el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

el-vidas.nl stelt zich voor

El-Vidas is de grootste onafhankelijke Tv specialist van Nederland & België. Steeds scherpe prijzen en snelle leveringen in Nederland en België. Wij hebben onze eigen distributie waardoor de kwaliteit van levering gegarandeerd is. EL-Vidas hanteert een zichttermijn van 30 dagen en onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via: Mail, chat en telefoon.

Deze score is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,1

ET 27-04-2021

No problems, clear and fair info on the website, fast delivery, good reviews

Martinus 27-04-2021

El-Vidas had voor mij de laagste prijs voor mijn inductiekookplaat. Had reeds goede ervaring met El-Vidas en het kwam dus goed uit dat zij nu ook de beste prijs voor mij in petto hadden. Communicatie was en is top. Keurig tijdig op de hoogte gehouden van de reden van de vertraging van de levering en dag van levering telefonisch contact gehad met de bezorger wanneer zij denken aan te komen. Top! Enige wat ik jammer vind dat El-Vidas het oude apparaat niet kon meenemen. Voor de rest ga zo door!
Officiele reactie van El Vidas 28-04-2021

Beste Martinus,

Dank voor uw bericht, fijn dat het meeste naar wens verlopen is.
Onze chauffeurs behoren oude artikelen wel mee te nemen (mits goed verpakt) zodat het niet tijdens transport schade aan nieuwe artikelen kan toebrengen. Heeft u misschien uw bestelnummer voor mij, dan kan ik e.e.a. voor u nakijken. Indien gewenst kunnen de oude kookplaat nog ophalen.

Edwin

Fre 21-04-2021

Meest correcte prijs tegen over de concurrentie! Bij dag van bestelling reeds een bericht wanneer toestel geleverd werd ! Niet alleen dag, maar ook het uur. De leverancier stond binnen de aangegeven tijd voor mijn deur. Hiervoor gaf hij 5 min eerder reeds een telefonisch seintje ! Maar het belangrijkste is niet dat uur, het zijn geen makkelijke tijden, maar de vriendelijkheid van de man die mij het toestel leverde! Hij maakte samen met mijn nieuwe tv, mijn avond nog beter.

Kiki 20-04-2021

Goede klantenservice. Snelle levering, zeer scherpe prijzen en erg hulpvaardig

rockmar 18-04-2021

geweldige shop met betere prijzen voor dezelfde tv!!is een aanrader om op deze site even te vergelijken met andere:-)

Harry 18-04-2021

Keurig op tijd geleverd, product goed en veilig in de verpakking en alles zoals aangegeven.

Gertjan 18-04-2021

Duidelijke informatie op de website. Concurrerend tarief. Levering verliep vlot en netjes met goede communicatie vooraf over het tijdvak. Goed product (LG OLED tv). Niets op aan te merken.

Gerdrik 18-04-2021

Nooit eerder gehoord van El-Vidas. En daarom een beetje terughoudend om er wat te bestellen. Maar wat een goede service, zeg! Snel en ook nog de goedkoopste van alle online aanbiedingen.

Huub 14-04-2021

Keuze gemaakt voor een ambilight tv en 2 dagen later stond deze bij ons in de huiskamer. Tv voldoet 100% aan onze keuze.

Lisanne 13-04-2021

Gister voor 17.00 besteld en vandaag al in huis! 15 minuten voor aanvang werd ik netjes gebeld dat de bezorger onderweg was. Bezorger was super vriendelijk, droeg een mondkapje en hield 1,5 meter afstand. Wel zo prettig in deze tijd. Daarnaast waren ze ook nog de goedkoopste, dus ik zou zeker in de toekomst hier bestellen en mijn omgeving deze site tippen.

Mike75 10-04-2021

Prima prijs, de laagste die wij konden vinden. Snel geleverd en de chauffeur belt kort van tevoren dat hij eraan komt. Chauffeur is heel vriendelijk en zet de tv netjes over de drempel. Heel erg tevreden.

Jona 09-04-2021

Top site, top helpdesk en puike aflevering.

Hier terecht gekomen omdat de kortingperiode van mijn tv bij de big three was afgelopen

Paul 09-04-2021

De bestelling verliep eenvoudig en aflevering was snel ondanks de feestdagen. Prijs was substantieel lager als bij de andere aanbieders. DIt was ook de voornaamste reden voor de aankoop bij Elvidas, naast de goede reviews.

Danny 09-04-2021

Met afstand één van de goedkoopste shops!
Overzichtelijke website!
Geweldige communicatie naar levering toe! Ook door de bezorgers!
Levering gedaan door supervriendelijke mensen met een hart voor hun producten !

Max V 09-04-2021

Goede service.
Was in de ochtend niet thuis werd ik aan het eind van de dag door de bezorger gebeld of ze in de avond nog een keertje kon langs komen top service noem ik dat.
Tv nog niet uitgepakt maar verwacht dat die ook goed is.

Richard 09-04-2021

Supersnel geleverd..vriendelijk..snelle respons..om 7.15 sin de morgen al bezorgd🤗
Kan niet beter..ga zo door!!!

Zeer tevreden! 07-04-2021

Ook ik had eerder nog niet gehoord van El-Vidas en was zelfs juist een beetje terughouden na het lezen van de vele positieve reviews hier op kieskeurig.nl. Was hier een "positive upvote" trollen leger aan het werk?
De prijs van de televisie die wij voor ogen hadden was echter nergens scherper geprijsd en de eigen bezorging leek in deze tijden ook een goede keus dus hebben we de knoop doorgehakt en de bestelling gedaan.

Netjes kregen we de volgende dag een bevestiging met indicatie wanneer de levering zou plaatsvinden, zaterdag avond tussen 19 - 23u.
Die zaterdagavond rond 22:00u werd het wel wat spannend.. Zou hij nog wel komen? Maar rond 22:30u kwam daar het telefoontje van de bezorger die zich netjes excuseerde voor het late tijdstip en vroeg of het nog schikte. Dit was geen probleem.
Het bleek dat de bezorger nogal wat vertraging had opgelopen door een bepaalde groep mensen die het nodig vond om chaos in Amsterdam te creëren vanwege hun ambtelijk ongenoegen.
Een lange dag voor hem maar toch onze televisie nog binnen het vermelde tijdsbestek afgeleverd. Alle lof voor deze meneer!

Na het plaatsen en aansluiten en het weekend ernaar kijken bleek helaas dat het formaat gekozen niet de juiste was voor onze woonsituatie.
Contact opgenomen met El-Vidas en de situatie uitgelegd en te horen gekregen dat het geen probleem was om deze om te ruilen.
De omruil afspraak was wederom vlot en netjes afgehandeld en het prijsverschil zonder problemen vereffend.

Hulde dat er vandaag de dag nog bedrijven bestaan die service hoog in het vaandel hebben staan!
Officiele reactie van El Vidas 07-04-2021

Goedemorgen,

Bedankt voor uw mooie en zeer uitgebreide recensie, we zullen dit ook doorzetten naar de betreffende chauffeur.

We wensen u nog veel plezier met de nieuwe tv, en een fijne dag gewenst.

Edwin

Bas Stevense 27-03-2021

Beste mensen ik heb afgelopen woensdag een smart tv gekocht bij El Vidas, ik had nog nooit van dit bedrijf gehoord en ik had ook zo mijn bedenkingen maar toch gedaan. En ik moet zeggen ik ben blij dat ik het gedaan heb. Wat een top bedrijf ik ben gebeld omdat de doos beschadigd was en of ik er problemen mee had als ze hem toch mochten sturen. De tv was gecontroleerd op beschadigingen en er bleek niets aan de hand te zijn. Er was notitie van gemaakt en als er iets mee zou zijn kon ik hem zo weer terug sturen. Dus ik heb toestemming gegeven dat ze hem mochten sturen en na dat ik hem in ontvangst heb genomen bleek dat de doos maar een klein beetje was ingedeukt dus niets aan de hand. Zodra ik weer een tv gaat aanschaffen dan weet ik wel waar.
El Vidas mijn petje af.

Demi 22-03-2021

Ik kende het bedrijf nog niet. Heb een tv van 75” besteld op vrijdag 4 uur en zaterdag ochtend half 9 al in huis! Goed geïnformeerd betreft de levering en netjes gebeld voordat er geleverd werd, zoals vermeld in de mail. De bezorger was ook zo vrij om op 1 hoog te leveren (met hulp natuurlijk :)). Ik hou de website goed in de gaten, top aanbiedingen! Ze bezorgen zelf de spullen, dus stuk sneller en zekerheid over je levering. Zelfs de doos was onbeschadigd.Complimenten!!!

Anthony 22-03-2021

Vrijdagavond om 16.30u ging mijn televisie kapot en zat dus helemaal met de handen in het haar met het weekend voor de deur! Ik snel online kijken voor een nieuwe televisie en vindt deze bij El-Vidas en bezorging op zaterdag dus dat is vrij snel.
Na snel snel betalen en alles sprong de bezorging over op maandag omdat het op dat moment net 17.01u was geworden en dus niet meer voor 17.00u besteld.
Meteen de klantenservice gebeld en die had volkomen compassie met de situatie en heeft er voor gezorgd dat zaterdag om 14uur hier een nieuwe tv aan de muur hing!
De oude is ook meteen mee terug genomen.
Ik bedank El-vidas voor hun klantvriendelijkheid en het meedenkende optreden en raad deze verkoper ook zeker bij iedereen aan!

Rien 18-03-2021

Vóór het kopen van een samsung tv eerst telefonisch contact gehad met El Vidas. Zeer correct te woord gestaan. Nieuwe tv besteld. Snel geleverd op de afgesproken dag en tijd door vriendelijke bezorgers. Oude tv werd meegenomen.

Lohé 18-03-2021

I ordered really often on internet. But it is the first time for me to receive my order the day after i do and pay my order.
I am really impressed.
Thanks for all.

jos de leeuw 17-03-2021

Op merk naar een tv gezocht. Ik kwam op de site van El Vidas. 2e kans product met alleen schade aan doos. Prima afhandeling. Blij mee.

Maarten 16-03-2021

Perfect volgens afspraak. Goede prijs, snelle levering en goede communicatie rond de levering

Joke 16-03-2021

Een heel fijne webshop
Klanten service zo goed en duidelijk
Fijne en vriendelijke chauffeur
Alles was goed