel mogelijk in een normale tijd leven. Dan bezorgen we graag de tv in alle appartementen, gaan alle liften in en tillen hem vier hoog waar u wenst. Echter voor uw en alle andere klanten hun gezondheid doen we dit nu helaas niet.

Het argument bezorg dan niet tijden Corona vind ik wat jammer, want gelukkig kunnen we juist heel veel mensen blij maken elke dag met hun bestelling.

natuurlijk kan de tv wel gewoon door de eerste deur geleverd worden binnen de instructies welke de chauffeurs hebben, dat zal ik zeker nogmaals doornemen. Ook kan misschien de manier van uitleg er invloed op hebben. Ik bespreek deze case dan ook graag intern en zou u hier nog een terugkoppeling op willen geven.

Helaas heeft u geen bestelnummer opgegeven bij de recensie, als u mij deze wilt mailen edwin@el-vidas.nl dan beloof ik u dat ik intern het ga bespreken en erbij u op terug kom.

Voor nu wens ik u veel plezier met de nieuwe tv, en een goede gezondheid.

Edwin.
Algemeen directeur
EL-Vidas.nl

Donald 12-10-2020

Elvidas doet wat het belooft. Snel en efficiënt de bestelling uitvoeren.
Dus een een dikke pluim voor jullie Elvidas ga zo door.

Rick 08-10-2020

Deze had de laagste prijs van een bepaalde model televisie.
De service was goed, ze bezorgen met hun eigen busje de televisie netjes aan de deur, en ook nog eens heel snel.

Henk Boender 08-10-2020

Correct en vriendelijk personeel aan de telefoon en deur. Levertijd volgens plan en op het uur nauwkeurig top👍👍👍👍👍

Kees Westra 07-10-2020

Een paar week geleden een tv gekocht, wij zijn ontzettend tevreden qua prijs, bestellen en bezorgen van de tv.
Precies volgens opgave van tijd door El-Vidas, ook de bezorger complimenten ivm met de Coronamaatregelen. Dus.... een zeer tevreden klant.

Mario 07-10-2020

Ik had bewust een TV besteld na 16.00 uur, omdat deze dan een dag later werd geleverd. De volgende dag om 17.45 uur nog geen mail met track en trace code, dus heb ik gebeld met El-Vidas en gevraagd hoe dit kon. De TV zat gewoon in de planning zoals belooft. Er werd vertelt dat de track en trace code na 19.00 uur werd verzonden. Dit stond niet op de website. Dus misschien een goede tip om dit op de website te vermelden. Na de track en trace code, levering perfect op tijd. De chauffeur belde tien minuten voor aankomst. Helemaal goed.

Iwan van Bussel 07-10-2020

Na het bestellen kreeg ik al snel informatie over de levering aan huis. Op zaterdagavond besteld en op maandagochtend zou het geleverd worden. Een vriendelijke chauffeur belde 20 minuten voor aankomst over de exacte aankomst. Keurige levering en dito producten.

Arend uit Rozenburg 06-10-2020

Beste goedgelovige kopers op zoek naar een nieuwe TV via een internetaanbieder. NOOIT ingaan op deze onderneming ondanks dit bedrijf via het vertrouwelijke consumentenplatform KIESKEURIG veelvuldig bovenaan staat. Doelbewust geleverd een kapotte televisie is een onbeschadigde doos. Die door ons als goedgelovige slachtoffer precies zoals de verpakking instrueert uiterst zorgvuldig is opgehangen. Zware beschadiging op de beeldbuis (hamer inslag) aangetroffen bij de eerste aanblik hangend aan de muur. Volgens klantenservice garantie weg geld weg omdat in de voorwaarden staat dat de TV eerst geïnspecteerd had moeten worden en dus niet eerst ophangen! Advies, geeft iets meer geld uit bij een gerenommeerd bedrijf of controleer goed of de verpakking origineel verpakt is, dus niet met zwarte spanbandjes opnieuw dichtgemaakt. Kans is namelijk groot dat u het volgende slachtoffer bent. Geen enkele reacties meer ontvangen van dit bedrijf nadat ik eerst telefonisch en daarna alle bewijslast per mail heb doorgestuurd en uiteindelijk gevraagd het aankoopbedrag te retourneren. Goedkoop is bij dit bedrijf een zeer teleurstellende duurkoop geworden voor mijn 73 jarige moeder!

Dirk 05-10-2020

Ik was opzoek naar een nieuwe televisie en via de consumentenbond bij El Vidas uitgekomen.
Heel duidelijke site. Zeer scherpe prijs. Bestelling ging vlot en makkelijk. Zeer snelle bezorging door een vriendelijke vlotte medewerker.
Aanrader.

Leo 29-09-2020

Snelle levering voor de beste prijs. Nog even telefonisch contact gehad omdat ik een vraag had, prima en vriendelijk afgehandeld.

JJ 28-09-2020

De prijs-kwaliteit verhouding was de beste van Nederland. Het product bevalt 200 %. Snelle en eerlijke levering. Telefonisch correcte, vriendelijke en behulpzame support. Enige minpunt waarom Vidas geen 10 krijgt is dat de chatfunctie op de website niet werkt.

Ben 28-09-2020

ben bij El Vidas terecht gekomen doordat ik bij Google het typenummer van de tv had ingetoetst waar ik naar op zoek was. Ik had hiervoor nog nooit van El Vidas gehoord. Telefonisch contact gehad omdat ik nog een aantal vragen had over de oled tv die ik wilde kopen. Erg prettig te woord gestaan. De volgende dag is de tv netjes op het afgesproken tijdstip bij mij thuis afgeleverd.

Philip Bogaerts 24-09-2020

Ongelofelijk slechte service. Wij hadden via EL-VIDAS een Delonghi pac el92 gekocht, maar waren niet tevreden met het product. De silent functie werkt niet goed en er drupt hoorbaar condens na gebruik. EL-VIDAS gaf aan dat dit normaal is waarop wij besloten het apparaat terug te sturen. Echter wilt EL VIDAS niet het aankoop bedrag terug betalen maar enkel 65% vanwege de door hun bepaalde regels 'waardevermindering'.

Dus bedenk voor je hier iets koopt! want het ligt iig niet aan EL VIDAS als er iets mis is met het product! en jij bent je centen kwijt.

Sip 24-09-2020

Philips 4k met HDR besteld tegen zeer goede prijs. Dag ernaar door het bedrijf zelf afgeleverd. Top service, ben erg tevreden.

Peter 21-09-2020

De aangekochte tv was scherp geprijsd, en snelle en correcte levering.
En tot nu toe een topproduct. (LG)
Communicatie tussen bestelling en levering zou beter kunnen..

Jan 21-09-2020

Goedkoop en snel geleverd conform afspraak, verder geen ervaring met de service als er eventuele problemen zouden zijn want die waren er niet.

Chantal 21-09-2020

Goede prijs, goed verpakt, perfecte bezorging, op de hoogte gehouden via mailbericht.
Doet wat er van hen verwacht wordt, top.

Kees koevoet uit Roosendaal 21-09-2020

Geweldige prijs en een correcte levering met aanvullende telefonische hulp vooraf.

Stephan 18-09-2020

De prijs was goed maar uiteindelijk bleek de service en snelheid van verzenden nog beter!

David 15-09-2020

Product aan scherpe voorwaarden, gemakkelijk in bestelling en perfect in levering. El Vidas is een aanrader voor mij!

KKRAMER 15-09-2020

Ik heb een Qled samsung TV besteld bij El VIDAS om de eenvoudige reden ze waren de goedkoopste aanbieder. zondag besteld en 2 dagen later netjes afgeleverd aan de deur. tot op de dag van vandaag geen op of aanmerkingen top beeld.

FHL 15-09-2020

Goede prijsverhouding en snelle levering met eigen vervoersregeling, dus altijd geleverd op de afgesproken dag!

Frank 14-09-2020

prijs-kwaliteit verhouding dik in orde en super snelle levering!
Dit is wat je wil!

Mark 14-09-2020

Zeer lage prijs en snelle bezorging. De vriendelijke bezorger belde tevoren en hielp zelfs mee de tv naar boven te dragen.

Simon de Haan 14-09-2020

No nonsense online winkel. Goede levering.
Zeer scherpe prijs. Goede telefonische uitleg bij vragen over het apparaat.

Jetske 14-09-2020

Prima website, scherpe prijs, en supersnelle levering. De televisie kwam een dag eerder dan verwacht!

Bert Schelhaas 14-09-2020

De geleverde LG TV is prima en zeker ook wat betreft de prijs-, prestatie- en snelheidsverhouding.

Marc 14-09-2020

Snelle levering via eigen bezorgdienst, half uur voordat ze er zijn word je gebeld. Goede prijs/kwaliteitverhouding, kortom tevreden klant

Gokmen 10-09-2020

Ik ben heel tevreden over de service en het is een winkel die zijn woord nakomt een echte aanrader

P de Bruin 09-09-2020

Keurig geregeld, snelle levering. Voor levering gebeld en op de afgesproken tijd afgeleverd.
verder producten scherp geprijsd. prima webshop.

Jonathan 08-09-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima service. Zou ik aan iedereen aanbevelen.

P. J. van Puffelen. 07-09-2020

Heel erg ontevreden, verkeerde aankoop geleverd en steelt dan een deel van je geld wat terug betaald moet worden.

Bart 07-09-2020

Online gezocht naar deze tv, LG OLED CX. Op verschillende sites gevonden maar bij EL VIDAS voor een gunstige prijs met hele goede recensies. De levering was supersnel, en het product voldoet aan de verwachting. Volgende keer zeker weer kijken of EL VIDAS het product verkoopt.

OKT 30-08-2020

Mobiele airco gekocht. Correct, snelle levering, goed bereikbaar per telefoon, chauffeur op aangegeven tijd en vooraf gebeld door chauffeur. Aanbevolen en inmiddels door twee anderen ook deze zelfde mobiele airco gekocht met dezelfde ervaring. Gewoon goed.

De Meutter Guy 30-08-2020

Super snelle levering. Zeer scherpe prijs en super vriendelijke bezorger. Het product in dit geval mobiele airco van whirlpool was goed omschreven en correct weergegeven op de site. Wij zouden el-vidas sterk aanraden. We zijn zeer tevreden.

Esge 30-08-2020

Duidelijke site , je kan de producten goed vergelijken en ze doen wat ze zeggen .
Op tijd afgeleverd . Super
Zeer tevreden .

Anton Peters 29-08-2020

Mijn bestelling voor de mobiele airco DELonghi CN93 is uitstekend en op tijd volgens afspraak geleverd. Uw advies voor deze airco is precies van ik zocht. Ook de registratie voor de garantie is prima geregeld. Ik zal El-Vidas zeker zeer aanbevelen!

Kees 28-08-2020

Zeer snelle levering ‘ s morgens op tijd dus geen hele dag wachten...keurig de aangegeven tijd geleverd..klasse

wendy1972 27-08-2020

keurige mails met info berzirger belde 15 min voor aankomst en bracht tv keurig naar mijn appartement

Esther 27-08-2020

Mobiele airco op zaterdag besteld. Op zondag bericht over de levering. Op maandagavond Keurig conform afspraak in huis. Dus qua aankoop/levering helemaal top!

Uriel 26-08-2020

Prijs van TV LG OLED55B9PLA is scherp, echter kregen we een ander type geleverd OLED55B9SLA, na een beetje onderzoek, blijkt het verschil minimaal, maar toch, je besteld een bepaald type en je krijgt iets anders geleverd

Inge Tielens 26-08-2020

Super snelle levering en super service. Wij gaan hier nog kopen. Zeker aanrader!

Jill Nugteren 26-08-2020

Netjes op tijd het is in goede staat verpakt afgeleverd.

Bij mijn vrienden al voorgesteld om daar eens wat te bestellen. Zeker!!!!

Iedereen geniet ervan thuis..

Volgende keer zeker weer by El Vidas

Johan 26-08-2020

Airco van Delongi hier gekocht, super snel geleverd en tegen de beste internetprijs.

Volgende aankoop wederom eerst bij El Vidas kijken.

jan 26-08-2020

goed en voordelig en snel bezorgd ben zeer tevreden en ik kom hier terug voor een volgende aankoop

Alex 26-08-2020

Duidelijke website, goede prijs en snel geleverd.

Enigste was dat de tv op de 2e verdieping geleverd moest worden en de bezorger tot de voordeur (begane grond) bezorgde.

Vanwege slechte rug verzocht om samen omhoog te brengen maar dit kon die niet doen vanwege corona.
Uiteindelijk zelf moeten doen, wat niet ten goede kwam van me rug helaas.

Andre 26-08-2020

Eerst even gebeld of men de airco ook echt op voorraad had en de volgende dag kon leveren in een slecht toegankelijk voetgangersgebied. Dat was zo en levering bij ons voor de deur was geen probleem. En wat gebeurde er..... Het werd inderdaad de volgende dag en op tijd geleverd.. dat is zo fijn..

Cor Kleinveld 26-08-2020

goede service en scherpe prijs, alleen jammer dat we niet vooraf worden gebeld ondanks dat dat wel wordt verteld. Dat maakt het lastig om rekening mee te houden dan.

Bert 26-08-2020

Ik koos voor El Vidas via een aanbeveling van de Consumentenbond: de TV was er goedkoper dan elders. Hij werd de volgende dag keurig op tijd afgeleverd door een vriendelijke man.

Jonas 26-08-2020

Duidelijke site
Snelle, vriendelijke levering waarbij op voorhand gebeld wordt wanneer ze er ongeveer gaan zijn