el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

Deze score is berekend op basis van 4 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tom Richmond 20-10-2019

Prachtige aanbieding, goede info op de website, snelle response op vragen en volgende dag door zeer vriendelijke man - Maurice - in het tijdraam geleverd.

Ruud 09-10-2019

Duidelijke website met goede informatie. Eenvoudige bestelling en betaling. Snelle en probleemloze levering, waarbij uitstekend rekening wordt gehouden met persoonlijke wensen.
De geleverde TV is van uitstekende kwaliteit en bij el-vidas honderden euro's goedkoper dan bij (mijn lokale) mediamarkt. De moeite waard om voor deze zaak te kiezen!

Matthias Volkers 19-09-2019

In eerste instantie was ik sceptisch om hier een tv te bestellen, uiteindelijk toch gedaan vanwege de aantrekkelijke prijs.

Maar nu kan ik verzekeren dat dit bedrijf op alle fronten betrouwbaar is gebleken.
Niets was te moeilijk overal werd een oplossing voor gezocht, ik kreeg duidelijk antwoord en alles werd zeer snel afgehandeld.

En ik was niet de makkelijkste klant!

Via bol.com had ik de Samsung QE65Q60R besteld.
Nadat ik hier in eerste instantie niet tevreden mee was wilde ik deze omruilen voor de QE65Q70R.
Dit was totaal geen probleem dezelfde week werd het toestel omgeruild en kon ik met wederzijds vertrouwen de meerwaarde aan de deur voldoen.

Echter nadat ik deze tv in mijn bezit had was naar mijn inziens de meerwaarde van deze upgrade miniem en bedacht ik mij opnieuw.

Wederom weer contact opgenomen dat ik mij wederom bedacht had en toch graag de tv die ik in eerste instantie besteld had graag terug wou hebben.

Weer kreeg ik direct reactie terug en was dit geen probleem.

Ik had zelfs nog aangeboden om eventuele transportkosten te laten verrekenen.
Dit omdat ik dat wel zo reëel vond aangezien de werknemers ook niet voor niks aan het werk zijn.

Ook dit was niet nodig.
Het volledige bedrag dat ik aan de deur voor de duurde tv had betaald werd netjes teruggestort.

Kort gezegd er zijn veel louche bedrijven in deze branche maar dit is een zeer betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf!

Henk 28-08-2019

Correct geleverd voor een interessante prijs.
De klantenservice reageert adequaat op een mail.
Prima adres.