Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Schrijf een review voor deze winkel

Hugo 20-12-2019

Gisteren gebeld over de status van de zending en in de avond direct het pakket ontvangen. Een beter model mogen ontvangen. Zeer snel geholpen en daarom raad ik dit bedrijf aan, dank je wel.

eckhart 19-12-2019

Begonnen met het zoeken van twee nieuwe speakers in de livingroom, of twee kleine of twee zuilspeakers. Daarom besloten om een afspraak te maken om naar drie totale verschillende merken te luisteren -q acoustics - klipsch en jamo. Alle drie klinken ze goed, maar zat veel verschil tussen. Daarom gekozen voor wat kleinere 3010i van qacoustics.

In de winkel ben ik vriendelijk geholpen, merkte wel dat alles nieuw was voor ze. Gaf soms een beetje ongemakkelijk, maar alle informatie die ik wilde hebben heb ik ontvangen van beide heren.

De speakers dan ook direct gekocht en meegenomen.

BH 19-12-2019

Order 521785
Goed geleverd en binnen een aantal werkdagen, tevree over allus bedankt

Helaas geen kabels kunnen vinden ,advies om dit ook toe te voegen

Eric 18-12-2019

Niet doen!

Er klopt iets niet bij Double Point. Heb drie maanden geleden een bestelling geplaatst voor een versterker van 720 euro. Levertijd volgens website 2-3 dagen. Na twee maanden aan het lijntje gehouden te zijn: steeds een nieuwe belofte voor een leveringsdatum, besloot ik mijn bestelling te annuleren. Dit is bevestigd door DoublePoint maar tot op heden heb ik mijn geld nog niet terug (wettelijk termijn is verstreken).

Vreemdgenoeg word ik elke keer vriendelijk te woord gestaan bij Double Point, maar daden zijn er niet.
Roelof1959 04-02-2020

Heb jij je geld inmiddels terug Eric

Richard 17-12-2019

Doublepoint online hifi specialist, ik heb een Bluesound PULSE 2i set besteld de zelfde avond nog bezorgd, voor backup / aansluit advies wordt je goed te woord gestaan super winkel

wuytack 17-12-2019

ik ben tevreden met de platenspeler Denon dp-400 ik had er wel een betereklank van verwacht
maar dat zal meschien aan de naald liggen.Van de service ben ik heel tevreden goed ingepakte
levering en heel vriendelijke service ik raad die zeker aan iedereen aan

Vredeveld 15-12-2019

Tegenwoordig kan je alles online kope.Na mijn bestelling werd ik gelijk gebeld of ik mijn 7.2 receiver wilde ophalen. Ik had juist online besteld, omdat ik daar allemaal geen zin in had.

Later wilde ze de Denon direct demonstreren en technische punten uitleggen. Woonde om de hoek en ben hier op in gegaan.

Ik wil ook even (naam weet ik niet meer) bedanken die mij hielp. Schildergroet, Wim uit Warmond

Klant 13-12-2019

Zeer eenvoudig om hier iets aan te kopen. Erg tevreden over de black friday prijs met daarbij de snelle zendingstermijnen. Loek heeft mij nog wat extra info gegeven, daardoor gelijk maar besteld.

Roy Pete 13-12-2019

Langs geweest om mij te verdiepen in verschillende subwoofers. Achteraf bleek dat dit op afspraak moest, maar hartelijk geholpen en veel informatie mee gekregen. Informatief en deskundig. Ga hier dan ook zeker de subwoofer bestellen.

ko3st 11-12-2019

Doublepoint verdient 5 sterren en wel hierom:
De laagste prijs is geweldig maar nog belangrijker is een stukje after sales, kwaliteit, deskundigheid en eerlijkheid. Bij Doublepoint zijn ze niet alleen vriendelijk maar vooral betrouwbaar.
Op afspraak kun je komen kijken & luisteren in hun prachtige showroom in Voorhout. Wat een geweldige service bieden ze, en met zo'n instelling heb ik het volste vertrouwen in de doorgroeimogelijkheden van dit team. Een aanrader voor iedereen. Zegt het voort!

thoi tastsias 10-12-2019

I've been using this site for the second time for the purchase of two speakers. Wonderfull experience and delivery time. Recomm. this website.

Steenman 10-12-2019

Het gevoel gekregen dat de telefoniste zeker weet wat versterkers zijn. Diepe informatie ontvangen, klopte in werkelijkheid en zal in de toekomst zeker weer bellen.

Dj Stunt 09-12-2019

One of the some retailers in the Netherlands where I found my old DJ headphone. Price was a little overrated, but the shipment by Bpost was trackable
And on time.

Henk Verde 07-12-2019

Na contact per email een keurig voorstel gekregen die ik niet kon afslaan. Aanbieding helaas gemist na Blackfriday, maar alsnog een deal kunnen doen. Advies ontvangen en de volgende dag werd het bezorgd.\\Product: r-112sw

Djeers 07-12-2019

Breed assortiment kabels, misschien iets teveel. Advies; adviseer hetgeen wat jullie zelf adviseren. Verder was het piek fijn

Stef Westerman 07-12-2019

DHL was optijd, gekozen voor een dag aanbieding en past mooi bij de speakers die ik al eerder had gekocht... mistte de subwooferkabel erbij. Hadden ze wel mogen aangeven, maar werd door Loek toch nog nagezonden. !!

Daan van der Meulen 07-12-2019

Gegaan voor een second deal op een Marantz versterker. Zeer scherpe prijs voor een demo model. Na een week wachten maar eens contact opgenomen. Wat blijkt, demo model had toch zichtbare gebruikssporen en er zou een nieuwe opgestuurd worden. Op zich goed service natuurlijk, alhoewel ik het vreemd vond dat ik dit zelf moest achterhalen. Dat was 3 november. Het is nu 7 december en de versterker is nog steeds niet binnen. 6--7 keer contact gehad via telefoon en chat. Elke keer weer een belofte en elke keer gaat de tijd voorbij en wordt de belofte niet nagekomen.

Voorbeeld: Bellen op dinsdag met de vraag wanneer de versterker geleverd wordt. "Misschien vrijdag en anders zeker maandag" Maandag op de chat nog gevraagd of hij verstuurd gaat worden, "jazeker, de bestelling is in bewerking" Maandag voorbij, Geen versterker. Dinsdag weer contact opgenomen. "Jaaa, het wordt nu vrijdag"

Ik vraag vervolgens, wat gebeurd er als het niet lukt vrijdag, "Ik heb een terugbelafspraak staan voor een collega als het niet lukt vrijdag" Vrijdag voorbij, geen versterker verstuurd en niet teruggebeld.

Dit gaat allemaal op hele nette wijze, maar als je vraagt naar een verklaring waarom het al ruim een maand duurt om een versterker op te sturen komt die niet. Allemaal leugens aan de telefoon en valse beloftes. De levertijd op de website klopt ook niet. Ik neig nu naar men geld terugvragen, maar als ik andere reviews zo lees kan je dan zomaar 3-4 weken wachten op je geld. Het gaat hier om een bedrag van 1100 euro. Deze praktijken neigen heel erg naar oplichting, iets wat je niet verwacht van een Nederlandse webshop anno 2019.

Gorgio 07-12-2019

Prettig zaken gedaan met Doublepoint. Zeker niet dubbeltje op de eerste rij he, maar service is ook belangrijk. Dat heb ik zeker gemerkt. Hebben een dik uur uitgetrokken om te helpen. Ik meld me weer als ik vragen heb. Fijn weekend.

Marc 06-12-2019

Excellent and convenient service. The app of the speakers is really good and works correct.

Haersma 05-12-2019

Product snel in huis ontvangen en komen verschillende dingen na.

Chauffeur kwam net langs en id werd nagevraagd. Alles als goed ervaren.

Tot de volgende keer.

nick 05-12-2019

I am waiting more than a month to receive the whole 5.1 set of speakers from doublepoint.nl.
They say they have this in stock but I am still waiting. I told them I am ready to pick up the speakers just tell me when and where I should go to do this. But still no answer even for this.

dirk 04-12-2019

3x besteld via de site, zonder problemen. Doublepoint staat voor kwaliteit aan een betaalbare prijs.Probleem opgelost via chat en mail.Altijd vriendelijk antwoord.

Klant uit het zuiden 04-12-2019

Prima eerst ervaring gehad bij dit bedrijf

Denk wel een tientallen keer contact gehad om overstag te gaan naar een nieuwe opstelling in de kelder. Veel moeite gehad met het lage plafond vandaar ook vele vragen die gesteld zijn aan Loek.

Aankoopbedrijf was groot en daarom om een speciale prijs gevraagd en gelijk al snel een offerte gekregen.

Aflevering
Dit verliep vrij goed. Alles kwam tezamen op een pallet. Paar dagen van te voren een afleverafspraak gemaakt.

Producten
Alles bevalt, twijfel nog om de centerspeaker terug te sturen, maar heb nog even.

Wilco 04-12-2019

Komen afspraken na over laagste prijsgarantie, service gericht. Ze hebben me zelfs gebeld of het in de avond geleverd moest worden.

buturps 03-12-2019

snel thuis geleverd verder geen opmerkingen

site is ook wel duidelijk

product is snel te installeren helemaal top