el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

el-vidas.nl stelt zich voor

El-Vidas is de grootste onafhankelijke Tv specialist van Nederland & België. Steeds scherpe prijzen en snelle leveringen in Nederland en België. Wij hebben onze eigen distributie waardoor de kwaliteit van levering gegarandeerd is. EL-Vidas hanteert een zichttermijn van 30 dagen en onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via: Mail, chat en telefoon.

Deze score is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,1

Otto 27-01-2021

Alles dik voor elkaar.
De site is goed en duidelijk en zoals beloofd belt de chauffeur van te voren op.
Alle afspraken worden nagekomen.
Vriendelijke chauffeur.
Gewoon goed geregeld!

Lenaerts 27-01-2021

Zeer correct bedrijf, levering volgens afspraak, correct product geleverd. Zeer scherpe prijs voor geleverde 85" Samsung scherm !!!!

Wraak 21-01-2021

Mijn partner zocht 2 tv's en ik heb hem laten begaan maar voortaan kijk ik wel weer zelf... wat een ballentent en dat kun je vantevoren vinden op internet! Je krijgt Hongaarse troep en dat gaat echt niet werken hier! Ook je garantie daar kun je naar fluiten. Het ergste is dat ze nu mijn geld niet willen terugbetalen. Dat kunnen ze beter maar wel heel snel doen,want ik ben nu op dreef. Hier mijn 1000 euro!!!!

Mark 21-01-2021

Vriendelijke klantenservice en zeer snelle levering. Ik wilde perse de dag erna de tv in huis hebben, voor de zekerheid gebeld. De klantenservice stond mij vriendelijk en duidelijk te woord. Belofte nu besteld morgen in huis. Volgende dag geleverd volgens afspraak, de tv is fantastisch. El Vidas krijgt een dikke 10 van mij!

Wout 20-01-2021

De prijs is heel goed en de levering naar België was al de na mijn bestelling! Heel tevreden!

Danny Rozier 19-01-2021

Samsung Qled besteld ,prijs was, goed binnen 24h geleverd.
De bezorger was exact optijd vriendelijk ,behulpzaam dit bedrijf raad ik iedereen wel aan

Menno 19-01-2021

El-Vidas levert op de dag zoals is overeengekomen, prima value for money...helaas geen tien omdat het een aantal uren later werd dan gepland en dit niet werd doorgegeven :-) Kleinigheidje, en wellicht een verbeterpuntje...

Ronald 18-01-2021

Ik kende EL VIDAS niet toen ik op zoek was naar een nieuwe tv. EL VIDAS bleek bij de zoekresultaten via Google echter €200,= goedkoper dan bij alle concurrenten (op een tv van €1500,=). Na het bekijken van diverse reviews, veelal zeer positief, de tv besteld. De website heb ik niet uitvoerig bekeken omdat ik de keuze voor de tv al had gemaakt. Na bestelling werd ik uitstekend op de hoogte gehouden via mail, oa. over het tijdslot waarbinnen de tv geleverd zou worden. De volgende werkdag werd de tv geleverd. 20 minuten voordat de tv werd bezorgd belde de chauffeur om aan te geven dat hij er bijna was. Tv werd netjes afgeleverd. Over de tv en EL VIDAS zeer tevreden!

Hélène Guffens 18-01-2021

Via een vriend die reeds iets bestelde bij jullie, super snelle , vriendelijke levering.
Alles in orde , bestel zeker opnieuw .
tv besteld , volgende dag reeds in huis
Bedankt

wat is weergavenaam 18-01-2021

Heb direct mijn toestel gevonden en de prijs was zeer goed , de levering was zeer snel , dinsdag besteld en woensdag 's morgens om 10:00u stonden ze ermee aan de deur,topper

Sam 17-01-2021

Bijzonder snelle levering!
Product was nergens goedkoper te vinden!
Gewoonweg top!

Karin 17-01-2021

Ik werd netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling en de bezorging was niks op aan te merken. Onwijs blij met de service en aankoop!

F Hulshof 17-01-2021

Goede en snelle levering, de tv is prima en de bezorger was ook erg vriendelijk. Kortom een goede service.

Hidde 17-01-2021

Snel bestellen, mooie prijs, zeer snelle afrekening en oude tv mee die niet aan de meeneem-eisen voldeed

Petra 17-01-2021

Dinsdag besteld, donderdag geleverd zoals gesteld op de website. Keurig op de hoogte gehouden. TV prima.

W.Engelhart 17-01-2021

Ik ben super tevreden over de bestelling over het product ,over het verloop van verzending en zeer tevreden over de aflevering . De chauffeur bij deze Verdiend een dikke 10 .👍
Heb al 2 adressen van jullie doorgegeven aan kennissen .

Geert Knigge 17-01-2021

Ben zeer goed te spreken over over de Samsung UE55TU8000.
Zeer goede levering nette bezorger.
Vriendelijke klantenservice.
Helemaal goed.

Fred Verbraeken 16-01-2021

Wij zijn zeer tevreden van de snelle levering en uitstekende prijs.Alles is zeer overzichtelijk en grote keuze.
Wij doen onze volgende aankoop als wij iets nodig hebben zeker hier.

Hajni 15-01-2021

We hadden tc besteld en snel geleverd.enige maar, verkeerde type. Maar snelle en goede service

G Hoebers 15-01-2021

Kende jullie bedrijf niet, maar alle lof over de snelle bezorging. Gekochte tv bevalt goed, oude tv met beeldbuis meegenomen. Aardige bezorgster. Alles goed en duidelijk geregeld.

vincent 15-01-2021

Een snelle en professionele levering zoals beloofd.
Ik zou deze site zeker aanbevelen !

Mootje 15-01-2021

Prettige site. Goedkoper dan elders. Vriendelijke bezorger en perfect product. Snel bezorgd. Heel blij met de Samsung tv. Aan te raden hier te bestellen.

Ben Kalkman 15-01-2021

Duidelijk, overzichtelijk en klantvriendelijk. What you see is what you get, en alles loopt precies zoals voorgespiegeld.

Hallohajo 15-01-2021

Goede overzichtelijke website, Makkelijke afhandeling van je orders, Prima service tijdens bezorging en benadering aan de deur. Als je zelf weet wat je zoekt en El-Vidas heeft het dan zou ik zeker bestellen..

Paul_B 14-01-2021

LG NanoCell TV gekocht. Duidelijke website. Bestellen via webshop heel eenvoudig. Op de hoogte gehouden van voortgang levering. Netjes op tijd geleverd. En dat alles tegen een scherpe prijs.