el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

el-vidas.nl stelt zich voor

El-Vidas is de grootste onafhankelijke Tv specialist van Nederland & België. Steeds scherpe prijzen en snelle leveringen in Nederland en België. Wij hebben onze eigen distributie waardoor de kwaliteit van levering gegarandeerd is. EL-Vidas hanteert een zichttermijn van 30 dagen en onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via: Mail, chat en telefoon.

Deze score is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,1

Witte 14-01-2021

Snelle levering goede bezorging, mooie prijs .
Hadden van iemand gehoord dat het een betrouwbare site was , wat ook zo is

Janneke 14-01-2021

Heb voor deze online shop gekozen. 1 omdat ze goedkoop waren. 2 alleen maar goede reviews.
Nadat ik besteld had werd het erg snel geleverd. Ze bellen van te voren hoe laat ze komen, dus je hoeft niet de hele dag te wachten.
En de 30 dagen omruil garantie is ook een pluspunt

Wiecher 14-01-2021

Ongelofelijk soepel proces van a tot z. Er is helemaal niets dat beter kan.

Peter 14-01-2021

De levering was snel, al de volgende dag. Dit terwijl het erg druk was rond de kerstdagen. Het product voldoet aan verwachtingen. De bezorger was erg vriendelijk.

Bouke 14-01-2021

Snelle levering op aangegeven moment. Verder product gekregen zoals beschreven en was goedkoper tov andere aanbieders.

Super Oled t.v. 14-01-2021

Snelle levering volgens afspraak tegen een scherpe prijs.
De bestelde Philips Oled t.v. werkt prima,superscherp beeld en bioscoopwaardig geluid dankzij de geintegreerde soundbar,top!!
Ik ben tot nu toe een tevreden klant.

Jasper 14-01-2021

Na het bestellen hoefde ik niet lang te wachten op mijn nieuwe TV. Via hun eigen bezorgdienst was die de volgende dag al in huis!

Rob 14-01-2021

Na enig overleg, via chat op website, tot deze koop gekomen.
Geen wachttijd, gewoon direct antwoord, zelfs op zondag.
Besteld en netjes op tijd afgeleverd door hun eigen bezorger geheel coronaproof.

AB 14-01-2021

Artikel besteld, betaald en binnen 2 dagen in huis.
Geleverd door een vriendelijke meneer van de eigen bezorgdienst.
Zoals alles wat je koopt is het op den duur afwachten hoe het gekochte bevalt.
Maar tot nu toe alles top👍

Leo 11-01-2021

Ik heb gekozen voor deze leverancier vanwege goede beoordeling op kieskeurig, de scherpe prijs en de producten waren op voorraad. Alles is netjes volgens afspraak geleverd met een telefoontje vlak voor aankomst de chauffeur van de eigen transportdienst.

Roger 11-01-2021

Had tv eerst ergens anders besteld omdat deze de dag erna geleverd zou worden, maar dit bleek uiteindelijk 4 werkdagen gaan duren, ik meteen geannuleerd en naar el-Vidas gebeld of deze op voorraad was en dag erna geleverd kon worden, een vriendelijke meneer bevestigde dat en inderdaad binnen 24 uur met eigen vervoerder netjes afgeleverd. Een dikke 10 voor de snelheid en servuce

Tamara 11-01-2021

Besteld, 2 dagen later in huis en de televisie bevalt prima. Dus niks op aan te merken. Alles is prima verlopen. Ik zou andere mensen zeker aanraden om hier je tv te bestellen.

Oscar 10-01-2021

Snelle levering, duidelijke informatie en prijstechnisch zeer goed .
En de 9 is omdat er altijd iets te verbeteren is.

Herman 09-01-2021

Ik had eerst uitgebreid op internet alle voor mij relevante informatie gelezen voor de aanschaf van een nieuwe TV. Tweakers is wat dat betreft voor mij altijd een goed startpunt. Nadat ik tot een keuze voor de Samsung QE43Q60T was gekomen ging ik daar verder op zoeken. Bij pricewaych stond dat de goedkoopst aanbieder deze voor 589 euro had. Maar al googlende vond ik El-Vidas in Groningen die daar nog weer 40 euro onder zat. Omdat ik nooit van deze onderneming had gehoord zocht ik op internet naar reviews, en die boezenden we wel vertrouwen in dat het verantwoord zou zijn om daar de TV de kopen. Zo gezegd, zo gedaan. Op zondag besteld en de levering was op dinsdagmorgen. En dat allemaal in de drukke week voor Kerst. Echt klasse.

Angeliqué Engels 09-01-2021

Goed omschreven tv met een mooie prijs.
Duidelijk op de hoogte gehouden, van betaling en dat je de bezorg dag die je mag kiezen. Waarna je een mail krijgt in welk tijdvak de chauffeur komt, en die belde een half uur voor aankomst en leverde de tv keurig netjes, maakte een foto. Zeker een aanrader,.. en wij zullen zeker (onze dochter wil nog een nieuwe tv) weer bij jullie bestellen. Top!!

Mees boonstra 09-01-2021

Was eerst beetje bang want is random site. Ik heb uiteindelijk toch de knoop door gehakt, en een 43 inch lg tv van 400 eu gekocht. Dit is voor een student een bak met geld. Tv werd binnen 1 dag bezorgd, Super tevreden! Ga zo door!

Sunshine 09-01-2021

Fantastisch hoe eea werd behandeld, men houdt zich aan de afspraken die ze zelf geven.
Een belletje vooraf is erg prettig ! En product is ook ok met prima prijs kwaliteit verhouding

Bert van der Vlist 08-01-2021

Ze waren heel vriendelijk de prijs was heel goed en het is heel snel geleverd ben heel tevreden en zal ook een ieder aanbevelen om daar te kopen

F. Scholten 08-01-2021

Correcte en zeer snelle levering Productbeschrijving klopt. Regelingen via de mail prettig.

Jaimey 08-01-2021

El-vidas heb ik gekozen na uitgebreid onderzoek en analyseren van klant beoordelingen. Deze waren zowel negatief als positief. Wat te doen? Na ook de beoordelingen gelezen te hebben van andere verkopers, heb ik besloten toch voor El-Vidas te gaan. Met name vanwege de prijs. Deze was zeer concurerend. Alhowel ik enigszins achterdochtig was, om een "Oostblok" model te ontvangen, bleek dit helemaal niet het geval. Een prima Samsung televisie, helemaal volgens de specificatie, alles erop en eraan. Goede handleiding en een fantastische afstandsbediening. Scherp geprijsd en zeer snel geleverd. Ik heb zeer tevreden over de kwaliteit van de TV en El-Vidas. Top.

Berthine 07-01-2021

Perfect en betrouwbaar en erg makkelijk om een bestelling te plaatsen. complimenten voor service van de levering.

Ton Smits 07-01-2021

Wij hebben voor de webshop van El-Vidas gekozen mede door de toch iets lagere prijs. De service is prima. de TV werd de volgende dag al bezorgd en de bezorger belde even van te voren dat hij er aan kwam. Gewoon top.

Henry 07-01-2021

Eerst telefonisch contact gehad met vragen over CI+ module van Ziggo keurig uitleg gehad en afspraak over levering alles wat beloofd was is naar alle tevredenheid nagekomen. Top bedrijf.

vincesch 21-12-2020

Na een eerdere review en contact met de klantenservice had ik een review geschreven als opgelicht door El-Vidas. Op dat moment had ik een telefoontje gekregen van de service desk dat de schade was ontstaan door iets dat ik zou hebben gedaan, denk aan vallen o.i.d. Hierop heb ik een negatieve review geschreven, hier reageerde xxx, de CEO van El-Vidas op, hij was verbaasd en verzekerde mij dat hij persoonlijk het probleem op zou pakken en oplossen. Dat heeft hij gedaan en nu wordt de TV omgeruild, zoals het ook hoort en ben ik nu een TEVREDEN KLANT.
Thx xxx voor je reactie en actie

---------------------------------------------------
Eerdere review 16-12-2020:

Wat een oplichters, een Samsung TV besteld, netjes op tijd geleverd, op de juiste manier uit de doos gehaald een aangezet, blijkt een breuk in het scherm te zitten. EL-Vidas opgebeld en zij zeggen letterlijk
"Hierbij noteer ik ons telefonisch gesprek via de mail. Uw schademelding hebben wij afgewezen. Dit kan niet tijdens ons transport of in ons beheer gebeurd zijn. Het paneel is gebroken bij de bovenste laag van het scherm. In de verpakking zit hier stevig piepschuim. Als tijdens het transport schade ontstaan zou hier een duidelijk breuk zichtbaar moeten zijn. Dit is niet te herleiden op de verpakking.
De schade moet hierdoor bij u ontstaan zijn. Helaas valt valschade niet onder de garantie. Graag vernemen wij u vervolgstappen." (let niet op de spel of grammatica fouten, die zijn van El-Vidas)
Ik zet er een advocaat op, heb de consumentenbond erbij betrokken, nog nooit zoiets meegemaakt! En de reactie van El-Vidas houdt bij de rechter geen stand alleen het gezeur eromheen is heel vermoeiend.
Officiele reactie van El Vidas 21-12-2020

Beste Vincent,

bedankt voor je bericht, graag gedaan en nogmaals excuses voor de verkeerde inschatting van onze klantenservice. Veel plezier met de tv en fijne feestdagen.

Edwin

Peter C. 12-12-2020

Kende el-vidas niet. Op zoek naar tv en soundbar kwam ik bij hen terecht. Zeer scherpe prijzen. Ben zeer tevreden over levering en service. Soundbar kwam iets later, maar ik werd daar netjes telefonisch over geinformeerd.