el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

el-vidas.nl stelt zich voor

El-Vidas is de grootste onafhankelijke Tv specialist van Nederland & België. Steeds scherpe prijzen en snelle leveringen in Nederland en België. Wij hebben onze eigen distributie waardoor de kwaliteit van levering gegarandeerd is. EL-Vidas hanteert een zichttermijn van 30 dagen en onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via: Mail, chat en telefoon.

Deze score is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,1

bram 10-12-2020

Er werd gezorgd voor een correcte en snelle levering. Overzichtelijke winkel met duidelijke productomschrijving

Mikhail Aistov 10-12-2020

Heel goed. Ik ben tevreden. Ik zal later nog iets bij dit winkel kopen en mijn vrienden ook.

Sander 10-12-2020

- Snelle levering
- duidelijke instructies
- scherpe prijs

Kortom dik tevreden

BBB 10-12-2020

Online gezocht naar een leuke TV tegen een leuke prijs - uitgekomen bij El-vidas. Besteld en dag later werd de TV netjes geleverd

Anoniem 10-12-2020

Uitstekende LG Oled televisie gekocht voor een voordelige prijs. Goede service en op tijd geleverd.

Job 09-12-2020

Ik heb een Samsung The Frame gekocht. El-Vidas heeft de laagste prijs. De site is keurig, van tevoren nog de klantenservice gebeld. Die hebben me vriendelijk te woord gestaan en wat uitleg gegeven. De bestelling was snel geleverd, informatie over het proces was prima. Jammer dat de chauffeur niet even gebeld heeft vantevoren. Dit stond wel in de mail die ik ontving. Nu waren we wel thuis gelukkig, maar een volgende keer kan dat anders lopen. Als je iets belooft, moet je het ook nakomen.

Paul 09-12-2020

Een snelle en nette levering van onze Samsung televisie, zondag besteld en netjes dinsdagavond in huis

Konstantin 09-12-2020

Ruime keuze, goede prijzen en snelle levering. De website is helder. Alles is naar wens.

ral 09-12-2020

snel en netjes afgeleverd mooi in de verpakking goede prijs kwaliteitverhouding

Frank T 09-12-2020

Heb hier een top tv gevonden die op andere webshops 200 euro duurder was. De volgende dag netjes bezorgd. Helemaal in orde.

Wil 09-12-2020

Ik had nog niet eerder van El Vidas gehoord, maar via de site van Kieskeurig kwam El Vidas er als voordeligste uit mbt tot mijn wens (Samsung 50 inch tv). Bij navraag bij vrienden en kennissen bleek dat zij wel bekend waren met deze internetwinkel, dus durfde ik het aan om daar de tv te bestellen.
Deze werd al snel geheel volgens afspraak op de beloofde dag en tijdstip bezorgd.
Niets op aan te merken; keurig en nog wat geld bespaard ook.

Wouter 09-12-2020

Goede service, vriendelijke mensen en goede op mijn vragen. Prijzen zijn heel ok!

Dirk-Jan 09-12-2020

Ik was op zoek naar een scherpe prijs voor mijn top TV. Bij de grote ketens zag ik enorme prijzen staan, dus heb toen voor El Vidas gekozen. Eerst gebeld omdat ik niet bekend met ze was. Ze hebben me vriendelijk te woord gestaan en hebben de TV 2 dagen later keurig bij me thuis bezorgd. De prijs, de service, alles was top. Ik ben enorm blij hiermee en met mijn nieuwe TV natuurlijk!

Hanzo 01-12-2020

Mijn bestelling telefonisch geannuleerd via de klantenservice omdat ik dezelfde tv ergens anders goedkoper kon krijgen en ze niet wilden zakken met de prijs. Dit gebeurde 22 dagen geleden en het geld is nog steeds niet teruggestort op mijn creditcard. Ik heb de klantenservice gebeld. Ze zeiden dat ze ernaar zouden kijken en terug zouden bellen, maar dat is nooit gebeurd. Vervolgens belde ik ze opnieuw en kreeg ik een hoop vaag geleuter maar geen antwoord wanneer ik de terugbetaling zou krijgen.

Bram Hellevoetsluis 30-11-2020

TV besteld, levering ging goed, echter bij en eerste start bleek de TV niet aan te gaan. Uit contact met de klantenservice bleek dat het ophalen nog wel even kon duren. Een optie was om zelf de TV in originele verpakking retour te zenden. De kosten zouden worden vergoed. De TV retor aangeboden bij een Postnl punt ter verzending en aangetekend. Ik kon zien dat de volgende dag (vrijdag) de TV bezorgd was bij El-Vidas. Maandag gebeld en de TV was inderdaad in goede orde ontvangen. Ik kon de kosten declareren. Een check van het apparaat zou drie werdagen duren en ik zou gebeld worden. Donderdag nog niets gehoord en teruggebeld. De order was slecht te vinden, maar uiteindelijk lukte dat. Het bleek dat de TV naar een extern bedrijf gegaan was omdat de eigen techneuten het mankement niet konden vinden. Dat zou nog wel even gaan duren was het bericht. Ik heb toe aangegeven mijn order te willen herroepen. Na overleg bij El_Vidas kreeg ik het aanbod om mij een zelfde TV te leveren. Ik ben akkoord gegaan en de andere dag was de TV die het wel deed binnen. De kosten van de retourzending minus de kosten voor het aangetekend versturen ontving ik binnen drie dagen op mijn rekening.
Kortom een kapotte TV was niet leuk, maar uiteindelijk is het goed opgelost.

FS 24-11-2020

Mijn eerste ervaring is prima. Alleen maar positief. Wel vooraf even gekeken of het bedrijf bonafide is. Alles was prima in orde, dus bestellen maar en de levering (in mijn geval een tv) was keurig op tijd! Mocht ik nog iets nodig hebben dan zal ik zeker deze site weer gaan bezoeken.

Herman 19-11-2020

Bij het online vergelijken van aanbiedingen voor een nieuwe Samsung QLed tv kwam die van El Vidas als een van de voordeligste naar voren. De site bood alle informatie, waardoor de tv snel besteld was, en zoals aangegeven binnen enkele dagen al geleverd werd.

Karen W 19-11-2020

Prijs, kwaliteit. Op de site kwam het product als het goedkoopst eruit in vergelijking met andere internet winkels.
Snelle levering.

Jaap Eelman 19-11-2020

Tv besteld die op voorraad zou zijn maar de verkeerde werd geleverd en de juiste bleek niet leverbaar.
Andere tv besteld nadat ik telefonisch had gevraagd of deze wel leverbaar was. Verkeerde tv retour gezonden waarna het na vele mails en telefoontjes vier (!) weken duurde voordat de verzendkosten ad €14,75 werden terugbetaald. Mede dankzij de inspanning van Paul van de klantenservice die al eerder een bol.com waardebon van €10 stuurde als tegemoetkoming voor het ongemak. De hele gang van zaken beloofd niet heel veel goeds voor als je eens een serieus garantie-probleem of zo hebt. El-Vidas is een goedkope webshop maar mijn advies is om telefonisch te checken of het artikel wel echt voorradig is én je af te vragen of je genoeg vertrouwen hebt in hun service om er te bestellen. Van mij krijgen ze nog de voordeel van de twijfel.....

EJ 18-11-2020

Snelle service, goede prijs. Dacht eerst dat het een beetje een obscure site was, omdat ik het niet kende. Niet van waar.

Rienk 15-11-2020

Gisteren een Qled Samsung 65 inch televisie bij El-Vidas gekocht.
Na enekele dagen mij grondig georienteerd te hebben in de televises, zoals kleur en geluid, kwam ik bij een Samsung uit. Voor de prijs was EL-Vidas de goedkoopste. Scheelde 400 euro met andere aanbieders. Na bestelling, kreeg ik binnen 20 minuten al een telefoontje dat de tv klaar stond. Gelijk in de auto en tv gehaald, was dan ook maar 5 minuten rijden baar het magazijn.
Geholpen door een uiterst vriendelijke werknemer die mij hielp de grote doos in de auto te krijgen. Thuis alles geïnstalleerd en geniet nu van een bijzonder schitterend en scherp beeldl. Natuurlijk zijn de smartfuncties ook geweldig en het gesplitste beeld van televisie kijken en Youtube filmpjes is erg handig. Voor mij is dit bedrijf zeer aan te raden.

Harry 12-11-2020

Uitstekend volgens de afspraak geleverd en nog voor de laagste prijs bovendien.

Jelmer 11-11-2020

Ze boden de TV die ik op het oog had voor de laagste prijs aan. Bovendien kreeg ik de TV al de volgende werkdag geleverd. Ten slotte belde de bezorger me dat hij binnen 15 minuten aan mijn deur zou staan. Ik woon in een appartement en wegens Corona werd de TV tot aan de eerste deur geleverd, maar dit was van tevoren helder gecommuniceerd. Daarom had ik een steekwagentje klaar staan en kon ik de TV makkelijk naar mijn appartement rijden.

De TV voldoet helemaal aan mijn verwachtingen: fraai beeld, mooi geluid en je kunt er heel veel mee!

Ik kan El Vidas echt aanraden!

Martijn Pfaff 10-11-2020

Prima levering volgens afspraak/levertermijn. Chauffeur belt netjes een half uurtje op voorhand.

Haarlem 09-11-2020

Klantvriendelijke website, goed geprijsd, zeer snelle levering en duidelijk communicatie. Super dank namens 2 blije klanten!