el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

el-vidas.nl stelt zich voor

El-Vidas is de grootste onafhankelijke Tv specialist van Nederland & België. Steeds scherpe prijzen en snelle leveringen in Nederland en België. Wij hebben onze eigen distributie waardoor de kwaliteit van levering gegarandeerd is. EL-Vidas hanteert een zichttermijn van 30 dagen en onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via: Mail, chat en telefoon.

Deze score is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,1

De Meutter Guy 30-08-2020

Super snelle levering. Zeer scherpe prijs en super vriendelijke bezorger. Het product in dit geval mobiele airco van whirlpool was goed omschreven en correct weergegeven op de site. Wij zouden el-vidas sterk aanraden. We zijn zeer tevreden.

Esge 30-08-2020

Duidelijke site , je kan de producten goed vergelijken en ze doen wat ze zeggen .
Op tijd afgeleverd . Super
Zeer tevreden .

Anton Peters 29-08-2020

Mijn bestelling voor de mobiele airco DELonghi CN93 is uitstekend en op tijd volgens afspraak geleverd. Uw advies voor deze airco is precies van ik zocht. Ook de registratie voor de garantie is prima geregeld. Ik zal El-Vidas zeker zeer aanbevelen!

Kees 28-08-2020

Zeer snelle levering ‘ s morgens op tijd dus geen hele dag wachten...keurig de aangegeven tijd geleverd..klasse

wendy1972 27-08-2020

keurige mails met info berzirger belde 15 min voor aankomst en bracht tv keurig naar mijn appartement

Esther 27-08-2020

Mobiele airco op zaterdag besteld. Op zondag bericht over de levering. Op maandagavond Keurig conform afspraak in huis. Dus qua aankoop/levering helemaal top!

Uriel 26-08-2020

Prijs van TV LG OLED55B9PLA is scherp, echter kregen we een ander type geleverd OLED55B9SLA, na een beetje onderzoek, blijkt het verschil minimaal, maar toch, je besteld een bepaald type en je krijgt iets anders geleverd

Inge Tielens 26-08-2020

Super snelle levering en super service. Wij gaan hier nog kopen. Zeker aanrader!

Jill Nugteren 26-08-2020

Netjes op tijd het is in goede staat verpakt afgeleverd.

Bij mijn vrienden al voorgesteld om daar eens wat te bestellen. Zeker!!!!

Iedereen geniet ervan thuis..

Volgende keer zeker weer by El Vidas

Johan 26-08-2020

Airco van Delongi hier gekocht, super snel geleverd en tegen de beste internetprijs.

Volgende aankoop wederom eerst bij El Vidas kijken.

jan 26-08-2020

goed en voordelig en snel bezorgd ben zeer tevreden en ik kom hier terug voor een volgende aankoop

Alex 26-08-2020

Duidelijke website, goede prijs en snel geleverd.

Enigste was dat de tv op de 2e verdieping geleverd moest worden en de bezorger tot de voordeur (begane grond) bezorgde.

Vanwege slechte rug verzocht om samen omhoog te brengen maar dit kon die niet doen vanwege corona.
Uiteindelijk zelf moeten doen, wat niet ten goede kwam van me rug helaas.

Andre 26-08-2020

Eerst even gebeld of men de airco ook echt op voorraad had en de volgende dag kon leveren in een slecht toegankelijk voetgangersgebied. Dat was zo en levering bij ons voor de deur was geen probleem. En wat gebeurde er..... Het werd inderdaad de volgende dag en op tijd geleverd.. dat is zo fijn..

Cor Kleinveld 26-08-2020

goede service en scherpe prijs, alleen jammer dat we niet vooraf worden gebeld ondanks dat dat wel wordt verteld. Dat maakt het lastig om rekening mee te houden dan.

Bert 26-08-2020

Ik koos voor El Vidas via een aanbeveling van de Consumentenbond: de TV was er goedkoper dan elders. Hij werd de volgende dag keurig op tijd afgeleverd door een vriendelijke man.

Jonas 26-08-2020

Duidelijke site
Snelle, vriendelijke levering waarbij op voorhand gebeld wordt wanneer ze er ongeveer gaan zijn

Yoff 26-08-2020

prima en snel geleverd (ik had wat slechte reviews gelezen op internet en vond het wel spannend), goede prijs dus toch gedaan. En ik heb zelf geen klachten of twijfels meer

Willem 26-08-2020

Goede prijs ten opzichte van anderen en snelle levering. Philips The One (55PUS7304) is een absolute aanrader!

Jasper 26-08-2020

Duidelijke site en snelle levering. Ook scherpe prijs. Gewoon erg goede ervaring.

Georges 26-08-2020

De prijs voor de mobiele airco heeft de keuze bepaald.
Het leveringsmoment was ook sneller dan bij mijn vaste leverancier.

Mathieu 26-08-2020

Perfect!!!
Beste prijs (waar andere shops een puntje aan kunnen zuigen) en TOPservice!!!

Perfect geleverd met eigen leverdienst zodat je niet afhankelijk bent van de onkunde van alle DPD, UPS circusclowns.

TOPklasse!!! 5sterren!!

Remco 25-08-2020

Ze helpen heel goed met wat je zoekt en denken ook an de prijs ze willen niet de duurste verkopen mar wat het best bij je past en besteld is de volgende dag in huis

Simone de Haan 25-08-2020

Erg prettige webshop. Veel keus en goede prijs. Bij een vraag over een product werd ik goed geholpen.

S. Vesters 25-08-2020

De bestelling en de levering van de televisie gaat vrij snel.
Maar is er schade aan je product dan komt El Vidas niet met een oplossing!!
De klantenservice is zooo slecht bereikbaar meerdere malen gebeld en elke keer 45 tot 60 minuten in de wacht gestaan.
Toen wij de tv voor het eerst hadden aangezet toen ondekten wij een kras op het beeldscherm. De beschadiging zie je ook alleen als de tv aan staat! Dit hebben wij toen direct gemeld bij El Vidas. De televisie is toen door El Vidas opgehaald. Na een week lang zelf er achteraan gebeld te hebben kwamen ze met de mededeling dat de servicesdienst niet kan achterhalen waardoor de schade is ontstaan en El Vidas heeft besloten de tv aan ons terug te berzorgen zonder een oplossing. Ik kreeg als advies de inboedelverzekering in te schakelen??!!
Inboedelverzekering?? Dus ik moet fraude plegen voor het feit dat de tv beschadigd bij ons is afgeleverd?! Medewerkster Anne vertelde dat de tv altijd van te voren wordt gecontroleerd voordat deze wordt afgeleverd bij de klant. Waarop ik antwoorde zetten jullie de tv dan ook aan bij deze controle haar antwoord was hier op nee! Dus de tv kan toch ook beschadigd zijn bij de controle???!!! Ik gaf nogmaals aan dat je de kras pas ziet als je de tv pas ziet als de tv aan staat!. Ik heb dik een week geleden telefonisch aangegeven dat ik het niet eens ben met deze beslissing en graag terug gebeld zou willen worden door de betreffende manager maar tot op heden geen tegen reactie meer gehad van El Vidas terwijl medewerkster Anne mij verzekerde dat dit zou gebeuren.
Vervolgens zou de tv terug bezorgd worden tussen 9:53 - 13:53 uur en om 16.00 uur was er nog geen tv. Dus weer zelf de klantervice gebeld en weer 50 minuten in de wacht gestaan. Waren ze mij vergeten te bellen want de chauffeur had wel doorgegeven dat de tv niet tussen de lading stond maar ze waren dit vergeten aan mij door te geven.
Dus de hele dag thuis gewacht geen tv en geen belletje!
De mannelijke medewerker beloofde dat hij de volgende dag mij hierover zou terug bellen want hij ging er zelf achteraan want de tv stond niet op de plek waar hij zou moeten staan. Weer een hele dag gewacht en in avond kregen wij een email dat de tv de volgende dag afgeleverd zou worden maar deze mewerker moet mij nu nog terug bellen!!
Zou ik El Vidas aanbevelen mijn antwoord is NEE geef dan een paar tientjes meer uit bij een ander bedrijf!! Zeer slechte service bij El Vidas!!!

Mark V 25-08-2020

Ik heb een LG TV gekocht. Erg blij mee, maar na 3 weken helaas een dode pixel. Direct gebeld en hoewel ze mij hiertoe vanaf 2 weken niet verplicht waren wilde ze mij direct helpen met een scherm omwisseling. TV wordt spoedig opgehaald. Vriendelijk te woord gestaan en een topservice. Bedankt!