el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

el-vidas.nl stelt zich voor

El-Vidas is de grootste onafhankelijke Tv specialist van Nederland & België. Steeds scherpe prijzen en snelle leveringen in Nederland en België. Wij hebben onze eigen distributie waardoor de kwaliteit van levering gegarandeerd is. EL-Vidas hanteert een zichttermijn van 30 dagen en onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via: Mail, chat en telefoon.

Deze score is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,1

Bas 01-10-2022

De beste prijs op het internet. Snelle levering met tijdig bericht over het bezorgtijdstip.
Allemaal goed geregeld!

Guido Lenior 22-09-2022

-snelle service
- goede prijs kwaliteit verhouding
- klantenservice gericht

Marc13 08-09-2022

Prima site, nav vraag goede en snelle opvolging. Duidelijke afspraken en die worden ook prima nagekomen. Fijne bezorgers die meedenken en de plaatsing (koelkast) netjes verzorgd hebeben. Zeer tevreden!

C. Kamminga 07-09-2022

El Vidas is een leuke en overzichtelijke shop, product (tv) staat goed omschreven en als je voor vragen via de chat staan ze gelijk te woord voor uitleg en advies, ook telefonisch zijn ze goed bereikbaar. Ik heb voor hun gekozen omdat ze eigen bezorgers hebben i.p.v. Postnl en wordt met zorg naar de klant geleverd en je wordt van te voren gebeld wanneer en hoe laat ze komen. De bezorger zijn erg klantvriendelijk en zetten het product waar je ze wil hebben. El Vidas komt uit Groningen en dat geeft voor mij als Groninger altijd voorrang en gunfacto zeker tegenover de grote concurrenten en prijstechnisch zijn ze ook nog voordeliger. Vandaar een 10 ga zo door.

Anne Jacob 05-09-2022

Heb hele goede ervaring met el-vidas.nl. Zeer vlotte levering tegen zeer concurrerende prijs. Philips producten genieten de voorkeur. Hebben nu 2 tv's van el-vidas in gebruik.

John 05-09-2022

duidelijk in de afhandeling en wat belangrijk is een goed produck geleverd. zou zeker nog eens iets aanschaffen.

Jeroen Kooij 31-07-2022

Dit is, na ruim een jaar, de 2e TV die ik daar besteld heb en weer ben ik heel tevreden. Weer een Samsung QLED, deze keer de Neo QN90A 55 inch. Heel tevreden over.
Makkelijke bestelling, lage prijs en ook deze werd geleverd op het afgesproken tijdstip (15 min van te voren belde de bezorger zoals was aangekondigd in de mail).

Tixy 28-07-2022

Goede snelle service top tv voor een zeer scherpe prijs... De volgende tv ga ik ook weer bestellen bij el-vidas

Jan 25-07-2022

Goedkoopste Samsung Smart TV in Nederland
Gezocht naar de goedkoopste Samsung Smart TV QE65Q64A. ( 65 inch )in Nederland. Deze gevonden bij El Vidas in Groningen. Besteld op 7 juli en de volgende dag, keurig door een vriendelijke bezorger bij mij afgeleverd in ons appartement 11 hoog. Probleemloze webshop.

M de Vries 09-07-2022

Goedkoop en zeer goede service en ook goed geholpen via de klantenservice. Voor je bestelling word gebracht krijg je een mail en SMS. En 15 minuten voor bezorging word je ook nog netjes gebeld.

Paul Van Dorpe 08-07-2022

Zeer duidelijke afspraken die dan ook nog eens perfect zijn nagekomen. Zo zou het overal moeten zijn.

Jan E 28-06-2022

Goede prijs. Snelle levering met eigen en vriendelijke bezorgdienst. Alles uitstekend. Geheel volgens afspraak en site info geleverd.

Frans 28-06-2022

Overzichtelijk. Duidelijk. Snelle Levering en correcte behandeling.. Heel tevreden.

Van den Hoeck - Sibbald 14-06-2022

De shop is perfect maar het toestel was beschadigd. We hebben onze garantie gebruikt om een technische interventie te roepen en dat is ook snel gebeurd. We zijn er heel tevreden over.

Marc 13-06-2022

Overzichtelijke site met goed uitleg. Mooie producten tegen een zeer goede prijs. Keurig volgens afspraak geleverd. Helemaal top.

verplicht 10-06-2022

Opmerkelijk goedkoper dan anderen. Maar toch besteld. Kregen zoals wel ongeveer verwacht, een europees model en de nummering van de doos wijkte lichtelijk af van die op de site (55qn90a vs 55qn92a) - maar stikker op tv refereerde wel aan 92a en voor de rest qua levering e.d. was alles goed in orde. Dus top.

Fré Bisschop 09-06-2022

Goede website, goed aanbod
Volgende dag geleverd, volgens afspraak.
Goede prijs, kwaliteit verhouding

Willem 09-06-2022

Rond 17uur de TV besteld en de volgende ochtend om 09.00uur thuid geleverd en dat zelfs op Hemelvaartsdag.
Prijstechnisch het voordeligst en daarnaast zo snel met een goed volgsysteem.
Complimenten.

Geert 09-06-2022

product perfect tegen zeer concurrerende prijs en direct geleverd, niets op aan te merken

Kardo Karim 06-06-2022

Samsung Neo Qled tv gekocht, prijs was iets lager dan andere winkels. De tv werd netjes bezorgd en is 100% naar wens. Ik bevel El Vidas aan!

Kramer, Zeewolde 06-06-2022

Na veel wikken en wegen voor El Vidas kekozen. Prima keuze en TV gekocht voor een uitstekende prijs/kwaliteit en een snelle levering

Eelco 06-06-2022

De bestelling (Samsung "the Frame" TV) werd de volgende dag netjes en volgens afspraak geleverd. Communicatie erover was duidelijk en op tijd

Gert 13-05-2022

Heb een 75 inch Samsung tv gekocht , scheelde maar liefst ca € 250 met de grote zaken. Wel voor de aankoop even telefonisch contact gezocht voor een paar vragen en keurig te woord gestaan. Tv besteld en de volgende dag keurig op de aangegeven tijd geleverd door keurig beleefde bezorgers. Kortom , ik ben tevreden.
Ps. De prijzen van de tv's kunnen regelmatig veranderen op de site.

Marjan 13-05-2022

I ordered a tv in the evening, and the day after in the morning it was in my house😁, very fast , cheaper than the other websites. and very responsive.
Highly recommended 👌

Yvan 11-05-2022

Prima shop, bestelde artikel is echt zeer goed op tijd geleverd en de levering was in tegenstelling tot sommige leveranciers echt top.
Zeer degelijke verpakking, doe zo voort!