el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

el-vidas.nl stelt zich voor

El-Vidas is de grootste onafhankelijke Tv specialist van Nederland & België. Steeds scherpe prijzen en snelle leveringen in Nederland en België. Wij hebben onze eigen distributie waardoor de kwaliteit van levering gegarandeerd is. EL-Vidas hanteert een zichttermijn van 30 dagen en onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via: Mail, chat en telefoon.

Deze score is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,1

F Tonkes 19-02-2021

Correcte manier van aflevering entree aardige bezorger gaf ruim de tijd om pakket te controleren en hield zich goed aan de geldende regels

Jack Moolenaar 19-02-2021

Voor El-Vidas gekozen om de interessante aanbieding! Prima web-shop!
Correcte bezorging, geheel volgens afspraak
en bijzonder klantvriendelijk! Chapeau!!.

Roger 19-02-2021

Snel, makkelijk en correcte levering. Wat wil je nog meer. O, ja en een goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Top!

Andre 12-02-2021

Ik moet terugkomen op mijn review van enkele dagen geleden over het niet terug nemen van de tv beugels..
Alsnog hebben zij het opgelost en zijn ze de beugels zelfs zelf op wezen halen in Maaseik Belgie.
Netjes opgelost El Vidas. Top gedaan.

André 09-02-2021

Eind november alvast 3 grote Tv's gekocht met 2 muurbeugels. Levering was op zich prima. zijn bezig met renovatie project. Achteraf de muurbeugels niet gebruikt en de Tv's gezien het formaat vast opgehangen. Helaas was men niet bereid de beugels, nog netjes in doos en totaal 159 euro terug te nemen. Volgens de regels klopt het na 3 maanden maar klantvriendelijk is het zeker niet als je voor bijna 6.000 euro heb afgenomen. van mij zullen ze geen orders meer krijgen.

Julius 08-02-2021

Wat betreft het bestellen, reactie van klantenservice, en zeker de bezorging (ook op zaterdag) door eigen bezorgdienst alleen maar lof!!! Alles keurig geregeld!

Anne 08-02-2021

Goede service, direct antwoord op je vragen, snelle verzending en top producten!

Sharifa 05-02-2021

Goede service, bezorger gemist in de ochtend heeft zijn dienst veranderd om de bestelling toch nog te kunnen afleveren. Top service !!

Marco 04-02-2021

Laagste prijs voor het door mij bestelde artikel, goede reviews en een zeer snelle en correcte levering!

Para 04-02-2021

Via een kennis bij jullie terecht gekomen. Op de website mijn televisie besteld, en direct een bevestiging ontvangen. Hierin aangegeven dat ik een dag voor levering de tijdsbestek zou ontvangen, dit ook netjes keurig op tijd ontvangen. Helaas kreeg de bezorger pech met zijn auto, omdat ik zelf had gebeld kreeg ik dit te horen, begreep van de bezorger dat andere klanten ook een telefoontje hadden ontvangen vanuit de planning. Bezorger is in de avond laat nog komen bezorgen, netjes geleverd en de service is vanuit onze kant zeer gewaardeerd.

Arjan Bult 04-02-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding, bestellen is eenvoudig, snelle levering en bezorger belde netjes even voordat hij het product kwam leveren.

Rudolph 03-02-2021

Snelle levering door de koerier en de Philips tv voor een zeer scherpe prijs geleverd!

Rene Verhoef 03-02-2021

Super service , snelle levering en goede prijs/kwaliteit
De aangekocht tv bevalt verschrikkelijk goed
Keuze ook gemaakt door de goede info van vidas

Maurice Leer 03-02-2021

Al vaker gezien op Google bij oriëntatie en nu voor het eerst ook daadwerkelijk bij besteld. Goede overzichtelijke website, goede prijzen en goede informatie omtrent levering na aankoop. Keurig de volgende dag al geleverd door hun eigen bezorgservice. Ik zeg doen! Ga zo door!

Marco 02-02-2021

De laagste prijs, goede reviews, correcte voorwaarden en een razendsnelle levering!

TeT 02-02-2021

Ik had nog nooit van El Vidas gehoord maar Kieskeurig.nl had een behoorlijk aantal positieve reviews en ze hadden de door mij gewenste Samsung televisie voor de laagste prijs in Nederland. Hele duidelijke website die ook een solide indruk maakt. Betaling was mogelijk middels PayPal wat mij veel vertrouwen gaf. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben over de communicatie en (snelle) bezorging: precies zoals je wilt dat het verloopt. Tot nu toe dus een zeer goede beoordeling. Ik hoop dat ik de aftersales niet hoef uit te proberen maar ook hierover heb ik positieve reviews gevonden

Aron 02-02-2021

Prima service en tijdige levering, goede communicatie, betrouwbare online winkel.

tevreden klant 31-01-2021

Goede service. Snelle levering. Wat je zou verwachten van een webshop. Niets op aan te merken.

carol 28-01-2021

Ik koos voor el-vidas omdat deze het gewenste apparaat tegen de laagste prijs en met de kortste levertijd aan boodt. 's midddags besteld de volgende middag stond het apparaat thuis.

DH 28-01-2021

Supersnelle levering, zelfs tijdens lockdown in de feestdagen. Perfect op tijd. Scherpe prijs.

Jelle 28-01-2021

Was op zoek naar een bepaald type tv. Bij El-Vidas was deze op voorraad én tegen een scherpe prijs.
Online bestellen ging soepel en de levering was op de geplande (beloofde) dag. Ik kreeg netjes een half uur vóór levering een telefonische aankondiging door de chauffeur. Prima service!
De chaufeur van de eigen bezorgdienst van El-Vidas was super vriendelijk! Écht alle lof voor dit bedrijf!
Zeker een aanrader om bij El-Vidas te kopen!

rallef 27-01-2021

Ze hebben een eigen bezorgdienst, die heel precies aangaf wanneer ze aan zou komen en alles werd volgens afspraak afgehandeld. Prima service.

Ger Hermans 27-01-2021

De shop had buiten een goede omschrijving van de TV die ik gekocht heb ook de laagste lage prijs en zeer snelle levering.

Gerwin 27-01-2021

Top bezorging, volgens afspraak.
Tv bevalt prma. Fraaie beeldkwaliteit. Teletekst wat trager dan ik gewend ben.

Gerard 27-01-2021

Zeer correct bedrijf levering volgens afspraak Zeer goed producten een goede prijs voor geleverde 55"
Philips scherm ben er zeer blij mee.